یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در نوامبر 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
بهترین زمان برای ارسال ایمیل چه زمانی است؟
این هم تصادفی نیست
همچنین میتوانید از ابزارهایی مانند postal.io برای حفظ مشتریان و افزایش سرنخها استفاده کنید.
چرا ایمیل برای کسب و کار شما اهمیت دارد؟
در نظرسنجی ما، 30.9 درصد از بازاریابان B2C بیشترین تعامل را بین ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر گزارش کردند. به خاطر داشته باشید که مطالعات متفاوت است، رفتار مصرف کننده همیشه در حال تغییر است و عملکرد بر اساس معیاری که به عنوان هدف نهایی خود استفاده می کنید، متفاوت است.
هنگام مقایسه تعداد افرادی که ایمیل شما را باز کردهاند و تعداد افرادی که روی هر پیوندی کلیک کردهاند، به آن دادهها نرخ کلیک برای باز کردن گفته میشود. این معیار به شما کمک می کند تشخیص دهید کدام اطلاعات در ایمیل های شما به مصرف کنندگان مربوط است. یافتن CTOR با غواصی CTR در نرخ باز و ضرب آن در 100٪ انجام می شود. به عنوان مثال، اگر ایمیل شما 200 کلیک دریافت کند و 120 کلیک باز شود، نرخ کلیک به باز کردن شما 60٪ است.
نرخ باز
داده ها منعکس کننده زمانی است که بیشتر مخاطبان روز خود را شروع می کنند و در تمام بعد از ظهر
ایمیل مارکتینگ خودکار فرصتی برای پیشرفت شما فراهم می کند تبدیل های فروش – شاید حتی 14٪. این راهی است برای ارسال پیشنهادات منحصر به فرد به مشتریان – مانند فروش محصول یا به روز رسانی خبرنامه ها – با اطلاعاتی که خواننده شما نمی تواند در جای دیگری به دست آورد.
وقتی از همان بازاریابها پرسیدیم که ایمیلهایشان در چه ساعتی از روز بیشترین تعامل را دارد، متوجه شدیم که 34.9 درصد از 9 صبح تا 12 بعد از ظهر و 27.6 درصد از ساعت 12 بعد از ظهر تا 3 بعد از ظهر گفتند.
به عنوان مثال، بهترین زمان برای باز کردن ایمیلهای شما توسط افراد میتواند با بهترین زمان برای اقدام افراد متفاوت باشد. در اینجا به تفکیک مهم ترین معیارهای ایمیل اشاره می کنیم:
نرخ کلیک
وقتی در ابزار ایمیل خودکار خود به این گزینه رسیدید، احتمالاً مدتی را به این فکر میکنید که مخاطبان شما دقیقاً چه زمانی میخواهند ایمیل شما را دریافت کنند، به خصوص اگر شامل یک پیشنهاد با زمان محدود باشد. شما می خواهید مطمئن شوید که بیشترین تعداد مشتریان ممکن ایمیل های شما را می خوانند.
نحوه اندازه گیری عملکرد ایمیل های ارسالی
برای اطمینان از دستیابی به مخاطبان هدف خود، میخواهید مخاطبان B2B خود را حتی بیشتر – شاید بر اساس عملکرد شغلی یا ارشد – تقسیم کنید تا رفتارها و شیوههای مختلف کار با ارسال ایمیلهایتان را در نظر بگیرید. حتی ممکن است متوجه شوید که زمان های دیگر برای لیست شما بهتر عمل می کند
بهترین زمان برای ارسال ایمیل های B2C
در نظرسنجی خود، از بازاریابان پرسیدیم که ایمیلهای بازاریابی آنها در کدام روز از هفته بیشترین تعامل را دارند. 22.6 درصد از بازاریابان ایالات متحده روز دوشنبه، 24.9 درصد روز سه شنبه و 21.3 درصد از بازاریابان ایالات متحده روز چهارشنبه گفتند.
در نظر داشتن مخاطبان خود یک نکته خوب برای تعیین زمان ارسال ایمیل است. اگر پرسونای خریدار شما یک حرفه ای با شغل 9 تا 5 است، ارسال ایمیل در زمان های تعطیلی ایده آل آنها بهترین است.
در نظرسنجی ما متوجه شدیم که 85.4 درصد از بازاریابان از اتوماسیون به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی ایمیلی خود استفاده می کنند. بنابراین، اگر از بازاریابی ایمیلی خودکار استفاده نمیکنید، احتمالاً رقابت شما این است.
