ساخت
ساخت
3,480
فناوری، اطلاعات و رسانه
14592
صنعت
خدمات حرفه ای و تجاری
-5.58٪
5.22٪
15.41٪
3,876
13,504
9.70٪
1,405
به طور کلی، می بینیم که بیشتر معیارهای بازاریابی ورودی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. خوشبختانه، خبر خوب این است که یکی از معیارهای اصلی که به سختی برنده می شود، نرخ تبدیل وب سایت، روند صعودی دارد.
تجارت، حمل و نقل و تاسیسات
مامان
5.00٪
17.27٪
1.30٪
939
10.95٪
7.47٪
141769
همانطور که در اوایل سه ماهه چهارم افت یا برآمدگی را مشاهده می کنید، ممکن است تعجب کنید، “آیا بخش بازاریابی من فصلی یا تاثیر رویدادهای بیرونی را تجربه می کند، یا اعداد ما صرفا بر اساس کاری است که انجام داده ایم؟”
خدمات آموزشی و بهداشتی
در حالی که ممکن است فصلی بودن صنایع زیر را تحت تأثیر قرار ندهد، دادههای سال به سال کاهش قابل توجهی در ترافیک بین صنایع نشان میدهد (موضوعی که در چند ماه گذشته شاهد آن بودهایم). خدمات حرفه ای و تجاری (کاهش 10٪) بیشترین ضرر سالانه را داشته اند، در حالی که اوقات فراغت و مهمان نوازی با نزدیک به 7٪ افزایش سالانه، معکوس بوده است.
-15.85٪ |
-4.39٪ |
-3.74٪ |
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی افزایش نرخ باز و باز شدن، این پست مفید را بررسی کنید. بیشتر خواندن3,251 |
از این داده ها چه چیزی می توانیم بسازیم؟
ساخت و ساز
صنعت
1,345
2.32٪
در نهایت، اگر ایمیل شما در صندوق ورودی دیده نشود، کسی آن را باز نخواهد کرد. و اگر ایمیلهایی با محتوای عالی ارسال میکنید، اما موضوعات غیررقابتی و غیر چشمگیر، ممکن است خوانندگان شما روی آنها کلیک نکنند.
همه
چرا این اتفاق می افتد؟ آیا همچنان شاهد کاهش شدید ترافیک سالانه هستیم؟ ما نمیتوانیم مطمئن باشیم، اما چند چیز که میتواند باعث تأثیرات شود عبارتند از:
- بیشتر و بیشتر، مخاطبان وقت خود را صرف کشف و حتی خرید مستقیم محصولات در رسانههای اجتماعی میکنند – دیگر به سایتهای شرکت مستقل تکیه نمیکنند.
- در سال 2021، بسیاری از مناطق هنوز حداقل تا حدی به دلیل COVID-19 قرنطینه شده بودند. در حالی که بیماری همه گیر ادامه دارد، بسیاری از اقدامات احتیاطی ساده در جهان، اقتصادها را قادر می سازد دوباره باز شوند و به افراد بیشتری اجازه می دهد بیرون بروند و زمان کمتری را برای گشت و گذار در وب صرف کنند.
- موتورهای جستجو هر روز بیشتر و بیشتر رقابت می کنند زیرا صدها سایت قصد دارند برای کلمات کلیدی مشابه رقبای خود رتبه بندی کنند. رقابت بیشتر مستقیماً بر ترافیک جستجو تأثیر می گذارد و امروزه صفحات نتایج جستجو بیشتر از همیشه اشباع شده اند.
با وجود کاهش ترافیک، تبدیل وب سایت ها رشد می کند
8.02٪
12648
4,287
-2.19٪
اوقات فراغت و مهمان نوازی
صنعت
2.26٪
1.42٪
-1.97٪
در حالی که میتوانیم با کاهش سالانه ترافیک وب، رشد نرخ تبدیل سال به سال را انتظار داشته باشیم، برخی از ضررها و سودهای قابل توجه به دلیل چیزی فراتر از ترافیک وب است. چند تأثیر بالقوه می تواند باشد:
- محصولات یا خدمات فروخته شده در بخش های تولید، تجارت، حمل و نقل و تاسیسات می تواند بسیار گران باشد یا تحت تاثیر تورم باشد. از آنجایی که مردم بودجه های خود را با اخبار اقتصادی متناقض کاهش می دهند، صنایع گران قیمت ممکن است شاهد کاهش تولید سرنخ باشند، زیرا ممکن است مردم فقط بر روی محصولات یا خدمات مورد نیاز خود تمرکز کنند.
- فصلی بودن احتمالاً شروع به تأثیرگذاری می کند زیرا مردم شروع به تمرکز بیشتر بر تجربیات ناشی از تحصیل، رسانه و سفر تعطیلات می کنند، در حالی که سایر صنایع را در معرض خطر قرار می دهند.
- با مشاهده اخبار تغییرات شغلی، تغییر شرکتهای مبتنی بر رکود و ادامه بیماری همهگیر، مردم ممکن است نسبت به فصلهای گذشته بیشتر به صنایع آموزشی و خدمات بهداشتی توجه داشته باشند که منجر به رشد سالانه سرب نزدیک به 17 درصد میشود.
