در حالی که اکثر برندها بر دعوت از مصرف کنندگان خود برای خرید تمرکز می کنند، Kind Socks رویکردی کاملاً متضاد را اتخاذ می کند: از آنها می خواهد که کمتر و متفکرانه هزینه کنند.
بنابراین، برای پاسخ به سوال مطرح شده در ابتدای این سوال: بله، مصرفکنندگان به پایداری اهمیت میدهند و این فقط جوانان نیستند.
بنابراین، حتی اگر نام تجاری شما ریشه در این ماموریت نداشته باشد، همچنان ارزش سرمایه گذاری زمان و منابع در شیوه های پایدار و بازاریابی برای جذب مشتریان بیشتر را خواهید یافت.
در این مثال از شرکت شمع Satya + Sage، آنها نکاتی را در مورد نحوه استفاده از کاغذ دانه ای که با هر شمع ارائه می شود به اشتراک می گذارند.
مهم است که مشارکت هایی که برند شما ایجاد می کند با ارزش های شما هماهنگ باشد. در غیر این صورت، در خطر از دست دادن اعتبار و اعتماد هستید.
5. ساتیا + مریم گلی
این شرکت پوشاک بر اساس تمایل بنیانگذار برای یافتن یک شرکت جوراب با دیدگاهی پایدار و اخلاقی راه اندازی شد.
پایداری این دیدگاه را با ارزیابی برندها با چیزی بزرگتر از سود تغییر می دهد.
کلید بازاریابی پایدار این است که آن را به روشی معتبر انجام دهید که در برند احساس می شود، برخلاف افزونه ای که در مواقع مناسب از آن استفاده می شود. Thinx یک مثال عالی از نحوه انجام درست آن است.
2. جوراب های مهربان
این شامل بازاریابی سبز می شود، اما همچنین شامل اقداماتی است که فراتر از محیط زیست است، مانند مسائل اجتماعی و اقتصادی.
آیا مشتریان بالقوه به پایداری توجه دارند؟ [Data]
با نادا دوئل، ماموریت آنها در همه چیز منعکس می شود: از نام آنها، که نشان دهنده این ایده است که محصولات نباید آسیبی برسانند، تا ابتکاراتی که آنها در آن شرکت می کنند.
به عنوان مثال، بگوییم که مخاطبان شما میل به شفافیت بیشتر در شیوه های منبع یابی شما دارند یا می خواهند شما در مورد مسائل اجتماعی با صدای بیشتری صحبت کنید. می توانید از این اطلاعات برای کمپین بعدی خود استفاده کنید.
اینها سوالاتی هستند که باید بپرسید تا مشخص کنید آیا نام تجاری شما منعکس کننده ماموریتی است که برای دستیابی به آن در نظر گرفته اید یا خیر. مناطقی که نیاز به کار دارند را شناسایی کنید و به سراغ تابلوی نقاشی بروید تا استراتژی هایی را که با ماموریت شما همسو هستند را بیابید.
شما می توانید طیف وسیعی از محتوا را به اشتراک بگذارید، از آموزش پیروان خود در مورد شیوه های پایدار گرفته تا به اشتراک گذاشتن راه هایی که برند شما پایدار است.
منبع تصویر
آنها این کار را با استفاده از امکانات تولیدی متعلق به زنان و به کارگیری صنعتگران زن از جمله شیوه های دیگر انجام می دهند.
2. از قبل فکر کنید.
#مد اخلاقی #نقل قول دوشنبه #مد پایدار #جوراب #اخلاقی ساخته شده روز #جوراب #جوراب #آهسته مد #دوستانه با محیط زیست
در آن، این نام تجاری ماموریت خود را توضیح می دهد: «معکوس کردن چرخه از غیر طبیعی به طبیعی، از پلاستیک به گیاهان. […]از جدید به بازیافت شده.»
زیاده روی در مصرف به ما آسیب می زند! به همین دلیل است که قبل از هر خرید از خود بپرسید: آیا واقعاً به این نیاز دارم؟
به عنوان مثال، نام تجاری مد پاییز آدیگبو، لباس، لوازم جانبی و اقلام دکور خانه را می فروشد. با این حال، مأموریت آن، همانطور که در وب سایت آن ذکر شده است، تأثیرگذاری بر زندگی زنان در مقیاس جهانی است.
در سال 2020، آیبیام مطالعهای در مورد رفتار مصرفکننده انجام داد و دریافت که بیشتر مصرفکنندگان مایلند عادتهای خرید خود را تغییر دهند تا از محیط زیست آگاهتر باشند. به همین دلیل است که مصرف کنندگان متوجه فشار زیادی برای بازاریابی پایدار برندها شده اند.
تصور کنید کسبوکاری که ادعا میکند پایدار است، در اجرای هر گونه شیوهای برای ارتقای مأموریت خود شکست خورده است. مصرف کنندگان به آن برند بی اعتماد خواهند شد و بازگرداندن آن دشوار خواهد بود.
اطمینان حاصل کنید که برند شما از یک لنز جامع به پایداری نگاه می کند.
آیا رسالت اجتماعی مشخصی دارید؟ اگر نه، وقت خود را صرف کشف این موضوع کنید و برند شما چگونه در پیشبرد این ماموریت نقش دارد.
همه ما داستان هشداردهنده بلاک باستر و نتفلیکس را شنیده ایم. اما این حکایت از یک تغییر اجتماعی بزرگ دارد که Blockbuster تمایلی به ایجاد آن نداشت.
صفحات رسانه های اجتماعی این برند دارای ترکیبی از تبلیغات محصول، محتوای آموزشی و اعلامیه های ماموریت محور هستند.
— جوراب های مهربان (@KindSofficial) 25 ژانویه 2021
به عنوان یک برند، شما باید چیزی را تبلیغ کنید که بزرگتر از محصولات و خدمات شما باشد و از هر صنعت خاصی فراتر رود.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در اکتبر 2021 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
شرکت علم مواد، Pangiai، می خواهد محیط زیست را نجات دهد.
هر بخش از بازاریابی که برند ارائه می کند حول این مأموریت اصلی متمرکز است، از جمله این کمپین ویدیویی.
در سرتاسر آگهی، محصولات Pangiai را می بینید اما تمرکز آنها نیست. این به بینندگان می گوید که ماموریت محصولات را هدایت می کند، نه برعکس – و این بازاریابی پایدار به درستی انجام می شود.
4. هیچ چیز به درد نمی خورد
رسانه های اجتماعی یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای اجرای استراتژی بازاریابی پایدار است.
در حالی که هر دو اصطلاح اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند، بین بازاریابی سبز و بازاریابی پایدار تفاوت وجود دارد.
به عنوان مثال، یک برند غذایی می تواند به مخاطبان خود در مورد اهمیت کشاورزی اخلاقی در رسانه های اجتماعی آموزش دهد و این روند را پس از خرید با نکات بازیافت بسته بندی ادامه دهد.