آیا باید از پیوندهای خروجی استفاده کنید؟

چه زمانی لینک های خروجی مفید هستند؟

لینک های خروجی لینک هایی هستند که به وب سایت های دیگر اشاره می کنند. آنها اغلب برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع به خوانندگان یا تبلیغ محتوای دیگری که ایجاد کرده اید استفاده می شوند.

آیا باید از لینک های خروجی استفاده کنم؟

در نهایت، لینک های خروجی به افزایش ترافیک وب کمک می کنند. اگر مردم روی پیوندهای شما کلیک می کنند و از وب سایت های دیگر بازدید می کنند، می تواند به افزایش تعداد افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند کمک کند.

یک تماس رزرو کنید



منبع

دوم، بهینه سازی لینک های خروجی به بهبود نرخ کلیک کمک می کند. اگر به یک وب‌سایت مرتبط لینک می‌دهید، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد روی پیوند کلیک کرده و از سایت بازدید کنند. این به نوبه خود می تواند به بهبود سئوی شما کمک کند زیرا گوگل مدت زمانی را که مردم در وب سایت شما سپری می کنند و تعداد افرادی که روی لینک های شما کلیک می کنند را ردیابی می کند.

سوم، پیوندهای خروجی می توانند به ایجاد روابط با وب سایت های دیگر کمک کنند. اگر مرتباً به وب‌سایت دیگری پیوند می‌دهید، ممکن است دوباره به شما پیوند بزنند که می‌تواند به بهبود سئوی شما کمک کند.

یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از پیوندهای خروجی، پیوند دادن به منابعی است که در تحقیقات خود از آنها استفاده کرده‌اید. این به خوانندگان شما نشان می دهد که شما تکالیف خود را انجام داده اید و فقط در حال ساختن چیزها نیستید. همچنین به ایجاد اعتماد بین شما و خوانندگانتان کمک می کند.

لینک های خروجی زمانی بسیار مفید هستند که با کیفیت و مرتبط باشند. یک لینک خروجی با کیفیت بالا، پیوندی به یک وب سایت است که قابل اعتماد است و شهرت خوبی دارد. یک پیوند خروجی مرتبط پیوندی به یک وب سایت است که به موضوعی که شما در حال بحث آن هستید مرتبط است.

در زیر مثالی از نحوه استفاده از یک پیوند خروجی برای پشتیبان گیری از آماری که برای اثبات نظرم استفاده کردم، آورده شده است.

نمونه ای از لینک خروجی از طریق وبلاگ نیل پاتل.

آیا روی آن کلیک می کنید لینک های خروجی وقتی یک مقاله می خوانید؟

مشاوره با نیل پاتل

لینک های خروجی بخش کلیدی هر استراتژی محتوایی هستند. آنها به بهبود سئوی شما کمک می کنند، محتوای دیگری را که ایجاد کرده اید تبلیغ می کنند و ارزشی برای خوانندگان شما فراهم می کنند.

چگونه می توانم استراتژی پیوند خروجی خود را بهینه کنم؟

در حالی که لینک های خروجی با قرار دادن هوشمندانه جایگاه خود را در محتوای شما برای مزایای سئو دارند، مواردی وجود دارد که باید در ناوبری سایت شما نیز باشند. به عنوان مثال، اگر وبلاگ شما در یک URL متفاوت از سمت اصلی شما قرار دارد، می توانید پیوندهای خروجی را به فهرست وبلاگ به عنوان بخشی از پیمایش خود قرار دهید. موقعیت‌های دیگری نیز وجود دارد که به آنها نیاز است، برای مثال، اگر ارسال خواننده به پلتفرم دیگری بخشی از قیف تبدیل شما باشد. یک مثال خوب در اینجا رزرو جلسه از طریق یک پلتفرم شخص ثالث مانند Calendly است. نکته کلیدی در اینجا این است که مطمئن شوید که این مورد را در ناوگان متمایز کرده اید، بنابراین کاربر شگفت زده نمی شود.

یک حلقه زنجیره ای در حال بلند شدن است.

لینک های خروجی در مقابل لینک های ورودی

دانستن چگونگی تشخیص خوب یا بد بودن یک لینک، کلید یک استراتژی ساخت لینک موفق است. در اینجا نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد یک لینک ممکن است کیفیت پایینی داشته باشد:

  • دامنه کم اعتبار
  • لینک ناامن
  • بدون لینک دنبال کردن
  • لینک های بی ربط یا مضر
  • پیوند هرزنامه

نحوه استفاده از لینک های خروجی

مزیت اصلی پیوندهای خروجی ایجاد اعتبار صفحه و اعتماد به خوانندگان شما است. به عنوان مثال، اگر شما آماری را ارائه کنید، خواننده طبیعتاً کنجکاو خواهد شد که آیا این آمار درست است یا بر چه اساس است. قرار دادن یک پیوند خروجی به یک منبع معتبر فوراً این نگرانی را برطرف می کند و توسط پروکسی، قطعه شما را قابل اعتمادتر می کند. بنابراین، اگر از لینک های خروجی استفاده نمی کنید، فرصت مهمی را برای بهبود سئوی خود از دست می دهید.

