بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ

معمولا آموزشهای ابتدایی از جمله مبانی دیجیتال مارکتینگ، آشنایی با انواع استراتژیها و مدلهای بازاریابی دیجیتال به صورت تئوری ارائه میشود و در بخشهایی مثل تولید محتوا، سئو و طراحی سایت شما باید تمرینهای عملی انجام بدهید. بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ شامل تمرینها و پروژههای عملی هستند که شما بعد از یادگیری بخشهای تئوری باید آنها را انجام بدهید. به همین دلیل یکی از ویژگیهای بهترین دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ این است که قیمت متناسب با کیفیت داشته باشد. جوانان شهرستان های ایران که دسترسی به آموزش با کیفیت نداشته اند و به دنبال کسب مهارت برای درآمدزایی هستند. در طول یک دوره آموزش بازایابی دیجیتال سوالها و مشکلات متعددی برای شرکتکنندهها پیش خواهد آمد. در یک دوره خوب شما تنها شنونده نیستید بلکه باید بتوانید مطالب ارائه شده را تمرین کنید و آن تمرینها را به مدرسهای دوره تحویل بدهید. طبعا پرداختن به تمام این سرفصلها طی یک دوره ممکن نیست و احتیاج به زمان زیادی دارد، اما یک دوره آموزش خوب و جامع بازاریابی دیجیتال تا حد امکان این سرفصلها را پوشش میدهد به طوری که شما پس از اتمام دوره با کمی اطلاعات تکمیلی، تماشای ویدیو و خواندن کتاب و تمرین کردن بتوانید به مباحث مسلط بشوید.

این دوره که بوتکمپ دیجیتال مارکتیگ نام دارد، یک دوره سه ماهه آنلاین است که تلاش کرده تمام سرفصلهای مهم دیجیتال مارکتینگ را پوشش بدهد. به دلیل این که ممکن است امکان پرداخت هزینه کل بوتکمپ برای همه در یک نوبت امکانپذیر نباشد، آکادمی اینفوگرام دو مدل تسهیلات پرداخت را برای افراد فراهم کرده است. هر دو نوع کلاسها مزایا و معایب خودشان را دارند که مخصوصا با پاندمی کرونا این مزایا و معایب تشدید هم شدهاند. آیا دوره های دیجیتال مارکتینگ بخش عملی دارند؟ بهترین دورههای دیجیتال مارکتینگ پشتیبانیهای مناسبی دارند که سریعا پاسخگو هستند و مشکلات شما را در سریعترین زمان ممکن حل میکنند. همچنین، بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ دورهای است که جلسات رفع اشکال و پرسش و پاسخ اضافه را هم برای شما در برنامه بگنجاند. در آکادمی اینفوگرام بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ با هزینه ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای ۱۶۰-۱۷۰ ساعت آموزش (بدون حساب کردن پشتیبانی) برگزار میشود. مدرسان دوره بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ آکادمی اینفوگرام همگی از جمله اشخاصی هستند که سالهاست تجربههای کاری موفق در انواع زیرشاخههای دیجیتال مارکتینگ را داشتهاند و همچنین میتوانند کلاسهای جذابی را برای دانشجویان برگزار کنند. آشنا باشید. دورههای ایرانی و مدرسان داخلی میتوانند متناسب با شرایط کشور به شما آموزش بدهند و مطالعات موردی داخلی را به شما نشان بدهند.

چرا باید در دوره های دیجیتال مارکتینگ مجله خبری learn-marketing ایرانی شرکت کنیم؟ هزینه مناسب، امکان پرداخت قسطی، داشتن مدرسهای خوب و باتجربه، پشتیبانی مناسب و امکان شبکهسازی از مهمترین ویژگی های یک دوره خوب بازاریابی دیجیتال هستند که باید به آنها دقت داشته باشید. از طرف دیگر بازاریابی دیجیتال دورهای نیست که برای یادگیری کلیت آن نیاز به یک یا دو سال زمان داشته باشید پس میتوانید دورههای بیش از حد طولانی را هم کنار بگذارید. اولی پرداخت قسطی است که افراد میتوانند هزینه شرکت در بوتکمپ را در دو یا سه قسط پرداخت کنند. اساتید بخشی از این شبکهسازی هستند که میتوانند شما را در نهایت به شرکتهای مختلف برای کارآموزی معرفی کنند. پس نیاز است که با شرایط ایران، از جمله شرایط بازار، مشکلات ناشی از تحریمها و … شما با ثبت نام در یک بوتکمپ قادر خواهید بود هم مطالب آموزشی دوره قبلی را ببینید و هم در صورت آپدیت شدن دوره، به صورت رایگان در آن شرکت کنید. یک مدرس و شخص حرفهای در دیجیتال مارکتینگ قطعا یک پروفایل لینکدین تکمیلشده دارد که میتواند به شما اطلاعات زیادی درباره او بدهد.

اگر سایت آموزش دیجیتال مارکتینگ ویدیوهایی به عنوان دمو دارد حتما آنها را تماشا کنید، نظرات شرکتکنندههای قبلی را بخوانید و در صورتی که دوستانتان قبلا در دوره شرکت کردهاند حتما نظر آنها را درباره مدرس جویا شوید. دورههای انگلیسی زبان با وجود کیفیت بالا معمولا هزینه بسیار زیادی به شما تحمیل میکنند و حتی اگر از پس پرداخت آن بربیایید، مشکلات پرداخت ارزی شرکت در این دورهها را چند برابر سختتر میکند. این قیمت متناسب به معنی پایین بودن هزینهها نیست بلکه به این معنی است که متناسب با زمان و کیفیت آموزش ارائه شده از شما هزینه دریافت گردد. زمانی که در یک دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ شرکت میکنید این امکان برای شما وجود دارد که از نزدیک با مدرس در تماس باشید، سوالهای خود را بپرسید و در صورت امکان با شرکت در یک دوره کارآموزی به صورت عملی آموختههایتان را آزمایش کنید. اگر کلاس آنلاین یا حضوری باشد شما این امکان را دارید که در لحظه سوالهایتان را بپرسید و اگر کلاس به صورت ویدیوهای آماده ارائه میشود، حتما یک زمان پشتیبانی برای پرسیدن سوالها وجود خواهد داشت.