بهترین زمان برای ارسال ایمیل [Research]


در اینجا یک تمرین کوچک برای شما وجود دارد: مهرهای زمانی ایمیل هایی که در روز گذشته دریافت کرده اید را بررسی کنید. چی پیدا کردی؟ برای من، متوجه شدم که اکثر ایمیل های من، به خصوص ایمیل های اشتراک من، بین ساعت 9-10 صبح یا 5-6 بعد از ظهر ارسال می شود.

این هم تصادفی نیست

در حالی که پاسخ به “بهترین زمان برای ارسال ایمیل به مشتریانم چه زمانی است؟“یک علم دقیق نیست، برخی از یافته‌های کلیدی وجود دارد که ما از طریق تحقیقات سنگین کشف کرده‌ایم، و زمان‌های ذکر شده در بالا دقیقاً مطابق با آنچه ما پیدا کرده‌ایم هستند. برای یافتن بهترین زمان برای ارسال ایمیل به خواندن ادامه دهید. یافته های ما

اکنون دانلود کنید: راهنمای مبتدیان برای بازاریابی ایمیلی [Free Ebook]

داده ها منعکس کننده زمانی است که بیشتر مخاطبان روز خود را شروع می کنند و در تمام بعد از ظهر

اگر در حال ارسال ایمیل‌هایی هستید که شامل فروش یا تبلیغات می‌شود، سعی کنید آنها را در زمان‌هایی ارسال کنید که مخاطبان شما تمایل دارند برای ناهار استراحت کنند، زیرا ممکن است در این زمان بیشتر ایمیل‌های خود را بررسی کنند.

کپی لینکدین - نمودار - 1104 x 736 (5)

اگر در مورد زمان و روزی که باید ایمیل بفرستید چیز دقیق تری می خواهید، در اینجا چیزی است که شما باید بدانید:

در نظرسنجی خود، از بازاریابان پرسیدیم که ایمیل‌های بازاریابی آنها در کدام روز از هفته بیشترین تعامل را دارند. 22.6 درصد از بازاریابان ایالات متحده روز دوشنبه، 24.9 درصد روز سه شنبه و 21.3 درصد از بازاریابان ایالات متحده روز چهارشنبه گفتند.

وقتی از همان بازاریاب‌ها پرسیدیم که ایمیل‌هایشان در چه ساعتی از روز بیشترین تعامل را دارد، متوجه شدیم که 34.9 درصد از 9 صبح تا 12 بعد از ظهر و 27.6 درصد از ساعت 12 بعد از ظهر تا 3 بعد از ظهر گفتند.

از این داده ها، به نظر می رسد بهترین روزها برای کاهش نامزدی در سه روز اول هفته کاری، به ویژه بین ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر است.

به عنوان مثال، برای ارسال یک مشوق برای مشتری، مانند کارت هدیه از Rybbon، احتمال بیشتری وجود دارد که در این مدت آن را ببینند.

در نظر داشتن مخاطبان خود یک نکته خوب برای تعیین زمان ارسال ایمیل است. اگر پرسونای خریدار شما یک حرفه ای با شغل 9 تا 5 است، ارسال ایمیل در زمان های تعطیلی ایده آل آنها بهترین است.

همچنین می‌توانید از ابزارهایی مانند postal.io برای حفظ مشتریان و افزایش سرنخ‌ها استفاده کنید.

چرا ایمیل برای کسب و کار شما اهمیت دارد؟

در نظرسنجی ما متوجه شدیم که 85.4 درصد از بازاریابان از اتوماسیون به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی ایمیلی خود استفاده می کنند. بنابراین، اگر از بازاریابی ایمیلی خودکار استفاده نمی‌کنید، احتمالاً رقابت شما این است.

ایمیل مارکتینگ خودکار فرصتی برای پیشرفت شما فراهم می کند تبدیل های فروش – شاید حتی 14٪. این راهی است برای ارسال پیشنهادات منحصر به فرد به مشتریان – مانند فروش محصول یا به روز رسانی خبرنامه ها – با اطلاعاتی که خواننده شما نمی تواند در جای دیگری به دست آورد.

ایمیل‌ها باید با آنچه مشتریان شما می‌خواهند ببینند شخصی‌سازی شوند و به شما این امکان را می‌دهند که فوراً با آنها ارتباط برقرار کنید. ایمیل‌های شما باید حاوی اطلاعاتی باشد که مشتریان شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن هستند – مانند پیشنهادهای تخفیف، به‌روزرسانی‌های کسب‌وکار، یا راه‌اندازی محصول یا خدمات.

ابزار ایمیل بازاریابی HubSpot به کاربران اجازه می دهد تا ایمیل های خودکار را به صورت رایگان ایجاد و ارسال کنند. همچنین به شما این امکان را می دهد که ایمیل های خود را با توجه به اولویت هایی که تنظیم کرده اید زمان بندی کنید. سپس ایمیل های شما به لیست(های) مخاطبینی که انتخاب کرده اید ارسال می شود.

