آیا قیمت گذاری بر اساس تقاضا کار می کند؟ برند مد Telfar امتحانش می کند


به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.

این هفته، برند مد Telfar شهرت خود را برای دسترسی به قیمت به سطح بالاتری رساند.

در آخرین افت لباس خود در 27 مارس، این برند شروع به آزمایش یک مدل قیمت گذاری پویا کرد و به مشتریان اجازه داد تعیین کنند که چقدر می خواهند بپردازند.

در اینجا نحوه کار آن آمده است:

  • هنگامی که قطعات این مجموعه کاهش یافت، آنها با قیمت عمده فروشی (حدود 50٪ کمتر از خرده فروشی) فهرست شدند.
  • قیمت‌ها در هر ثانیه به صورت فزاینده‌ای افزایش می‌یابد و در فهرست کامل خرده‌فروشی محدود می‌شود.
  • قطعات قیمت فروخته شد و سپس قیمت نهایی شد.

به عبارت دیگر، هر چه کالایی محبوب‌تر باشد، قیمت آن برای همه کمتر است.

این سبک قیمت‌گذاری می‌تواند یک برد-برد برای برند و مشتریان باشد. این برند اکنون دقیقاً می‌داند که چند دستگاه از تولیدکنندگان سفارش دهد و مجبور نیست برای جابجایی محصول به کاهش شدید قیمت تکیه کند و مشتریان می‌توانند قطعات طراحی متناسب با بودجه‌شان را دریافت کنند. با استفاده از این مدل، تلفار می‌تواند فوراً اندازه‌گیری کند که مشتریانش چه اقلامی را بیشتر دوست دارند و به بینش‌های ارزشمندی دست یابد که بر طراحی‌ها و قیمت‌های آینده تأثیر بگذارد.

از زمانی که این برند در سال 2005 راه اندازی شد، مقرون به صرفه بودن بخشی از اخلاق Telfar بوده است. بنیانگذار Telfar Clemons به Fast Company گفت: “بسیاری از برندها از قیمت به عنوان مانعی برای ورود استفاده می کنند. من هرگز آن را برای برندم نمی‌خواستم.»

تلفار تا 24 آوریل به آزمایش مدل قیمت گذاری پویا بر روی افت لباس های خود ادامه خواهد داد.

جاهای دیگر در بازاریابی

آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.

Levi’s به دلیل استفاده از مدل های تولید شده با هوش مصنوعی در تبلیغات خود به جای استخدام مدل های انسانی متنوع، واکنش های منفی دریافت می کند.

زیر پشته به تازگی اعلام کرده است که دور جمع آوری کمک های مالی جامعه را برای حمایت از رشد پلت فرم باز می کند.

توییتر صفحه For You به‌زودی فقط توییت‌های مشترکان توییتر آبی را براساس ایلان ماسک نشان می‌دهد.

اینستاگرام به تازگی یک ویژگی مجموعه های مشترک را معرفی کرده است که به کاربران امکان می دهد پست های ذخیره شده را با حداکثر 250 نفر به اشتراک بگذارند.

صرفه جویی در زمان با هوش مصنوعی: در اینجا پنج ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد که بازاریابی رسانه های اجتماعی را کمی آسان تر می کند.

Spotify با Creative Juice برای سرمایه گذاری در پادکست ویدیویی همکاری می کند.

دعوت به اقدام جدید



منبع