صنعت
141791
فناوری، اطلاعات و رسانه
-1.31٪
12999
همانطور که در اوایل سه ماهه چهارم افت یا برآمدگی را مشاهده می کنید، ممکن است تعجب کنید، “آیا بخش بازاریابی من فصلی یا تاثیر رویدادهای بیرونی را تجربه می کند، یا اعداد ما صرفا بر اساس کاری است که انجام داده ایم؟”
141769
تجارت، حمل و نقل و تاسیسات
9.70٪
ایمیل باز می شود
فناوری، اطلاعات و رسانه
3,542
اوقات فراغت و مهمان نوازی
متریک
-4.48٪
در نهایت، حتماً گزارش رایگان و قابل دانلود وضعیت بازاریابی 2022 ما را در زیر بررسی کنید – با داده ها و نکات کارشناسان در سراسر صنعت بازاریابی جهانی.
2.26٪
132,820
مامان
1.32٪
-5.61٪
چرا این اتفاق می افتد؟ آیا همچنان شاهد کاهش شدید ترافیک سالانه هستیم؟ ما نمیتوانیم مطمئن باشیم، اما چند چیز که میتواند باعث تأثیرات شود عبارتند از:
- بیشتر و بیشتر، مخاطبان وقت خود را صرف کشف و حتی خرید مستقیم محصولات در رسانههای اجتماعی میکنند – دیگر به سایتهای شرکت مستقل تکیه نمیکنند.
- در سال 2021، بسیاری از مناطق هنوز حداقل تا حدی به دلیل COVID-19 قرنطینه شده بودند. در حالی که بیماری همه گیر ادامه دارد، بسیاری از اقدامات احتیاطی ساده در جهان، اقتصادها را قادر می سازد دوباره باز شوند و به افراد بیشتری اجازه می دهد بیرون بروند و زمان کمتری را برای گشت و گذار در وب صرف کنند.
- موتورهای جستجو هر روز بیشتر و بیشتر رقابت می کنند زیرا صدها سایت قصد دارند برای کلمات کلیدی مشابه رقبای خود رتبه بندی کنند. رقابت بیشتر مستقیماً بر ترافیک جستجو تأثیر می گذارد و امروزه صفحات نتایج جستجو بیشتر از همیشه اشباع شده اند.
با وجود کاهش ترافیک، تبدیل وب سایت ها رشد می کند
ایمیل می فرستد
3,636
در کل، به طور کلی شاهد کاهش بسیار جزئی MoM هستیم، به جز فناوری، اطلاعات و رسانه که افزایش زیادی را شاهد بود و تجارت که بیشترین کاهش را داشت (همراستا با گزارشهای رشد آهسته کسبوکار فناوری که در همه اخبار دیدهایم. .)
-5.36٪ |
صنعت |
0.15٪ |
اندازهی نمونه |
|||||
وقتی ماه به ماه نگاه میکنیم، به نظر میرسد که اعداد با مجموعهای از افزایشها و کاهشهای کوچک صافتر هستند، که میتواند نشان دهد که ما به یک زمان فصلی با رشد آهسته میرویم، یا شروع به مشاهده کسادی به دلیل شرایط جوی اقتصادی کردهایم. . 124,836 |
||||||||
ساخت |
14934 |
|||||||
همه |
-2.19٪ |
4,287 |
||||||
در حالی که به نظر می رسد ترافیک در ماه اکتبر کمی کند است، اما در کل شاهد افزایش قابل توجه سالانه (+10.95%) هستیم که فناوری، اطلاعات و رسانه پیشتاز این بسته هستند (+22.1%) و تنها تجارت، حمل و نقل و خدمات شهری و ساخت و ساز کاهش یافته است. . -11.12٪ |
3,659 |
|||||||
نرخ باز شدن ایمیل |
خدمات حرفه ای و تجاری |
ساخت و ساز |
6.99٪ |
شانس این است که مشترک شما در بسیاری از ایمیل های مرتبط با صنعت شما مشترک شود. و به همین دلیل شما را با رقبای مقایسه می کنند که هر روز محتوای مشابهی با اهداف مشابه ارسال می کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که ایمیل های برند شما تا حد امکان جالب، منحصر به فرد و چشم نواز به نظر برسند – بدون اینکه خیلی ناامید به نظر برسند. -0.55٪ |
8.02٪ |
چگونه معیارهای بازاریابی در اوایل سه ماهه چهارم تغییر می کنند (یا ثابت می مانند).-6.27٪ |
تجارت، حمل و نقل و تاسیسات |
در زیر، هر یک از معیارهای کلیدی بازاریابی را تجزیه و تحلیل میکنم و آنچه را که تاکنون در صنایع در سه ماهه چهارم دیدهایم، مرور میکنم. Q4 ترافیک وب تاکنون3,480 |
-4.39٪
برای اینکه بدانیم معیارها چگونه تغییر میکنند، دادههای اندازههای نمونه بیش از 120000 کسبوکار را بررسی کردیم.