در حالی که پاسخ به “بهترین زمان برای ارسال ایمیل به مشتریانم چه زمانی است؟“یک علم دقیق نیست، برخی از یافتههای کلیدی وجود دارد که ما از طریق تحقیقات سنگین کشف کردهایم، و زمانهای ذکر شده در بالا دقیقاً مطابق با آنچه ما پیدا کردهایم هستند. برای یافتن بهترین زمان برای ارسال ایمیل به خواندن ادامه دهید. یافته های ما
در اینجا یک تمرین کوچک برای شما وجود دارد: مهرهای زمانی ایمیل هایی که در روز گذشته دریافت کرده اید را بررسی کنید. چی پیدا کردی؟ برای من، متوجه شدم که اکثر ایمیل های من، به خصوص ایمیل های اشتراک من، بین ساعت 9-10 صبح یا 5-6 بعد از ظهر ارسال می شود.
نرخ کلیک به تعداد افرادی که پیوند یا تصویر را در ایمیل باز می کنند اشاره دارد. این تعداد همیشه از تعداد کل ایمیلهای باز شده کوچکتر خواهد بود، زیرا برخی از افراد ایمیل شما را باز میکنند اما بدون درگیر شدن بیشتر با آن، آن را رها میکنند.
اگر در حال ارسال ایمیلهایی هستید که شامل فروش یا تبلیغات میشود، سعی کنید آنها را در زمانهایی ارسال کنید که مخاطبان شما تمایل دارند برای ناهار استراحت کنند، زیرا ممکن است در این زمان بیشتر ایمیلهای خود را بررسی کنند.
52.2 درصد از بازاریابان مورد بررسی ما گزارش دادند که افزایش نرخ کلیک هدف اصلی کمپین بازاریابی ایمیلی آنهاست. هنگامی که از آنها خواسته شد تا حداکثر سه استراتژی را انتخاب کنند که در بهبود نرخ کلیک مؤثر هستند، 48.2٪ از پاسخ دهندگان شامل شخصی سازی ایمیل، 36.5٪ شامل ایجاد خطوط موضوعی مؤثر و 38.2٪ شامل ارائه ارزش از طریق ایمیل های بازاریابی بودند.
نرخ کلیک برای باز کردن
بنابراین، نرخ باز، درصدی است که از تعداد مشترکینی که کمپین ایمیل شما را باز کردهاند، پیدا میشود. ایمیل هایی که نرخ باز شدن بالایی دارند، موضوعات کوتاه و موثری دارند. به علاوه، آنها برای پیشنمایش و متن پیشهدر بهینه شدهاند.
بهترین زمان برای ارسال ایمیل های B2B
به عنوان مثال، برای ارسال یک مشوق برای مشتری، مانند کارت هدیه از Rybbon، احتمال بیشتری وجود دارد که در این مدت آن را ببینند.
مهم است که توجه داشته باشید که 47.9٪ از بازاریابان B2B که مورد بررسی قرار گرفتیم بیشترین تعامل را بین ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر گزارش کردند.
مشترکین شما از قبل به محتوای شما علاقه مند هستند. آنها از چیزی که شما به عنوان یک شرکت ارائه می دهید قدردانی می کنند، و تا زمانی که ایمیل های مرتبط با آن را برای آنها ارسال می کنید، شانس خوبی برای به دست آوردن معیارهای عالی دارید.
ابزار ایمیل بازاریابی HubSpot به کاربران اجازه می دهد تا ایمیل های خودکار را به صورت رایگان ایجاد و ارسال کنند. همچنین به شما این امکان را می دهد که ایمیل های خود را با توجه به اولویت هایی که تنظیم کرده اید زمان بندی کنید. سپس ایمیل های شما به لیست(های) مخاطبینی که انتخاب کرده اید ارسال می شود.
از این داده ها، به نظر می رسد بهترین روزها برای کاهش نامزدی در سه روز اول هفته کاری، به ویژه بین ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر است.
به آزمایش ادامه دهید و ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بهترین کار را دارد. یکی از راه های انجام این کار استفاده از ابزار اتوماسیونی مانند حس هفتم که ایمیل های شما را با استفاده از هوش مصنوعی تنظیم می کند.
ایمیلها باید با آنچه مشتریان شما میخواهند ببینند شخصیسازی شوند و به شما این امکان را میدهند که فوراً با آنها ارتباط برقرار کنید. ایمیلهای شما باید حاوی اطلاعاتی باشد که مشتریان شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن هستند – مانند پیشنهادهای تخفیف، بهروزرسانیهای کسبوکار، یا راهاندازی محصول یا خدمات.
