-1.97٪
12.95٪
16.76٪
اندازهی نمونه
-0.19٪
8.02٪
خدمات آموزشی و بهداشتی
تجارت، حمل و نقل و تاسیسات
اندازهی نمونه
4,463
-6.48٪
-5.58٪
اندازهی نمونه
در حالی که میتوانیم با کاهش سالانه ترافیک وب، رشد نرخ تبدیل سال به سال را انتظار داشته باشیم، برخی از ضررها و سودهای قابل توجه به دلیل چیزی فراتر از ترافیک وب است. چند تأثیر بالقوه می تواند باشد:
- محصولات یا خدمات فروخته شده در بخش های تولید، تجارت، حمل و نقل و تاسیسات می تواند بسیار گران باشد یا تحت تاثیر تورم باشد. از آنجایی که مردم بودجه های خود را با اخبار اقتصادی متناقض کاهش می دهند، صنایع گران قیمت ممکن است شاهد کاهش تولید سرنخ باشند، زیرا ممکن است مردم فقط بر روی محصولات یا خدمات مورد نیاز خود تمرکز کنند.
- فصلی بودن احتمالاً شروع به تأثیرگذاری می کند زیرا مردم شروع به تمرکز بیشتر بر تجربیات ناشی از تحصیل، رسانه و سفر تعطیلات می کنند، در حالی که سایر صنایع را در معرض خطر قرار می دهند.
- با مشاهده اخبار تغییرات شغلی، تغییر شرکتهای مبتنی بر رکود و ادامه بیماری همهگیر، مردم ممکن است نسبت به فصلهای گذشته بیشتر به صنایع آموزشی و خدمات بهداشتی توجه داشته باشند که منجر به رشد سالانه سرب نزدیک به 17 درصد میشود.
آیا ایمیل های بازاریابی در تلاش برای دیده شدن هستند؟
در نهایت، اگر ایمیل شما در صندوق ورودی دیده نشود، کسی آن را باز نخواهد کرد. و اگر ایمیلهایی با محتوای عالی ارسال میکنید، اما موضوعات غیررقابتی و غیر چشمگیر، ممکن است خوانندگان شما روی آنها کلیک نکنند.
-5.36٪
11,451
3,480
در نهایت، حتماً گزارش رایگان و قابل دانلود وضعیت بازاریابی 2022 ما را در زیر بررسی کنید – با داده ها و نکات کارشناسان در سراسر صنعت بازاریابی جهانی.
-8.75٪
17.15٪
همانطور که وارد سه ماهه چهارم می شویم، بخش های بازاریابی در حال آماده شدن برای کاهش سرعت کسب و کار هستند که با هماهنگی مردم در اواخر سال اتفاق می افتد.
14934
5.22٪
-11.12٪
6.99٪
تجارت، حمل و نقل و تاسیسات
-0.55٪
141791
-0.65٪
-8.41٪
مامان
در زیر، هر یک از معیارهای کلیدی بازاریابی را تجزیه و تحلیل میکنم و آنچه را که تاکنون در صنایع در سه ماهه چهارم دیدهایم، مرور میکنم.
Q4 ترافیک وب تاکنون
1.70٪
خدمات آموزشی و بهداشتی
اوقات فراغت و مهمان نوازی
19.35٪
وقتی ماه به ماه نگاه میکنیم، به نظر میرسد که اعداد با مجموعهای از افزایشها و کاهشهای کوچک صافتر هستند، که میتواند نشان دهد که ما به یک زمان فصلی با رشد آهسته میرویم، یا شروع به مشاهده کسادی به دلیل شرایط جوی اقتصادی کردهایم. .
-1.21٪
3905
مامان
فناوری، اطلاعات و رسانه
صنعت
ساخت و ساز
1,405
حدس زدن مشکل از کجاست، اما به عنوان مدیر سابق ایمیل وبلاگ HubSpot، یکی از ظن من این است که صندوقهای ورودی ایمیل این روزها بسیار اشباع و رقابتی هستند.
