هشتگ های طاقچه افراد کمتری دارند که آنها را جستجو می کنند، اما کسانی که جستجو می کنند بسیار درگیر و علاقه مند هستند. به عنوان مثال، #غذا یک هشتگ محبوب TikTok با میلیون ها تاثیر است، اما #تزیین کیک برای کسری از مخاطبان جذاب تر است. با ترکیب هر دو، شما به دو مخاطب مختلف ضربه می زنید.
3. مراقب محدودیت شخصیت باشید.
برای یافتن محبوب ترین هشتگ ها در زمان واقعی، به صفحه Trend Discovery در TikTok مراجعه کنید. در اینجا، فهرست جامعی از هشتگ ها، آهنگ ها و سازندگان پرطرفدار را خواهید یافت.
برگردیم به تو
هشتگ ها ویدیوها را تحت موضوعات خاصی دسته بندی می کنند – مانند #بازی – بنابراین کاربران می توانند به راحتی محتوای مورد علاقه خود را پیدا کنند. در نتیجه، محتوای شما شانس بیشتری برای کشف شدن دارد، حتی اگر کسی برند شما را دنبال نکند.
این ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، اما فقط هدف قرار دادن هشتگ های محبوب می تواند بی اثر باشد. در حالی که آنها مخاطبان بیشتری دارند، همچنین رقابتی بالایی دارند. در عوض، بهتر است ترکیبی از هشتگهای خاص و محبوب داشته باشید.
با توجه بیشتر به محتوای خود، شانس بیشتری برای تعامل دارید. پس از همه، کاربران فقط می توانند ویدیوهایی را که در مقابل آنها ظاهر می شود “لایک” کرده و نظر بدهند. بنابراین، دسترسی بیشتر معمولاً به تعامل بالاتر ترجمه می شود.
3. ساختن جامعه.
در مرحله بعد، بیایید عمیقتر به اهمیت هشتگهای TikTok بپردازیم – و بهترین شیوههای استفاده از آنها را پوشش دهیم.
چرا هشتگ های TikTok اینقدر مهم هستند؟
همچنین می توانید الهام بخش را در صفحه کشف برنامه بیابید. در اینجا، می توانید هشتگ ها و صداهای پرطرفدار را مرور کنید. Discover همچنین ویدیوهای محبوبی را به نمایش می گذارد که از این هشتگ ها برای کمک به الهام گرفتن شما استفاده می کنند.
2. هشتگ های طاقچه را با هشتگ های محبوب ترکیب کنید.
هنگامی که یک ویدیوی TikTok ایجاد می کنید، کار شما تمام نشده است. اکنون باید محتوای خود را در مقابل مخاطبان خود قرار دهید. یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار استفاده از هشتگ است. با نکات این مقاله شروع کنید و همیشه مراقب هشتگ هایی باشید که به برند یا مخاطبان شما مربوط می شود.
دومین دسته پرطرفدار در TikTok رقص با 181 میلیارد بازدید از هشتگ است و پس از آن شوخی، محتوای ورزشی و تناسب اندام، بازسازی خانه، و زیبایی و مراقبت از پوست قرار دارند.
طبق گزارش اخیر Statista، TikTok بیشترین بازدید از هشتگ را از محتوای سرگرمی دارد (به طور دقیق 535 میلیارد بازدید). این با مطالعه دیگری توسط HubSpot مطابقت دارد که گزارش میدهد محتوای خندهدار و سرگرمکننده بالاترین تعامل و بازگشت سرمایه را نسبت به هر نوع محتوای دیگری دارد.
هشتگها در TikTok درست مانند اینستاگرام و سایر پلتفرمهای اجتماعی کار میکنند. وقتی ویدیویی را آپلود میکنید، میتوانید یک شرح بنویسید – و اینجا جایی است که میخواهید هشتگهای خود را اضافه کنید. در حالی که این ساده به نظر می رسد، در اینجا چند بهترین روش وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید:
1. بهترین هشتگ ها را برای محتوای خود بیابید.
هشتگ ها این قدرت را دارند که دامنه شما را فراتر از مخاطبان فعلی شما گسترش دهند. بیایید عمیق تر به مزایای آنها بپردازیم:
1. زمینه را فراهم کنید.
TikTok شرحها را به 300 کاراکتر محدود میکند. در حالی که میتوانید تا حد ممکن هشتگها را در کپشن خود بفشارید، یک رشته طولانی از هشتگها میتواند مخاطبان شما را گیج کند – و این کار در توضیح ویدیوی شما ضعیف است. در عوض، کارشناسان 3 تا 5 هشتگ را به عنوان تعداد بهینه پیشنهاد می کنند.
هشتگ های محبوب TikTok
هشتگ “فرمول” شامل یک علامت هش (#) و به دنبال آن یک موضوع (به عنوان مثال، صنایع دستی، سفر، مد، ورزش و غیره) است. بهترین هشتگ ها نسبتا کوتاه، مختصر و به راحتی قابل یادآوری هستند.