اشتراکات پست های وبلاگ HubSpot با بالاترین عملکرد و چرایی کارکرد این عناصر


آیا نمی دانید چه عناصری یک پست وبلاگ موفق را تشکیل می دهند؟ ما 8 پست برتر وبلاگ خود را در وبلاگ بازاریابی در سال 2022 بررسی کردیم.

بازدیدکننده وب سایت پست وبلاگ را می خواند

از نظر ترافیکی، هر یک از این پست ها از زمان انتشار بیش از 500000 بازدید ارگانیک دریافت کرده اند و حداقل 40000 بازدید ماهانه به دست آورده اند.

→ اکنون دانلود کنید: 6 قالب رایگان پست وبلاگ

بیایید ببینیم چه چیزی مشترک است و بازاریابان چه چیزی می توانند از آنها بیاموزند.

1. سرفصل های چشم نواز

چیزی که با همه پست‌های با عملکرد برتر ما متوجه می‌شوید این است که آن‌ها عنوانی جذاب دارند.

برخی از اجزای یک تیتر چشم نواز عبارتند از:

  • شماره
  • افعال عمل
  • صفت های توصیفی

در سال 2013، Moz مطالعه‌ای را انجام داد که نشان داد مقالاتی که اعداد در سرفصل‌ها دارند، بهتر از مقالاتی هستند که این کار را نمی‌کنند. داده‌های ما نشان می‌دهد که پس از گذشت تقریباً یک دهه، همچنان همین موضوع صادق است.

همه پست‌های ما به جز یکی از بهترین عملکردها دارای اعداد هستند، در ابتدای عنوان. یکی از دلایل موثر بودن اعداد این است که انتظارات را تعیین می کنند. پست‌های وبلاگ می‌تواند کمی طاقت‌فرسا باشد و وقتی عددی را در پست خود اضافه می‌کنید، تا حدی عدم قطعیت را از بین می‌برد و به خواننده اجازه می‌دهد دقیقا بداند که چه چیزی به دست خواهد آورد.

2. معرفی توصیفی

هنگامی که کاربر در پست وبلاگ شما قرار می گیرد، اولین چیزی که احتمالاً می خواند مقدمه شما است.

مقدمه شما باید سه حوزه را پوشش دهد:

  • سازمان بهداشت جهانی این مقاله برای یا درباره
  • چی در مقاله پوشش داده خواهد شد
  • چرا خواننده باید اهمیت دهد

مقدمه شما همچنین می تواند مکان خوبی برای ارائه یک داده جدید یا حکایتی باشد که به موضوع شما منتهی می شود. همچنین می توانید موقعیت یا سوالی را ارائه دهید که خواننده را به ادامه خواندن دعوت کند.

به عنوان مثال، 20 مورد از بهترین نمونه های بیوگرافی حرفه ای که تا به حال دیده ایم [+ Templates] پست با طرح یک سوال شروع می شود:صادق باشید، آیا بیوگرافی حرفه ای شما بیانیه ای دارد؟

پست های hubspot با بالاترین عملکرد: معرفی های توصیفی

از آنجا، نویسنده یک چالش رایج را که احتمالاً بسیاری از خوانندگان آن را تجربه کرده اند، ترسیم می کند و سپس اهمیت یک بیوگرافی حرفه ای را برجسته می کند.

راه‌های زیادی برای نزدیک شدن به یک مقدمه وجود دارد، اما تا زمانی که آن سه W را پوشش دهد و دارای یک لنز همدلانه باشد، مطمئناً خوانندگان شما را درگیر می‌کند.

3. فهرست جامع

در سال 2020، یک مطالعه توسط یک وبلاگ نویس نشان داد که 41 درصد از مقالات برتر متوسط ​​در سال 2020 فهرستی بودند. به طور مشابه، 8 پست برتر وبلاگ ما در این سال نیز فهرستی هستند.

لیست ها عالی هستند زیرا ذاتا قابل اسکن هستند. خواننده می تواند به سرعت به بخش(هایی) که بیشتر به آن علاقه دارد هدایت شود.

این فهرست ها همچنین بسیار جامع هستند و به عنوان راهنمای مفصلی عمل می کنند که خوانندگان می توانند برای استفاده در آینده نشانک گذاری کنند.

