آموزش اینستاگرام : بازاریابی اینستاگرام : [اپدیت شد]

به این صورت مشتریان شما برای شما بازاریابی را انجام می دهند. شما به همین سادگی به رایگان در حال بازاریابی در اینستاگرام هستید و مشتریان هم از این کار راضی هستند. تنظیمات در بالای صفحه، هم برای تغییر تنظیمات اینستاگرام است. یکی دیگر از امکانات اکانت کسب و کار اینستاگرام، Insight که برای بررسی آمار مربوط به پیج شما می باشد. از قسمت توضیحات بطور مناسب و بهینه استفاده کنید: مهمترین بخش پیج شما (غیر از پست های داخل پیج) توضیحاتی است که شما برای پیج قرار می دهید: – در توضیحات آن چیزی را قراردهید که هم هدف پیج شما باشد هم کاربر را ترغیب به دنبال کردن پیج کند. عادی:گرفتن یک عکس و مجله خبری learn-marketing استوری کردن آن. متاسفانه فعلا امکانی در خود اینستاگرام برای اضافه کردن کل پست های پیجتان (post feed) به سایتتان اضافه کنید، وجود ندارد. در بخش های بعدی در مورد نحوه سفارشی کردن پروفایل خواهیدخواند. در این قسمت در مورد نحوه قراردادن تصویر و ویدئو در اینستاگرام می خوانید. افرادی هم از هشتگ استفاده می کنند، البته این مورد را در نظرداشته باشید، که استفاده از هشتگ در نمایش پروفایل شما برای مواقعی که افراد هشتگ موردنظر را دنبال می کنند، پروفایل شما به نمایش در نمیاید.

در قسمت Feed Posts()، محبوبترین پست ها را در هفته گذشته نمایش می دهد و در زیر هر پست تعداد دیده شدن آن را نمایش می دهد. آنها عکس ها و فیلم هایی از محصولات و خدمات شما، و چگونگی استفاده از آنها را در پیج خود قرار می دهند و از این طریق دیگر افرادی که با کاربران شما درارتباط هستند، آن را می بینند و از همین روش شما در حال پیداکردن تعداد مخاطبین بیشتری هستید. برای این کار، شما می توانید یک محصول یا خدمت را انتخاب کنید و به کاربران بگویید یک عکس از محصول وقتی که در حال استفاده از آن هستند، در صفحه خود ارسال کنند و از آنها بخواهید از هشتگ های خاصی استفاده کنند. استفاده از هشتگ ها: اگر هشتگ پرمخاطبی وجود داشته باشد که مربوط به نوع و هدف پیج شما باشد، می توانید آن را در توضیحات قراردهید، با این کار اگر کاربران آن هشتگ بخصوص را دنبال کنند، پیج شما هم در لیست آنها نمایش داده می شود.

را به اینستاگرام متصب کنید تا بتوانید هنگام انتشار پست، همزمان آن را در سایر پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی هم به اشتراک بگذارید. البته می توانید جواب را هم خودتان قراردهید تا آنها بین آن، یکی را انتخاب کنند. 1. – پس از انتخاب تصاویر یا ویدئوهای موردنظر، گزینه Next(بعدی) را لمس کنید. به این صورت که همانطور که در تصویر زیر می بینید، می توانید، نوع عملی که با کلیک یا تاچ دکمه موردنظر، اتفاق بیافتد را مشخص کنید، مخاطبین، بودجه و مدت زمان نمایش و در بالا هم تعداد نمایش را هم مشخص می کند. در این تعداد بازدید از قسمت از پروفایل و همینطور کلیک هایی که روی بخش سایت پروفایل شده است را بصورت نموداری و عددی را در یک بازه زمانی مشخص (هفتگی) نمایش می دهد. در قسمت Filter Photos BY TAGS می توانیم فقط تصاویری که شامل هشتگ خاصی است را نمایش دهد.

درضمن می توانید هرلحظه بخواهید می توانید متن کپشن پست را تغییردهید، هشتگ ها را کم یا اضافه و اصلاح کنید ولی اگر هشتگ ها را به کامنت اضافه کنید، دیگر قابلیت ویرایش ندارد، بخاطر اینکه کامنتی که قراردادید فقط می توانید حذف کنید، بنابراین هنگامیکه از هشتگ ها در قسمت کامنت پستتان استفاده می کنید، مطمئن شوید همان هشتگ هایی است که واقعا میخواهید استفاده کنید. هر چه بیشتر پیج ها یا کاربران مرتبط با کسب و کارتان را بررسی کنید، بیشتر می توانید هشتگ های مرتبط با کسب و کارتان را پیداکنید. با بررسی آمار می توانید ببینید چه محتوایی موفق بوده است و چه محتوایی بهبود یافته است. بسته به اینکه شما از چه پلتفرمی برای سایتتان استفاده کرده اید، روش های مختلفی برای این کار مجله خبری learn-marketing وجود دارد. اگر برای کسب و کارتان سایت دارید، شما شاید نیاز داشته باشید تصاویر ارسالی اینستاگرام را در سایت هم استفاده کنید. اگر وب سایت دارید حتما نامی یکسان یا مشابه وبسایت انتخاب کنید. اگر سایت دارید، می توانید از همان نام سایت برای نام پیج اینستاگرام استفاده کنید. برای ایجاد حساب تجاری(Business) باید در فیسبوک یک حساب داشته باشید.