ویدیوهای بلند مدت زمانی که صحبت از استفاده به میان می آید در رتبه دوم قرار می گیرند و 37 درصد از بازاریابان از این قالب استفاده می کنند. این قالب همچنین از نظر بازگشت سرمایه، تولید سرنخ و تعامل در رتبه دوم قرار دارد. طبق نظرسنجی ما، 36٪ از بازاریابان قصد دارند برای اولین بار در سال 2022 از ویدیوهای طولانی استفاده کنند و 18٪ بیش از هر نوع ویدیو دیگری روی قالب سرمایه گذاری می کنند.
به گفته 36 درصد از بازاریابان، طول بهینه یک ویدیوی طولانی بین سه تا شش دقیقه است. حتی پلتفرمهایی مانند TikTok شروع به استقبال از ویدیوهای طولانی مدت کردهاند، در واقع، این برنامه اکنون به ویدیوهای 10 دقیقهای اجازه میدهد. دلیل این امر میتواند به این دلیل باشد که ویدیوهای طولانی هنوز هم تعامل قابل توجهی دارند.
در اینجا پلتفرمها، قالبها و مفاهیمی هستند که به نظر میرسد در بین بازاریابان از بین رفتهاند.
Reddit، Tumblr، Twitch، Snapchat و Pinterest
در حالی که رسانه های اجتماعی نقشی حیاتی در بازاریابی ویدئویی ایفا می کنند، هر پلتفرمی موفقیت را تضمین نمی کند. بازاریابان به ما گفتند که Reddit، Tumblr، Twitch، Snapchat و Pinterest در زمینه بازاریابی ویدیویی، ROI یا تعامل مطلوبی ارائه نکردهاند، بنابراین این پلتفرمها احتمالاً در سال 2022 کمترین سرمایهگذاری را از سوی بازاریابان ویدیویی خواهند داشت.
محتوای نوستالژیک و UGC
علیرغم تجدید حیات برنامه های تلویزیونی، فیلم ها و روندهای موسیقی که ریشه در نوستالژی دارد، بازاریابان می گویند محتوای نوستالژیک به طور مداوم از نظر تعامل، بازگشت سرمایه و تولید سرنخ کمتر عمل می کند.
رسانههای اجتماعی بهترین کانالی است که برای اشتراکگذاری ویدیوهای بازاریابی استفاده میشود و ۷۶ درصد از بازاریابان در نظرسنجی ما از آن استفاده میکنند. همچنین طبق گفته 67 درصد از بازاریابانی که از آن استفاده می کنند، بیشترین بازگشت سرمایه را دارد. نظرسنجی ما نشان داد که 66 درصد از بازاریابان نیز میگویند که این روش برای ایجاد سرنخ مؤثرتر است. همچنین دریافتیم که 63 درصد از بازاریابان برای اولین بار در سال 2022 از رسانه های اجتماعی استفاده خواهند کرد و 61 درصد بیش از هر کانال دیگری برای اشتراک گذاری ویدیوها در رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری خواهند کرد.
بازاریابی ویدئویی در شبکه های اجتماعی
در اینجا به انواع ویدیوها و پلتفرم هایی که بازاریابان به استفاده از آنها ادامه می دهند و چرایی آن اشاره شده است:
ویدئوی فرم کوتاه
خوشبختانه، وبلاگ HubSpot اخیراً از بیش از 500 بازاریاب در سراسر جهان در مورد تاکتیک های بازاریابی ویدیویی آنها، آنچه که به نظر می رسد مؤثر است و کدام تاکتیک ها ارزش تجدید نظر را دارند، نظرسنجی کرده است.
به گفته 47 درصد از بازاریابان ویدیو، وقتی در نظر بگیرید که ویدیوهای کوتاه به احتمال زیاد ویروسی می شوند، این اعداد تعجب آور نیستند.
پرکاربردترین تاکتیک های بازاریابی ویدئویی
مهم نیست که کدام تاکتیک را برای استفاده از برند خود انتخاب میکنید، مهمترین فاکتورها را هنگام ایجاد محتوای ویدیویی مؤثر به خاطر بسپارید، با توجه به بازاریابهایی که مورد بررسی قرار دادیم:
- ویدیوی خود را به اندازه کافی تبلیغ کنید
- جلب توجه بینندگان در چند ثانیه اول
- ویدیوهای خود را کوتاه/مختصر نگه دارید
ویدیوی طولانی
بازاریابی ویدیویی هر روز بیشتر و بیشتر برای موفقیت یک برند ضروری می شود. اگر شما یک بازاریاب هستید که سعی می کند بهترین استراتژی بازاریابی ویدیویی را برای برند خود ایجاد کند، به شما کمک می کند تاکتیک های برتر بازاریابی ویدیویی را بدانید که برندها زمان و پول خود را روی آن سرمایه گذاری می کنند.
فیس بوک همچنین یک ابزار رایج برای بازاریابان است که 60 درصد از کسانی که در نظرسنجی ما ویدیوها را در این پلتفرم به اشتراک می گذارند. با این حال، فیسبوک همچنین از نظر بازگشت سرمایه، تعامل و تولید سرنخ در جایگاه چهارم قرار دارد. ما دریافتیم که 35 درصد از بازاریابان برای اولین بار در سال 2022 روی ویدیوهای فیس بوک سرمایه گذاری می کنند.
بازاریابی ویدیویی در یوتیوب
در نظرسنجی ما، دریافتیم که سرنخ های ویدیویی کوتاه در استفاده از آن توسط 58 درصد از بازاریابان استفاده می شود. ویدئوهای کوتاه همچنین منجر به بازگشت سرمایه، تعامل و تولید سرنخ می شوند. تقریباً نیمی (46٪) از بازاریابان قصد دارند برای اولین بار در سال 2022 از ویدیوهای کوتاه استفاده کنند و 36٪ بیش از هر قالب دیگری روی فیلم های کوتاه سرمایه گذاری خواهند کرد.
در رتبه دوم از نظر تعامل، TikTok قرار دارد، با این حال، تنها 35٪ از بازاریابان ویدیوها را در این پلتفرم به اشتراک می گذارند و 20٪ برای اولین بار در سال 2022 برنامه ریزی می کنند.
هنگامی که از بازاریابان در مورد محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) سؤال کردیم، یافته های مشابهی پیدا کردیم. نظرسنجی ما نشان داد که فقط 19٪ از بازاریابان ویدیویی برای اولین بار از محتوای نوستالژیک در سال 2022 استفاده می کنند و تنها 3٪ از UGC استفاده می کنند.
فیلمبرداری از صفحه نمایش