به عنوان مثال، بهترین زمان برای باز کردن ایمیلهای شما توسط افراد میتواند با بهترین زمان برای اقدام افراد متفاوت باشد. در اینجا به تفکیک مهم ترین معیارهای ایمیل اشاره می کنیم:
در نظرسنجی خود، از بازاریابان پرسیدیم که ایمیلهای بازاریابی آنها در کدام روز از هفته بیشترین تعامل را دارند. 22.6 درصد از بازاریابان ایالات متحده روز دوشنبه، 24.9 درصد روز سه شنبه و 21.3 درصد از بازاریابان ایالات متحده روز چهارشنبه گفتند.
اگر در مورد بهترین زمان برای ارسال ایمیل بازاریابی فکر می کنید، ابتدا باید چیزی را بدانید. داده های زیادی در مورد این موضوع وجود دارد که پاسخ های متفاوتی را ارائه می دهد، و یکی از دلایل آن این است که به مخاطبان شما و – مهمتر از آن – نحوه سنجش موفقیت شما بستگی دارد.
نرخ کلیک به تعداد افرادی که پیوند یا تصویر را در ایمیل باز می کنند اشاره دارد. این تعداد همیشه از تعداد کل ایمیلهای باز شده کوچکتر خواهد بود، زیرا برخی از افراد ایمیل شما را باز میکنند اما بدون درگیر شدن بیشتر با آن، آن را رها میکنند.
این هم تصادفی نیست
همچنین میتوانید از ابزارهایی مانند postal.io برای حفظ مشتریان و افزایش سرنخها استفاده کنید.
چرا ایمیل برای کسب و کار شما اهمیت دارد؟
هنگام مقایسه تعداد افرادی که ایمیل شما را باز کردهاند و تعداد افرادی که روی هر پیوندی کلیک کردهاند، به آن دادهها نرخ کلیک برای باز کردن گفته میشود. این معیار به شما کمک می کند تشخیص دهید کدام اطلاعات در ایمیل های شما به مصرف کنندگان مربوط است. یافتن CTOR با غواصی CTR در نرخ باز و ضرب آن در 100٪ انجام می شود. به عنوان مثال، اگر ایمیل شما 200 کلیک دریافت کند و 120 کلیک باز شود، نرخ کلیک به باز کردن شما 60٪ است.
نرخ باز
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در نوامبر 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
وقتی در ابزار ایمیل خودکار خود به این گزینه رسیدید، احتمالاً مدتی را به این فکر میکنید که مخاطبان شما دقیقاً چه زمانی میخواهند ایمیل شما را دریافت کنند، به خصوص اگر شامل یک پیشنهاد با زمان محدود باشد. شما می خواهید مطمئن شوید که بیشترین تعداد مشتریان ممکن ایمیل های شما را می خوانند.
نحوه اندازه گیری عملکرد ایمیل های ارسالی
در نظرسنجی ما متوجه شدیم که 85.4 درصد از بازاریابان از اتوماسیون به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی ایمیلی خود استفاده می کنند. بنابراین، اگر از بازاریابی ایمیلی خودکار استفاده نمیکنید، احتمالاً رقابت شما این است.
اگر در مورد زمان و روزی که باید ایمیل بفرستید چیز دقیق تری می خواهید، در اینجا چیزی است که شما باید بدانید:
ابزار ایمیل بازاریابی HubSpot به کاربران اجازه می دهد تا ایمیل های خودکار را به صورت رایگان ایجاد و ارسال کنند. همچنین به شما این امکان را می دهد که ایمیل های خود را با توجه به اولویت هایی که تنظیم کرده اید زمان بندی کنید. سپس ایمیل های شما به لیست(های) مخاطبینی که انتخاب کرده اید ارسال می شود.
بنابراین، نرخ باز، درصدی است که از تعداد مشترکینی که کمپین ایمیل شما را باز کردهاند، پیدا میشود. ایمیل هایی که نرخ باز شدن بالایی دارند، موضوعات کوتاه و موثری دارند. به علاوه، آنها برای پیشنمایش و متن پیشهدر بهینه شدهاند.
بهترین زمان برای ارسال ایمیل های B2B
وقتی از همان بازاریابها پرسیدیم که ایمیلهایشان در چه ساعتی از روز بیشترین تعامل را دارد، متوجه شدیم که 34.9 درصد از 9 صبح تا 12 بعد از ظهر و 27.6 درصد از ساعت 12 بعد از ظهر تا 3 بعد از ظهر گفتند.
از این داده ها، به نظر می رسد بهترین روزها برای کاهش نامزدی در سه روز اول هفته کاری، به ویژه بین ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر است.
مهم است که توجه داشته باشید که 47.9٪ از بازاریابان B2B که مورد بررسی قرار گرفتیم بیشترین تعامل را بین ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر گزارش کردند.
.jpg?width=1104&name=Copy%20of%20LinkedIn%20-%20Graph%20-%201104%20x%20736%20(5).jpg)
در حالی که پاسخ به “بهترین زمان برای ارسال ایمیل به مشتریانم چه زمانی است؟“یک علم دقیق نیست، برخی از یافتههای کلیدی وجود دارد که ما از طریق تحقیقات سنگین کشف کردهایم، و زمانهای ذکر شده در بالا دقیقاً مطابق با آنچه ما پیدا کردهایم هستند. برای یافتن بهترین زمان برای ارسال ایمیل به خواندن ادامه دهید. یافته های ما
در نظر داشتن مخاطبان خود یک نکته خوب برای تعیین زمان ارسال ایمیل است. اگر پرسونای خریدار شما یک حرفه ای با شغل 9 تا 5 است، ارسال ایمیل در زمان های تعطیلی ایده آل آنها بهترین است.