
بروزرسانی: 24 تیر 1404
آنچه بازاریابان باید بدانند
با این حال، وقتی صحبت از فیدها به میان می آید، خوشحال کردن مخاطبانی که از قبل دارید باید تمرکز شما باشد. توجه داشته باشید که فیدها به بخش های مختلفی تقسیم می شوند - همه، موارد دلخواه، دوستان، گروه ها و صفحات. برای اینکه در ذهن مخاطبان خود باقی بمانید، شرکت شما باید در بخش های مختلف، به ویژه همه، موارد دلخواه و گروه ها، محتوا داشته باشد.
محتوای اولویت بندی شده در برگه صفحه اصلی شامل حلقه ها و داستان ها می شود. برای اینکه محتوای بازاریابی خود را در صفحه اصلی قرار دهید تا برند شما بتواند به مشتریان جدید دسترسی پیدا کند، باید از محتوای ویدیویی کوتاه مانند Reels استفاده کنید.
در ماه ژوئیه، مارک زاکربرگ تغییری در فید خبری فیس بوک را اعلام کرد - به دو قسمت تقسیم شد! فیسبوک اکنون دارای یک برگه Home و یک برگه Feeds است. برگه صفحه اصلی شامل محتوایی است که به کاربران بر اساس عملکرد آنها در برنامه توصیه می شود. برگه Feeds محتوای افراد، صفحات و گروه هایی را که کاربر دنبال می کند نشان می دهد.
منبع
راه دیگر برای قرار گرفتن در برگه Home، استفاده از پخش زنده است. در همان نظرسنجی، 69 درصد از بازاریابان از ویدیوهای پخش زنده به عنوان یکی از مؤثرترین روش ها در کمپین های خود یاد کردند و 72 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که پخش زنده به طور کلی مؤثر است. فرصت های پخش زنده می تواند شامل پرسش و پاسخ زنده، وبینارها و کارگاه ها باشد.
برگه فیدهای فیس بوک
منبع تصویر
اما برای بازاریابانی که به فید خبری فیس بوک تکیه می کنند برای یافتن و حفظ مخاطب چه معنایی دارد؟ در اینجا چیزی است که بازاریابان باید در مورد برگه های جدید بدانند.
زاکربرگ گفت هدف این است که کاربران فیس بوک بتوانند محتوای مورد علاقه خود را راحت تر ببینند و اکتشافات جدیدی را انجام دهند. همچنین قصد دارد فیسبوک را با TikTok رقابتی نگه دارد. صفحه For You TikTok همچنین محتوای توصیه شده را از سراسر پلتفرم خود بر اساس آنچه الگوریتم ها فکر می کنند کاربر می خواهد ببیند، نشان می دهد. صفحه زیر فقط محتوای صفحاتی را نشان می دهد که کاربر قبلاً آنها را دنبال می کند.
همانطور که اشاره کردم، برگه Feeds محتوای صفحات، گروه ها و جوامعی را نشان می دهد که کاربر از قبل دنبال می کند. هیچ محتوایی از ویژگی کشف برنامه وجود ندارد - با این حال، تبلیغات همچنان در فیدها نشان داده می شوند. بنابراین، سرمایه گذاری در تبلیغات فیس بوک می تواند به محتوای برند شما کمک کند تا در برگه Feeds قرار بگیرد و دامنه برند شما را در آنجا نیز گسترش دهد.
تغییر متا در فید فیس بوک به این معنی است که بازاریابان باید کمپین های رسانه های اجتماعی خود را در برنامه تنظیم کنند، اما این تنظیم نباید دشوار باشد. از ویدیوهای کوتاه مانند Reels استفاده کنید، فرصت های پخش زنده را بیابید، روی تبلیغات سرمایه گذاری کنید، و برای تقویت جامعه کار کنید - و این باعث می شود مخاطبان شما در برگه صفحه اصلی یا برگه فیدها درگیر شوند.
نویسنده: تیم تحریریه نیل پتل