5.00٪
ساخت و ساز
-15.85٪
در حالی که ممکن است فصلی بودن صنایع زیر را تحت تأثیر قرار ندهد، دادههای سال به سال کاهش قابل توجهی در ترافیک بین صنایع نشان میدهد (موضوعی که در چند ماه گذشته شاهد آن بودهایم). خدمات حرفه ای و تجاری (کاهش 10٪) بیشترین ضرر سالانه را داشته اند، در حالی که اوقات فراغت و مهمان نوازی با نزدیک به 7٪ افزایش سالانه، معکوس بوده است.
خدمات آموزشی و بهداشتی |
-8.75٪ |
2.32٪ |
7.47٪ |
2.92٪ |
برای کمک به جمعآوری شواهدی که احتمال تأثیرات خارجی در سه ماهه چهارم را اثبات یا رد میکند، در اینجا نگاهی به نحوه ورود کسبوکارها در سراسر صنایع به ماه اول آن در اکتبر میاندازیم. 1.30٪ |
17.27٪ |
فعالیت های مالی |
سال |
ساخت و ساز |
ساخت |
1,166 |
3,876 |
|||||||||||
1,405 |
|||||||||||
2,984 |
سرنخهای ورودی نسبتاً ثابت میمانند… به جز در چند صنعت کلیدی
10.95٪
این بار هر سال، طبیعت – و همچنین بازاریابی – با رفتن به فصول سردتر سرعت خود را کاهش می دهد.

-6.43٪
2.74٪
12.95٪
13,504
1031
-1.97٪
ماه به ماه، ما می بینیم که فصلی بودن پاییز و زمستان هنوز به وب سایت ها آسیبی ندیده است و بیشتر صنایع شاهد تغییر یکنواخت و کم در ترافیک هستند. تنها فناوری، اطلاعات و رسانه (افزایش 2 درصدی در ماه مارس) و همچنین تجارت، حمل و نقل و تاسیسات (با افزایش نزدیک به 3 درصد) شاهد تغییرات واقعی بودند.
-1.14٪
وقتی نوبت به معیارهای کلیدی بازاریابی می رسد، نگاه داشتن نبض در مورد نحوه عملکرد دنیای تجارت و صنعت شما می تواند به شما در تعیین زمان و چگونگی پیشی گرفتن از رقبا کمک کند.
سرنخ های ورودی کجا رشد کردند؟ فناوری، اطلاعات و رسانهها شاهد افزایش قابل توجهی در سال و 5.22 درصد بودهاند. علاوه بر این، سرنخهای ورودی به طور کلی شاهد افزایش سالانه اندکی بودهاند و خدمات آموزشی و بهداشتی (16.76%) و اوقات فراغت و مهماننوازی (17.15%) بیشترین سود را داشتهاند. این افزایش ها به رشد سالانه 1.63 درصدی برای کل صنایع کمک کرد.
ساخت |
همانطور که وارد سه ماهه چهارم می شویم، بخش های بازاریابی در حال آماده شدن برای کاهش سرعت کسب و کار هستند که با هماهنگی مردم در اواخر سال اتفاق می افتد. -10.80٪ |
-3.74٪ |
همه |
-8.41٪ |
اوقات فراغت و مهمان نوازی |
-0.19٪ |
-4.62٪ |
همه |
3,251 |
از این داده ها چه چیزی می توانیم بسازیم؟
خدمات حرفه ای و تجاری
15.41٪
اوقات فراغت و مهمان نوازی
خدمات آموزشی و بهداشتی
اندازهی نمونه
-5.58٪
حدس زدن مشکل از کجاست، اما به عنوان مدیر سابق ایمیل وبلاگ HubSpot، یکی از ظن من این است که صندوقهای ورودی ایمیل این روزها بسیار اشباع و رقابتی هستند.
