مسلماً این یکی از مهمترین مراحل سئو است که باید انجام دهید. تعداد و کیفیت لینک هایی که به وب سایت شما اشاره می کنند برای گوگل و سایر موتورهای جستجو برای ارزیابی رتبه شما در شرایط مختلف بسیار مهم است. اگر مردم به شما لینک می دهند، به این معنی است که سایت شما اطلاعات معتبر و قابل اعتمادی را در مورد یک موضوع خاص ارائه می دهد.
در هلو قهوه روسترز، ما مشتاق قهوههای تک منشأ و ترکیبهایی هستیم که با دقت درست شدهاند. ما سه Coffee Q-Grader دارای مجوز داریم که بهترین قهوهها را از سرتاسر جهان انتخاب کرده و آنها را تا حد کمال برشته میکنند. این وسواس در مورد کیفیت به هر مرحله از فرآیند گسترش مییابد، از تهیه قهوه سبز گرفته تا برشته کردن دستهای کوچک و استفاده از بهترین روشهای دمآوری هر بار. ”
7. برای وب سایت خود پیوند ایجاد کنید.
اگر بهتازگی با بهینهسازی موتور جستجو (SEO) شروع کردهاید، آموزش گام به گام سئو برای شما ضروری است. در این مرحله، احتمالاً چند اصطلاح اساسی مانند تحقیق کلمات کلیدی و بهینه سازی در صفحه را شنیده اید. اما چگونه می توانید تمام دانشی را که تاکنون جمع آوری کرده اید به کار ببرید؟
منبع تصویر
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در می 2007 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
mycoffeecompany.com/قهوه-آتلانتا-نزدیک-من-فولتون-کانتی-کافه-منطقه-آتلانتا-بزرگتر
عنوان صفحه یکی از مهمترین مواردی است که گوگل و سایر موتورهای جستجو برای تعیین اینکه چه چیزی در یک صفحه وب وجود دارد ارزیابی می کنند. این چیزی است که در بالای نتیجه صفحه وب شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) ظاهر می شود. توجه داشته باشید که چگونه برند زیر کلمه کلیدی خود، “آتلانتا قهوه روستر” را در عنوان صفحه خود قرار داده است:
به خاطر داشته باشید که نام تجاری شما بخشی از تعداد کاراکتر عنوان وب سایت شما است.
3. کلمات کلیدی را در آدرس صفحه قرار دهید.
فراموش نکنید که آن را کوتاه نگه دارید. برای اطمینان از اینکه موتورهای جستجو عنوان شما را کوتاه نمیکنند، مانند این نتیجه جستجو، 65 کاراکتر یا کمتر را توصیه میکنیم:
mycoffeecompany.com/روستر-قهوه-آتلانتا
در همین راستا، شما باید رتبه صفحه گوگل خود را کنترل کنید. گوگل از رتبه صفحه شما به عنوان معیاری برای سنجش میزان اهمیت وب سایت شما در وب استفاده می کند. داشتن رتبه صفحه بالاتر به این معنی است که شما می توانید یکی از بهترین نتایج برای عبارات جستجو باشید.
هنگامی که از طریق کلمات کلیدی خود ارتباط خود را به موتورهای جستجو نشان دادید، زمان شروع کار سخت است: ایجاد پیوندهای ورودی به وب سایت خود از سایت های معتبر در صنعت یا جایگاه شما.
شما می توانید از یک ابزار اختصاصی تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید، اما به عنوان یک مبتدی، عاقلانه است که در ابتدا کلمات کلیدی خود را به طور مستقیم انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر قهوه برشته شده را می فروشید، ممکن است «قهوه برشته شده»، «قهوه کلمبیایی» و «روستر قهوه محلی» را انتخاب کنید.
اجازه ندهید یادگیری شما در اینجا متوقف شود. با مراحل بالا، می توانید ایجاد یک استراتژی موثر بهینه سازی موتور جستجو را شروع کنید، اما به خاطر داشته باشید که سئو دارای بخش های متحرک بی شماری است که مراقبت، توجه و سرسختی را تضمین می کند. به همین دلیل است که برخی از شرکت ها تیم های کاملی را به تلاش های سئوی خود اختصاص داده اند.
تحقیق کلمات کلیدی به سادگی انتخاب لیستی از کلمات و عبارات مرتبط با کسب و کار شما است. به این فکر کنید که کدام کلمات به احتمال زیاد افراد را وادار به انجام کاری می کنند که می خواهید انجام دهند (به وب سایت خود مراجعه کرده و فرم ارسال کنید) و روی آن کلمات تمرکز کنید.
گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز از متن URL صفحه برای تعیین محتوای صفحه وب استفاده می کنند. شما باید از کلمه کلیدی یا عبارت خود به طور خاص در اسلاگ استفاده کنید.
در اینجا نمونه ای از آنچه به نظر می رسد آورده شده است:
ما شما را گام به گام از طریق آن راهنمایی خواهیم کرد. مهم نیست که چقدر در سئو جدید هستید، هر کسی می تواند با نکات سئو زیر شروع به کار کند و وب سایت خود را در کمترین زمان رتبه بندی کند. خوب – یک مدت. شاید یک سال یا بیشتر. باید بدانید که سئو یک بازی طولانی است.
متن H1 معمولا عنوان یک مقاله یا متن بزرگتر در بالای صفحه شما است. گوگل و سایر موتورهای جستجو می توانند این را ببینند و به کلمات موجود در متن H1 اهمیت بیشتری می دهند. مطمئن شوید که کلمه یا عبارت کلیدی شما وجود دارد.
