بهترین زمان برای ارسال ایمیل [Research]

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در نوامبر 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

اکنون دانلود کنید: راهنمای مبتدیان برای بازاریابی ایمیلی [Free Ebook]

هنگام مقایسه تعداد افرادی که ایمیل شما را باز کرده‌اند و تعداد افرادی که روی هر پیوندی کلیک کرده‌اند، به آن داده‌ها نرخ کلیک برای باز کردن گفته می‌شود. این معیار به شما کمک می کند تشخیص دهید کدام اطلاعات در ایمیل های شما به مصرف کنندگان مربوط است. یافتن CTOR با غواصی CTR در نرخ باز و ضرب آن در 100٪ انجام می شود. به عنوان مثال، اگر ایمیل شما 200 کلیک دریافت کند و 120 کلیک باز شود، نرخ کلیک به باز کردن شما 60٪ است.

نرخ باز

داده ها منعکس کننده زمانی است که بیشتر مخاطبان روز خود را شروع می کنند و در تمام بعد از ظهر

ایمیل مارکتینگ خودکار فرصتی برای پیشرفت شما فراهم می کند تبدیل های فروش – شاید حتی 14٪. این راهی است برای ارسال پیشنهادات منحصر به فرد به مشتریان – مانند فروش محصول یا به روز رسانی خبرنامه ها – با اطلاعاتی که خواننده شما نمی تواند در جای دیگری به دست آورد.

وقتی از همان بازاریاب‌ها پرسیدیم که ایمیل‌هایشان در چه ساعتی از روز بیشترین تعامل را دارد، متوجه شدیم که 34.9 درصد از 9 صبح تا 12 بعد از ظهر و 27.6 درصد از ساعت 12 بعد از ظهر تا 3 بعد از ظهر گفتند.

به عنوان مثال، بهترین زمان برای باز کردن ایمیل‌های شما توسط افراد می‌تواند با بهترین زمان برای اقدام افراد متفاوت باشد. در اینجا به تفکیک مهم ترین معیارهای ایمیل اشاره می کنیم:

نرخ کلیک

وقتی در ابزار ایمیل خودکار خود به این گزینه رسیدید، احتمالاً مدتی را به این فکر می‌کنید که مخاطبان شما دقیقاً چه زمانی می‌خواهند ایمیل شما را دریافت کنند، به خصوص اگر شامل یک پیشنهاد با زمان محدود باشد. شما می خواهید مطمئن شوید که بیشترین تعداد مشتریان ممکن ایمیل های شما را می خوانند.

نحوه اندازه گیری عملکرد ایمیل های ارسالی

برای اطمینان از دستیابی به مخاطبان هدف خود، می‌خواهید مخاطبان B2B خود را حتی بیشتر – شاید بر اساس عملکرد شغلی یا ارشد – تقسیم کنید تا رفتارها و شیوه‌های مختلف کار با ارسال ایمیل‌هایتان را در نظر بگیرید. حتی ممکن است متوجه شوید که زمان های دیگر برای لیست شما بهتر عمل می کند

اگر در مورد زمان و روزی که باید ایمیل بفرستید چیز دقیق تری می خواهید، در اینجا چیزی است که شما باید بدانید:

بازاریابی ایمیلی می تواند یک فرآیند پیچیده باشد. صنایع بسیار زیادی وجود دارند که از آن به روش خود استفاده می کنند و تأثیر می گذارند.