آیا برنامه های جوایز خطوط هوایی را سرپا نگه می دارند؟ آنها فقط ممکن است باشند.
جای تعجب نیست که همه گیری COVID-19.
خطوط هوایی چگونه بانک های خود را ایجاد می کنند
به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.

متا یک گزینه تأیید پولی را معرفی کرد و در حال آزمایش اشتراک در استرالیا و نیوزیلند است.
این برنامه ابتدا به عنوان “برنامه پروازهای مکرر خطوط هوایی دلتا” در سال 1981 راه اندازی شد و در سال 1995 به SkyMiles تغییر نام داد. آگهی اخیر اولین سرمایه گذاری عمده دلتا در بازاریابی برنامه وفاداری را نشان می دهد. چرا تمرکز اخیر بر بازاریابی یک برنامه 42 ساله؟
خطوط هوایی دلتا در جدیدترین ویدیوی خود به نام «دنیای خود را با هر مایل رشد دهید» و برنامه SkyMiles خود را برجسته می کند، رویکرد بازاریابی متفاوتی را در پیش گرفته است.
اینستاگرام ویژگی کانال های پخش را برای کمک به سازندگان در ارتباط با مخاطبان خود راه اندازی کرد.
یوتیوب در حال آزمایش قابلیت های مدیریت پادکست در استودیوی سازنده خود است.
Spotify در حال معرفی یک فید عمودی با الهام از TikTok است.
در اواخر سال 2020، دلتا شرکت تابعه خود SkyMiles IP Ltd. را ایجاد کرد که اساساً به عنوان “بانک” خود شرکت عمل می کند که می تواند مایل ها را از آن خریداری کند تا به عنوان اهرم مالی استفاده کند.
TikTok در حال راه اندازی برنامه خلاقیت بتا است تا به کاربران کمک کند خلاقیت را تقویت کنند و در این پلتفرم درآمد کسب کنند.
اگرچه تقاضا و هزینه سفر به دلیل همهگیری در سال 2020 کاهش یافت، دلتا توانست با جمعآوری 6.5 میلیارد دلار از طریق برنامه SkyMiles و پرداختهای حاصل از مشارکت کارت اعتباری مشترک خود با American Express، پول نقد تولید کند.
آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.
با این حرکت، موفقیت برنامه SkyMiles اکنون جزئی از موفقیت دلتا است، بنابراین سرمایه گذاری در رشد این برنامه برای این شرکت بی معنی است. هرچه مایل های بیشتری بتواند به مشتریان وفادار اعطا کند، در صورت کاهش مجدد تقاضای سفر، ایرلاین می تواند سرمایه بالقوه بیشتری را به کار گیرد.