آنها چه هستند و چگونه یکی شویم


توییتر روزانه بیش از 192 میلیون کاربر فعال دارد که پیش‌بینی می‌شود این تعداد در سال‌های آینده به رشد خود ادامه دهد. با این حال، اینکه این پلتفرم میلیون‌ها کاربر دارد، تضمین نمی‌کند که شما یک کاربر قدرتمند توییتر شوید یا هزاران فالوور دریافت کنید، حتی اگر مرتب توییت کنید.

به دست آوردن فالوور و تعامل در توییتر آسان تر از انجام آن است. علیرغم تمام تلاش‌های شما، ممکن است به نظر برسد که در حال فریاد زدن در فضای خالی هستید. با این وجود، خبر خوب این است که امکان افزایش فالوور و تبدیل شدن به یک کاربر قدرتمند در توییتر وجود دارد.

در این مقاله، آنچه که کاربران قدرتمند توییتر را از بقیه متمایز می کند و چگونه می توانید یک کاربر قدرتمند شوید را در نظر خواهیم گرفت.

اکنون دانلود کنید: چگونه از توییتر برای تجارت استفاده کنیم [Free Kit]

این اصطلاح همچنین به افرادی اطلاق می شود که زمان زیادی را صرف استفاده از یک سیستم، برنامه یا ابزار می کنند. و وسواس نزدیک آنها به دستگاه، برنامه یا سیستم به آنها تسلط بالاتری نسبت به کاربران معمولی می دهد.

بر اساس تحقیقات مرکز تحقیقات پیو، 10 درصد از کاربران توییتر، کاربران پاور هستند و همین تعداد کمی از کاربران، مسئول حدود 80 درصد توییت ها در توییتر هستند.

آنها همچنین به عنوان SuperTweeters شناخته می شوند. کاربران قدرتمند فقط به چند توییت محدود نمی شوند. در عوض، تعداد توییت های آنها به ده ها هزار یا حتی بیشتر می رسد.

با توجه به اینکه اکثر آنها دارای حساب هایی هستند که به روزهای اولیه توییتر بازمی گردد، این عدد شگفت انگیز نیست. از آنجایی که آنها برای مدت طولانی در اطراف بوده اند و فوق العاده فعال بوده اند، منطقی است که تعداد زیادی توییت داشته باشند.

به عنوان مثال، کاربر قدرتمند توییتر نیروی دریایی بیش از 200000 توییت دارد.

حساب کاربری twitter power: naval

در حالی که ممکن است شبیه به هم به نظر برسند، اکثر سلبریتی ها کاربران قدرتمندی نیستند.

به عنوان مثال، اگر چه پاپ استار تیلور سویفت او بیش از 90 میلیون دنبال کننده دارد، او از سال 2008 حدود 700 توییت ایجاد کرده است. بنابراین او مطمئناً به عنوان یک حساب کاربری قدرتمند به حساب نمی آید.

از سوی دیگر، کاربران قدرتمند ممکن است از همان ابتدا افراد یا برندهای معروفی نباشند، اما استفاده از قدرت آنها از توییتر طی سال‌ها حساب‌هایشان را به تعداد باورنکردنی افزایش داده است.

ویژگی های یک کاربر قدرتمند توییتر چیست؟

بنابراین، چه چیزی کاربران قدرتمند توییتر را از کاربران معمولی متفاوت می کند؟ در اینجا پنج ویژگی وجود دارد که آنها را از سایر کاربران متمایز می کند.

1. آنها چندین بار در روز توییت می کنند.

کاربر قدرتمند یک ناظر معمولی در توییتر نیست. آنها به جای اینکه بنشینند و توییت های دیگران را بخوانند، کاربران فعال برنامه هستند که در تعداد توییت هایی که هر روز و در طول زمان ارسال می کنند منعکس می شود. علاوه بر این، اکثر توییت‌های آن‌ها اعداد تعامل چشمگیر مانند ریتوییت‌ها و پاسخ‌های متعدد را مشاهده می‌کنند.