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

من می دانم که بازاریابان مشغول هستند و ممکن است به نظر برسد که هرگز زمان کافی وجود ندارد، اما این منابع می توانند کمک کنند. اگر از لینک های خروجی استفاده نمی کنید، فرصت ارزشمندی را برای بهبود سئوی خود و ارائه ارزش به خوانندگان خود از دست می دهید.

هنگامی که به منابع پیوند می دهید، مهم است که از وب سایت های با کیفیت بالا و مرتبط با موضوع شما استفاده کنید. برای مثال، اگر در مورد مبلمان می نویسید، ممکن است به HGTV یا Ikea لینک دهید. اگر در مورد ورزش می نویسید، ممکن است به ESPN یا Fox Sports پیوند دهید. هر یک از این وب سایت ها کیفیت بک لینک را ارائه می دهند که می تواند حضور کلی وب شما در SERP ها را تا حد زیادی بهبود بخشد.

چند کار وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی استراتژی لینک خروجی خود انجام دهید. ابتدا حتما از متن لنگر غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید. این به بهبود سئوی شما کمک می کند و به گوگل می گویید که پیوند در مورد چیست. دوم، پیوندهای خروجی را به مقدار کم اضافه کنید. تعداد زیاد لینک های خروجی می تواند وب سایت شما را اسپم به نظر برساند. در نهایت کیفیت را به کمیت انتخاب کنید. بهتر است چند لینک خروجی با کیفیت بالا داشته باشید تا تعداد زیادی لینک خروجی با کیفیت پایین.

نتیجه

در نهایت، می‌توانید از پیوندهای خروجی برای تبلیغ محتوای دیگری که ایجاد کرده‌اید استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر یک پست وبلاگی در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی دارید، ممکن است به یک مطالعه موردی در مورد اینکه چگونه ترافیک وب سایت خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی افزایش داده اید پیوند دهید. این به شما کمک می کند محتوای دیگر خود را تبلیغ کنید و به خوانندگان خود اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی بهبود تلاش های بازاریابی خود می دهد.

بهترین روش ها برای پیوندهای خروجی

یک ضرب المثل گرافیکی "آیا باید از لینک های خروجی استفاده کنید؟"
لینک های خروجی بخش مهمی از هر استراتژی محتوایی هستند. آنها ابزاری هستند که محتوای شما را واضح، پشتیبانی و مرتبط نگه می دارند. اگر می خواهید استراتژی ساخت لینک خود را ارتقا دهید و شروع به ایجاد اعتبار برند خود کنید، این نکات را بررسی کنید.

پیوندهای ورودی عموماً ارزشمندتر از لینک های خروجی در نظر گرفته می شوند زیرا نشان می دهند که سایر وب سایت ها به وب سایت شما پیوند می دهند، به این معنی که آنها فکر می کنند وب سایت شما مهم و قابل اعتماد است. با این حال، لینک های خروجی اگر با کیفیت و مرتبط باشند همچنان می توانند ارزشمند باشند.

اول، همانطور که قبلا ذکر کردیم، آنها به گوگل نشان می دهند که وب سایت شما مرتبط و قابل اعتماد است. اگر به وب‌سایت‌های باکیفیت و مرتبط پیوند می‌دهید، به Google نشان می‌دهد که می‌دانید درباره چه چیزی صحبت می‌کنید.

لینک های خروجی لینک هایی هستند که شما در وب سایت خود ایجاد می کنید و به وب سایت های دیگر اشاره می کنید. آنها همچنین “پیوندهای خارجی” نامیده می شوند. آنها اغلب برای ارائه اطلاعات بیشتر به خوانندگان شما در مورد موضوع مورد بحث یا ذکر منابعی که در تحقیق خود استفاده کرده اید استفاده می شوند.

استراتژی ساخت لینک شما باید شامل بهینه سازی لینک های خروجی و موارد استفاده ورودی باشد.