اگر در مورد بهترین زمان برای ارسال ایمیل بازاریابی فکر می کنید، ابتدا باید چیزی را بدانید. داده های زیادی در مورد این موضوع وجود دارد که پاسخ های متفاوتی را ارائه می دهد، و یکی از دلایل آن این است که به مخاطبان شما و – مهمتر از آن – نحوه سنجش موفقیت شما بستگی دارد.
ما بیش از 300 بازاریاب ایمیلی در ایالات متحده را مورد بررسی قرار دادیم و دریافتیم که اکثریت آنها گزارش دادند که بیشترین تعامل برای ایمیلهای بازاریابی آنها بین 9 صبح تا 12 بعد از ظهر و 12 بعد از ظهر تا 3 بعد از ظهر رخ داده است.
بهترین زمان برای ارسال ایمیل چه زمانی است؟
این هم تصادفی نیست
همچنین میتوانید از ابزارهایی مانند postal.io برای حفظ مشتریان و افزایش سرنخها استفاده کنید.
چرا ایمیل برای کسب و کار شما اهمیت دارد؟
در نظرسنجی ما، 30.9 درصد از بازاریابان B2C بیشترین تعامل را بین ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر گزارش کردند. به خاطر داشته باشید که مطالعات متفاوت است، رفتار مصرف کننده همیشه در حال تغییر است و عملکرد بر اساس معیاری که به عنوان هدف نهایی خود استفاده می کنید، متفاوت است.
هنگام مقایسه تعداد افرادی که ایمیل شما را باز کردهاند و تعداد افرادی که روی هر پیوندی کلیک کردهاند، به آن دادهها نرخ کلیک برای باز کردن گفته میشود. این معیار به شما کمک می کند تشخیص دهید کدام اطلاعات در ایمیل های شما به مصرف کنندگان مربوط است. یافتن CTOR با غواصی CTR در نرخ باز و ضرب آن در 100٪ انجام می شود. به عنوان مثال، اگر ایمیل شما 200 کلیک دریافت کند و 120 کلیک باز شود، نرخ کلیک به باز کردن شما 60٪ است.
نرخ باز
داده ها منعکس کننده زمانی است که بیشتر مخاطبان روز خود را شروع می کنند و در تمام بعد از ظهر
ایمیل مارکتینگ خودکار فرصتی برای پیشرفت شما فراهم می کند تبدیل های فروش – شاید حتی 14٪. این راهی است برای ارسال پیشنهادات منحصر به فرد به مشتریان – مانند فروش محصول یا به روز رسانی خبرنامه ها – با اطلاعاتی که خواننده شما نمی تواند در جای دیگری به دست آورد.
وقتی از همان بازاریابها پرسیدیم که ایمیلهایشان در چه ساعتی از روز بیشترین تعامل را دارد، متوجه شدیم که 34.9 درصد از 9 صبح تا 12 بعد از ظهر و 27.6 درصد از ساعت 12 بعد از ظهر تا 3 بعد از ظهر گفتند.
به عنوان مثال، بهترین زمان برای باز کردن ایمیلهای شما توسط افراد میتواند با بهترین زمان برای اقدام افراد متفاوت باشد. در اینجا به تفکیک مهم ترین معیارهای ایمیل اشاره می کنیم:
نرخ کلیک
وقتی در ابزار ایمیل خودکار خود به این گزینه رسیدید، احتمالاً مدتی را به این فکر میکنید که مخاطبان شما دقیقاً چه زمانی میخواهند ایمیل شما را دریافت کنند، به خصوص اگر شامل یک پیشنهاد با زمان محدود باشد. شما می خواهید مطمئن شوید که بیشترین تعداد مشتریان ممکن ایمیل های شما را می خوانند.
نحوه اندازه گیری عملکرد ایمیل های ارسالی
برای اطمینان از دستیابی به مخاطبان هدف خود، میخواهید مخاطبان B2B خود را حتی بیشتر – شاید بر اساس عملکرد شغلی یا ارشد – تقسیم کنید تا رفتارها و شیوههای مختلف کار با ارسال ایمیلهایتان را در نظر بگیرید. حتی ممکن است متوجه شوید که زمان های دیگر برای لیست شما بهتر عمل می کند
بهترین زمان برای ارسال ایمیل های B2C
در نظرسنجی خود، از بازاریابان پرسیدیم که ایمیلهای بازاریابی آنها در کدام روز از هفته بیشترین تعامل را دارند. 22.6 درصد از بازاریابان ایالات متحده روز دوشنبه، 24.9 درصد روز سه شنبه و 21.3 درصد از بازاریابان ایالات متحده روز چهارشنبه گفتند.
