
بروزرسانی: 26 خرداد 1404
اهرم تحقیق کلمات کلیدی برای نامگذاری محصول
Google Ads نیز می تواند کمک کند و دسترسی به داده های مربوط به کلمات کلیدی جداگانه، نرخ جستجوی آنها و کلمات جایگزین پیشنهادی را فراهم می کند.
- مثبت بمان
برای نمونه هایی از داستان های موفقیت بزرگ در نام گذاری محصول، به دو تا از بزرگترین غول های فناوری، مایکروسافت و اپل نگاه نکنید.
کلمات و معانی می توانند در خطوط بین المللی جابجا شوند. اگر قصد دارید محصول خود را در سراسر جهان بفروشید، به این فکر کنید که چگونه نام شما در فرهنگ های مختلف طنین انداز می شود. اگر بدانید چه تعداد از برندهای شرکتی نام محصولات خود را در مناطق مختلف تغییر می دهند، شگفت زده خواهید شد. به عنوان مثال، در چین آبجو Heineken به جای آن Xi li نامیده می شود که به "قدرت شادی" ترجمه می شود.
- مبهم نباش
شما می توانید با یادگیری از بازار هدف خود به جای حدس زدن، در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.
لیست ایمیل ندارید؟ به جای آن از حساب های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید!
به نوبه خود، این ویندوز را به عنوان تعریف کننده دسته بندی به جای تقویت کننده قرار داد، و شرکت های دیگر اکنون از نام تجاری مایکروسافت برای توصیف رابط های خود استفاده می کنند.
پس چه چیزی باعث شد نام ویندوز را انتخاب کنند؟
برخی از نام ها خوب به نظر می رسند، شاید برخی از آنها مناسب به نظر برسند، اما هیچ کس در تیم شما نمی تواند درباره برنده توافق کند.
نکته این است که شما همچنین می توانید نام محصول یا دسته بندی محصول خود را جستجو کنید و ببینید نتایج رتبه بندی شده برتر چه کلمات کلیدی را به اشتراک می گذارند. این چند نتیجه اول احتمالاً چیزهای مشترکی دارند. آیا مشتریان بالقوه شما به دنبال محصولی هستند که دارای ویژگی های خاصی مانند افزایش سرعت یا قدرت باشد؟ این ممکن است نشانه ای برای گنجاندن کلمات مشابه در برند شما باشد.
ایجاد نام های جذاب و منحصر به فرد محصول لازم نیست سخت باشد.
وقتی کسی چیزی را آنلاین جستجو می کند، نیت او از طریق کلماتی که استفاده می کند مشخص می شود.
Ubersuggest یک ابزار مفید برای تولید کلمه کلیدی برای تعیین نام کامل است. استفاده از آن با رابطی روان آسان است و اطلاعات اضافی در مورد هر کلمه کلیدی ارائه می دهد. Ubersuggest کلمات کلیدی پیشنهادی را برای استفاده به جای آن، و همچنین کلمات مرتبط، سختی SEO، حجم و موارد دیگر را ارائه می دهد.
اگر نام این شرکت به نام چیزی ترش مانند لیمو باشد، چند نفر یک محصول اپل را می خرند؟
نام محصول شما برای موفقیت محصول شما حیاتی است! 77 درصد از مصرف کنندگان محصولات را بر اساس نام به جای خود محصول خریداری می کنند. نام یکی از اولین چیزهایی است که مشتریان بالقوه خواهند دید. نام محصولات بدون هیچ ارتباطی با دسته بندی محصول می تواند یافتن آن را در موتورهای جستجو سخت کند. اسامی با ارتباط منفی با کلمات دیگر و حساب های رسانه های اجتماعی می توانند مانع فروش شوند.