آیا لینک های خروجی می توانند به سئو کمک کنند؟

هر چند وقت یکبار لینک ها را در محتوای خود قرار می دهید؟ آیا می دانستید انواع مختلفی از پیوندها برای اهداف مختلف وجود دارد؟

آره! لینک های خروجی یک راه عالی برای بهبود SEO شما و ارائه ارزش به خوانندگان شما هستند. فقط مطمئن شوید که از آنها در هر قسمت از محتوا به اندازه کافی استفاده کنید و کیفیت را به کمیت انتخاب کنید.

چگونه لینک های خروجی می توانند به استراتژی کلی من کمک کنند؟

لینک های ورودی، که به عنوان بک لینک نیز شناخته می شوند، آنهایی هستند که به وب سایت شما از یک سایت دیگر، ترجیحا یک سایت معتبر اشاره می کنند. پیوندهای خروجی، پیوندهایی هستند که در وب سایت خود ایجاد می کنید و به وب سایت های دیگر اشاره می کنند، معمولاً به عنوان منابع یا برای بررسی عمیق تر موضوعی که ممکن است آن را پوشش ندهید.

علاوه بر پیوند دادن به منابع، می توانید از پیوندهای خروجی نیز برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع به خوانندگان خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر در حال نوشتن یک پست وبلاگ در مورد بازاریابی محتوا هستید، ممکن است به یک پست وبلاگ در مورد سئو لینک دهید. این به شما کمک می کند اطلاعات بیشتری در مورد موضوع در اختیار خوانندگان خود قرار دهید و نشان می دهد که در زمینه خود متخصص هستید.

خلاصه بله! لینک های خروجی می توانند به چندین روش به بهبود سئوی وب سایت شما کمک کنند.

اکنون که مزایای لینک های خروجی و زمانی که مفید هستند را می دانید، بیایید نگاهی به نحوه استفاده از آنها بیندازیم.

اکنون که مزایای پیوندهای خروجی و زمانی که مفید هستند را می‌دانید، بیایید نگاهی به بهترین روش‌ها برای استفاده از آنها بیندازیم.

  • از متن لنگر غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید: متن لنگر متنی است که وقتی شخصی روی یک پیوند قرار می‌گیرد ظاهر می‌شود. هنگام افزودن لینک های خروجی به وب سایت خود، حتما از متن لنگر غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید. این به بهبود سئوی شما کمک می کند و به گوگل می گویید که پیوند در مورد چیست.
  • پیوندهای خروجی را به مقدار کم اضافه کنید: همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تعداد زیاد لینک های خروجی می تواند وب سایت شما را اسپم نشان دهد. هنگام افزودن لینک های خروجی به وب سایت خود، مطمئن شوید که آنها را فقط در صورت مناسب اضافه کنید در حالی که احساس می کنید باید تا حد امکان تعداد بیشتری را وارد کنید.
  • کیفیت را به کمیت انتخاب کنید: بهتر است چند لینک خروجی با کیفیت بالا داشته باشید تا تعداد زیادی لینک خروجی با کیفیت پایین.
  • از پیوندهای خروجی در ناوبری سایت و در سراسر محتوای خود استفاده کنید. هنگامی که در حال نوشتن یک مقاله یا پست وبلاگ هستید، حتماً پیوندهای خروجی به وب سایت های مربوطه را اضافه کنید. این به بهبود سئو و ارائه ارزش به خوانندگان کمک می کند. اگر وبلاگی با URL جداگانه دارید، می توانید پیوندهای خروجی را به فهرست وبلاگ خود در مسیریابی خود اضافه کنید.
  • یک راهنمای پیوند داخلی را دنبال کنید: مطمئن شوید که کلمات صحیح را که به عنوان متن لنگر نیز شناخته می‌شود، پیوند می‌دهید تا اطمینان حاصل کنید که پیوندها ارزشی را ارائه می‌دهند و در انتهای صفحه برای Google منطقی هستند.

سوالات متداول

لینک های خروجی چیست؟

مهم است که فقط به وب سایت هایی که به آنها اعتماد دارید پیوند دهید، زیرا پیوند دادن به یک وب سایت بی کیفیت یا نامربوط می تواند به اعتبار شما آسیب برساند. هنگامی که شک دارید، همیشه بهتر است که احتیاط کنید و یک پیوند خروجی را وارد نکنید تا اینکه پیوندی را وارد کنید که می تواند اعتبار شما را تخریب کند.

لینک های ورودی لینک هایی هستند که از یک سایت دیگر به وب سایت شما اشاره می کنند. لینک های خروجی آنهایی هستند که در وب سایت خود ایجاد می کنید و به وب سایت های دیگر اشاره می کنند. بنابراین، چرا می خواهید از آنها استفاده کنید؟

لینک های خروجی چیست؟