آموزش بازاریابی در لایو اینستاگرام برای افزایش فروش

با توجه به الگوریتمهای اینستاگرام کاربران میتوانند لایو افرادی را که در دنبال میکنند در قسمت بالای فید مشاهده کنند. یعنی بلافاصله پس از وارد شدن به صفحۀ home شما میتوانید لایو افرادی را که دنبال میکنید، مشاهده کنید. اگر قصد دارید جذب مشتری در لایو اینستاگرام را تجربه کنید و برای فروش بیشتر از طریق لایو اینستاگرام اقدام کنید به شما تبریک میگوییم. یکی از نکات مهم برای موفقیت در بازاریابی در لایو اینستاگرام این است که پس از تعیین کردن جدول پخش برگزاری لایوهای خود در اینستاگرام برای آنها هدف مشخصی را تعیین کنید. شما میتوانید پوستر مخصوصی برای برگزاری لایوها داشته باشید و در آن به موارد لازم اشاره کنید. پس از مشخص کردن چارت خود برای برگزاری بازاریابی در لایو اینستاگرام باید زمان، محتوا و سایر نکات در مورد لایو را به کاربران خود اطلاع دهید. این گزینه برای ایجاد گفت و گو بین دو پیج در اینستاگرام بسیار کاربردی است و دنبال کنندگان هر دو پیج می توانند با پیج مقابل آشنا شوند. جذابیتی که لایو برای کاربران خود دارد غیرقابلانکار است و بهعنوان ابزاری عالی برای درگیر کردن بیشتر مخاطبان و ایجاد ارتباط صمیمی و رسیدگی به شکایات آنها بسیار کاربردی است.

برای اینکه بتواند لایوهای خوبی داشته باشید در این قسمت به شما خواهیم گفت که بازاریابی در لایو اینستاگرام به چه دانشی نیاز دارد. اگر میخواهید بدانید چطور باید از این قابلیت جدید اینستاگرام در بهبود فعالیت فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید و چگونه میتوانید برنامهریزی دقیقی برای بازاریابی در لایو اینستاگرام داشته باشید این مطلب را از دست ندهید. برای جذب مشتری در لایو اینستاگرام کاربران باید متوجه شوند که فروشگاه آنلاین شما میتواند یکی از بهترین شعبههای خرید آنها باشد و میتوانند به آن اعتماد کنند. حالا که با ویژگی لایو اینستاگرام و ماهیت آن آشنا شدید باید بدانید که چرا باید از این ویژگی برای فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید؟ همچنین اینستاگرام امکان روشن کردن زمان لایوهای خاص را برای کاربران فعال کرده است. پس اگر میخواهید نرخ تعامل فروشگاه اینترنتی خود را بالا ببرید و فروش بیشتری را تجربه کنید بازاریابی در لایو اینستاگرام را در اولویت اقدامات خود قرار دهید. اما شما سعی کنید که لایو خود را در زمان مناسبی برگزار کنید تا تعداد بیشتری از کاربران آن را مشاهده کنند.

شما برای فروش بیشتر از طریق لایو اینستاگرام به استراتژیهایی نیاز دارید که بتوانید لایوهایی با بازدهی عالی داشته باشید. به این ترتیب میزان دیده شدن آن دسته از صفحاتی که در اینستاگرام لایو میگذارند بسیار بیشتر از سایر صفحات است و اگر شما صاحب یک فروشگاه آنلاین باشید آن دسته از کاربران شما که فراموشتان کردهاند میتوانند فروشگاه اینترنتی شما را ببینند و در صورت تمایل از پستها هم دیدن کنند. بازاریابی در لایو اینستاگرام را از همین الان و بدون فوت وقت آغاز کنید. با این روش میتوانید احترام و اعتماد سایر کاربران را نیز به فروشگاه آنلاین خود جذب کنید. با استفاده از لایو اینستاگرام شما میتوانید برند و مجموعۀ خود را به مشتریها معرفی کرده و روش ارائۀ خدمات و تولید محصولات را نیز به آنها نشان دهید. لایو اینستاگرام که بخشی از قابلیت استوری اینستاگرام است، ویژگی جدیدی در خود جای داده است. لایو اینستاگرام یک فرصت عالی برای ایجاد صمیمت و اعتماد بین کاربران و فروشگاه های آنلاین است. بهترین راه برای ایجاد اعتماد و قویتر شدن رابطۀ کاربران استفاده از لایو اینستاگرام است. اینستاگرام همواره به آن دسته از پیج هایی که از امکانات و قابلیتهای جدید اینستاگرام استفاده میکنند توجه بیشتری دارد و آنها را به افراد بیشتری نشان میدهد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مجله خبری learn-marketing دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

همچنین افرادی که مایل هستند در لایو شما شرکت کنند می توانند پس از شروع لایو درخواستشان را به شما ارسال کرده و پس از قبول کردن شما، لایو را به صورت دونفری ادامه دهید. در دنیای مجازی افراد مایل هستند تا با افرادی که بهتر آن ها را می شناسند بیشتر ارتباط برقرار کنند. شما میتوانید برنامهریزی کنید که لایو را به صورت تکی یا دونفره برگزار کنید. بسیاری از کاربران فعال در فضای مجازی علاقهمند هستند تا فروشگاههای آنلاینی که از آنها خرید میکنند و یا برندهایی که طرفدارش هستند ارتباط بهتری برقرار کنند و رابطۀ صمیمیتری داشته باشند. در ابتدای ورود اینستاگرام کسی تصور نمیکرد که این اپلیکیشن بتواند تا این حد رونق پیدا کند. با توجه به این نکات فروشگاههای آنلاین برای کسب موفقیت در اینستاگرام باید از استراتژیهای دقیق و پیشبینیشده استفاده کنند تا بیشتر مخاطبان آنها را ببینند و دنبال کنندگان بیشتری داشته باشند. اینستاگرام در سالهای اخیر به یکی از مهمترین اپلیکیشن های مناسب برای تجارتهای آنلاین و فروشگاههای اینترنتی تبدیل شده است. نشان دادن قسمتهای پشتصحنۀ کسب و کار: یکی از قسمتهای جذاب برای کاربران این است که از قسمتهای مخفی در فروشگاه آنلاین شما باخبر شوند و آن را ببینند. همچنین سعی کنید در لایوهای دونفره از بلاگرهای حرفهای و اینفلوئنسرهای محبوب و معتمد دعوت کنید تا علاوه بر تبلیغ کسب و کار و فروشگاه آنلاینتان، زمینههای برند سازی معتبرتر و حرفهایتری را پایهریزی کنید.