به عنوان مثال، نام تجاری مد پاییز آدیگبو، لباس، لوازم جانبی و اقلام دکور خانه را می فروشد. با این حال، مأموریت آن، همانطور که در وب سایت آن ذکر شده است، تأثیرگذاری بر زندگی زنان در مقیاس جهانی است.
همه ما داستان هشداردهنده بلاک باستر و نتفلیکس را شنیده ایم. اما این حکایت از یک تغییر اجتماعی بزرگ دارد که Blockbuster تمایلی به ایجاد آن نداشت.
این شرکت پوشاک بر اساس تمایل بنیانگذار برای یافتن یک شرکت جوراب با دیدگاهی پایدار و اخلاقی راه اندازی شد.
تصور کنید کسبوکاری که ادعا میکند پایدار است، در اجرای هر گونه شیوهای برای ارتقای مأموریت خود شکست خورده است. مصرف کنندگان به آن برند بی اعتماد خواهند شد و بازگرداندن آن دشوار خواهد بود.
در سرتاسر آگهی، محصولات Pangiai را می بینید اما تمرکز آنها نیست. این به بینندگان می گوید که ماموریت محصولات را هدایت می کند، نه برعکس – و این بازاریابی پایدار به درستی انجام می شود.
4. هیچ چیز به درد نمی خورد
صفحات رسانه های اجتماعی این برند دارای ترکیبی از تبلیغات محصول، محتوای آموزشی و اعلامیه های ماموریت محور هستند.
در این مثال از شرکت شمع Satya + Sage، آنها نکاتی را در مورد نحوه استفاده از کاغذ دانه ای که با هر شمع ارائه می شود به اشتراک می گذارند.
ممکن است فکر کنید “آیا مصرف گرا بودن همان چیزی نیست که بازاریابی چیست؟”
#مد اخلاقی #نقل قول دوشنبه #مد پایدار #جوراب #اخلاقی ساخته شده روز #جوراب #جوراب #آهسته مد #دوستانه با محیط زیست
آیا در مورد پایداری موعظه می کنید اما از منابع ناپایدار برای ساخت محصول خود استفاده می کنید؟ آیا با برندهایی همکاری می کنید که با ماموریت شما در تضاد هستند؟ آیا تیم شما نماینده آینده ای است که می خواهید تبلیغ کنید؟
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در اکتبر 2021 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
هر بخش از بازاریابی که برند ارائه می کند حول این مأموریت اصلی متمرکز است، از جمله این کمپین ویدیویی.
با وجود رقابت بسیار زیاد، یکی از راه های مشتری مداری، نوآوری است.
اما حقیقت این است که نوآوری همیشه نباید آنقدر بزرگ باشد. این می تواند در تکرارهای کوچک اتفاق بیفتد – نکته کلیدی در اینجا این است که با نیازهای مخاطب خود در تماس باشید.
4. پایداری را در تمام جنبه های برند خود منعکس کنید
به سرعت به سال 2022 بروید و تغییر زیادی نکرده است.
این شامل بازاریابی سبز می شود، اما همچنین شامل اقداماتی است که فراتر از محیط زیست است، مانند مسائل اجتماعی و اقتصادی.
آیا مشتریان بالقوه به پایداری توجه دارند؟ [Data]
بازاریابی پایدار به راه هایی برای پرورش مصرف کنندگان در طول سفر خریدار می پردازد.
رسانه های اجتماعی یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای اجرای استراتژی بازاریابی پایدار است.
در آن، این نام تجاری ماموریت خود را توضیح می دهد: «معکوس کردن چرخه از غیر طبیعی به طبیعی، از پلاستیک به گیاهان. […]از جدید به بازیافت شده.»
اینها سوالاتی هستند که باید بپرسید تا مشخص کنید آیا نام تجاری شما منعکس کننده ماموریتی است که برای دستیابی به آن در نظر گرفته اید یا خیر. مناطقی که نیاز به کار دارند را شناسایی کنید و به سراغ تابلوی نقاشی بروید تا استراتژی هایی را که با ماموریت شما همسو هستند را بیابید.
به عنوان یک برند، شما باید چیزی را تبلیغ کنید که بزرگتر از محصولات و خدمات شما باشد و از هر صنعت خاصی فراتر رود.
کلید بازاریابی پایدار این است که آن را به روشی معتبر انجام دهید که در برند احساس می شود، برخلاف افزونه ای که در مواقع مناسب از آن استفاده می شود. Thinx یک مثال عالی از نحوه انجام درست آن است.
2. جوراب های مهربان
منبع تصویر
در سال 2020، آیبیام مطالعهای در مورد رفتار مصرفکننده انجام داد و دریافت که بیشتر مصرفکنندگان مایلند عادتهای خرید خود را تغییر دهند تا از محیط زیست آگاهتر باشند. به همین دلیل است که مصرف کنندگان متوجه فشار زیادی برای بازاریابی پایدار برندها شده اند.
آنها این کار را با استفاده از امکانات تولیدی متعلق به زنان و به کارگیری صنعتگران زن از جمله شیوه های دیگر انجام می دهند.
2. از قبل فکر کنید.
چیزی که در مورد این تبلیغ موثر است این است که Pangiai آینده ای را که می خواهند ببینند توصیف می کند و استراتژی هایی را که برای رسیدن به آنجا اجرا خواهد کرد، تشریح می کند.
برندها معمولاً موفقیت خود را با اعداد قضاوت می کنند. میزان درآمدی که آنها در هر دوره معینی دارند یا خواهند داشت معمولاً بزرگترین شاخص موفقیت است.
به عنوان مثال، بگوییم که مخاطبان شما میل به شفافیت بیشتر در شیوه های منبع یابی شما دارند یا می خواهند شما در مورد مسائل اجتماعی با صدای بیشتری صحبت کنید. می توانید از این اطلاعات برای کمپین بعدی خود استفاده کنید.
بازاریابی سبز بر استراتژی هایی متمرکز است که آگاهی و حفاظت از محیط زیست را ارتقا می دهد. از سوی دیگر، بازاریابی پایدار کمی گسترده تر است.
اغلب، برندها بر کسب بازده فوری تمرکز می کنند. به عنوان مثال، بسیاری از تاکتیک های بازاریابی مانند اجرای تبلیغات گوگل و وبلاگ نویسی، مولدهای بزرگی هستند.
در حالت ایده آل، بله، اما همیشه اینطور نیست.
آیا رسالت اجتماعی مشخصی دارید؟ اگر نه، وقت خود را صرف کشف این موضوع کنید و برند شما چگونه در پیشبرد این ماموریت نقش دارد.