انبرگ همچنین پیشبینی میکند که کارکنان بسیار کوچکتر توییتر ممکن است نتوانند با مشکلات مربوط به زیرساختهای سایت یا تعدیل محتوای سایت مقابله کنند.
اگرچه توییتر ممکن است در آینده با چالش هایی روبرو شود، اما به نظر نمی رسد که بازاریابان عجله ای برای کنار گذاشتن این پلتفرم داشته باشند.
آیا تغییرات اخیر توییتر بر تجربیات بازاریابان در این پلتفرم تأثیر گذاشته است؟
در حالی که ما در HubSpot نمیتوانیم با اطمینان بگوییم که آینده توییتر چه خواهد بود، ما بیش از 100 متخصص بازاریابی را مورد بررسی قرار دادیم تا دیدگاههای آنها را در مورد اینکه آیا آنها همچنان از این پلتفرم در آینده استفاده میکنند یا خیر.
طبق نظرسنجی ما، به نظر نمی رسد که بازاریابان به این زودی ها به دنبال ترک توئیتر به صورت انبوه باشند. اما طبق گزارشی که در گاردین نقل شده است، پیشبینی میشود که پلتفرم رسانههای اجتماعی شکست بخورد 30 میلیون کاربر بالای دو سال آینده
این چیزی است که ما پیدا کردیم.
هنگامی که از آنها پرسیده شد که آیا تجربه آنها در این برنامه پس از تغییرات اخیر توییتر تغییر کرده است یا خیر، 29 درصد از بازاریابان پاسخ خنثی داشتند و گفتند که تجربه آنها در این پلتفرم ثابت مانده است.
با این همه تغییرات در توییتر، بسیاری در تعجب هستند که آیا بازاریابی روی این پلتفرم می تواند در سال 2023 تحت تأثیر قرار گیرد.
همانطور که توییتر تغییرات خود را طی می کند، پلتفرم های دیگری مانند Mastodon، Hive Social و Cohost به عنوان جایگزین هایی برای توییتر محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. با در نظر گرفتن این موضوع، از بازاریابان پرسیدیم که آیا قصد دارند از پلتفرم های دیگر به عنوان جایگزینی برای توییتر در سال 2023 استفاده کنند.
در این گزارش، یاسمین انبرگ، تحلیلگر اصلی در Insider Intelligence، میگوید که رویدادی منحصر به فرد وجود نخواهد داشت که به توییتر پایان دهد.
وقتی از ما پرسیدیم که آیا بازاریابان قصد دارند نام تجاری خود را در سال 2023 از توییتر خارج کنند، 66 درصد از پاسخ دهندگان پاسخ دادند “نه”.
یک چهارم پاسخها مثبت بودند و بسیاری از پاسخدهندگان گفتند که هنوز این برنامه را به پلتفرمهای دیگری مانند فیسبوک و اینستاگرام ترجیح میدهند. در نهایت، 12 درصد باقیمانده نظرات متفاوتی در مورد تجربه خود در این پلتفرم داشتند، با بسیاری از پاسخدهندگان گفتند که میخواهند قبل از تصمیمگیری درباره اینکه آیا میخواهند توییتر را ترک کنند، ببینند پلتفرم چگونه توسعه مییابد.
در نظرسنجی ما، 67 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که قصد استفاده از پلتفرم های دیگر را ندارند، در حالی که 33 درصد این کار را انجام می دهند.
آیا بازاریابان برند خود را در سال 2023 در توییتر حفظ خواهند کرد؟
حدود 34 درصد از بازاریابان پاسخ منفی دادند و گفتند تجربه آنها در برنامه بدتر شده است. بسیاری از این پاسخ دهندگان به نگرانی های خود در مورد امنیت برنامه و عدم سانسور در مورد سخنان مشوق عداوت و تنفر اشاره کردند.
اگرچه اکثر پاسخ دهندگان گفتند که هیچ برنامه ای برای تغییر نام تجاری خود از پلتفرم ندارند، ۷۱٪ گفتند که قصد دارند زمان کمتری را در توییتر بگذرانند.
آیا بازاریابان در سال 2023 از جایگزین هایی برای توییتر استفاده خواهند کرد؟
او گفت: «در عوض، کاربران سال آینده شروع به ترک پلتفرم خواهند کرد، زیرا از مشکلات فنی و گسترش محتوای نفرتانگیز یا سایر محتوای ناخوشایند ناامید میشوند.
بنابراین، آیا توییتر “در حال مرگ” است؟
توصیه ما: اگر توییتر همچنان یک کانال موفق برای تلاشهای بازاریابی شما باشد، دیگر نیازی به ترک پلت فرم نیست. اگر پلتفرم آنقدر تغییر کرده است که نمی تواند بخشی قابل دوام از استراتژی بازاریابی شما باشد، پس موارد دیگری نیز وجود دارد پلتفرم های جایگزین می توانید اهرم را در نظر بگیرید.