در نظرسنجی خود، از بازاریابان پرسیدیم که ایمیل های بازاریابی آنها در کدام روز از هفته بیشترین تعامل را دارند. 22.6 درصد از بازاریابان ایالات متحده روز دوشنبه، 24.9 درصد روز سه شنبه و 21.3 درصد از بازاریابان ایالات متحده روز چهارشنبه گفتند.
در نظر داشتن مخاطبان خود یک نکته خوب برای تعیین زمان ارسال ایمیل است. اگر پرسونای خریدار شما یک حرفه ای با شغل 9 تا 5 است، ارسال ایمیل در زمان های تعطیلی ایده آل آنها بهترین است.
در نظرسنجی ما متوجه شدیم که 85.4 درصد از بازاریابان از اتوماسیون به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی ایمیلی خود استفاده می کنند. بنابراین، اگر از بازاریابی ایمیلی خودکار استفاده نمی کنید، احتمالاً رقابت شما این است.
در حالی که پاسخ به "بهترین زمان برای ارسال ایمیل به مشتریانم چه زمانی است؟"یک علم دقیق نیست، برخی از یافته های کلیدی وجود دارد که ما از طریق تحقیقات سنگین کشف کرده ایم، و زمان های ذکر شده در بالا دقیقاً مطابق با آنچه ما پیدا کرده ایم هستند. برای یافتن بهترین زمان برای ارسال ایمیل به خواندن ادامه دهید. یافته های ما
در اینجا یک تمرین کوچک برای شما وجود دارد: مهرهای زمانی ایمیل هایی که در روز گذشته دریافت کرده اید را بررسی کنید. چی پیدا کردی؟ برای من، متوجه شدم که اکثر ایمیل های من، به خصوص ایمیل های اشتراک من، بین ساعت 9-10 صبح یا 5-6 بعد از ظهر ارسال می شود.
نرخ کلیک به تعداد افرادی که پیوند یا تصویر را در ایمیل باز می کنند اشاره دارد. این تعداد همیشه از تعداد کل ایمیل های باز شده کوچک تر خواهد بود، زیرا برخی از افراد ایمیل شما را باز می کنند اما بدون درگیر شدن بیشتر با آن، آن را رها می کنند.
اگر در حال ارسال ایمیل هایی هستید که شامل فروش یا تبلیغات می شود، سعی کنید آنها را در زمان هایی ارسال کنید که مخاطبان شما تمایل دارند برای ناهار استراحت کنند، زیرا ممکن است در این زمان بیشتر ایمیل های خود را بررسی کنند.
52.2 درصد از بازاریابان مورد بررسی ما گزارش دادند که افزایش نرخ کلیک هدف اصلی کمپین بازاریابی ایمیلی آنهاست. هنگامی که از آنها خواسته شد تا حداکثر سه استراتژی را انتخاب کنند که در بهبود نرخ کلیک مؤثر هستند، 48.2٪ از پاسخ دهندگان شامل شخصی سازی ایمیل، 36.5٪ شامل ایجاد خطوط موضوعی مؤثر و 38.2٪ شامل ارائه ارزش از طریق ایمیل های بازاریابی بودند.
نرخ کلیک برای باز کردن
بنابراین، نرخ باز، درصدی است که از تعداد مشترکینی که کمپین ایمیل شما را باز کرده اند، پیدا می شود. ایمیل هایی که نرخ باز شدن بالایی دارند، موضوعات کوتاه و موثری دارند. به علاوه، آنها برای پیش نمایش و متن پیش هدر بهینه شده اند.
بهترین زمان برای ارسال ایمیل های B2B
به عنوان مثال، برای ارسال یک مشوق برای مشتری، مانند کارت هدیه از Rybbon، احتمال بیشتری وجود دارد که در این مدت آن را ببینند.
مهم است که توجه داشته باشید که 47.9٪ از بازاریابان B2B که مورد بررسی قرار گرفتیم بیشترین تعامل را بین ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر گزارش کردند.
مشترکین شما از قبل به محتوای شما علاقه مند هستند. آنها از چیزی که شما به عنوان یک شرکت ارائه می دهید قدردانی می کنند، و تا زمانی که ایمیل های مرتبط با آن را برای آنها ارسال می کنید، شانس خوبی برای به دست آوردن معیارهای عالی دارید.
ابزار ایمیل بازاریابی HubSpot به کاربران اجازه می دهد تا ایمیل های خودکار را به صورت رایگان ایجاد و ارسال کنند. همچنین به شما این امکان را می دهد که ایمیل های خود را با توجه به اولویت هایی که تنظیم کرده اید زمان بندی کنید. سپس ایمیل های شما به لیست(های) مخاطبینی که انتخاب کرده اید ارسال می شود.
از این داده ها، به نظر می رسد بهترین روزها برای کاهش نامزدی در سه روز اول هفته کاری، به ویژه بین ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر است.
به آزمایش ادامه دهید و ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بهترین کار را دارد. یکی از راه های انجام این کار استفاده از ابزار اتوماسیونی مانند حس هفتم که ایمیل های شما را با استفاده از هوش مصنوعی تنظیم می کند.
ایمیل ها باید با آنچه مشتریان شما می خواهند ببینند شخصی سازی شوند و به شما این امکان را می دهند که فوراً با آنها ارتباط برقرار کنید. ایمیل های شما باید حاوی اطلاعاتی باشد که مشتریان شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن هستند - مانند پیشنهادهای تخفیف، به روزرسانی های کسب وکار، یا راه اندازی محصول یا خدمات.

اگر در مورد بهترین زمان برای ارسال ایمیل بازاریابی فکر می کنید، ابتدا باید چیزی را بدانید. داده های زیادی در مورد این موضوع وجود دارد که پاسخ های متفاوتی را ارائه می دهد، و یکی از دلایل آن این است که به مخاطبان شما و - مهمتر از آن - نحوه سنجش موفقیت شما بستگی دارد.
ما بیش از 300 بازاریاب ایمیلی در ایالات متحده را مورد بررسی قرار دادیم و دریافتیم که اکثریت آنها گزارش دادند که بیشترین تعامل برای ایمیل های بازاریابی آنها بین 9 صبح تا 12 بعد از ظهر و 12 بعد از ظهر تا 3 بعد از ظهر رخ داده است.