شما در مورد هوش مصنوعی شنیده اید، اما آیا تا به حال از آن استفاده کرده اید؟
فقط به این فکر کنید، اگر بتوانید از هوش مصنوعی (AI) برای ایجاد محتوا برای خود استفاده کنید تا حتی مجبور به نوشتن نباشید، چه؟
خوب، باور کنید یا نه، این پست وبلاگی که اکنون می خوانید توسط یک نویسنده محتوای هوش مصنوعی نوشته شده است.
اگر منصف باشیم، هیچ ابزار هوش مصنوعی کامل نیست، زیرا فناوری هنوز وجود ندارد.
و برای اینکه دیدگاهی به شما بدهم، هوش مصنوعی این پست را نوشت و سپس مجبور شدم آن را اصلاح کنم و بخش ها و مراحل خاصی را اضافه کنم.
وقتی به گذشته نگاه کردم و تجزیه و تحلیل کردم، هوش مصنوعی تقریباً 25٪ از این پست را نوشت.
خیلی هم بد نیست. مطمئناً، من مجبور شدم 75٪ بنویسم، اما سخت ترین قسمت نوشتن، قرار دادن کلمات روی کاغذ نیست، بلکه ارائه ایده ها و قالب کلی است.
بنابراین امروز، من قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه با استفاده از هوش مصنوعی یک پست وبلاگ بنویسید… به خاطر داشته باشید، با گذشت زمان با پیشرفت فناوری، این موضوع بهتر می شود.
اما اول، اینجاست چیزی که باید بدانید…
مطالب تکراری و AI
گوگل برای محتوای تکراری جریمه نمی کند، و حتی اگر این کار را انجام دهد، این ابزار هوش مصنوعی محتوای 100٪ منحصر به فرد را برای شما ایجاد می کند.
بنابراین، شما مسائل تکراری یا سرقت ادبی نخواهید داشت.
این فقط اختلاط کلمات در اطراف نیست. تلاش برای درک آنچه میخواهید مقاله خود را در مورد چه چیزی بنویسید، تحقیق کنید و کلماتی را به دست آورید که شامل همه چیزهایی است که میخواهید به آن برسید.
اگر به دنبال دریافت بینش بیشتر در مورد مخاطبان خود هستید، هوش مصنوعی برای نوشتن تبلیغات PPC می تواند به شما کمک کند کپی تبلیغات و SEO را شخصی سازی کنید تا عادات و انگیزه های آنها را تعیین کنید.
متخصصان جستجو امروز از راهحلهای سئو مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده میکنند تا کارهای بیشتری را انجام دهند و به آنها برتری بدهند و کارایی خود را فراتر از رقبای خود ببرند.
به گفته تحلیلگران مک کینزی، هوش مصنوعی ممکن است بین 1.4 تا 2.6 تریلیون دلار ارزش بازاریابی و فروش برای کسب و کارهای جهانی ایجاد کند زیرا توانایی آن در تکمیل و پیشبرد استفاده از هوش مصنوعی برای سئو است.
با این گفته، اجازه دهید شما را با استفاده از یک تولید کننده محتوای هوش مصنوعی به نفع خود شروع کنیم.
شروع کار با تولید کننده محتوای هوش مصنوعی
ابتدا به Ubersuggest’s AI Writer بروید.
ابتدا کلمه کلیدی مورد نظر خود را برای مقاله وارد کنید. برای این مثال، من اصطلاح “بازاریابی دیجیتال” را انتخاب کردم زیرا وبلاگ من در مورد بازاریابی دیجیتال است.
سپس می خواهید عنوانی را از لیست ارائه شده انتخاب کنید. شما همیشه مجبور نیستید از آن در پایان استفاده کنید، اما بسیاری از عناوین بر اساس آنچه مردم به دنبال آن هستند، هستند.
بعد، شما می خواهید یک توضیحات متا را انتخاب کنید.
مشابه موارد فوق، توضیحات متا نیز بر اساس کلمات کلیدی است که از منظر ترافیک محبوب هستند.