2. تعداد فالوور بالایی دارند.

یکی دیگر از ویژگی های کاربران قدرت این است که فالوورهای زیادی دارند. ما در مورد اکانت هایی با صدها هزار دنبال کننده صحبت می کنیم، و حتی برخی از آنها تعداد دنبال کنندگانی دارند که به میلیون ها نفر می رسد.

3. طاقچه دارند.

به ندرت کاربران قدرتمند توییتر را پیدا می کنید که در مورد موضوعات مختلف صحبت کنند. در بیشتر موارد، آنها فقط در مورد یک موضوع خاص مانند بازاریابی، سیاست، فناوری یا تجارت صحبت می کنند.

4. به احتمال زیاد یک وبلاگ یا وب سایت دارند.

کاربران قدرتمند اغلب بسیار محبوب هستند زیرا در حوزه های دیگر وجود دارند. تعدادی از آنها معمولا یک وبلاگ یا وب سایت دارند که در آن افکار و توییت های خود را گسترش می دهند.

5. به ویژگی های منحصر به فرد دسترسی دارند.

از زمان انتشار توییتر آبییکی از ویژگی های بسیاری از کاربران قدرتمند این است که به ویژگی های منحصر به فردی مانند پوشه های نشانک ها، آیکون های سفارشی شده و غیره دسترسی دارند.

مثال‌هایی از کاربران قدرتمند توییتر

در اینجا برخی از کاربران قدرتمند توییتر آورده شده است:

1. ایلان ماسک (@الون ماسک)

حساب کاربری قدرتمند توییتر: ایلان ماسک

آیا در حال حاضر فرد تجاری قدرتمندتر از ایلان ماسک روی کره زمین وجود دارد؟ ما اینطور فکر نمی کنیم. در حالی که برخی از مردم می توانند او را دوست داشته باشند و برخی دیگر می توانند او را دوست نداشته باشند، توییت های او بازارها را به حرکت در می آورد و جرقه گفتگو را برمی انگیزد. به همین دلیل، او بدون شک یک کاربر قدرتمند است.

2. SlimJim (@SlimJim)

حساب کاربری twitter power: slimjim

دسته رسمی توییتر برند اسنک آمریکایی یک کاربر قدرتمند است.

اگرچه یک اکانت برند است، اما جنبه شخصی دارد و به عنوان “مدیر عامل دنبال کننده” نامگذاری شده است. برای پیدا کردن یک توییت اسلیم جیم که به یک میم تبدیل شده است، لازم نیست خیلی به دنبال آن باشید. مانند این یکی.

3. رابرت اسکبل (@scobleizer)

حساب کاربری قدرتمند توییتر: رابرت اسکوبل

این یکی از شناخته شده ترین کاربران قدرتمند در برنامه است. او اغلب در مورد فناوری توییت می کند و حسابش از برخی از جدیدترین و ممتازترین ویژگی های توییتر استفاده می کند.

4. گای کاواسکی (@GuyKawaski)

حساب کاربری twitter power: guy kawasaki

گای کاواسکی یکی دیگر از کاربران قدرتمند است. او نویسنده چندین کتاب پرفروش است و مطالب ارزشمندی را در مورد موضوعات مرتبط با اقتصاد، فناوری و تجارت به اشتراک می گذارد.

5. فابریزیو رومانو (@FabrizioRomano)

حساب کاربری twitter power: fabrizio romano

فابریزیو یکی از محبوب ترین روزنامه نگاران فوتبال روی کره زمین است و مطمئناً واجد شرایط به عنوان یک کاربر قدرتمند توییتر است. او در عرض یک ساعت چندین بار توییت می کند و در عرض چند دقیقه پس از ارسال، هزاران لایک و ریتوئیت به دست می آورد.