پست وبلاگ “445 بهترین کپشن اینستاگرام برای سال 2022: خوب، جالب، خنده دار، و زیبا” را در نظر بگیرید. زمانی که مقاله در ابتدا منتشر شد، 445 نمونه در این مقاله وجود نداشت. با این حال، با هر به روز رسانی، ما SERP ها و نحوه عملکرد آنها در برابر رقبا را در نظر می گیریم.

از آنجا، ما تصمیم می گیریم که چه به روز رسانی محتوایی برای خوانندگان ارزشمندتر باشد. مخصوصاً برای این پست، این به معنای اضافه کردن شرح‌های بیشتر برای جامع‌تر کردن پست بود.

4. فهرست مطالب

هنگامی که یک پست وبلاگ طولانی دارید، یکی از بهترین عناصری که می توانید به صفحه اضافه کنید فهرست مطالب با پیوندهای پرش است. پیوند پرش پیوندی است که با کلیک روی آن، کاربر مستقیماً به بخشی از صفحه می‌رود.

با این حال، یک جدول محتوا می تواند به اندازه یک پست کوتاه برای خوانندگانی که به دنبال اطلاعات خاص هستند، ارزشمند باشد.

در مقاله 445 بهترین کپشن اینستاگرام برای سال 2022: خوب، باحال، خنده دار، و زیبا، بخش فهرست مطالب بر اساس دسته بندی تفکیک شده است.

پست های hubspot با بالاترین عملکرد: جدول محتوا

5. قطعه های ویژه

قطعه برجسته یک ویژگی جستجوی گوگل است که در آن گزیده ای از یک وب سایت در صورتی که با عبارت جستجو مطابقت داشته باشد در بالای SERP نشان داده می شود.

منبع تصویر

از آنجایی که یک قطعه برجسته در بالای صفحه ظاهر می‌شود، منجر به کلیک‌های بیشتری می‌شود – و آن را به ویژگی مطلوبی تبدیل می‌کند که هر وب‌سایتی می‌خواهد. اما برای به دست آوردن یک قطعه ویژه برای یک پرس و جو خاص، صفحه وب شما باید بهینه شود و از سایر صفحات وب غلبه کند.

اگرچه این امر می تواند به صورت ارگانیک اتفاق بیفتد، وبلاگ نویسان می توانند بخش های صفحه خود را برای افزایش شانس خود بهینه کنند، مانند:

  • نشانه گذاری طرحواره
  • سرفصل ها و برچسب های پاراگراف
  • پاراگراف هایی که 50 تا 60 کلمه هستند

6. بخش های قابل اسکن

یکی دیگر از عناصر رایج در همه پست‌های با عملکرد برتر ما، تاکید بر قابلیت اسکن است.

هر پست دارای پاراگراف‌های کوتاه و نقاط گلوله است – و این تصادفی نیست، بلکه از روی طراحی است.

منبع تصویر

ما می دانیم که خوانندگان اغلب پست های وبلاگ را اسکن می کنند تا مرتبط ترین اطلاعات را بیابند. بلوک های متنی بزرگ می توانند از نظر بصری ترسناک باشند و منجر به نرخ پرش بالا شوند. برای جلوگیری از این امر، پاراگراف‌هایی را انتخاب می‌کنیم که هم روی دسک‌تاپ و هم در موبایل کار می‌کنند.

7. عناصر بصری و تعاملی

با توجه به حواس‌پرتی‌های زیادی که در دست ماست، داشتن یک پست وبلاگ فقط با کلمات کافی نیست. هرچه بتوانید عناصر تعاملی و بصری غنی تری را به پست خود اضافه کنید، خوانندگان شما بیشتر درگیر خواهند شد.

این می تواند از جاسازی ویدیو، پیوندهای پرش، و تصاویر گرفته تا آزمون ها و نظرسنجی ها باشد.

این عناصر علاوه بر افزایش تعامل، به از بین بردن یکنواختی بصری متن نوشته شده نیز کمک می کنند. آنها به خوانندگان چیز جدیدی برای دیدن، خواندن و تعامل می دهند.

شما آن را دارید – هفت عنصری که در موفقیت پست‌های با عملکرد برتر ما نقش داشته‌اند. اگرچه هر خواننده متفاوت است، اما این عناصر جهانی هستند که تجربه کاربری بهتر و نرخ تعامل بالاتری را ارائه می دهند.



منبع