
بروزرسانی: 27 خرداد 1404
آیا باید در دنیای پس از همه گیری از آن استفاده کنید؟
کارت ویزیت یک روش بازاریابی آفلاین امتحان شده و واقعی است. یک کارت ویزیت با طراحی متمایز می تواند کسب و کار شما را از رقبا متمایز کند و ارزش ها و ماموریت برند شما را منعکس کند. مطمئن شوید که هرکسی در شرکت شما کارت ویزیت مخصوص به خود را دارد که در هر زمانی باید تقدیم کند—شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است با مشتری احتمالی مواجه شوند.
بیانیه های مطبوعاتی
این تاکتیک بازاریابی باعث ایجاد اعتماد بین مخاطبان شما می شود. اگر آنها بدانند که شما در فضای خود متخصص هستید، مطمئن خواهند شد که محصولات یا خدمات شما نیز درجه یک هستند.
5 استراتژی بازاریابی آفلاین که باید استفاده کنید
بازاریابی دیجیتال به این زودی راه به جایی نخواهد برد، اما بازاریابی آفلاین همچنان باید بخشی از استراتژی شما باشد تا مخاطبان خود را در هر کجا که هستند ملاقات کنید. در دنیای پس از همه گیری که در آن افراد بیشتری از کنار بیلبوردها عبور می کنند یا به دنبال کارگاه هایی برای بهبود هنر خود می گردند، شما می خواهید برندی باشید که توجه آنها را جلب می کند..
یک مثال عالی، رویداد سالانه Stuff the Bus است که توسط First Coast News، یک ایستگاه خبری تلویزیونی در جکسون ویل، فلوریدا، میزبانی می شود. هر تابستان درست قبل از فصل بازگشت به مدرسه، First Coast News با United Way of Northeast Florida همکاری می کند تا پول و لوازم مدرسه را جمع آوری کند تا به مدارس محلی اهدا شود. این رویداد به ایستگاه کمک می کند تا خود را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از جامعه ای که در آن پخش می کند، تثبیت کند.
نکته حرفه ای: مطبوعات را به ملاقات و خوشامدگویی و تورهای ویژه کسب و کار خود دعوت کنید تا یک اتصال آفلاین ایجاد کنید.
کارگاه های رایگان
در اینجا چند استراتژی بازاریابی آفلاین وجود دارد که می توانید برای دستیابی به بازار هدف خود از آنها استفاده کنید:
کارت بازرگانی
کارت بازرگانی
میزبانی رویداد یک راه عالی برای بازاریابی آفلاین نام تجاری شما است زیرا رویدادها می توانند گسترش و همچنین فرصت های شبکه را ارتقا دهند. شما این شانس را خواهید داشت که شخصاً با مشتریان بالقوه درگیر شوید و با شرکای تجاری یا همکاران بالقوه ارتباط برقرار کنید.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=ryF5BnszqJ4[/embed]
پس چرا باید شرکت شما همچنان بازاریابی آفلاین را در استراتژی خود بگنجاند، به خصوص در عصر دیجیتال؟
نکته حرفه ای: برای استفاده حداکثری از رویداد خود، تاکتیک های بازاریابی دیجیتال مانند پخش جریانی زنده و ویدیوهای کوتاه را برای پلتفرم هایی مانند TikTok و Instagram وارد کنید.
بیانیه های مطبوعاتی
بازاریابی آفلاین به شما امکان می دهد ارتباط شخصی تری با مخاطبان خود ایجاد کنید - به خصوص اگر مشارکت جامعه را در استراتژی خود بگنجانید. استفاده از پلتفرم و منابع خود برای کمک به دیگران در جامعه شما می تواند آگاهی از برند را افزایش دهد و شهرت برند شما را برای مسئولیت پذیری مستحکم کند.
شما می خواهید مصرف کنندگان بدانند که برند شما متشکل از متخصصان در زمینه آن است - یکی از راه های انجام این کار، ارائه کارگاه های رایگان است. یک کارگاه می تواند به شکل یک ظاهر تلویزیونی یا رادیویی باشد که در آن اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهید و در عین حال دسترسی خود را گسترش می دهید. همچنین می توانید ستون های منظمی برای روزنامه یا مجله محلی خود بنویسید که نکات و توصیه های مربوط به بازار شما را ارائه می دهد.
