و از آنجا، شما باید انتخاب دوگانه را به طور کامل برای ارسال به مخاطبین خود تنظیم کنید. در کنترلهای مخاطبین، گزینهای را مشاهده خواهید کرد که میتوانید ایمیل انتخاب دوگانه را برای آنها ارسال کنید. به یاد داشته باشید، برای اینکه یک مشترک برای ایمیل های بازاریابی شما ثبت نام کند، باید انتخاب دوگانه شما را باز کند تا هدف خود را به صورت دستی تأیید کند.
برای این راهنما، تنها چیزی که نیاز دارید داشبورد HubSpot و کپی برای انتخاب دوگانه است. کل فرآیند فقط باید حدود 20 دقیقه طول بکشد.
1. به گزینه های ایمیل دسترسی داشته باشید
در گوشه سمت راست بالای نوار ابزار HubSpot، با کلیک کردن بر روی نمودار “تنظیمات” به گزینه های ایمیل خود دسترسی پیدا کنید. تصویر زیر نشان میدهد که وقتی تنظیمات را باز میکنید باید ببینید.
یکی دیگر از دارایی های عالی برای دو برابر کردن ایمیل های انتخابی؟ بدون توجه به نسخه ای که دارید، می توانید آنها را مستقیماً در HubSpot CRM خود ایجاد کنید. پس از ایجاد آنها در HubSpot، می توانید آنها را به مخاطبین خود که در HubSpot ایجاد شده اند ارسال کنید.
ابتدا با کلیک بر روی “ویرایش جزئیات” می توانید خط موضوع و پیش نمایش متن را سفارشی کنید. دوم، مطمئن شوید که گزینه “تأیید اشتراک” در متن ایمیل شما وجود دارد. سوم، روی «Next» > «Update» کلیک کنید تا مطمئن شوید که ایمیل شما منتشر و ذخیره شده است.
3. ویژگی را سفارشی کنید
توجه به این نکته مهم است که در HubSpot، فرمهای انتخاب دوگانه مختص حساب ایمیلی است که اشتراک را تأیید کرده است، بنابراین اگر مخاطبین ایمیلهای خود را بهروزرسانی کنند، باید مجدداً مشترک شوند.
انتخاب دوبار یک راه عالی برای درک مخاطبینی است که بیشتر به محتوای شما علاقه مند هستند. این می تواند معیارهای شما را هنگام گزارش ROI بازاریابی ایمیلی دقیق تر کند. علاوه بر این، میتوانید ایمیلها را بر اساس نرخ پاسخدهی تنظیم کنید، و آنها را حتی بیشتر برای مخاطبان خود هدف قرار دهید.
در بخش «فعال کردن گزینهها»، میتوانید انتخاب کنید که مشتریان چگونه ایمیل شما را ببینند.
- فعال کردن فقط برای برخی از صفحات: با انتخاب این گزینه اطمینان حاصل می شود که برخی از صفحات HubSpot که در اختیار دارید برای انتخاب دوبار فعال هستند.
- غیرفعال کردن فقط برای برخی از صفحات: با این کار امکان انتخاب دوبار در همه صفحات HubSpot فعال می شود. مخاطبین جدید ایجاد شده از طریق یک API یا واردات باید نوع اشتراک خود را با استفاده از پیوند ایمیل خود تأیید کنند.
قبل از فعال کردن دوبار انتخاب، باید ایمیلی ایجاد کنید که حاوی گزینه اشتراک باشد. برای انجام این کار، روی «انتشار ایمیل انتخابی» کلیک کنید. من یک مثال از این را در زیر ارائه کردم و به سه عامل مهمی که باید در ایمیل وجود داشته باشد اشاره کردم.
شما ممکن است پاسخ خود را در انتخاب دوگانه پیدا کرده باشید، که فرآیندی است که بهترین تجربه را برای مشترکین شما تضمین می کند. به جای انتخاب واحد، انتخاب دوگانه یک مرحله اضافی در فرآیند تأیید ارائه می دهد.
به برگه «اشتراکها» برگردید، (من فقط روی دکمه «بازگشت» کلیک کردم)، با تغییر آن روی «روشن»، سوئیچ انتخاب را فعال کنید. از آنجا، میتوانید با پر کردن چند فیلد، که در تصویر زیر مشاهده میشود، راههایی را که ایمیلهایتان دیده میشوند، سفارشی کنید.
آیا به کیفیت لیست ایمیل خود فکر می کنید؟ یا می خواهید مطمئن شوید که مشترکین شما قصد خواندن ایمیل مارکتینگ ارسالی شما را دارند؟
از سوی دیگر، انتخاب دوبار یک مرحله تأیید اضافی برای تأیید هر آدرس ایمیل اضافه شده به پایگاه داده تماس شما ارائه می دهد. وقتی این تنظیم فعال باشد، مخاطبین ایجاد شده یک ایمیل بعدی با پیوندی برای تأیید اشتراک ایمیل خود دریافت خواهند کرد.
در سمت چپ نوار ابزار، میخواهید روی «بازاریابی» > «ایمیل» > «اشتراکها» کلیک کنید. اگر به پایین صفحه اسکرول کنید، ویژگیهای انتخاب دوگانه و ابزارهای سفارشیسازی را مشاهده خواهید کرد. از اینجا، ایمیل را ایجاد و منتشر خواهید کرد.
2. یک ایمیل انتخابی ایجاد کنید
این مرحله اضافی می تواند برای ایجاد سرنخ های با کیفیت بالاتر برای کمپین های ایمیل شما مفید باشد. شخصی که ایمیل خود را در یک کادر متنی وارد کرده است ممکن است متوجه نشود که در خبرنامه ایمیل شما مشترک شده است و وقتی شروع به دریافت ایمیل می کند احساس ناامیدی کند. با استفاده از انتخاب دوگانه، هر بازدید کننده سایت را تضمین می کنید می خواهد برای مشترک شدن در خبرنامه های خود
اکنون، بیایید نحوه راهاندازی انتخاب دوگانه را بررسی کنیم.
نحوه تنظیم دو انتخاب
یک مزیت بزرگ انتخاب واحد، فرصت رشد سریعتر لیست ایمیل شماست. اگر میخواهید فهرست مخاطبین گستردهای داشته باشید، سادگی اشتراک خودکار کاربران مفید است.
انتخاب دوگانه زمانی است که کاربر برای بازاریابی ایمیلی ثبت نام می کند، سپس اشتراک را از طریق یک ایمیل جداگانه یا صفحه فرود تأیید می کند تا رسماً به لیست ایمیل اضافه شود. این فرآیند خطر اسپم را کاهش می دهد و سطح علاقه کاربر را افزایش می دهد.