آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.
TikTok در حال راه اندازی برنامه خلاقیت بتا است تا به کاربران کمک کند خلاقیت را تقویت کنند و در این پلتفرم درآمد کسب کنند.
این برنامه ابتدا به عنوان “برنامه پروازهای مکرر خطوط هوایی دلتا” در سال 1981 راه اندازی شد و در سال 1995 به SkyMiles تغییر نام داد. آگهی اخیر اولین سرمایه گذاری عمده دلتا در بازاریابی برنامه وفاداری را نشان می دهد. چرا تمرکز اخیر بر بازاریابی یک برنامه 42 ساله؟
اینستاگرام ویژگی کانال های پخش را برای کمک به سازندگان در ارتباط با مخاطبان خود راه اندازی کرد.
دلتا در استفاده از این رویکرد تنها نیست – یونایتد از استراتژی مشابهی برای تولید پول نقد از برنامه وفاداری خود در طول همهگیری استفاده کرد و گزارشهای اخیر نشان دادهاند که ارزش برخی از برنامههای پاداش محبوب بیشتر از خطوط هوایی است.
خطوط هوایی دلتا در جدیدترین ویدیوی خود به نام «دنیای خود را با هر مایل رشد دهید» و برنامه SkyMiles خود را برجسته می کند، رویکرد بازاریابی متفاوتی را در پیش گرفته است.
با این حرکت، موفقیت برنامه SkyMiles اکنون جزئی از موفقیت دلتا است، بنابراین سرمایه گذاری در رشد این برنامه برای این شرکت بی معنی است. هرچه مایل های بیشتری بتواند به مشتریان وفادار اعطا کند، در صورت کاهش مجدد تقاضای سفر، ایرلاین می تواند سرمایه بالقوه بیشتری را به کار گیرد.
جای تعجب نیست که همه گیری COVID-19.