4.31٪ |
اما، در حالی که تغییرات فصلی مورد انتظار و اجتناب ناپذیر است، تغییرات اقتصادی امسال ممکن است باعث نگرانی برخی از بازاریابان شود که امسال می تواند تعداد زیادی از ارقام ضعیف را به همراه داشته باشد. 17.15٪ |
ماه به ماه، سرنخ ورودی با کاهش کلی 0.65٪ ثابت ماند. بخش تولید (-6.48٪) و همچنین حمل و نقل و تاسیسات (-5.6٪) بیشترین کاهش را داشته اند. در همین حال، ساخت و ساز (-8.75٪) و تجارت، حمل و نقل و تاسیسات (9.82٪) زیان قابل توجهی در سال گذشته داشته اند. سال |
4,084 |
|||||
سال |
14592 |
|||||||
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی افزایش نرخ باز و باز شدن، این پست مفید را بررسی کنید. بیشتر خواندن22.10٪ |
سال |
مامان |
3,316 |
|||||
در نهایت، اگر ایمیل شما در صندوق ورودی دیده نشود، کسی آن را باز نخواهد کرد. و اگر ایمیلهایی با محتوای عالی ارسال میکنید، اما موضوعات غیررقابتی و غیر چشمگیر، ممکن است خوانندگان شما روی آنها کلیک نکنند. تجارت، حمل و نقل و تاسیسات |
-1.21٪ |
درباره این داده ها: این بینش ها بر اساس داده های جمع آوری شده از 158000 است+ مشتریان HubSpot در سطح جهانی بین ژوئیه 2021 و اکتبر 2022. از آنجایی که داده ها از کسب و کار مشتریان HubSpot جمع آوری می شوند، لطفاً به خاطر داشته باشید که عملکرد مشاغل فردی، از جمله HubSpot، ممکن است بر اساس بازار، پایگاه مشتری، صنعت، جغرافیا، مرحله آنها متفاوت باشد. و/یا عوامل دیگر 19.35٪ |
برای اطلاعات مفیدتر، گزارش های قبلی ما، به علاوه چند مطالعه تحقیقاتی اضافی را بررسی کنید، همانطور که استراتژی های خود را برای Q4 و بعد از آن برنامه ریزی می کنید. 5.22٪ |
-0.42٪ |
4,463 |
|||
939 |
||||||||
0.31٪ |
-4.59٪ |
فعالیت های مالی |
141791 |
|||||
3905 |
||||||||
در گزارشهای قبلیمان، اشاره کردیم که در حالی که بازاریابان ایمیلهای کمتری ارسال میکنند – احتمالاً نیازهای مشترکین امروزی را با صندوقهای ورودی بهشدت در هم ریخته برآورده میکنند، اما همچنان شاهد کاهش باز شدن و کاهش نرخهای باز هستند. مامان |
1.70٪ |
خدمات حرفه ای و تجاری |
خدمات آموزشی و بهداشتی |
-5.36٪ |
-2.80٪ |
فعالیت های مالی |
-0.65٪ |
145,150 |
-6.48٪ |
فناوری، اطلاعات و رسانه |
مامان |
-1.97٪ |
5.22٪ |
در حالی که میتوانیم با کاهش سالانه ترافیک وب، رشد نرخ تبدیل سال به سال را انتظار داشته باشیم، برخی از ضررها و سودهای قابل توجه به دلیل چیزی فراتر از ترافیک وب است. چند تأثیر بالقوه می تواند باشد:
آیا ایمیل های بازاریابی در تلاش برای دیده شدن هستند؟12648 |
|||
در ماه اکتبر، Inbound Leads یک کیسه ترکیبی بودند. با این حال، شواهد الگوهای فصلی مثبت و منفی با نگاه به این معیار آشکارتر می شود. -9.65٪ |
به طور کلی، می بینیم که بیشتر معیارهای بازاریابی ورودی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. خوشبختانه، خبر خوب این است که یکی از معیارهای اصلی که به سختی برنده می شود، نرخ تبدیل وب سایت، روند صعودی دارد. 1.63٪ |
1.42٪ |
-13.71٪ |
اندازهی نمونه |
||||
-5.39٪ |
1,114 |
|||||||
-1.76٪ |
صنعت |
اندازهی نمونه |
||||||
16.76٪ |
-9.82٪ |
1,345 |
||||||
11,451 |
||||||||