پس از انتخاب متا توضیحات خود، می خواهید چند عنوان را انتخاب کنید.
به خاطر داشته باشید که سرفصل ها مانند فصل های کتاب هستند. آنهایی را انتخاب کنید که بهترین کار را دارند، و دوباره، به خاطر داشته باشید که همیشه می توانید متن را بعداً تنظیم کنید.
آخرین مرحله این است که Ubersuggest تمام داده ها را می گیرد و محتوا را برای شما منتشر می کند.
به هیچ وجه محتوا کامل نیست، و من انتشار آن را به همان شکلی که هست یا محتوای AI نوشته شده توسط هر ابزاری برای آن موضوع توصیه نمی کنم.
در عوض، از آن به عنوان نقطه شروع استفاده کنید.
نحوه اصلاح مقالات به شما صدایی منحصر به فرد برای ارتباط بهتر با مخاطبانتان می دهد.
اصلاح مقالات با Ubersuggest AI Writer
در حالی که ابزار هوش مصنوعی همیشه از نظر متنی دقیق نخواهد بود، در بیشتر مواقع اینطور است.
علاوه بر این، نحوه شگفتانگیز کردن قطعه هوش مصنوعی با جزئیات بیشتر است.
من دوست دارم بگویم که چگونه محتوای هوش مصنوعی را انسانی می کنید.
بنابراین، به عنوان مثال، در مقاله بازاریابی دیجیتال در بالا، در بخش “ایجاد حضور آنلاین”، در فیس بوک، توییتر، لینکدین و پینترست به طور عمیق در مورد نحوه استفاده از آنها برای بازاریابی صحبت می کنم.
در مورد Google+، دیگر وجود ندارد، بنابراین من آن بخش را حذف میکنم و پلتفرمهای دیگر را گسترش میدهم و دستورالعملهای گام به گام در مورد نحوه استفاده از آنها ارائه میدهم.
من اسکرین شات ها را نیز اضافه می کنم، بنابراین هر مرحله واضح است.
در بخش «نام تجاری خود را تبلیغ کنید»، من در مورد تبلیغات و سایر روشهای تبلیغ برند شما، مانند اجرای تبلیغات، فروش در طول تعطیلات، یا حتی برگزاری وبینارها صحبت میکنم.
من نمونههایی از موفقیتهای دیگری که کسبوکارها اجرا کردهاند و نمونههایی از کمپینهای ناموفق اجرا شده را میآورم و آنچه را که میتوانید از آنها بیاموزید، تجزیه میکنم.
بخش “مخاطبان خود را افزایش دهید” قبلاً در مورد اینکه اگر دنبال کننده ای ندارید چه کاری انجام دهید صحبت می کند. همه آنها نکات خوبی هستند که ابزار هوش مصنوعی نوشته است، اما نکات بسیار سطحی هستند. در اعماق هر کدام فرو می رفتم. از طریق تعامل با سایر حسابها و مشتریان بالقوه آنلاین، رویکرد خود را برای افزایش مخاطبان خود دقیق کنید. پستهای ایمیل حتی میتوانند در پشت صحنه زمانی که برندها را متقاعد میکنند تا برای تبلیغ برند شما با شما همکاری کنند، کمک کند.[[
و بخش سنجش موفقیت از اسکرین شات بالا قطع شد اما گوگل آنالیتیکس را ذکر کرده است. من در مورد چگونگی تعیین اهداف در Google Analytics و افزایش درآمد بیشتر توضیح خواهم داد. به یاد داشته باشید، GA4 تنها بازی در شهر در سال 2023 خواهد بود، بنابراین میخواهید به آن اشاره کنید و احتمالاً نحوه انجام این کار را در آنجا توضیح دهید.