در نظر داشتن مخاطبان خود یک نکته خوب برای تعیین زمان ارسال ایمیل است. اگر پرسونای خریدار شما یک حرفه ای با شغل 9 تا 5 است، ارسال ایمیل در زمان های تعطیلی ایده آل آنها بهترین است.
در نظرسنجی ما متوجه شدیم که 85.4 درصد از بازاریابان از اتوماسیون به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی ایمیلی خود استفاده می کنند. بنابراین، اگر از بازاریابی ایمیلی خودکار استفاده نمیکنید، احتمالاً رقابت شما این است.
در حالی که پاسخ به “بهترین زمان برای ارسال ایمیل به مشتریانم چه زمانی است؟“یک علم دقیق نیست، برخی از یافتههای کلیدی وجود دارد که ما از طریق تحقیقات سنگین کشف کردهایم، و زمانهای ذکر شده در بالا دقیقاً مطابق با آنچه ما پیدا کردهایم هستند. برای یافتن بهترین زمان برای ارسال ایمیل به خواندن ادامه دهید. یافته های ما
در اینجا یک تمرین کوچک برای شما وجود دارد: مهرهای زمانی ایمیل هایی که در روز گذشته دریافت کرده اید را بررسی کنید. چی پیدا کردی؟ برای من، متوجه شدم که اکثر ایمیل های من، به خصوص ایمیل های اشتراک من، بین ساعت 9-10 صبح یا 5-6 بعد از ظهر ارسال می شود.
نرخ کلیک به تعداد افرادی که پیوند یا تصویر را در ایمیل باز می کنند اشاره دارد. این تعداد همیشه از تعداد کل ایمیلهای باز شده کوچکتر خواهد بود، زیرا برخی از افراد ایمیل شما را باز میکنند اما بدون درگیر شدن بیشتر با آن، آن را رها میکنند.
اگر در حال ارسال ایمیلهایی هستید که شامل فروش یا تبلیغات میشود، سعی کنید آنها را در زمانهایی ارسال کنید که مخاطبان شما تمایل دارند برای ناهار استراحت کنند، زیرا ممکن است در این زمان بیشتر ایمیلهای خود را بررسی کنند.
52.2 درصد از بازاریابان مورد بررسی ما گزارش دادند که افزایش نرخ کلیک هدف اصلی کمپین بازاریابی ایمیلی آنهاست. هنگامی که از آنها خواسته شد تا حداکثر سه استراتژی را انتخاب کنند که در بهبود نرخ کلیک مؤثر هستند، 48.2٪ از پاسخ دهندگان شامل شخصی سازی ایمیل، 36.5٪ شامل ایجاد خطوط موضوعی مؤثر و 38.2٪ شامل ارائه ارزش از طریق ایمیل های بازاریابی بودند.
نرخ کلیک برای باز کردن
بنابراین، نرخ باز، درصدی است که از تعداد مشترکینی که کمپین ایمیل شما را باز کردهاند، پیدا میشود. ایمیل هایی که نرخ باز شدن بالایی دارند، موضوعات کوتاه و موثری دارند. به علاوه، آنها برای پیشنمایش و متن پیشهدر بهینه شدهاند.
بهترین زمان برای ارسال ایمیل های B2B
به عنوان مثال، برای ارسال یک مشوق برای مشتری، مانند کارت هدیه از Rybbon، احتمال بیشتری وجود دارد که در این مدت آن را ببینند.
مهم است که توجه داشته باشید که 47.9٪ از بازاریابان B2B که مورد بررسی قرار گرفتیم بیشترین تعامل را بین ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر گزارش کردند.
مشترکین شما از قبل به محتوای شما علاقه مند هستند. آنها از چیزی که شما به عنوان یک شرکت ارائه می دهید قدردانی می کنند، و تا زمانی که ایمیل های مرتبط با آن را برای آنها ارسال می کنید، شانس خوبی برای به دست آوردن معیارهای عالی دارید.
ابزار ایمیل بازاریابی HubSpot به کاربران اجازه می دهد تا ایمیل های خودکار را به صورت رایگان ایجاد و ارسال کنند. همچنین به شما این امکان را می دهد که ایمیل های خود را با توجه به اولویت هایی که تنظیم کرده اید زمان بندی کنید. سپس ایمیل های شما به لیست(های) مخاطبینی که انتخاب کرده اید ارسال می شود.
