بهترین زمان برای ارسال ایمیل [Research]

اگر در حال ارسال ایمیل‌هایی هستید که شامل فروش یا تبلیغات می‌شود، سعی کنید آنها را در زمان‌هایی ارسال کنید که مخاطبان شما تمایل دارند برای ناهار استراحت کنند، زیرا ممکن است در این زمان بیشتر ایمیل‌های خود را بررسی کنند.

در اینجا یک تمرین کوچک برای شما وجود دارد: مهرهای زمانی ایمیل هایی که در روز گذشته دریافت کرده اید را بررسی کنید. چی پیدا کردی؟ برای من، متوجه شدم که اکثر ایمیل های من، به خصوص ایمیل های اشتراک من، بین ساعت 9-10 صبح یا 5-6 بعد از ظهر ارسال می شود.

داده ها منعکس کننده زمانی است که بیشتر مخاطبان روز خود را شروع می کنند و در تمام بعد از ظهر

به عنوان مثال، برای ارسال یک مشوق برای مشتری، مانند کارت هدیه از Rybbon، احتمال بیشتری وجود دارد که در این مدت آن را ببینند.

اکنون دانلود کنید: راهنمای مبتدیان برای بازاریابی ایمیلی [Free Ebook]

در نظرسنجی ما، 30.9 درصد از بازاریابان B2C بیشترین تعامل را بین ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر گزارش کردند. به خاطر داشته باشید که مطالعات متفاوت است، رفتار مصرف کننده همیشه در حال تغییر است و عملکرد بر اساس معیاری که به عنوان هدف نهایی خود استفاده می کنید، متفاوت است.

به آزمایش ادامه دهید و ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بهترین کار را دارد. یکی از راه های انجام این کار استفاده از ابزار اتوماسیونی مانند حس هفتم که ایمیل های شما را با استفاده از هوش مصنوعی تنظیم می کند.

ایمیل‌ها باید با آنچه مشتریان شما می‌خواهند ببینند شخصی‌سازی شوند و به شما این امکان را می‌دهند که فوراً با آنها ارتباط برقرار کنید. ایمیل‌های شما باید حاوی اطلاعاتی باشد که مشتریان شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن هستند – مانند پیشنهادهای تخفیف، به‌روزرسانی‌های کسب‌وکار، یا راه‌اندازی محصول یا خدمات.

52.2 درصد از بازاریابان مورد بررسی ما گزارش دادند که افزایش نرخ کلیک هدف اصلی کمپین بازاریابی ایمیلی آنهاست. هنگامی که از آنها خواسته شد تا حداکثر سه استراتژی را انتخاب کنند که در بهبود نرخ کلیک مؤثر هستند، 48.2٪ از پاسخ دهندگان شامل شخصی سازی ایمیل، 36.5٪ شامل ایجاد خطوط موضوعی مؤثر و 38.2٪ شامل ارائه ارزش از طریق ایمیل های بازاریابی بودند.

نرخ کلیک برای باز کردن

مشترکین شما از قبل به محتوای شما علاقه مند هستند. آنها از چیزی که شما به عنوان یک شرکت ارائه می دهید قدردانی می کنند، و تا زمانی که ایمیل های مرتبط با آن را برای آنها ارسال می کنید، شانس خوبی برای به دست آوردن معیارهای عالی دارید.

بازاریابی ایمیلی می تواند یک فرآیند پیچیده باشد. صنایع بسیار زیادی وجود دارند که از آن به روش خود استفاده می کنند و تأثیر می گذارند.

دعوت به اقدام جدید



منبع

برای اطمینان از دستیابی به مخاطبان هدف خود، می‌خواهید مخاطبان B2B خود را حتی بیشتر – شاید بر اساس عملکرد شغلی یا ارشد – تقسیم کنید تا رفتارها و شیوه‌های مختلف کار با ارسال ایمیل‌هایتان را در نظر بگیرید. حتی ممکن است متوجه شوید که زمان های دیگر برای لیست شما بهتر عمل می کند