آیا بازاریابان نیاز به مراقبت دارند؟

#اینستاگرام در حال کار بر روی IG Candid Challenge است، ویژگی الهام گرفته شده از @BeReal_App 👀

در این مرحله، تنها شباهت جنبه دوربین بود.

سمت چپ داستان های IG، سمت راست BeReal است pic.twitter.com/TuOeR3N0PE

— Paris martineau (@parismartineau) 28 ژوئیه 2022

یکی از مقاله های TechCrunch نشان می دهد که BeReal هنوز در مرحله ابتدایی خود است و با اشکالاتی که بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد، دست و پنجه نرم می کند.

اینستاگرام در تلاشی آشکار برای کپی کردن اپلیکیشن محبوب BeReal، ویژگی خاص خود (به نام دوگانه) را برای گرفتن عکس‌های ناپدید شده با استفاده از دوربین‌های جلو و عقب به طور همزمان ارائه می‌کند.

در حالی که BeReal می تواند سلطه اینستاگرام را تهدید کند، هنوز کاملاً وجود ندارد.

پاسخ کوتاه این است که هنوز برای گفتن خیلی زود است.

خب، امروز، طبق گزارش ها، اینستاگرام در حال آزمایش یک ویژگی است که به طرز عجیبی به پلتفرم پرطرفدار BeReal نزدیک است. در این مقاله، در مورد اینکه این موضوع چه معنایی برای بازاریابان دارد صحبت خواهیم کرد.

آیا اینستاگرام تبدیل به یک کپی‌کننده واقعی می‌شود؟

ℹ️ IG Candid دیگران را به سینی داستان خود اضافه کنید. و هر روز در زمان متفاوت، یک اعلان دریافت کنید تا در 2 دقیقه عکس بگیرید و به اشتراک بگذارید. pic.twitter.com/caTCgUPtEV

– الساندرو پالوزی (@ alex193a) 22 آگوست 2022

آیا بازاریابان باید به استفاده اینستاگرام از BeReal اهمیت دهند؟

چند سال پیش را به خاطر دارید که اینستاگرام یک ویژگی شبیه به اسنپ چت را در برنامه خود راه اندازی کرد؟ اخیراً، این برند اعلام کرد که به رویکرد اول ویدئو تغییر خواهد کرد، احتمالاً برای رقابت با پلتفرم ویدئویی کوتاه TikTok.

دعوت به اقدام جدید





منبع

از آنجایی که اینستاگرام به طور بالقوه از ویژگی های BeReal استفاده می کند، این می تواند تازگی و اصالتی را که اخیراً از دست داده است به برنامه بدهد.

نحوه کار این برنامه به این صورت است: این برنامه از یک ویژگی دوربین دوگانه – دوربین های جلو و عقب – استفاده می کند و در یک زمان تصادفی در طول روز، از کاربران خواسته می شود تا در مدت دو دقیقه در محیط فعلی خود عکس بگیرند. آنها نمی توانند یک عکس آپلود کنند، باید از دوربین گرفته شود.

در آگهی BeReal آمده است: «بدون فیلتر. بدون لایک بدون دنبال کننده بدون bullsh*t. بدون تبلیغات فقط دوستان شما، واقعاً.»

قبل از اینکه وارد اینستاگرام شویم، در اینجا یک تجدید نظر سریع در BeReal وجود دارد.

اکنون دانلود کنید: کیت + قالب های اینستاگرام رایگان برای کسب و کار

دلیل اول این است که هنوز مشخص نیست که BeReal یک پلت فرم مناسب برای برندها است یا خیر. همانطور که مطرح می شود، BeReal ابزارهای مناسب برند (در صورت وجود) زیادی ندارد.

حتی یک طومار change.org با بیش از 300000 امضا با عنوان “اینستاگرام دوباره اینستاگرام بسازید” وجود دارد.

با این حال، چند هفته بعد، الساندرو پالوزی، توسعه‌دهنده متوجه شد که اینستاگرام در حال آزمایش «Candid Challenges» است، یک ویژگی با استفاده از Dual که همچنین دارای یک مؤلفه زمان‌بندی‌شده است که کاربران را تشویق می‌کند تا در استوری خود به اشتراک بگذارند. آشنا بنظر رسیدن؟

در حال حاضر، ارزش این را دارد که هر دو پلتفرم را زیر نظر داشته باشیم تا ببینیم ویژگی‌های آن‌ها چگونه تکامل می‌یابند و احساسات کاربر همراه با آنها چگونه است.

این خبر خوبی برای برندها است، زیرا آنها می توانند بدون نیاز به تطبیق با یک پلتفرم جدید و رشد در اینستاگرام به رشد خود در اینستاگرام ادامه دهند.

اینستاگرام در بیانیه ای کوتاه این موضوع را تایید کرد و گفت که این یک نمونه اولیه داخلی است که در حال حاضر هیچ آزمایش خارجی ندارد.