از این داده ها، به نظر می رسد بهترین روزها برای کاهش نامزدی در سه روز اول هفته کاری، به ویژه بین ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر است.
به آزمایش ادامه دهید و ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بهترین کار را دارد. یکی از راه های انجام این کار استفاده از ابزار اتوماسیونی مانند حس هفتم که ایمیل های شما را با استفاده از هوش مصنوعی تنظیم می کند.
ایمیلها باید با آنچه مشتریان شما میخواهند ببینند شخصیسازی شوند و به شما این امکان را میدهند که فوراً با آنها ارتباط برقرار کنید. ایمیلهای شما باید حاوی اطلاعاتی باشد که مشتریان شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن هستند – مانند پیشنهادهای تخفیف، بهروزرسانیهای کسبوکار، یا راهاندازی محصول یا خدمات.
اگر در مورد بهترین زمان برای ارسال ایمیل بازاریابی فکر می کنید، ابتدا باید چیزی را بدانید. داده های زیادی در مورد این موضوع وجود دارد که پاسخ های متفاوتی را ارائه می دهد، و یکی از دلایل آن این است که به مخاطبان شما و – مهمتر از آن – نحوه سنجش موفقیت شما بستگی دارد.
ما بیش از 300 بازاریاب ایمیلی در ایالات متحده را مورد بررسی قرار دادیم و دریافتیم که اکثریت آنها گزارش دادند که بیشترین تعامل برای ایمیلهای بازاریابی آنها بین 9 صبح تا 12 بعد از ظهر و 12 بعد از ظهر تا 3 بعد از ظهر رخ داده است.
بهترین زمان برای ارسال ایمیل های B2C
در نظرسنجی خود، از بازاریابان پرسیدیم که ایمیلهای بازاریابی آنها در کدام روز از هفته بیشترین تعامل را دارند. 22.6 درصد از بازاریابان ایالات متحده روز دوشنبه، 24.9 درصد روز سه شنبه و 21.3 درصد از بازاریابان ایالات متحده روز چهارشنبه گفتند.
در نظر داشتن مخاطبان خود یک نکته خوب برای تعیین زمان ارسال ایمیل است. اگر پرسونای خریدار شما یک حرفه ای با شغل 9 تا 5 است، ارسال ایمیل در زمان های تعطیلی ایده آل آنها بهترین است.
در نظرسنجی ما متوجه شدیم که 85.4 درصد از بازاریابان از اتوماسیون به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی ایمیلی خود استفاده می کنند. بنابراین، اگر از بازاریابی ایمیلی خودکار استفاده نمیکنید، احتمالاً رقابت شما این است.
در حالی که پاسخ به “بهترین زمان برای ارسال ایمیل به مشتریانم چه زمانی است؟“یک علم دقیق نیست، برخی از یافتههای کلیدی وجود دارد که ما از طریق تحقیقات سنگین کشف کردهایم، و زمانهای ذکر شده در بالا دقیقاً مطابق با آنچه ما پیدا کردهایم هستند. برای یافتن بهترین زمان برای ارسال ایمیل به خواندن ادامه دهید. یافته های ما
در اینجا یک تمرین کوچک برای شما وجود دارد: مهرهای زمانی ایمیل هایی که در روز گذشته دریافت کرده اید را بررسی کنید. چی پیدا کردی؟ برای من، متوجه شدم که اکثر ایمیل های من، به خصوص ایمیل های اشتراک من، بین ساعت 9-10 صبح یا 5-6 بعد از ظهر ارسال می شود.
نرخ کلیک به تعداد افرادی که پیوند یا تصویر را در ایمیل باز می کنند اشاره دارد. این تعداد همیشه از تعداد کل ایمیلهای باز شده کوچکتر خواهد بود، زیرا برخی از افراد ایمیل شما را باز میکنند اما بدون درگیر شدن بیشتر با آن، آن را رها میکنند.
اگر در حال ارسال ایمیلهایی هستید که شامل فروش یا تبلیغات میشود، سعی کنید آنها را در زمانهایی ارسال کنید که مخاطبان شما تمایل دارند برای ناهار استراحت کنند، زیرا ممکن است در این زمان بیشتر ایمیلهای خود را بررسی کنند.
