یک تماس رزرو کنید
حالا اینجاست که جالب می شود…
محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی
آیا می توانید حدس بزنید چه اتفاقی برای آن سایت ها افتاده است؟
اما اینجاست که جالب می شود، در گروه اول از 14 سایتی که تحت تأثیر قرار گرفتند، 13 مورد از آنها نیز شاهد کاهش ترافیک از به روز رسانی محتوای مفید بودند. و از گروه دوم، هر 8 سایت تحت تاثیر به روز رسانی محتوای مفید قرار گرفتند.
اولین چیزی که داریم این است که بیش از 900 میلیون دامنه را در وب ردیابی می کنیم، بنابراین به ما امکان می دهد الگوها را ببینیم.
آنها جزئیات زیادی در مورد به روز رسانی هرزنامه در وب سایت خود ارائه نمی دهند، اما خوشبختانه برای شما، ما دو چیز داریم که به ما کمک می کند تا مشخص کنیم تغییرات چه بوده است.
اما 100 تا از سایت های مبتنی بر هوش مصنوعی حداقل 3000 بازدیدکننده در ماه از گوگل ایجاد می کنند.
همانطور که در نام، هدف اصلی گوگل کاهش هرزنامه است. اکنون آنها چندین نوع به روز رسانی هرزنامه دارند، مثلاً در جولای 2021 آنها یک به روز رسانی هرزنامه لینک داشتند.
هیچ یک از سایت ها چیزی نمی فروشند یا سرنخ جمع آوری نمی کنند، آنها فقط سایت های اطلاعاتی در صنایع مختلف هستند.
گروه دوم افت 6.38 درصدی ترافیک و به طور میانگین افت رتبه رتبه 3.3 را تجربه کردند.
اما برای اولین دسته از سایتهای هوش مصنوعی (53 مورد از آنها)، ما هیچ یک از محتواها را تغییر یا تغییر ندادیم. ما صرفاً از محتوایی که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده بود، به شکلی که ایجاد شده بود، از جمله متا تگ هایی که نویسنده هوش مصنوعی ایجاد کرده بود، استفاده کردیم.
با توجه به آنچه می بینیم، اکثریت این به روز رسانی بر روی محتوا، متا تگ ها و پر کردن کلمات کلیدی متمرکز شده است. این بدان معنا نیست که گوگل به عوامل دیگری مانند پیوندها یا محتوای تکراری توجه نکرده است، اما ما بزرگترین الگوهای مربوط به عواملی را که در بالا ذکر کردم و محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی مشاهده کردیم.
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
- سئو – حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.
گاهی اوقات، گوگل به روز رسانی هرزنامه خود را منتشر می کند که فقط تضمین می کند که نتایج در Google با هرزنامه پر نمی شود.
تنها کاری که ما انجام ندادیم این بود که طول را زیاد افزایش دادیم. زیرا طبق آنچه از Ubersuggest AI Writer خود می بینیم، بیشتر مردم فقط از محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی استفاده می کنند و آن را زیاد تغییر نمی دهند. هنگامی که آنها آن را اصلاح می کنند، تمایل به کمی دارد، و مردم واقعاً تعداد کلمات زیادی را اضافه نمی کنند.
مورد دوم، که بیشتر مربوط به این بهروزرسانی است، در آژانس ما، NP Digital است، ما 100 سایت آزمایشی داریم که از محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی استفاده میکنند. هدف آن سایتها «بازی کردن» با گوگل نیست، بلکه بیشتر برای این است که بفهمند گوگل چگونه محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی را درک میکند. و بعداً در این پست به جزئیات بیشتری در مورد اتفاقاتی که برای آن سایت ها افتاد خواهم پرداخت زیرا نتایج جالب بودند.
هدف از به روز رسانی
فقط سوالاتی از خود بپرسید که آیا این قسمت از محتوا برای کاربران مفید خواهد بود؟ آیا استفاده از متا تگ های یکسان در همه صفحات مفید است؟ آیا وب سایت من به اندازه کافی ارزش دارد که مردم بخواهند به من پیوند دهند؟
همانطور که می دانید عوامل زیادی در سئو وجود دارد. ما فقط نتوانستیم هیچ الگوی اصلی دیگری پیدا کنیم. از سطح سطحی، برخی از چیزهایی که آنها به آنها نگاه می کردند به نوعی شبیه به روز رسانی محتوای مفید به نظر می رسند.