اگرچه این ایده خوبی است که بازاریابان سطح پایه ای از درک پلتفرم های جدیدی را که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده اند، داشته باشند، اما تنها زمان نشان می دهد که آیا Lemon8 می تواند لیموهای شبکه های اجتماعی را به لیموناد تبدیل کند یا خیر.
جاهای دیگر در بازاریابی
بسیاری از کاربران پینترست زمانی که به دنبال الهام گرفتن در رابطه با موضوع خاصی هستند – شاید دستور پختی با استفاده از یک ماده خاص، یا روش هایی برای استایل دادن به یک لباس، به این پلتفرم روی می آورند. آنها می پرند، آنچه را که به دنبالش هستند پیدا می کنند و می پرند. اگرچه برای خریدهای الهام بخش عالی است، اما عامل اعتیادآوری را که پلتفرم هایی مانند TikTok یا Instagram دارند، ندارد.
همچنین شایان ذکر است که احساس ایجاد شده توسط کاربر از این پلتفرم میتواند بخش بزرگی از جذب کاربران جدید باشد. در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و تیک تاک که در آن ها باید بازاریابی تأثیرگذار انتظار داشت، کاربران اغلب احساس می کنند که دائماً به آنها فروخته می شوند. اصالت محتوای ارگانیک در Lemon8 در مقایسه با جریان مداوم محتوای #حمایتشده در سایر پلتفرمها میتواند یک نفس تازه باشد.
منبع تصویر: Lemon8
با در نظر گرفتن این موضوع، آیا زمانی که به نظر می رسد نسخه اصلی در راضی نگه داشتن کاربران خود به خوبی کار می کند، یک “Pinterest جدید” ضروری است؟ همه چیز به نحوه استفاده از برنامه بستگی دارد.
اگر شرکت شما آماده شروع تولید محتوای خاص Lemon8 نیست، مطمئناً ارزش دارد که روی پلتفرم قرار بگیرید تا دسته خود را ایمن کنید و ببینید چه چیزی در جایگاه شما در حال پیشرفت است – به ویژه برای کسانی که در صنایع مد، سلامتی و مواد غذایی هستند.
موله لا: انتظار می رود اقتصاد خالق تا سال 2027 به 500 میلیارد دلار برسد.
حرکت روی توییتر: اپلیکیشن متنی متا بارسلونا در حال رقابت است تا جایگزینی برای اپلیکیشن پرنده باشد.
Lemon8 به عنوان ترکیبی Pinterest-Instagram توصیف می شود. Lemon8 در هسته خود یک برنامه اشتراک گذاری عکس است که برای الهام بخشیدن به کاربران طراحی شده است.
اینجاست که Lemon8 وارد می شود.
این برنامه ابتدا در سال 2020 در ژاپن راهاندازی شد و در فوریه 2023 در ایالات متحده و بریتانیا در دسترس قرار گرفت. در ماه گذشته، این برنامه به دومین برنامه سبک زندگی در ایالات متحده پس از Pinterest تبدیل شد که بیشترین بارگیری را داشته است.
اساساً، استفاده از Lemon8 مانند این است که الگوریتم TikTok محتوای الهامبخش Pinterest را با قالببندی مانند یک پست اینستاگرام به شما ارائه دهد. فید اصلی شبیه به صفحه اصلی Pinterest است، اما پست ها یادآور چرخ و فلک های اینستاگرام هستند.
Lemon8 از کجا آمده است و چرا همه در مورد آن صحبت می کنند؟
از آنجایی که Lemon8 نیز متعلق به ByteDance است، ممکن است به دلیل نگرانیهای امنیتی با همان بررسی دقیق TikTok مواجه شود. با استفاده آینده از برنامه های متعلق به ByteDance در برزخ سیاسی، در صورت ممنوعیت TikTok، کاربران در ایالات متحده نیز می توانند از Lemon8 منع شوند.
به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.
به گفته نیویورک تایمز، ByteDance از ریزسازندگان دیگر پلتفرمها دعوت کرد تا در Lemon8 پست کنند. طبیعتاً، سازندگانی که مشتاق هستند در یک پلتفرم جدید به کاربران اولیه تبدیل شوند، میخواهند املاک جدید رسانههای اجتماعی خود را با فالوورهای فعلی خود در پلتفرمهای دیگر به اشتراک بگذارند. اینکه آیا آنها برای انجام این کار غرامت دریافت کرده اند یا خیر، حدس زده شده است، اما تایید نشده است.
صحبت از پینترست شد…
کسب درآمد متا: در سه ماهه اول، متا پس از سه فصل متوالی کاهش درآمد، 3 درصد افزایش درآمد را گزارش کرد.