آیا ایمیل های بازاریابی در تلاش برای دیده شدن هستند؟
1.32٪
-1.31٪
3,636
ماه به ماه، سرنخ ورودی با کاهش کلی 0.65٪ ثابت ماند. بخش تولید (-6.48٪) و همچنین حمل و نقل و تاسیسات (-5.6٪) بیشترین کاهش را داشته اند. در همین حال، ساخت و ساز (-8.75٪) و تجارت، حمل و نقل و تاسیسات (9.82٪) زیان قابل توجهی در سال گذشته داشته اند.
همه
-4.59٪
اندازهی نمونه
ساخت و ساز
-2.80٪
1.70٪
-9.82٪
-6.43٪
فعالیت های مالی
132,820
-1.97٪
وقتی ماه به ماه نگاه میکنیم، به نظر میرسد که اعداد با مجموعهای از افزایشها و کاهشهای کوچک صافتر هستند، که میتواند نشان دهد که ما به یک زمان فصلی با رشد آهسته میرویم، یا شروع به مشاهده کسادی به دلیل شرایط جوی اقتصادی کردهایم. .
-0.42٪
1031
2,984
سرنخهای ورودی نسبتاً ثابت میمانند… به جز در چند صنعت کلیدی
در ماه اکتبر، Inbound Leads یک کیسه ترکیبی بودند. با این حال، شواهد الگوهای فصلی مثبت و منفی با نگاه به این معیار آشکارتر می شود.
وقتی نوبت به معیارهای کلیدی بازاریابی می رسد، نگاه داشتن نبض در مورد نحوه عملکرد دنیای تجارت و صنعت شما می تواند به شما در تعیین زمان و چگونگی پیشی گرفتن از رقبا کمک کند.
خدمات آموزشی و بهداشتی
برای اطلاعات مفیدتر، گزارش های قبلی ما، به علاوه چند مطالعه تحقیقاتی اضافی را بررسی کنید، همانطور که استراتژی های خود را برای Q4 و بعد از آن برنامه ریزی می کنید.
ساخت و ساز
در حالی که به نظر می رسد ترافیک در ماه اکتبر کمی کند است، اما در کل شاهد افزایش قابل توجه سالانه (+10.95%) هستیم که فناوری، اطلاعات و رسانه پیشتاز این بسته هستند (+22.1%) و تنها تجارت، حمل و نقل و خدمات شهری و ساخت و ساز کاهش یافته است. .
ماه به ماه، ما می بینیم که فصلی بودن پاییز و زمستان هنوز به وب سایت ها آسیبی ندیده است و بیشتر صنایع شاهد تغییر یکنواخت و کم در ترافیک هستند. تنها فناوری، اطلاعات و رسانه (افزایش 2 درصدی در ماه مارس) و همچنین تجارت، حمل و نقل و تاسیسات (با افزایش نزدیک به 3 درصد) شاهد تغییرات واقعی بودند.
این بار هر سال، طبیعت – و همچنین بازاریابی – با رفتن به فصول سردتر سرعت خود را کاهش می دهد.

-5.36٪
1,166
در زیر، هر یک از معیارهای کلیدی بازاریابی را تجزیه و تحلیل میکنم و آنچه را که تاکنون در صنایع در سه ماهه چهارم دیدهایم، مرور میکنم.
Q4 ترافیک وب تاکنون
-1.14٪
اندازهی نمونه
چگونه معیارهای بازاریابی در اوایل سه ماهه چهارم تغییر می کنند (یا ثابت می مانند).
تجارت، حمل و نقل و تاسیسات
141791
4,463
-5.39٪
-4.48٪
12999
فعالیت های مالی
در کل، به طور کلی شاهد کاهش بسیار جزئی MoM هستیم، به جز فناوری، اطلاعات و رسانه که افزایش زیادی را شاهد بود و تجارت که بیشترین کاهش را داشت (همراستا با گزارشهای رشد آهسته کسبوکار فناوری که در همه اخبار دیدهایم. .)
ایمیل باز می شود |
سال |
همانطور که وارد سه ماهه چهارم می شویم، بخش های بازاریابی در حال آماده شدن برای کاهش سرعت کسب و کار هستند که با هماهنگی مردم در اواخر سال اتفاق می افتد. 12.95٪ |
اما، در حالی که تغییرات فصلی مورد انتظار و اجتناب ناپذیر است، تغییرات اقتصادی امسال ممکن است باعث نگرانی برخی از بازاریابان شود که امسال می تواند تعداد زیادی از ارقام ضعیف را به همراه داشته باشد. 124,836 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
خدمات حرفه ای و تجاری |
-0.55٪ |
1,114 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
-5.36٪ |
سال |
2.92٪ |
5.22٪ |
6.99٪ |
-6.27٪ |
متریک |
19.35٪ |
-8.41٪ |
مامان |
-6.48٪ |
14934 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
141791 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
حدس زدن مشکل از کجاست، اما به عنوان مدیر سابق ایمیل وبلاگ HubSpot، یکی از ظن من این است که صندوقهای ورودی ایمیل این روزها بسیار اشباع و رقابتی هستند.
|