ابزارهای جمع‌آوری برتر برای استفاده

با این حال، ممکن است لازم باشد برای یافتن ویژگی مناسب با ویژگی‌هایی که بیشتر می‌خواهید، مانند ابزارهای تعدیل و گزینه‌های سفارشی‌سازی، آزمایش کنید.

برجسته کردن پست های مثبت و ایجاد شده توسط کاربر در سایت شما باعث ایجاد فریاد برای دنبال کنندگان شما می شود که باعث می شود آنها احساس ارزشمندی کنند. به علاوه، وقتی دیگران مشتریان واقعی را می بینند که برند شما را تبلیغ می کنند، وضعیت شما را تقویت می کند.

کاربران می توانند طرح های سفارشی متناسب با برند خود ایجاد کنند.

بهترین گردآورنده‌های رسانه‌های اجتماعی به شما امکان می‌دهند فرآیندی را خودکار کنید که می‌تواند شما را از رقبایتان متمایز کند.

به غیر از وب سایت شما، مکان های مختلفی برای نمایش این مجموعه ها وجود دارد، از جمله بازاریابی ایمیلی و صفحه نمایش دیجیتال در رویدادهای زنده.

مزایای جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی برای تعامل با مخاطبان هدف شما و حفظ نبض در مورد احساس مردم در مورد برند شما حیاتی هستند. با این حال، اگر در آنجا متوقف شوید، فرصت ها را از دست می دهید.

جمع کننده رسانه های اجتماعی چیست؟
مزایای جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی
انواع جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی
ابزارهای جمع آوری رسانه های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی همچنین می‌توانند با به اشتراک گذاشتن مشتریان راضی در وب‌سایت شما، اثبات اجتماعی از وضعیت شما ارائه دهند.

Flockler، تجمع هشتگ برای رسانه های اجتماعیمنبع تصویر

نوع نهایی بر روی یک شبکه اجتماعی خاص مانند اینستاگرام یا توییتر تمرکز می کند و بر اساس تنظیمات انتخابی شما مدیریت می کند. شما می توانید یک فید را بر اساس یک کلمه کلیدی یا هشتگ تنظیم کنید و از کلمات کلیدی مختلف برای هر پلتفرم استفاده کنید.

ابزارهای جمع آوری رسانه های اجتماعی

آنچه ما دوست داریم: جمع‌آورنده محتوا را هر پنج تا پانزده دقیقه به‌روزرسانی می‌کند و در طول رویدادها مفید است.

کیوریتور

Hootsuite، جمع کننده رسانه های اجتماعیمنبع تصویر

ایجاد و مدیریت محتوا چالش برانگیزتر از همیشه است. با تعداد زیادی کانال، پیگیری همه پست‌های شما می‌تواند دشوار باشد. جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی را وارد کنید.

جمع کننده رسانه های اجتماعی، نماد مانند اینستاگرام در رایانه

حتی می‌توانید در طول رویداد به اشتراک بگذارید تا مردم بتوانند نظرات و تجربیات خود را در زمان واقعی ببینند.

تجمع نمایه

والروس، گردآورنده رسانه های اجتماعیمنبع تصویر

این ابزار برای مبتدیان مناسب است، بنابراین برای انجام آن به دانش فنی گسترده ای نیاز ندارید. خدمات مشتریان Taggbox نیز خیره کننده است.

آنچه ما دوست داریم: Hootsuite چیزی بیش از تجمع رسانه های اجتماعی ارائه می دهد و آن را به یک ابزار همه کاره تبدیل می کند.

آبمیوه گیری

EmbedSocial Aggregator رسانه های اجتماعیمنبع تصویر

شما ابزارهای جمع‌آوری رسانه‌های اجتماعی زیادی برای انتخاب دارید، اما به داشتن یک نقطه شروع کمک می‌کند. بنابراین ما لیستی از گزینه های مورد علاقه خود را برای شروع کار جمع آوری کردیم.

جعبه برچسب

بسیاری از مردم Hootsuite را به عنوان یک ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی می شناسند، اما این پلتفرم بسیار بیشتر ارائه می دهد.