6. کریس بروگان (@chrisbrogan)

حساب کاربری قدرتمند توییتر: کریس بروگان

کریس روزانه بینش های زیادی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد و یکی از محبوب ترین کارشناسان رسانه های اجتماعی است. مانند سایر کاربران قدرتمند توییتر در این لیست، او چندین بار در روز توییت می‌کند و اطلاعاتی را به اشتراک می‌گذارد که فالوورهایش را سرگرم می‌کند یا به آنها اطلاع می‌دهد.

چگونه کاربر توییتر شویم

شما می توانید یک کاربر قدرتمند توییتر نیز شوید. در حالی که ممکن است تعداد فالوورهای شما به میلیون ها نفر افزایش پیدا نکند، می توانید دسترسی و تعامل خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.

در اینجا برخی از نکاتی است که می تواند به شما کمک کند.

1. توییت در زمان مناسب.

توییت کردن در زمان مناسب یکی از سنگ بنای تبدیل شدن به یک کاربر قدرتمند توییتر است. تقریباً هر پستی در مورد بهبود حضور شما در توییتر این نکته را فهرست می کند – و دلیل خوبی هم دارد.

بنابراین، باید بهترین زمانی را پیدا کنید که مخاطبان شما به اندازه کافی آزاد باشند تا با توییت های شما درگیر شوند. هر مخاطب ساعت اوج متفاوتی دارد، بنابراین این شما هستید که زمان اوج را برای مخاطبان خود تعیین کنید.

ابزارهای تجزیه و تحلیل توییتر می توانند به شما کمک کنند تا با ردیابی زمانی که دنبال کنندگان شما با پست های شما درگیر می شوند، بفهمید که این زمان چیست.

2. روی کاربران موبایل تمرکز کنید.

وقتی صحبت از توییتر می شود، موبایل پادشاه است. اکثر مردم از این برنامه در تلفن های همراه خود استفاده می کنند، بنابراین باید روی جذابیت این جمعیت تمرکز کنید. توییتر در بهینه‌سازی توییت‌های شما برای موبایل بسیار عالی عمل می‌کند، اما اگر می‌خواهید یک کاربر قدرتمند شوید، باید فراتر از آنچه توییتر ارائه می‌دهد بروید تا بهترین تجربه را به مخاطبان خود ارائه دهید.

یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که از تصاویر واضح در تلفن همراه استفاده کنید. همچنین، اگر به وب سایت یا وبلاگ خود لینک می دهید، مطمئن شوید که سایت برای کاربران تلفن همراه بهینه شده است.

3. از کاربران بخواهید که درگیر شوند – منتظر این کار نباشید.

بپرسید و دریافت خواهید کرد که در مورد توییتر درست است. بنابراین اگر می‌خواهید مردم توییت‌های شما را لایک کنند، بازتوییت کنند یا به آنها پاسخ دهند، به سادگی از آنها بخواهید.

افزودن یک «لطفاً بازتوییت»، «مثل این» یا «به این پاسخ دهید» بیشتر از توییت‌هایی که فاقد این درخواست هستند، باعث افزایش تعامل شما می‌شود.

با این حال، باید مراقب باشید که در ازای آن چیز ارزشمندی ارائه دهید. این به معنای راه اندازی زنجیره لایک برای لایک یا ریتوئیت برای بازتوییت نیست. در عوض، ارائه محتوا یا اطلاعات ارزشمندی که مردم بخواهند به اشتراک بگذارند و بازتوییت کنند، حیاتی است.

4. از کلمات عملی استفاده کنید.

اگر از مردم بخواهید کاری را انجام دهند بیشتر احتمال دارد انجام دهند، بنابراین توصیه می شود از کلمات عملی در توییت های خود استفاده کنید.

شامل درخواست‌های ظریف یا حتی مستقیم باعث می‌شود افراد متوجه توییت‌های شما شوند و می‌توانند آنها را تشویق به انجام اقدامات مورد نظر کنند. به یاد داشته باشید که این روش در صورتی بهترین کارایی را دارد که برای فالوورهای خود ارزش قائل شوید.