52.2 درصد از بازاریابان مورد بررسی ما گزارش دادند که افزایش نرخ کلیک هدف اصلی کمپین بازاریابی ایمیلی آنهاست. هنگامی که از آنها خواسته شد تا حداکثر سه استراتژی را انتخاب کنند که در بهبود نرخ کلیک مؤثر هستند، 48.2٪ از پاسخ دهندگان شامل شخصی سازی ایمیل، 36.5٪ شامل ایجاد خطوط موضوعی مؤثر و 38.2٪ شامل ارائه ارزش از طریق ایمیل های بازاریابی بودند.
نرخ کلیک برای باز کردن
بنابراین، نرخ باز، درصدی است که از تعداد مشترکینی که کمپین ایمیل شما را باز کردهاند، پیدا میشود. ایمیل هایی که نرخ باز شدن بالایی دارند، موضوعات کوتاه و موثری دارند. به علاوه، آنها برای پیشنمایش و متن پیشهدر بهینه شدهاند.
بهترین زمان برای ارسال ایمیل های B2B
به عنوان مثال، برای ارسال یک مشوق برای مشتری، مانند کارت هدیه از Rybbon، احتمال بیشتری وجود دارد که در این مدت آن را ببینند.
مهم است که توجه داشته باشید که 47.9٪ از بازاریابان B2B که مورد بررسی قرار گرفتیم بیشترین تعامل را بین ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر گزارش کردند.
بهترین زمان برای ارسال ایمیل های B2B
به عنوان مثال، برای ارسال یک مشوق برای مشتری، مانند کارت هدیه از Rybbon، احتمال بیشتری وجود دارد که در این مدت آن را ببینند.
مهم است که توجه داشته باشید که 47.9٪ از بازاریابان B2B که مورد بررسی قرار گرفتیم بیشترین تعامل را بین ساعت 9 صبح تا 12 بعد از ظهر گزارش کردند.
مشترکین شما از قبل به محتوای شما علاقه مند هستند. آنها از چیزی که شما به عنوان یک شرکت ارائه می دهید قدردانی می کنند، و تا زمانی که ایمیل های مرتبط با آن را برای آنها ارسال می کنید، شانس خوبی برای به دست آوردن معیارهای عالی دارید.
ابزار ایمیل بازاریابی HubSpot به کاربران اجازه می دهد تا ایمیل های خودکار را به صورت رایگان ایجاد و ارسال کنند. همچنین به شما این امکان را می دهد که ایمیل های خود را با توجه به اولویت هایی که تنظیم کرده اید زمان بندی کنید. سپس ایمیل های شما به لیست(های) مخاطبینی که انتخاب کرده اید ارسال می شود.
از این داده ها، به نظر می رسد بهترین روزها برای کاهش نامزدی در سه روز اول هفته کاری، به ویژه بین ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر است.
به آزمایش ادامه دهید و ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بهترین کار را دارد. یکی از راه های انجام این کار استفاده از ابزار اتوماسیونی مانند حس هفتم که ایمیل های شما را با استفاده از هوش مصنوعی تنظیم می کند.
ایمیلها باید با آنچه مشتریان شما میخواهند ببینند شخصیسازی شوند و به شما این امکان را میدهند که فوراً با آنها ارتباط برقرار کنید. ایمیلهای شما باید حاوی اطلاعاتی باشد که مشتریان شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن هستند – مانند پیشنهادهای تخفیف، بهروزرسانیهای کسبوکار، یا راهاندازی محصول یا خدمات.
اگر در مورد بهترین زمان برای ارسال ایمیل بازاریابی فکر می کنید، ابتدا باید چیزی را بدانید. داده های زیادی در مورد این موضوع وجود دارد که پاسخ های متفاوتی را ارائه می دهد، و یکی از دلایل آن این است که به مخاطبان شما و – مهمتر از آن – نحوه سنجش موفقیت شما بستگی دارد.
ما بیش از 300 بازاریاب ایمیلی در ایالات متحده را مورد بررسی قرار دادیم و دریافتیم که اکثریت آنها گزارش دادند که بیشترین تعامل برای ایمیلهای بازاریابی آنها بین 9 صبح تا 12 بعد از ظهر و 12 بعد از ظهر تا 3 بعد از ظهر رخ داده است.
اگر در مورد زمان و روزی که باید ایمیل بفرستید چیز دقیق تری می خواهید، در اینجا چیزی است که شما باید بدانید:
بازاریابی ایمیلی می تواند یک فرآیند پیچیده باشد. صنایع بسیار زیادی وجود دارند که از آن به روش خود استفاده می کنند و تأثیر می گذارند.