برنامه ایمیل بازاریابی hubspot

وقتی در ابزار ایمیل خودکار خود به این گزینه رسیدید، احتمالاً مدتی را به این فکر می‌کنید که مخاطبان شما دقیقاً چه زمانی می‌خواهند ایمیل شما را دریافت کنند، به خصوص اگر شامل یک پیشنهاد با زمان محدود باشد. شما می خواهید مطمئن شوید که بیشترین تعداد مشتریان ممکن ایمیل های شما را می خوانند.

نحوه اندازه گیری عملکرد ایمیل های ارسالی

اگر در مورد بهترین زمان برای ارسال ایمیل بازاریابی فکر می کنید، ابتدا باید چیزی را بدانید. داده های زیادی در مورد این موضوع وجود دارد که پاسخ های متفاوتی را ارائه می دهد، و یکی از دلایل آن این است که به مخاطبان شما و – مهمتر از آن – نحوه سنجش موفقیت شما بستگی دارد.

به عنوان مثال، بهترین زمان برای باز کردن ایمیل‌های شما توسط افراد می‌تواند با بهترین زمان برای اقدام افراد متفاوت باشد. در اینجا به تفکیک مهم ترین معیارهای ایمیل اشاره می کنیم:

نرخ کلیک

نرخ کلیک به تعداد افرادی که پیوند یا تصویر را در ایمیل باز می کنند اشاره دارد. این تعداد همیشه از تعداد کل ایمیل‌های باز شده کوچک‌تر خواهد بود، زیرا برخی از افراد ایمیل شما را باز می‌کنند اما بدون درگیر شدن بیشتر با آن، آن را رها می‌کنند.

52.2 درصد از بازاریابان مورد بررسی ما گزارش دادند که افزایش نرخ کلیک هدف اصلی کمپین بازاریابی ایمیلی آنهاست. هنگامی که از آنها خواسته شد تا حداکثر سه استراتژی را انتخاب کنند که در بهبود نرخ کلیک مؤثر هستند، 48.2٪ از پاسخ دهندگان شامل شخصی سازی ایمیل، 36.5٪ شامل ایجاد خطوط موضوعی مؤثر و 38.2٪ شامل ارائه ارزش از طریق ایمیل های بازاریابی بودند.

نرخ کلیک برای باز کردن

هنگام مقایسه تعداد افرادی که ایمیل شما را باز کرده‌اند و تعداد افرادی که روی هر پیوندی کلیک کرده‌اند، به آن داده‌ها نرخ کلیک برای باز کردن گفته می‌شود. این معیار به شما کمک می کند تشخیص دهید کدام اطلاعات در ایمیل های شما به مصرف کنندگان مربوط است. یافتن CTOR با غواصی CTR در نرخ باز و ضرب آن در 100٪ انجام می شود. به عنوان مثال، اگر ایمیل شما 200 کلیک دریافت کند و 120 کلیک باز شود، نرخ کلیک به باز کردن شما 60٪ است.

نرخ باز

بنابراین، نرخ باز، درصدی است که از تعداد مشترکینی که کمپین ایمیل شما را باز کرده‌اند، پیدا می‌شود. ایمیل هایی که نرخ باز شدن بالایی دارند، موضوعات کوتاه و موثری دارند. به علاوه، آنها برای پیش‌نمایش و متن پیش‌هدر بهینه شده‌اند.

برای اطمینان از دستیابی به مخاطبان هدف خود، می‌خواهید مخاطبان B2B خود را حتی بیشتر – شاید بر اساس عملکرد شغلی یا ارشد – تقسیم کنید تا رفتارها و شیوه‌های مختلف کار با ارسال ایمیل‌هایتان را در نظر بگیرید. حتی ممکن است متوجه شوید که زمان های دیگر برای لیست شما بهتر عمل می کند

به آزمایش ادامه دهید و ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بهترین کار را دارد. یکی از راه های انجام این کار استفاده از ابزار اتوماسیونی مانند حس هفتم که ایمیل های شما را با استفاده از هوش مصنوعی تنظیم می کند.

بازاریابی ایمیلی می تواند یک فرآیند پیچیده باشد. صنایع بسیار زیادی وجود دارند که از آن به روش خود استفاده می کنند و تأثیر می گذارند.

مشترکین شما از قبل به محتوای شما علاقه مند هستند. آنها از چیزی که شما به عنوان یک شرکت ارائه می دهید قدردانی می کنند، و تا زمانی که ایمیل های مرتبط با آن را برای آنها ارسال می کنید، شانس خوبی برای به دست آوردن معیارهای عالی دارید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در نوامبر 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

دعوت به اقدام جدید



منبع