Slim Jim یک نمونه عالی از کاربران قدرتمندی است که از این تکنیک استفاده می کند. ببینید چگونه از فالوورها می خواهد که به این توییت پاسخ دهند؟ شما هم می توانید این کار را انجام دهید.

حساب کاربری twitter power: slim jim

جوانب مثبت تبدیل شدن به یک کاربر قدرتمند توییتر

1. به ساختن برند شما کمک می کند.

اگر کسب‌وکاری را اداره می‌کنید، افزایش در معرض دیدی که تبدیل شدن به یک کاربر قدرتمند به شما می‌دهد می‌تواند به استراتژی بازاریابی توییتر شما کمک زیادی کند.

2. ترافیک را به وب سایت شما هدایت می کند.

یک کاربر قدرتمند توییتر بودن می تواند ترافیک ارجاع را به وب سایت شما هدایت کند. به عنوان مثال، می توانید لینک وب سایت خود را در بیو یا توییت های خود قرار دهید. در اینجا می توانید راه های بیشتری برای هدایت ترافیک به وب سایت خود از توییتر بیابید.

3. ممکن است تأیید شوید.

به عنوان یک کاربر قدرتمند، می‌توانید برای تایید توییتر درخواست دهید. اگر از توییتر استفاده می‌کنید، می‌دانید که تایید شدن به حساب شما احساس قدرت و قدرت می‌دهد. حداقل، این نشان می دهد که دسته شما یک حساب معتبر است.

4. به شما کمک می کند تا در جریان روندها و اخبار باشید.

توییتر منبع مهمی از اخبار و روندها است. با داشتن یک کاربر قدرتمند، همیشه در جریان خواهید بود.

معایب تبدیل شدن به یک کاربر قدرتمند توییتر

1. شما باید دائما توییت منتشر کنید.

اگر تازه شروع کرده‌اید، یکی از چالش‌برانگیزترین چیزها، و مطمئناً یکی از معایب یک کاربر قدرتمند بودن، این است که هر چند وقت یک‌بار نیاز به انتشار محتوا دارید. ما چندین بار در روز و حتی چندین بار در ساعت صحبت می کنیم.

2. خطر اعتیاد وجود دارد.

یک کاربر قدرتمند توییتر بودن به این معنی است که احتمالاً باید بیشتر اوقات آنلاین باشید. در نتیجه، خطر معتاد شدن به توییتر وجود دارد که در صورت عدم کنترل می تواند مضر باشد. بنابراین، تلاش متعادل و آگاهانه برای پیشگیری از اعتیاد ضروری است.

3. شما باید در اطراف محدودیت شخصیت کار کنید.

از آنجایی که توییتر دارای محدودیت 280 کاراکتری است، بیان منسجم افکار ممکن است چالش برانگیز باشد، حتی اگر یک موضوع ایجاد کنید.

4. توییت های شما ممکن است در نویز گم شوند.

روزانه میلیون‌ها توییت ارسال می‌شود و با انتشار توییت‌های جدید در هر ثانیه، توییت‌های شما می‌توانند به سرعت دفن شوند. شما می توانید با ارائه محتوای بسیار ارزشمند و استفاده از هشتگ های توییتر، این مشکل را کاهش دهید.

مسیر شما برای تبدیل شدن به یک کاربر قدرتمند توییتر از اینجا شروع می شود

امیدواریم این یک نقطه شروع عالی برای هر کسی باشد که به فکر تبدیل شدن به یک کاربر قدرتمند توییتر است. اگرچه توییتر بسیار بیشتر از این نکاتی است که ما ارائه کرده ایم، اما رعایت این دستورالعمل ها به شما کمک می کند تا تعامل در حساب توییتر خود را افزایش دهید. به یاد داشته باشید، هدف رسیدن به یک میلیون فالوور نیست. هدف این است که محتوای ارزشمندی را ارائه دهید که سایر کاربران نتوانند از بازتوییت آن جلوگیری کنند و شما را در مسیر تبدیل شدن به یک کاربر قدرتمند قرار دهد.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در مارس 2009 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

دعوت به اقدام جدید





منبع