در اینجا چیزی است که بازاریابان باید در مورد بازاریابی آفلاین بدانند و چگونه می توان از آن استفاده کرد.
نکته حرفه ای: از رنگی غیر از رنگ سفید معمول برای کارت ویزیت خود استفاده کنید و مطمئن شوید که هر کارت دارای آرم، سبک فونت و رنگ های یکسان است تا ظاهری منحصر به فرد اما یکنواخت و همچنین ثبات برند داشته باشد.
مشارکت جوامع
بازاریابی آفلاین چیست؟
یکی از دلایل این است که قابل لمس است و به بازاریابان اجازه می دهد تا به طور فیزیکی به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنند، به گونه ای که بازاریابی آنلاین نمی تواند. می توانید بروشور پخش کنید، پوستر نصب کنید، و نامه مستقیم به خانه های مردم بفرستید. گاهی اوقات، اقلام فیزیکی مربوط به برند شما می توانند تاثیر ماندگارتری از خود بر جای بگذارند.
از زمان شروع همه گیری، استراتژی های بازاریابی به شدت بر تاکتیک های آنلاین - استفاده از ابزارهایی مانند رسانه های اجتماعی، ایمیل و تبلیغات دیجیتال - تکیه کرده اند. اما بازاریابی خارج از فضای دیجیتال که در غیر این صورت به عنوان بازاریابی آفلاین شناخته می شود، چه می شود؟
یکی از نمونه ها، کنفرانس سالانه انیمه DreamCon RDC World در آرلینگتون، تگزاس است. RDC World گروهی از تولیدکنندگان محتوا است که طرفداران زیادی در یوتیوب به دست آوردند و طرح های ویروسی را برای طرفداران انیمیشن های سیاه پوست و کتاب های مصور تهیه کردند. RDC World برای ملاقات حضوری با طرفداران خود و ایجاد فرصتی برای ایجاد شبکه برای سایر سازندگان محتوا، DreamCon را راه اندازی کرد.
بازاریابی آفلاین همچنین می تواند ارتباط شخصی با مخاطبان شما ایجاد کند. به عنوان مثال، می توانید حامی مالی و میزبانی سرگرمی، رویدادهای محلی و درون فروشگاهی باشید که به شما امکان می دهد شخصاً با مصرف کنندگان خود ارتباط برقرار کنید.
بازاریابی آفلاین که گاهی اوقات بازاریابی سنتی نامیده می شود، هر نوع بازاریابی است که به صورت آنلاین انجام نمی شود. نمونه هایی از بازاریابی آفلاین عبارتند از تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، تبلیغات مجلات چاپی، بیلبوردها و آگهی ها.
یک راه ساده اما موثر برای افزایش آگاهی از برند، ارسال بیانیه های مطبوعاتی برای خبرنگاران محلی در جامعه شماست. برای ایجاد روابط با آنها و علاقه مند کردن آنها به برند خود، نکته ای را مشخص کنید. هنگامی که اطلاعات تماس روزنامه نگاران و ناشران محلی خود را پیدا کردید، شروع به ارسال بیانیه های مطبوعاتی کنید که برند شما و رویدادهای آتی را که میزبان آن هستید مانند همایش ها، کارگاه ها یا جمع آوری کمک های مالی را تبلیغ می کند.
اما مهم تر از همه، بهترین استراتژی های بازاریابی، بازاریابی آنلاین و آفلاین را با هم ترکیب می کنند تا از طریق کانال های زیادی که ممکن است به مخاطبان دست یابند. به عنوان مثال، فرض کنید شرکت شما میزبان یک رویداد در فروشگاه است تا با مشتریان به صورت آفلاین ارتباط برقرار کند. از این استراتژی بازاریابی آفلاین نیز می توان برای ایجاد محتوای آنلاین از طریق ویدیوهای برجسته رویداد استفاده کرد.