

انتشار: فروردین 09، 1402
بروزرسانی: 30 خرداد 1404
بروزرسانی: 30 خرداد 1404
آنالیز هوش مصنوعی چیست؟
کاهش تعصب: الگوریتم ها سوگیری تأیید یا سوگیری های عمومی را که ممکن است تیم ها (ناخواسته) هنگام تجزیه و تحلیل داده ها داشته باشند، ندارند، بنابراین نتایج بی طرفانه هستند.
این محدودیت به این خلاصه می شود: شما نمی توانید درک و تجربه انسانی را تکرار کنید، بنابراین در هنگام استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی ضروری است که این موضوع را در نظر بگیرید.
آنالیز هوش مصنوعی به کسب و کارها مزیت رقابتی می دهد
مهم ترین محدودیت تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی این است که یک کامپیوتر انسان نیست. در حالی که ماشین ها می توانند داده های بسیار بیشتری را در مدت زمان کوتاه تری مرتب سازی کنند، انسان یک تجارت و فرآیندهای آن را بهتر از یک کامپیوتر می شناسد.
به طور کلی، استفاده از تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی به کسب و کارها مزیت رقابتی می دهد. الگوریتم های یادگیری ماشین، بینش های مبتنی بر داده ها را تولید می کنند که بازاریابان می توانند از طریق آن تصمیم های مبتنی بر داده بگیرند.
یادگیری ماشین و هوش مصنوعی با یکدیگر همکاری می کنند تا به کسب و کارها کمک کنند تا تصمیمات مبتنی بر داده را بگیرند. بازاریابان می توانند بینش عمیقی در مورد رفتار مصرف کننده و عملکرد بازاریابی کسب کنند. کاربردهای بالقوه عبارتند از:
عملکرد داخلی: رهبران کسب وکار می توانند از تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی برای درک عملکرد داخلی تیم، از نرخ برد تا امتیازات رضایت مشتری، برای درک درستی و شناسایی فرصت های بهبود استفاده کنند.
محدودیت های AI Analytics
الگوریتم های یادگیری ماشینی در درک داده ها در هنگام پردازش داده ها بهتر می شوند و نتایج جامع و دقیقی را به ارمغان می آورند.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=ybIRE2B1NkQ[/embed]
آزمایش کردن: تست های بازاریابی معمول خود را انجام دهید و نسخه(های) را که به احتمال زیاد معیارهای بازاریابی کلیدی مانند ROI و تبدیل ها را به حداکثر می رساند، کشف کنید.
تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی همچنین برای سایر زمینه های کسب و کار مفید است، از جمله:
همانند سایر یادگیری های ماشینی، تجزیه و تحلیل های هوش مصنوعی در طول زمان دقیق تر و دقیق تر می شوند، به ویژه زمانی که آموزش می بینند ترجیحات صنعت را بیاموزند تا نتایج را مطابق با نیازهای کسب وکار شخصی بسازند.
تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی نوعی تجزیه و تحلیل داده است که از یادگیری ماشینی برای پردازش مقادیر زیادی داده برای شناسایی الگوها، روندها و روابط استفاده می کند. نیازی به ورودی انسانی ندارد و کسب وکارها می توانند از نتایج برای تصمیم گیری مبتنی بر داده ها استفاده کنند و رقابتی باقی بمانند.