همه |
همه |
1031 |
ماه به ماه، سرنخ ورودی با کاهش کلی 0.65٪ ثابت ماند. بخش تولید (-6.48٪) و همچنین حمل و نقل و تاسیسات (-5.6٪) بیشترین کاهش را داشته اند. در همین حال، ساخت و ساز (-8.75٪) و تجارت، حمل و نقل و تاسیسات (9.82٪) زیان قابل توجهی در سال گذشته داشته اند. متریک |
141769 |
15.41٪
ایمیل باز می شود
مامان
در حالی که ممکن است فصلی بودن صنایع زیر را تحت تأثیر قرار ندهد، دادههای سال به سال کاهش قابل توجهی در ترافیک بین صنایع نشان میدهد (موضوعی که در چند ماه گذشته شاهد آن بودهایم). خدمات حرفه ای و تجاری (کاهش 10٪) بیشترین ضرر سالانه را داشته اند، در حالی که اوقات فراغت و مهمان نوازی با نزدیک به 7٪ افزایش سالانه، معکوس بوده است.
درباره این داده ها: این بینش ها بر اساس داده های جمع آوری شده از 158000 است+ مشتریان HubSpot در سطح جهانی بین ژوئیه 2021 و اکتبر 2022. از آنجایی که داده ها از کسب و کار مشتریان HubSpot جمع آوری می شوند، لطفاً به خاطر داشته باشید که عملکرد مشاغل فردی، از جمله HubSpot، ممکن است بر اساس بازار، پایگاه مشتری، صنعت، جغرافیا، مرحله آنها متفاوت باشد. و/یا عوامل دیگر 9.70٪ |
1.32٪ |
0.15٪ |
صنعت |
5.22٪ |
در کل، به طور کلی شاهد کاهش بسیار جزئی MoM هستیم، به جز فناوری، اطلاعات و رسانه که افزایش زیادی را شاهد بود و تجارت که بیشترین کاهش را داشت (همراستا با گزارشهای رشد آهسته کسبوکار فناوری که در همه اخبار دیدهایم. .)
سرنخهای ورودی نسبتاً ثابت میمانند… به جز در چند صنعت کلیدیفعالیت های مالی |
-2.19٪ |
صنعت |
-4.48٪ |
وقتی نوبت به معیارهای کلیدی بازاریابی می رسد، نگاه داشتن نبض در مورد نحوه عملکرد دنیای تجارت و صنعت شما می تواند به شما در تعیین زمان و چگونگی پیشی گرفتن از رقبا کمک کند. به طور کلی، می بینیم که بیشتر معیارهای بازاریابی ورودی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. خوشبختانه، خبر خوب این است که یکی از معیارهای اصلی که به سختی برنده می شود، نرخ تبدیل وب سایت، روند صعودی دارد. فعالیت های مالی |
فناوری، اطلاعات و رسانه |
3,659 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.42٪ |
سرنخ های ورودی کجا رشد کردند؟ فناوری، اطلاعات و رسانهها شاهد افزایش قابل توجهی در سال و 5.22 درصد بودهاند. علاوه بر این، سرنخهای ورودی به طور کلی شاهد افزایش سالانه اندکی بودهاند و خدمات آموزشی و بهداشتی (16.76%) و اوقات فراغت و مهماننوازی (17.15%) بیشترین سود را داشتهاند. این افزایش ها به رشد سالانه 1.63 درصدی برای کل صنایع کمک کرد.
از این داده ها چه چیزی می توانیم بسازیم؟-5.61٪ |
سال |
141791 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
سال |
-15.85٪ |
ماه به ماه، ما می بینیم که فصلی بودن پاییز و زمستان هنوز به وب سایت ها آسیبی ندیده است و بیشتر صنایع شاهد تغییر یکنواخت و کم در ترافیک هستند. تنها فناوری، اطلاعات و رسانه (افزایش 2 درصدی در ماه مارس) و همچنین تجارت، حمل و نقل و تاسیسات (با افزایش نزدیک به 3 درصد) شاهد تغییرات واقعی بودند. 3,636 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
اوقات فراغت و مهمان نوازی |
-1.31٪ |
13,504 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||