و در حالی که هر درخواستی امکان پذیر نیست، یا لزوماً در چشم انداز آینده برند نیست، درک خواسته ها و نیازهای افرادی که از محصول یا خدمات شما استفاده می کنند برای رشد و بهبود مستمر ضروری است.
با توجه به تجربه آنلاین خودم، دریافتهام که رایجترین مشکلی که کاربران رسانههای اجتماعی به اشتراک گذاشتهاند، بیعلاقگی آنها به تغییراتی است که واقعاً هیچکس از آنها درخواست نکرده است.
از سوی دیگر، TikTok طرفداران زیادی از Gen X و Gen Z را به خود اختصاص داده است. 25 درصد بین 10 تا 19 سال و 22 درصد برای کاربران بین 20 تا 29 سال. اینستاگرام میخواست از موفقیتی که از مخاطبان جوانتر بهدست میآمد استفاده کند، زیرا TikTok در سال 2021 به طور تصاعدی رشد کرد و 4.6 میلیارد دلار تولید کرد که 142 درصد افزایش سالانه را نشان میدهد. سال
یکی از شایعترین شکایتهایی که در چند سال گذشته در کانالهای رسانههای اجتماعی مانند توییتر، تیکتاک و اینستاگرام دیدهام این است که بهروزرسانیهای جدید در UX/UI معمولاً هرگز آنهایی نیستند که کاربران فعالانه درخواست میکنند.
منبع تصویر
مایکل سایمن، مهندس نرم افزار سابق با تجربه کار در فیس بوک، گوگل و توییتر می گوید: “چشم همه به TikTok و نحوه عملکرد آن در حال حاضر چسبیده است.” با توجه به روشی که نسبت به جمعیت سنی جوان تر به دست می آید.
در ماه جولای، آدام موسری، رئیس اینستاگرام نوشت، “اکنون، میخواهم واضح بگویم: ما به حمایت از عکسها ادامه میدهیم—این بخشی از میراث ماست، میدانید، من عاشق عکسها هستم. من می دانم که بسیاری از شما در آنجا عاشق عکس هستند. با این حال، من باید صادق باشم – من معتقدم که اینستاگرام بیشتر و بیشتر است به مرور زمان تبدیل به ویدئو می شود.”
نارضایتی ناشی از اینفوگرافیک های ویروسی در برنامه اینستاگرام بود و کاربرانی که از این اعلام ناراحت بودند به پلتفرم های رقیب نفوذ کرد.
برای رقابت با رقیب خود در قالب تقلید مستلزم قرار دادن حلقهها و محتوای پیشنهادی بیشتر در فیدهای کاربران اینستاگرام و تأکید بیشتر بر محتوای ویدیویی به جای عکسها است.
فید فعلی اینستاگرام مشتریان را متفاوت از رقبا جذب می کند زیرا به شرح زیر است:
- بیشتر صمیمی تر از توییت های زودگذر یا کوتاه در توییتر
- آ “خنک کننده” فضای اجتماعی برای ارتباط با دوستان، خانواده و سازندگان از فیس بوک
- کاربران فعال متنوع تر با محتوای ماندگارتر از اسنپ چت
- مانند کلاب هاوس استثنایی نیست
بزرگترین دارایی شما به عنوان یک کانال رسانه اجتماعی کاربران شما هستند. آنها هستند که ارتباط شما را افزایش میدهند، محتوایی تولید میکنند که ثبتنامهای بیشتری را در پی داشته باشد و پلتفرم شما را ارزش بازدید داشته باشد – پس چرا آنها را از گفتگو حذف میکنید؟
بازاریابی یک آزمایش همیشگی با متغیرهای بی پایان است، بنابراین اولویت را در انطباق با آن متغیرها در زمان آمدن آنها قرار دهید.
آینده اینستاگرام چیست؟
به عنوان بازاریاب، وظیفه ما این است که با هر اضافه، تغییر یا نوآوری که برند شما انجام می دهد، تصویر برند را درخشان کنیم. اما در مورد یک ایده رها شده، باید خلاف ساعت کار کنید تا دوباره روی بهترین چیز بعدی تمرکز کنید.
برای سالها، دو خواستهای که بیشتر درباره اینستاگرام صحبت میشد این بود که:
- اولویت بندی جدول زمانی زمانی نسبت به فید پیشنهادی
- الگوریتم را برای اولویت بندی عکس ها برگردانید
تقریباً به همان سرعتی که معرفی شد گذشت – پیشنهاد فید ویدیوی تمام صفحه اینستاگرام بازنشسته شده است.
مدیریت تغییر موثر و سازمان یافته بخش مهمی از هر شرکت در حال رشد یا در حال توسعه است.
کاربران شبکه های اجتماعی لزوماً از تماشای محتوای تمام صفحه بیزار نیستند. اگر اینطور بود، TikTok به بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه نمی رسید.
در اوایل تابستان امسال، اینستاگرام اعلام کرد که قصد دارد یک حالت تمام صفحه جدید را برای فید خود و یک نوار ناوبری به روز آزمایش کند، به این امید که محتوای این پلتفرم را فراگیرتر از فید عکس امضایی و قابل پیمایش خود کند.
“ما تی را می بینیماو حتی اگر چیزی را تغییر دهیم. ما این را می بینیم حتی اگر فقط به فید زمانی نگاه کنید. او اضافه کرد. “اگر به آنچه مردم در اینستاگرام به اشتراک می گذارند نگاه کنید، بیشتر و بیشتر به ویدیوهای اضافه زمان تغییر می کند. اگر به آنچه که مردم در اینستاگرام دوست دارند، مصرف می کنند و مشاهده می کنند، نگاه کنید، این نیز با گذشت زمان بیشتر و بیشتر به سمت ویدیو تغییر می کند، حتی زمانی که تغییر را متوقف کنیم. بنابراین، در حالی که به پشتیبانی از عکسها ادامه میدهیم، باید به این تغییر متمایل شویم.»
اینستاگرام عزیز، لطفا تلاش نکنید تا TikTok باشید. من می خواهم عکس های دوستان را ببینم نه فیلم های غریبه ها.
— ابی لیبی با Libs of Tiktok (@abbythelibb_) می ایستد 7 آگوست 2022