آموزش بازاریابی حضوری -تکنیکهای بازاریابی حضوری %

سپس می توانید ایمیل هایی را بصورت زمان بندی شده و اتوماتیک، برای اعضای مختلف وبسایتتان ارسال کنید و بازاریابی اینترنتی خود را اجرا کنید. حال می توانید از طریق منو های automation یا campaign، برای مخاطبان، ایمیل های هدفمند ارسال کنید. داشتن یک برنامه کلی برای تماسها از قبل اینکه مشتری درروند های گذشته چگونه خرید کرده و چه کالاهای را بیشتر خرید نموده و همچنین به چه کالاهای حساسیت بیشتری دارد بسیار مفید است همچنین دانستن برنامه شرکت که چه محصولاتی را بهعنوان محصول استراتژی باید سبد فروش مشتری قرارداد در زمان تماس با مشتری مهم است. بسیار خوب. در طرف دیگر گوگل است و همچنین یک کاربر که بدنبال «روش های مراقبت از گل و گیاه مجله خبری learn-marketing است». تکنیکهای زیادی در بازاریابی برای متقاعدسازی مشتری به خرید وجود دارد که در اینجا با به برخی از مهمترین فنها ی فروش حضوری میپردازیم. مثلاً مشتری به دلیل راکد بودن بازار از خرید محصول ما امتناع میکند در این شرایط ما میگویم که دقیقاً به این خاطر که بازار راکد است این محصول را به شما معرفی میکنم چون تنها چیزی که الآن فروش دارم محصول ما است. Closing یا بسته فروش مرحله است که بعد از متقاعدسازی به خرید باید منجر به اخذ سفارش گردد، تکنیکهای بستن فروش شامل (تکنیک دعوت،تکنیک مزایای ثانویه، تکنیک بله- بله- تکنیک اجازه دارم – تکنیک دستگیره در) استفاده میکنیم.

۱۰- در زمان فروش حضوری امکان دارد که مشتری نقدی و یا اعتراضی داشته باشد حتماً با شنیدن فعالانه و باعلاقه به صحبتها او گوش فرا دهید. یکی از مدلهای مفیدی که اکنون سالهاست برای تحلیل بهتر نیاز مشتریان و ارتباط بهتر با آنان در مدارس فروش تدریس میشود، مدل FABC Closing/ Feature / Advantage / Benefit است. در این تکنیک فروشنده سعی مینماید که با استفاده از سؤال به شناسایی نیاز و یا تصمیم به خرید مشتری کمک نماید.داشتن چک لیست سؤالات میتواند در ایجاد مهارت استفاده از این تکنیک بسیار کمک نماید. داشتن اخلاق حرفهای و اطلاعات فنی و حرفهای میتواند مشتری را نسبت به خریدی که انجام میدهد دلگرم نماید و اعتمادبهنفس بیشتری هم در فروشنده ایجاد مینماید. در ابتدا بعد از معرفی خود و شرکت اجازه دهید، که مشتری صحبتهایش را انجام دهد و بعد شما به ترغیب و یا ادامه سفارش خود بپردازید. البته انجام این روش نیاز به آگاهی کامل از شرایط تحویل و نحوه پرداخت وجه را دارد. و با این روش بهانه خرید را از دست مشتری میگیرد. این تکنیک که به اگر – آنگاه معروف است درزمانی که مشتری دائم برای خرید بهانه میآورد فروشنده به دنبال رفع بهانه مشتری میگوید که اگر این بهانه رفع شود آنگاه شما محصول مرا میخرید.

چه مزیتی برای محصول شما ایجاد میکند و به عبارتی، آن را چگونه نسبت به سایر محصولات رقیب (که آن ویژگی را ندارند) ممتاز میسازد؟ بنابراین شما در نقاط مختلف سایت باید پیشنهاد خود را به کاربران ارائه دهید و در مقابل از آن ها ایمیلشان را دریافت کنید. اما در هیچ کدام از آن ها دریافت لینک رایگان نیست. ۲-نحوه آغاز تعامل مجله خبری learn-marketing و چگونگی آن. اما این شبکه اجتماعی بطور مستقیم ترافیک فوق العاده ای را به سمت وبسایتتان روانه می کند و به عنوان یک منبع بازاریابی قدرتمند می توانید از آن استفاده کنید. یعنی لینک هایی که از این شبکه اجتماعی می گیرید روی سئو خارجی سایت تاثیر گذار نیست. با فعالیت در لینکدین می توانید شبکه ارتباطی قدرتمندی ایجاد کنید. از این طریق می توانید اعتبار کسب کنید. از قطع کردن زودهنگام تلفن قبل از پایان مکالمه به هر دلیلی خودداری نماید، سعی کنید از به کار بردن کلمات عامیانه و کوچهبازاری خودداری نماید. ۱۱-همیشه فکر کنید که مشتری یک متخصص است و مانند یک فرد معمولی و بدون اطلاع با او برخورد نکنید.

صحبتهای سلسه وار در ابتدای مکالمه مشتری را اذیت نموده و باعث میشود که احساس کند که در انتخاب به خرید نقشی نداشته است. در ابتدای مکالمه یا پایان مکالمه مشتری ممکن است نسبت به خرید قبلی اعتراضی را بازگو نماید حتماً در اینگونه موارد به صحبتهای مشتری بهخوبی گوش دهید و با همدلی همدردی نماید. ۹-قبل از آغاز سفارش گیری حتماً قفسه هان یخچال مشتری را چک نمایند تا از اینکه محصول و یا کالایی را سفارش میدهید مشتری احساس نماید که اطلاعات کاملی را ارزیابی کردهاید. با توجه به تعریفی که ویکی پدیا مطرح کرده، سئو یعنی روند موثر بر دیده شدن وبسایت یا یکی از صفحات وبسایت در موتورهای جستجو بدون پرداخت پول. صداقت به معنی هر چیزی را گفتن نیست بلکه به این معنی است که از دادن وعده وعید توخالی به مشتری خودداری نمایم. اگر فیس بوک را یک کشور در نظر بگیریم، پر جمعیت ترین کشور دنیا محسوب می شود. ویژگی، شامل مشخصات ظاهری و اولیهی یک محصول (کالا یا خدمت) است.