اطلاعات جمعیتی و داده های YouTube در سال 2022 [+ Generational Patterns]


به احتمال زیاد، شما احتمالاً یک بعد از ظهر را صرف افتادن در یک سوراخ خرگوش از ویدیوهای YouTube کرده اید.

در حالی که یوتیوب یک منبع سرگرمی عالی است، اما ثابت کرده است که یک ابزار ارزشمند برای بازاریابان است. با داشتن پایگاه کاربر جهانی بیش از 2 میلیارد نفر، می‌توان تصور کرد که مخاطبان هدف شما روی پلتفرم هستند.

← الگوهای رایگان: نحوه استفاده از YouTube برای تجارت [Download Now]

در این پست، آمارهای کلیدی YouTube را که باید در سال 2022 بدانید تا به شما در موفقیت در تلاش‌های بازاریابی کمک کند، مرور می‌کنیم.

دموگرافیک YouTube 2022

در زیر، مهم‌ترین آمار YouTube را بررسی می‌کنیم که به بازاریابان نشان می‌دهد که چگونه مخاطبان جهانی از این پلتفرم استفاده می‌کنند.

جمعیت عمومی کاربر YouTube

جمعیت شناسی یوتیوب: 81٪ از بزرگسالان ایالات متحده می گویند که از YouTube استفاده می کنند که 8٪ نسبت به سال 2019 افزایش یافته است.

  • 81 درصد از بزرگسالان ایالات متحده می گویند که در سال 2021 از YouTube استفاده می کنند که 8 درصد نسبت به سال 2019 افزایش یافته است. (پیو تحقیقات)
  • یوتیوب دومین وب سایت پربازدید در جهان است. (هوت سوئیت)
  • یوتیوب بیش از 25 درصد از کل ترافیک تلفن همراه در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. (شن و ماسه)
  • یوتیوب بیش از 2 میلیارد کاربر دارد که تقریباً یک سوم کل اینترنت را تشکیل می دهد. (YouTube for Press)
  • در سال 2021، 36 درصد از بزرگسالان ایالات متحده می گویند که چندین بار در روز از YouTube بازدید می کنند. (پیو تحقیق)
  • این بیش از 2 میلیارد کاربر در بیش از 100 کشور حضور دارند و محتوا را به 80 زبان مختلف مصرف می کنند. (YouTube for Press)
  • 70 درصد از بینندگان پس از دیدن محتوا در یوتیوب از یک برند خرید کردند. (Google Ads)
  • 49.3 درصد از کل زمان مشاهده یوتیوب در سال 2022 از طریق تلفن همراه خواهد بود. (eMarketer)
  • یوتیوب برترین برنامه پخش ویدئو است و کاربر به طور متوسط ​​23.2 ساعت در ماه را صرف تماشای محتوا می کند. (برنامه آنی)
  • محبوب ترین ویدیوی یوتیوب رقص بچه کوسه با 10.41 میلیارد بازدید است. (Statista)
  • YouTube TV سه ماهه سوم سال 2020 را با 3 میلیون مشترک به پایان رساند. (الفبا)
  • 70 درصد از مردم در سال 2020 از YouTube برای ورزش استفاده کردند. (YouTube)
  • پخش جریانی زنده در YouTube در نیمه اول سال 2020 45 درصد رشد داشته است. (YouTube)

جمعیت سنی YouTube

جمعیت شناسی یوتیوب: یوتیوب امسال نفوذ Tiktok را در میان هزاره ها دو برابر خواهد کرد.

  • هزاره ها بیش از هر نسل دیگری به یوتیوب اعتماد دارند. (تحقیق وبلاگ HubSpot)
  • 56٪ از Gen Z، 54٪ از Millennials، 48٪ از Gen X، و 26٪ از Boomers می گویند که محصولات جدید را اغلب در YouTube کشف می کنند. (تحقیق وبلاگ HubSpot)
  • در سال 2021، 95٪ از بزرگسالان ایالات متحده بین 18 تا 29 سال گفتند که از YouTube استفاده می کنند (سن جمعیتی با بالاترین درصد) در حالی که تنها 49٪ از بزرگسالان ایالات متحده که بالای 65 سال دارند از YouTube استفاده می کنند. (پیو تحقیق)
  • از سال 2022، 20.2٪ از مخاطبان تبلیغات YouTube بین 25 تا 34 – بزرگترین گروه – و 15.5٪ بین 35 تا 44 هستند. (Hootsuite)
  • در سال 2020، 80 درصد از والدین آمریکایی که فرزندشان 11 سال یا کمتر است، می‌گویند که فرزندشان ویدیوهای YouTube را تماشا می‌کند و 53 درصد از این کودکان روزانه از این پلتفرم استفاده می‌کنند. (مرکز تحقیقات پیو)
  • 84٪ از والدینی که از YouTube یا YouTube Kids استفاده می کنند موافقند که YouTube یادگیری را برای فرزندانشان سرگرم کننده تر می کند. (اقتصاد آکسفورد)

جمعیت شناسی جنسیتی YouTube

لطفاً توجه داشته باشید که داده‌های مخاطب برای افرادی که در باینری شناسایی نمی‌شوند گزارش نمی‌شود.