Curator یکی دیگر از پلتفرم‌های جمع‌آوری رسانه‌های اجتماعی استمنبع تصویر

Taggbox، تجمع رسانه های اجتماعیمنبع تصویر

آنچه ما دوست داریم: Tagembed یک طرح رایگان برای همیشه و سه سطح قیمت گذاری مختلف ارائه می دهد، بنابراین می توانید آنچه را که برای شما مناسب است انتخاب کنید.

EmbedSocial

آنچه ما دوست داریم: کاربران می‌توانند به مجموعه گسترده‌ای از قالب‌های سازگار با موبایل دسترسی داشته باشند که هر ماه قالب‌های جدیدی اضافه می‌شود.

فلاکلر

یکی از مزایای اصلی استفاده از جمع‌آوری رسانه‌های اجتماعی این است که از طریق اتوماسیون در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند. بهترین ابزارهای جمع‌آوری رسانه‌های اجتماعی حتی می‌توانند پست‌های نامناسب یا منفی را حذف کنند تا همه چیز تمیز و شاداب بماند.

انواع جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی

Tagembed گزینه‌هایی را برای داستان‌ها و آلبوم‌ها ارائه می‌دهد، به علاوه می‌توانید تم‌ها و طرح‌بندی‌های مختلفی را در وب‌سایت خود انتخاب کنید. با Tagembed، می‌توانید طرح‌های رنگی را مطابق با نام تجاری خود تغییر دهید. شما حتی به تجزیه و تحلیل تعامل دسترسی دارید.

همچنین به خدمات مشتری درجه یک دسترسی خواهید داشت.

آنچه ما دوست داریم: آبمیوه گیری یکی از بهترین ابزارهای تعدیل در بازار را دارد تا بدانید پست ها ایمن و مثبت می مانند.

استفاده از جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی



منبع

جمع آوری کننده های رسانه های اجتماعی پست ها را در سراسر شبکه های اجتماعی جمع آوری و سازماندهی می کنند. این به بازاریابان اجازه می دهد تا محتوای با کیفیت بالا را جمع آوری کنند تا با مخاطبان هدف خود به اشتراک بگذارند. جمع‌آوری، مرتب‌سازی و اشتراک‌گذاری محتوای با کیفیت، برند را تقویت می‌کند و باعث ایجاد اعتماد با فالوورها می‌شود.

به علاوه، هیچ تبلیغاتی وجود ندارد.

EmbedSocial ممکن است یکی از قوی‌ترین پلت‌فرم‌های تجمیع رسانه‌های اجتماعی باشد که دارای پایگاه مشتری کاملاً برای نشان دادن آن است. کاربران می توانند آن را به صورت رایگان با اینستاگرام امتحان کنند و سپس برای ارتقاء منابع اضافی هزینه کنند.

در این پست، با انواع مختلف جمع‌آوری‌کننده‌های رسانه‌های اجتماعی و کارهایی که می‌توانند برای تیم شما انجام دهند، آشنا می‌شوید. از آنجا، ما ابزارهای برتر موجود در بازار را به اشتراک خواهیم گذاشت.

Flockler به شما امکان می دهد فیدهای هشتگ را از هشت منبع جمع آوری کنید که می توانید آنها را در سایت خود، در ایمیل خود یا بیشتر نمایش دهید. می‌توانید پست‌های برندتان و محتوای تولید شده توسط کاربر را در مجموعه‌ای از طرح‌بندی‌ها مرتب کنید.

Flockler یک گزینه خوب برای کسانی است که توانایی پرداخت آن را دارند. شما می توانید آن را به مدت 14 روز به صورت رایگان امتحان کنید، اما پس از آن باید هزینه ماهانه پرداخت کنید. بسته پایه ممکن است گران باشد، اما این ابزار در مقایسه با دیگران جامع است.

آنچه ما دوست داریم: برای برندسازی ظریف می توانید لوگوی خود را به هر یک از موضوعات موجود در کتابخانه اضافه کنید.

هوت سوئیت

این پلتفرم با 15 شبکه اجتماعی کار می کند و به شما امکان می دهد با رشد و نیاز به ابزارهای بیشتر، ارتقا دهید. شما می توانید هر زمان که بخواهید لغو کنید زیرا هیچ قراردادی وجود ندارد و ابزارهای تعدیل را با اولین ردیف دریافت می کنید.

اکنون دانلود کنید: وضعیت 2023 روند رسانه های اجتماعی [Free Report]