این آموزش گام به گام سئو فقط یک شروع است
این به سادگی غیرقابل خواندن است. آن را با محتوای شرکت روستر قهوه محلی مقایسه کنید:
در حالی که ابرداده به اندازه گذشته اهمیت ندارد، اما همچنان اهمیت دارد. با قرار دادن کلمه کلیدی یا عبارت خود در آنجا از مزیت استفاده کنید. توضیحات باید توسط یک شخص قابل خواندن و منطقی باشد و ابرداده کلیدواژه باید روی کلمه یا عبارت شما متمرکز شود. طولانی نکنید – کمتر اغلب بیشتر است.
5. کلمات کلیدی را در متن H1 خود قرار دهید.
آخرین اما نه کم اهمیت، وقت آن است که نتایج تلاش های خود را بررسی کنید. به موتورهای جستجو زمان بدهید تا کار خود را انجام دهند (از چند هفته تا چند ماه)، و سپس مرتباً رتبه خود را بررسی کنید تا ببینید چه اتفاقی افتاده و پیشرفت خود را پیگیری کنید.
توضیحات متا صفحه شما می تواند بیشتر به موتورهای جستجو و کاربران بگوید که صفحه شما در مورد چیست.
به عنوان مثال، ممکن است صفحه ای برای «روستر قهوه محلی» بنویسید. در این صفحه میتوانید عبارات مرتبط معنایی مانند «قهوه محلی»، «برشتهکننده قهوه در نزدیکی من»، «برشتهکننده قهوه» را مورد هدف قرار دهید. [city name]”، و “قهوه بو داده محلی.”
در طول فرآیند نظارت، باید وب سایت خود را نیز درجه بندی کنید. از ابزار رایگانی مانند Website Grader برای ارزیابی اثربخشی سئو سایت خود استفاده کنید.
منبع تصویر
6. از کلمات کلیدی در محتوای صفحه استفاده کنید.
منبع تصویر
به عنوان مثال، بک لینک HubSpot دریافت شده در این مقاله Digital Trends را بررسی کنید (متن لنگر: «تحصیل پیوندهای ورودی»):
با این حال زیاده روی نکنید. به عنوان مثال، اگر قهوه می فروشید، مانند زیر شلنگ ایجاد نکنید:
میتوانید چند نوع کلیدواژه را ببینید: «نرمافزار CRM»، «راهحل CRM» و «CRM رایگان».
2. کلمات کلیدی را در عنوان صفحه قرار دهید.
این کلمات کلیدی را در یک صفحه گسترده یا سند فهرست کنید تا بتوانید آنها را پیگیری کنید. سپس، انتخاب کنید یکی کلمه یا عبارتی برای استفاده یکی صفحه سایت شما به عبارت دیگر، شما نمی خواهید کلمات کلیدی مختلف را در یک صفحه هدف قرار دهید. شما می خواهید یک کلمه کلیدی و همچنین هر کلمه کلیدی که از نظر معنایی با آن مرتبط است را هدف قرار دهید.
اگر به تازگی سئو را شروع کرده اید، می توانید با جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر خود در گوگل، این رتبه را به صورت دستی بررسی کنید. همچنین توصیه می کنیم از کنسول جستجوی گوگل برای مشاهده رتبه بندی خود به صورت رایگان استفاده کنید. از آنجایی که GSC می تواند از برخی جهات محدود باشد، می توانید برای ردیابی مرتبط ترین کلمات کلیدی به یک ابزار رسمی نظارت سئو ارتقا دهید و به طور مداوم استراتژی هایی برای بهبود عملکرد خود ارائه دهید.
وقتی کلمه کلیدی را انتخاب کردید، وقت آن است که آن را عملی کنید. ابتدا می خواهید عنوان صفحه وب خود را وارد کنید.
آن را کوتاه، توصیفی و ساده نگه دارید. یک مثال موثر می تواند این باشد:
“ما هستیم روستر قهوه آتلانتا، بهترین جشرکت کباب کردن آفی در آتلانتا، GA، جایی که می توانید پیدا کنید قهوه بو داده محلی آتلانتا بو داده با دست در ما کافی شاپی که در منطقه بزرگتر آتلانتا خدمت می کند”
در اینجا یک مثال از یک شرکت روست قهوه محلی آورده شده است:
خبر خوب این است که لازم نیست در مورد قدم های بعدی خود حدس بزنید. از بسته اولیه ما برای افزایش برنامه های سئو و افزایش احتمال رتبه وب سایت خود در صفحه اول SERP ها استفاده کنید.
از یک ابزار رایگان مانند بررسی رتبه صفحه برای تخمین زدن استفاده کنید.
همچنین باید به وبسایتهای مرتبط با صنعت خود پیوند خارجی داشته باشید، که ارتباط شما را با آن کلمه کلیدی بیشتر نشان میدهد.
8. بر رتبه خود نظارت داشته باشید.
در پایان این آموزش، میتوانید فهرستی از گامهای عملی برای اجرای استراتژی سئوی خود را کنار بگذارید.
اگر از وردپرس استفاده می کنید، در اینجا نحوه تغییر slugs صفحات وب خود در backend آورده شده است.
4. کلمات کلیدی را در توضیحات متا خود قرار دهید.
1. کلمات کلیدی را پیدا کنید.
چرا؟ زیرا انجام این کار به موتورهای جستجو نشان می دهد که صفحه در واقع مربوط به کلمه کلیدی است و باید در نتایج جستجو نشان داده شود. من از “متخصصان” شنیده ام که شما باید از کلمه کلیدی خود در هر جایی از 4-6 بار تا 10-12 بار استفاده کنید. توصیه من این است که فقط به طور طبیعی بنویسید، اما به دقت از اعمال کلاه سیاه مانند پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید.
به عبارت دیگر، چنین چیزی ننویسید:
استفاده از کلمات کلیدی هدف در محتوای خود بخش مهمی از استراتژی سئو داخلی شما است.