  • 82 درصد از بزرگسالان آمریکایی که خود را مرد معرفی می کنند، از YouTube استفاده می کنند. (پیو تحقیق)
  • 80 درصد از بزرگسالان آمریکایی که خود را مرد می دانند می گویند از YouTube استفاده می کنند. (پیو تحقیق)
  • 45.8٪ از کل مخاطبان تبلیغاتی YouTube زن هستند. (هوت سوئیت)
  • 54.2 درصد از کل مخاطبان تبلیغات یوتیوب را مردان تشکیل می دهند. (هوت سوئیت)

جمعیت شناسی جغرافیای YouTube

  • تا فوریه 2021، 16.6٪ از بازدیدهای سایت YouTube از ایالات متحده، 9.4٪ از هند و 4.9٪ از ژاپن انجام می شود. (الکسا)
  • یوتیوب نسخه های محلی این پلتفرم را در بیش از 100 کشور راه اندازی کرده است. (YouTube for Press)
  • 74٪ از بزرگسالان ایالات متحده که در مناطق روستایی زندگی می کنند، 81٪ از کسانی که در مناطق حومه شهر زندگی می کنند، و 84٪ در مناطق شهری زندگی می کنند از YouTube استفاده می کنند. (پیو تحقیق)

آنچه که نسل های مختلف در یوتیوب تماشا می کنند

آنچه Gen Z در YouTube تماشا می کند

جمعیت شناسی یوتیوب: 83 درصد از Gen Z از YouTube برای تماشای محتوای آرامش بخش استفاده کرده اند که به آنها کمک می کند آرامش داشته باشند.

  • بر اساس گزارشی در سال 2021، 83 درصد از Gen Z از YouTube برای تماشای محتوای آرامش‌بخش استفاده کرده‌اند که به آنها کمک می‌کند آرامش داشته باشند. (یوتیوب)
  • 85 درصد از نوجوانان از یوتیوب استفاده می کنند که آن را به محبوب ترین در بین نوجوانان تبدیل می کند. (پیو تحقیق)
  • 82 درصد از Gen Z می گویند از یوتیوب برای تماشای محتوایی استفاده کرده اند که حس نوستالژی در آنها ایجاد می کند. (یوتیوب)

نکاتی برای بازاریابان ویدیو

بر اساس تحقیقات، ژنرال Z زمانی که می‌خواهد استراحت کند یا خاطرات مثبت گذشته خود را مرور کند، به YouTube روی می‌آورد. اگر Gen Z را هدف قرار دهید، محتوای سرگرم کننده برتر خواهد بود.

آنچه که هزاره ها در یوتیوب تماشا می کنند

جمعیت شناسی یوتیوب: هزاره ها بیش از هر نسل دیگری به یوتیوب اعتماد دارند

  • یوتیوب بیش از مجموع همه شبکه های تلویزیونی به نسل هزاره می رسد. (قفسه)
  • گزارشی در سال 2022 نشان داد که یوتیوب امسال تقریباً دو برابر نفوذ TikTok در میان هزاره ها خواهد داشت. (eMarketer)
  • هزاره ها تماشا کردن را ترجیح می دهند:
    • اخبار و داستان های مورد علاقه انسان برای به روز نگه داشتن
    • جعبه گشایی و بررسی محصول برای تأثیرگذاری بر هزینه ها
    • محتوای سرگرمی سریع و سرگرم کننده (The Shelf)

نکاتی برای بازاریابان ویدیو

هزاره ها وقتی می خواهند چیزی یاد بگیرند یا سرگرم شوند به یوتیوب می روند. علاوه بر این، آنها برای الهام گرفتن، تماشای تلویزیون و دریافت اخبار به سکو می روند. اگر هزاره‌ها را هدف قرار می‌دهید، داستان‌های خبری، بررسی محصول، محتوای سرگرم‌کننده و محتوای الهام‌بخش برنده خواهند شد.

چگونه جمعیت دموگرافیک مناسب را در YouTube هدف قرار دهیم

در حالی که هر نسل ممکن است محتوای تقریباً مشابهی را تماشا کند، مهم است که به یاد داشته باشید که هدف متفاوت است. برای Gen X ممکن است یادآوری خاطرات باشد، در حالی که برای Boomers صرفه جویی در زمان است، و برای Millennials و Gen Z، می تواند یادگیری چیز جدیدی باشد.

برای هدف‌گیری صحیح جمعیت‌شناسی مناسب در YouTube، به محبوب‌ترین دسته‌ها و انواع ویدیوهایی که در این پلتفرم تماشا می‌کنند توجه کنید.

درست مانند همه شبکه های اجتماعی، ایجاد حضور در یوتیوب نیاز به درک دارد که بخش هایی از مخاطبان شما در حال حاضر آنجا هستند و آنچه را که تماشا می کنند.

از این آمار برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی YouTube استفاده کنید که در مورد علایق مخاطبان شما صحبت می کند، درآمد را افزایش می دهد و تبدیل ها را افزایش می دهد.

داشتن این اطلاعات، ایجاد محتوایی را که با علایق آن‌ها صحبت می‌کند، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه و دستیابی به موفقیت در بازاریابی عمومی آسان‌تر می‌کند.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در آوریل 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

دعوت به اقدام جدید



منبع