لینک های خروجی بخش مهمی از هر استراتژی محتوایی هستند. آنها ابزاری هستند که محتوای شما را واضح، پشتیبانی و مرتبط نگه می دارند. اگر می خواهید استراتژی ساخت لینک خود را ارتقا دهید و شروع به ایجاد اعتبار برند خود کنید، این نکات را بررسی کنید.

لینک های خروجی زمانی بسیار مفید هستند که با کیفیت و مرتبط باشند. یک لینک خروجی با کیفیت بالا، پیوندی به یک وب سایت است که قابل اعتماد است و شهرت خوبی دارد. یک پیوند خروجی مرتبط پیوندی به یک وب سایت است که به موضوعی که شما در حال بحث آن هستید مرتبط است.
سوم، پیوندهای خروجی می توانند به ایجاد روابط با وب سایت های دیگر کمک کنند. اگر مرتباً به وبسایت دیگری پیوند میدهید، ممکن است دوباره به شما پیوند بزنند که میتواند به بهبود سئوی شما کمک کند.
آیا روی آن کلیک می کنید لینک های خروجی وقتی یک مقاله می خوانید؟

اکنون که مزایای لینک های خروجی و زمانی که مفید هستند را می دانید، بیایید نگاهی به نحوه استفاده از آنها بیندازیم.
مزیت اصلی پیوندهای خروجی ایجاد اعتبار صفحه و اعتماد به خوانندگان شما است. به عنوان مثال، اگر شما آماری را ارائه کنید، خواننده طبیعتاً کنجکاو خواهد شد که آیا این آمار درست است یا بر چه اساس است. قرار دادن یک پیوند خروجی به یک منبع معتبر فوراً این نگرانی را برطرف می کند و توسط پروکسی، قطعه شما را قابل اعتمادتر می کند. بنابراین، اگر از لینک های خروجی استفاده نمی کنید، فرصت مهمی را برای بهبود سئوی خود از دست می دهید.
لینک های خروجی لینک هایی هستند که شما در وب سایت خود ایجاد می کنید و به وب سایت های دیگر اشاره می کنید. آنها همچنین “پیوندهای خارجی” نامیده می شوند. آنها اغلب برای ارائه اطلاعات بیشتر به خوانندگان شما در مورد موضوع مورد بحث یا ذکر منابعی که در تحقیق خود استفاده کرده اید استفاده می شوند.
یکی از بهترین راهها برای استفاده از پیوندهای خروجی، پیوند دادن به منابعی است که در تحقیقات خود از آنها استفاده کردهاید. این به خوانندگان شما نشان می دهد که شما تکالیف خود را انجام داده اید و فقط در حال ساختن چیزها نیستید. همچنین به ایجاد اعتماد بین شما و خوانندگانتان کمک می کند.
در نهایت، میتوانید از پیوندهای خروجی برای تبلیغ محتوای دیگری که ایجاد کردهاید استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر یک پست وبلاگی در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی دارید، ممکن است به یک مطالعه موردی در مورد اینکه چگونه ترافیک وب سایت خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی افزایش داده اید پیوند دهید. این به شما کمک می کند محتوای دیگر خود را تبلیغ کنید و به خوانندگان خود اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی بهبود تلاش های بازاریابی خود می دهد.
بهترین روش ها برای پیوندهای خروجی
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.
مهم است که فقط به وب سایت هایی که به آنها اعتماد دارید پیوند دهید، زیرا پیوند دادن به یک وب سایت بی کیفیت یا نامربوط می تواند به اعتبار شما آسیب برساند. هنگامی که شک دارید، همیشه بهتر است که احتیاط کنید و یک پیوند خروجی را وارد نکنید تا اینکه پیوندی را وارد کنید که می تواند اعتبار شما را تخریب کند.
در حالی که لینک های خروجی با قرار دادن هوشمندانه جایگاه خود را در محتوای شما برای مزایای سئو دارند، مواردی وجود دارد که باید در ناوبری سایت شما نیز باشند. به عنوان مثال، اگر وبلاگ شما در یک URL متفاوت از سمت اصلی شما قرار دارد، می توانید پیوندهای خروجی را به فهرست وبلاگ به عنوان بخشی از پیمایش خود قرار دهید. موقعیتهای دیگری نیز وجود دارد که به آنها نیاز است، برای مثال، اگر ارسال خواننده به پلتفرم دیگری بخشی از قیف تبدیل شما باشد. یک مثال خوب در اینجا رزرو جلسه از طریق یک پلتفرم شخص ثالث مانند Calendly است. نکته کلیدی در اینجا این است که مطمئن شوید که این مورد را در ناوگان متمایز کرده اید، بنابراین کاربر شگفت زده نمی شود.

لینک های خروجی در مقابل لینک های ورودی
هر چند وقت یکبار لینک ها را در محتوای خود قرار می دهید؟ آیا می دانستید انواع مختلفی از پیوندها برای اهداف مختلف وجود دارد؟
در نهایت، لینک های خروجی به افزایش ترافیک وب کمک می کنند. اگر مردم روی پیوندهای شما کلیک می کنند و از وب سایت های دیگر بازدید می کنند، می تواند به افزایش تعداد افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند کمک کند.
لینک های خروجی بخش کلیدی هر استراتژی محتوایی هستند. آنها به بهبود سئوی شما کمک می کنند، محتوای دیگری را که ایجاد کرده اید تبلیغ می کنند و ارزشی برای خوانندگان شما فراهم می کنند.
یک تماس رزرو کنید
در زیر مثالی از نحوه استفاده از یک پیوند خروجی برای پشتیبان گیری از آماری که برای اثبات نظرم استفاده کردم، آورده شده است.

لینک های خروجی لینک هایی هستند که به وب سایت های دیگر اشاره می کنند. آنها اغلب برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع به خوانندگان یا تبلیغ محتوای دیگری که ایجاد کرده اید استفاده می شوند.