ابزارهای جمع‌آوری برتر برای استفاده

سه نوع اصلی جمع‌آوری رسانه‌های اجتماعی وجود دارد، دو نوع از فید رسانه‌های اجتماعی شما خارج می‌شوند، در حالی که دیگری بر روی یک پلتفرم خاص تمرکز دارد.

تجمع هشتگ

کاربران می توانند طرح های سفارشی متناسب با برند خود ایجاد کنند.

بسیاری از مردم Hootsuite را به عنوان یک ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی می شناسند، اما این پلتفرم بسیار بیشتر ارائه می دهد.

همچنین به خدمات مشتری درجه یک دسترسی خواهید داشت.

یکی از مزایای اصلی استفاده از جمع‌آوری رسانه‌های اجتماعی این است که از طریق اتوماسیون در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند. بهترین ابزارهای جمع‌آوری رسانه‌های اجتماعی حتی می‌توانند پست‌های نامناسب یا منفی را حذف کنند تا همه چیز تمیز و شاداب بماند.

انواع جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی

آنچه ما دوست داریم: جمع‌آورنده محتوا را هر پنج تا پانزده دقیقه به‌روزرسانی می‌کند و در طول رویدادها مفید است.

کیوریتور

نمایش پست‌های مرتبط، به‌ویژه از سوی مخاطبان، قیمتی ندارد. هویت برند خود را تقویت کنید، اعتماد ایجاد کنید و اجازه دهید پیروانتان در مورد اینکه چرا شما را دوست دارند شهادت دهند.

Tagembed گزینه‌هایی را برای داستان‌ها و آلبوم‌ها ارائه می‌دهد، به علاوه می‌توانید تم‌ها و طرح‌بندی‌های مختلفی را در وب‌سایت خود انتخاب کنید. با Tagembed، می‌توانید طرح‌های رنگی را مطابق با نام تجاری خود تغییر دهید. شما حتی به تجزیه و تحلیل تعامل دسترسی دارید.

Taggbox ویجتی است که محتوای تولید شده توسط کاربر را از بیش از 20 پلتفرم جذب می کند. از مجموعه ها برای همه چیز از کمپین های ایمیل گرفته تا وب سایت خود استفاده کنید.

بهترین گردآورنده‌های رسانه‌های اجتماعی به شما امکان می‌دهند فرآیندی را خودکار کنید که می‌تواند شما را از رقبایتان متمایز کند.

شما ابزارهای جمع‌آوری رسانه‌های اجتماعی زیادی برای انتخاب دارید، اما به داشتن یک نقطه شروع کمک می‌کند. بنابراین ما لیستی از گزینه های مورد علاقه خود را برای شروع کار جمع آوری کردیم.

جعبه برچسب

آنچه ما دوست داریم: کاربران می‌توانند به مجموعه گسترده‌ای از قالب‌های سازگار با موبایل دسترسی داشته باشند که هر ماه قالب‌های جدیدی اضافه می‌شود.

فلاکلر

تجمیع نمایه یا کانال بیشتر بر محتوای مارکی که ایجاد می‌کنید و در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارید تمرکز دارد. می‌توانید به افراد اجازه دهید برای یک روز مسئولیت را بر عهده بگیرند، اینفلوئنسرها را دنبال کنند یا حساب‌های رسانه اجتماعی شریک تجاری را برجسته کنند.

تجمع پلت فرم

جمع کننده رسانه های اجتماعی چیست؟
مزایای جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی
انواع جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی
ابزارهای جمع آوری رسانه های اجتماعی

EmbedSocial Aggregator رسانه های اجتماعیمنبع تصویر



منبع

البته می توانید این کارها را خودتان با بررسی هشتگ ها و منشن ها برای ایجاد یک مجموعه انجام دهید. اما آیا برای آن وقت دارید؟

آنچه ما دوست داریم: Curator طیف گسترده‌ای از طرح‌های قیمت‌گذاری، از جمله یکی از فراگیرترین ردیف‌های رایگان موجود را ارائه می‌دهد.

والروس

به علاوه، هیچ تبلیغاتی وجود ندارد.

Taggbox، تجمع رسانه های اجتماعیمنبع تصویر

این پلتفرم با 15 شبکه اجتماعی کار می کند و به شما امکان می دهد با رشد و نیاز به ابزارهای بیشتر، ارتقا دهید. شما می توانید هر زمان که بخواهید لغو کنید زیرا هیچ قراردادی وجود ندارد و ابزارهای تعدیل را با اولین ردیف دریافت می کنید.

این ابزارها دارای رابط های کاربر پسند و پشتیبانی عالی از مشتری برای آسان کردن راه اندازی هستند.

جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی پست ها را در سراسر شبکه های اجتماعی جمع آوری و سازماندهی می کنند. این به بازاریابان اجازه می دهد تا محتوای با کیفیت بالا را جمع آوری کنند تا با مخاطبان هدف خود به اشتراک بگذارند. جمع‌آوری، مرتب‌سازی و اشتراک‌گذاری محتوای با کیفیت، برند را تقویت می‌کند و باعث ایجاد اعتماد با فالوورها می‌شود.

برای مثال، اگر رویدادی را اداره می‌کنید، می‌توانید یک هشتگ سفارشی ایجاد کرده و با شرکت‌کنندگان به اشتراک بگذارید. سپس، تجمیع کننده محتوا را بر اساس آن هشتگ استخراج می کند.

والروس، گردآورنده رسانه های اجتماعیمنبع تصویر

Flockler به شما امکان می دهد فیدهای هشتگ را از هشت منبع جمع آوری کنید که می توانید آنها را در سایت خود، در ایمیل خود یا بیشتر نمایش دهید. می‌توانید پست‌های برندتان و محتوای تولید شده توسط کاربر را در مجموعه‌ای از طرح‌بندی‌ها مرتب کنید.

با این حال، ممکن است لازم باشد برای یافتن ویژگی مناسب با ویژگی‌هایی که بیشتر می‌خواهید، مانند ابزارهای تعدیل و گزینه‌های سفارشی‌سازی، آزمایش کنید.

Curator یکی دیگر از پلتفرم‌های جمع‌آوری رسانه‌های اجتماعی استمنبع تصویر

برجسته کردن پست های مثبت و ایجاد شده توسط کاربر در سایت شما باعث ایجاد فریاد برای دنبال کنندگان شما می شود که باعث می شود آنها احساس ارزشمندی کنند. به علاوه، وقتی دیگران مشتریان واقعی را می بینند که برند شما را تبلیغ می کنند، وضعیت شما را تقویت می کند.

اگرچه این پلتفرم فقط در حالت بتا است، اما پلتفرم روی استفاده از تجزیه و تحلیل برای کمک به بهبود پارامترهای فید خود کار می کند.

این ویجت با محبوب ترین شبکه های اجتماعی کار می کند و افزونه هایی را ارائه می دهد که به طور خاص برای WordPress و Shopify ساخته شده اند.

این ابزارها می توانند به شما کمک کنند تا بر حضور دیجیتال خود نظارت داشته باشید و اطلاعات را بین مخاطبان خود توزیع کنید.

به غیر از وب سایت شما، مکان های مختلفی برای نمایش این مجموعه ها وجود دارد، از جمله بازاریابی ایمیلی و صفحه نمایش دیجیتال در رویدادهای زنده.

مزایای جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی

Flockler یک گزینه خوب برای کسانی است که توانایی پرداخت آن را دارند. شما می توانید آن را به مدت 14 روز به صورت رایگان امتحان کنید، اما پس از آن باید هزینه ماهانه پرداخت کنید. بسته پایه ممکن است گران باشد، اما این ابزار در مقایسه با دیگران جامع است.

نوع نهایی بر روی یک شبکه اجتماعی خاص مانند اینستاگرام یا توییتر تمرکز می کند و بر اساس تنظیمات انتخابی شما مدیریت می کند. شما می توانید یک فید را بر اساس یک کلمه کلیدی یا هشتگ تنظیم کنید و از کلمات کلیدی مختلف برای هر پلتفرم استفاده کنید.

ابزارهای جمع آوری رسانه های اجتماعی

آبمیوه گیری، جمع کننده رسانه های اجتماعیمنبع تصویر

Tagembed، جمع کننده رسانه های اجتماعیمنبع تصویر

EmbedSocial گزینه بهتری برای کسب و کارهای بزرگتر و تاسیس شده با بودجه ای برای تطبیق با ارتقاها و توانایی استفاده از همه ویژگی ها است.

در این پست، با انواع مختلف جمع‌آوری‌کننده‌های رسانه‌های اجتماعی و کارهایی که می‌توانند برای تیم شما انجام دهند، آشنا می‌شوید. از آنجا، ما ابزارهای برتر موجود در بازار را به اشتراک خواهیم گذاشت.

به عنوان مثال، می توانید جریان های خاصی را با استفاده از پارامترهای مختلف ایجاد کنید، بر محتوا نظارت داشته باشید و با مخاطبان خود درگیر شوید. با این حال، Hootsuite می‌تواند گران‌تر شود، زیرا موارد اضافی را برای کاربردی‌تر کردن آن اضافه می‌کنید.

رسانه های اجتماعی برای تعامل با مخاطبان هدف شما و حفظ نبض در مورد احساس مردم در مورد برند شما حیاتی هستند. با این حال، اگر در آنجا متوقف شوید، فرصت ها را از دست می دهید.

اکنون دانلود کنید: وضعیت 2023 روند رسانه های اجتماعی [Free Report]