سوالات متداول
محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی چیست؟
برای ساده نگه داشتن آن، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی توسط هوش مصنوعی ایجاد می شود و وظایف نوشتن و تحقیق را سریعتر از انسان انجام می دهد. اکثر سیستم های هوش مصنوعی قادر به انجام وظایفی هستند که اغلب به هوش انسانی، تصمیم گیری، استدلال یا یادگیری نیاز دارند. هوش مصنوعی از طریق «تولید زبان طبیعی (NLG)» قادر به تولید روایتهای مکتوب به عنوان بخشی از فرآیند بازاریابی محتوا است. با این قدرت، ممکن است گزارشهای تجاری ایجاد کند، رفتار مصرفکننده را پیشبینی کند، محتوا را برنامهریزی کند و توصیههای فردی محصول را ارائه دهد.
چگونه از Ubersuggest برای ایجاد محتوای هوش مصنوعی استفاده می کنید؟
پس از باز کردن ابزار هوش مصنوعی، مراحل زیر را دنبال کنید:
1. کلمه کلیدی را که می خواهید مقاله ای در آن داشته باشید وارد کنید.
2. توضیحات متا را انتخاب کنید.
3. عنوان هایی را انتخاب کنید که بهترین جریان را برای مقاله دارند.
4. منتظر بمانید تا تولید کننده محتوای هوش مصنوعی محتوا را پر کند.
آیا تمام محتوای هوش مصنوعی ایجاد شده برابر است؟
محتوای هوش مصنوعی با توانایی های انسان قابل مقایسه است، اما هنوز حفره هایی برای پر کردن وجود دارد. حتی اگر به دنبال نوشتن یک مقاله کامل از طریق هوش مصنوعی نیستید، قابلیت بازنویسی پاراگراف ابزارهای هوش مصنوعی اغلب به صورت رایگان ارائه می شود، اما برنامه های پولی وجود دارد. بسته به ابزاری که استفاده میکنید (رایگان یا پولی)، ویژگیهای مختلفی مانند پیشبینی متن، خطوط کلی وبلاگ و موارد دیگر خواهید داشت.
هوش مصنوعی چه نوع کپی می تواند ایجاد کند؟
نوشتن محتوای هوش مصنوعی با کپیهایی با کیفیت بالا و به راحتی تولید میشود، پیشرفت میکند. بسیاری از ابزارها حداقل کپی وبلاگ، بازاریابی و فروش را ارائه می دهند. اگر در حال ایجاد یک وب سایت هستید، می توانید صفحه فرود خود را در چند ثانیه بنویسید. این ویژگیها عمدتاً به ورودی ترجیحی شما بستگی دارد و پیشنهادهایی را ارائه میکند و به شما کمک بیشتری در نوشتن میدهد.
آیا تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی سرقت ادبی را بررسی می کنند؟
برای تولید نتایج با دقت نیاز به یادگیری عمیق است و تشخیص سرقت ادبی در تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی هنوز در حال تکامل است. این واقعیت که مطالب تولید شده توسط هوش مصنوعی کاملاً اصلی نیستند، یک نقطه ضعف بزرگ از دیدگاه بازاریابی محتوا است. کپی ممکن است از بررسی سرقت ادبی عبور کند اما فاقد تحقیق، بینش یا حقایق اصلی در مورد موضوع باشد.
نتیجه
ابزار هوش مصنوعی Ubersuggest قرار نیست جایگزین انسانها شود یا محتوای شما را کاملاً برای شما بنویسد.
این به این منظور است که شما را شروع کند.
شما بلوک نویسنده را تجربه کرده اید و همه ما از آن متنفریم. این ابزار آن بخش را حل می کند به علاوه به شما یک شروع عالی می دهد.
این نه تنها ایده هایی برای عنوان و توضیحات متا به شما می دهد، بلکه برخی از محتواها را برای شما می نویسد و همچنین عناوین محبوبی را بر اساس حجم جستجوی کلمات کلیدی به شما می دهد.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که بقیه را تنظیم و پر کنید.
بنابراین، مطمئن شوید که آن را امتحان کنید.
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
- سئو – حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.
یک تماس رزرو کنید