آیا باید در دنیای پس از همه گیری از آن استفاده کنید؟

نکته حرفه ای: سازمان یا خدماتی را که در این استراتژی مشارکت می دهید به دقت در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که با ارزش ها و تصویر شرکت شما همسو است.

میزبانی رویداد

میزبانی رویداد یک راه عالی برای بازاریابی آفلاین نام تجاری شما است زیرا رویدادها می توانند گسترش و همچنین فرصت های شبکه را ارتقا دهند. شما این شانس را خواهید داشت که شخصاً با مشتریان بالقوه درگیر شوید و با شرکای تجاری یا همکاران بالقوه ارتباط برقرار کنید.

این تاکتیک بازاریابی باعث ایجاد اعتماد بین مخاطبان شما می شود. اگر آنها بدانند که شما در فضای خود متخصص هستید، مطمئن خواهند شد که محصولات یا خدمات شما نیز درجه یک هستند.

→ اکنون دانلود کنید: الگوی طرح بازاریابی رایگان

نکته حرفه‌ای: هنگام توزیع آگهی‌ها یا سایر مواد بازاریابی آفلاین، مطمئن شوید که بخشی را با نکات مفید در مورد صنعت خود وارد کنید.

شما می خواهید مصرف کنندگان بدانند که برند شما متشکل از متخصصان در زمینه آن است – یکی از راه های انجام این کار، ارائه کارگاه های رایگان است. یک کارگاه می تواند به شکل یک ظاهر تلویزیونی یا رادیویی باشد که در آن اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهید و در عین حال دسترسی خود را گسترش می دهید. همچنین می توانید ستون های منظمی برای روزنامه یا مجله محلی خود بنویسید که نکات و توصیه های مربوط به بازار شما را ارائه می دهد.

نکته حرفه ای: مطبوعات را به ملاقات و خوشامدگویی و تورهای ویژه کسب و کار خود دعوت کنید تا یک اتصال آفلاین ایجاد کنید.

کارگاه های رایگان

یکی از نمونه ها، کنفرانس سالانه انیمه DreamCon RDC World در آرلینگتون، تگزاس است. RDC World گروهی از تولیدکنندگان محتوا است که طرفداران زیادی در یوتیوب به دست آوردند و طرح‌های ویروسی را برای طرفداران انیمیشن‌های سیاه‌پوست و کتاب‌های مصور تهیه کردند. RDC World برای ملاقات حضوری با طرفداران خود و ایجاد فرصتی برای ایجاد شبکه برای سایر سازندگان محتوا، DreamCon را راه اندازی کرد.

کارگاه های رایگان

در اینجا چند استراتژی بازاریابی آفلاین وجود دارد که می توانید برای دستیابی به بازار هدف خود از آنها استفاده کنید:

کارت بازرگانی

بازاریابی آفلاین که گاهی اوقات بازاریابی سنتی نامیده می شود، هر نوع بازاریابی است که به صورت آنلاین انجام نمی شود. نمونه هایی از بازاریابی آفلاین عبارتند از تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، تبلیغات مجلات چاپی، بیلبوردها و آگهی ها.

یکی از دلایل این است که قابل لمس است و به بازاریابان اجازه می دهد تا به طور فیزیکی به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنند، به گونه ای که بازاریابی آنلاین نمی تواند. می توانید بروشور پخش کنید، پوستر نصب کنید، و نامه مستقیم به خانه های مردم بفرستید. گاهی اوقات، اقلام فیزیکی مربوط به برند شما می توانند تاثیر ماندگارتری از خود بر جای بگذارند.

این کلاهبرداری هر سال مهمانان بیشتری را جذب می کند و شامل حضور افراد مشهور، صداپیشگان و سایر سازندگان محتوای ویروسی شده است. این کنوانسیون، و همچنین RDCWorld، اکنون در میان طرفداران انیمه سیاه‌پوست یکی از عناصر اصلی است.

در اینجا چیزی است که بازاریابان باید در مورد بازاریابی آفلاین بدانند و چگونه می توان از آن استفاده کرد.

یک مثال عالی، رویداد سالانه Stuff the Bus است که توسط First Coast News، یک ایستگاه خبری تلویزیونی در جکسون‌ویل، فلوریدا، میزبانی می‌شود. هر تابستان درست قبل از فصل بازگشت به مدرسه، First Coast News با United Way of Northeast Florida همکاری می کند تا پول و لوازم مدرسه را جمع آوری کند تا به مدارس محلی اهدا شود. این رویداد به ایستگاه کمک می کند تا خود را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از جامعه ای که در آن پخش می کند، تثبیت کند.

کارت بازرگانی