این چیزی است که تکرار آن با استفاده از هوش مصنوعی دشوار است… یا حداقل فعلا.
یکی از حساس ترین مقوله ها در مورد الگوریتم گوگل، پول شما، زندگی شما است. که در آن Google واقعاً در مورد نمایش اطلاعاتی که میتواند به کسی آسیب برساند حساس است، مگر اینکه بداند از یک منبع قابل اعتماد است.
گوگل اشاره کرده است که اعتماد مهمترین بخش الگوریتم EEAT آنها است. اما این بدان معنا نیست که شما باید سایر عوامل را بدیهی بدانید… به خصوص تجربه.
اگر نه، فقط به معنای تخصص، اقتدار و اعتماد است. که بخشی از الگوریتم آنهاست و با دنبال کردن این موارد می توانید آن را بهینه کنید.
این کاری است که باید در محتوای خود انجام دهید تا به طور مداوم بدرخشید.
بنابراین چگونه تجربه خود را به نمایش می گذارید؟
در مورد هر چیز منحصر به فردی که می توانید اضافه کنید و دیگران ممکن است ندانند فکر کنید. این چیزی است که مردم می خواهند.
اکنون دو مثال بالا من تجربیات شگفت انگیزی نیستند، اما اگر در حال نوشتن یک پست وبلاگ هستید و 5 یا 6 مورد مانند موارد بالا را در محتوای خود به اشتراک می گذارید، پست شما را بهتر می کند.
فقط به این فکر کنید، وقتی چیزی می خوانید دوست ندارید که مردم تجربیات شخصی خود را به اشتراک بگذارند؟ امیدوارم کسانی که زندگی شما را بهتر کنند.
فقط به هر چیزی که تجربه کرده اید فکر کنید که به دیگران کمک کند. آن را در محتوای خود ادغام کنید و آن را بسیار بهتر می کند.
ممکن است کمی گیج کننده باشد… خوشبختانه برای ما، گوگل توضیحی برای جلوگیری از سردرگمی ارائه کرده است.
این نوع محتوایی است که واقعاً برجسته است و می درخشد زیرا تجربیات محتوا را واقعاً منحصر به فرد می کند. این کاری است که یک نویسنده هوش مصنوعی واقعا نمی تواند انجام دهد (حداقل در حال حاضر).
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.
اما از طرف دیگر، اگر من دادههای درون محتوایم را بر اساس آموختههای گذشتهام به نمایش بگذارم، در مورد تجربیات گذشته درباره آنچه که در بازاریابی موثر بوده و چه چیزی موثر نبوده صحبت کنم، و تفاوت بازاریابی برای چندین بخش عمودی و منطقه را توضیح دهم… انجام این کار دشوار خواهد بود مگر اینکه تجربه زیادی داشته باشید.
وقتی صحبت از موضوعات YMYL به میان می آید، آنها به این شکل به تجربه نگاه می کنند.
نتیجه
بنابراین سوال واقعی این است که آیا تجربیات خود را در محتوای خود به اشتراک می گذارید؟
این همچنان یک محتوای عالی خواهد بود زیرا در این صورت شرکت ها می توانند یاد بگیرند که شما چگونه فرآیند انتخاب شرکتی را برای کمک به شما طی کرده اید و در واقع با گسترش کسب و کار خود در خارج از کشور چه آموخته اید و شرکت ها برای چه چیزی باید خارج از بازاریابی صرفاً آماده باشند.
ممکن است از خود بپرسید که اگر متخصص هستید، آیا به طور خودکار تجربه ندارید؟
به عنوان مثال، اگر به شما بگویم چگونه یک بیماری پزشکی را درمان کنید، گوگل آن را دوست نخواهد داشت، زیرا من منبع قابل اعتمادی نیستم. من پزشک نیستم، من هرگز پزشکی نکرده ام و اگر اطلاعات پزشکی من را دنبال کنید، ممکن است به شما آسیب برساند.
منطقی است… قبل از اینکه گوگل بخواهد نشان دهید که تخصص، اختیار و اعتماد دارید. اما چیزی که محتوا را عالی می کند تجربه است.
هنگامی که آموخته های شخصی خود را ادغام می کنید و تجربه خود را در محتوای خود نشان می دهید، برجسته می شود.
اما گوگل تصمیم گرفت یک “E” اضافی به EAT اضافه کند. بنابراین اکنون EEAT است.
به عنوان مثال، ممکن است بدانید که من بیش از 20 سال است که یک بازاریاب بودهام… و اگر محتوایی در زمینه بازاریابی بنویسم، ممکن است فرض کنیم که این محتوا نسبت به کسی که تازه بازاریابی را شروع کرده قابل اعتمادتر است. نه فقط به خاطر زمانی که در این صنعت گذرانده ام، بلکه جوایز زیادی نیز دارم، در کنفرانس ها صحبت می کنم، کتاب پرفروش نیویورک تایمز نوشته ام… و این فهرست همچنان ادامه دارد.
قبلاً نام الگوریتم Google EAT را شنیده اید…
به عنوان مثال، اگر بخواهم در مورد نحوه آموزش غذا خوردن به فرزندانتان محتوایی ایجاد کنم، میتوانم به این موضوع اشاره کنم که آنها به خصوص در جوانی چگونه آشفتگی ایجاد میکنند. من همچنین ترفندی را یاد گرفتم که یک رومیزی پلاستیکی زیر صندلی کودک قرار دهم که تمیز کردن آن را بعد از اتمام کار بسیار آسانتر میکند.
مخفف تجربه است.
پس چه فرقی دارد؟
یا اگر متخصص نیستید اما تجربه ای در مورد موضوع دارید و می خواهید آنچه را که از سر گذرانده اید به اشتراک بگذارید چه؟
اما حتی با همه اینها، اگر من فقط یک پست بازاریابی دیگر بنویسم به این معنی نیست که برجسته یا شگفت انگیز خواهد بود.
از طرف دیگر، اگر شرکتی داشتید و آژانس تبلیغاتی من، NP Digital، را استخدام کردید، و برای گسترش بازاریابی خود در سطح بینالمللی کار میکردید… میتوانید محتوایی بنویسید که تجربیات خود را به اشتراک بگذارد، حتی اگر متخصص نباشید.
پس این “E” جدیدی که گوگل اضافه کرده چیست؟
ببینید آیا محتوای شما چنین تجربهای را به نمایش میگذارد، آن را منحصربهفردتر و ارزشمندتر میکند.
همانطور که می بینید، تجربه بر اساس تعریف گوگل کمی متفاوت از تخصص است.
پس چرا گوگل E اضافی را اضافه کرد؟
یا اگر بخواهم مطالبی در مورد سفر به دور دنیا بنویسم، ممکن است در مورد نحوه دریافت کارت American Express Platinum صحبت کنم تا بتوانید به صورت رایگان به Priority Pass یا سالن های Amex در فرودگاه بروید که راهی عالی برای استراحت است. و استراحت کنید و غذای رایگان دریافت کنید… سفرهای بینالمللی شما را بسیار راحتتر میکند، بهویژه اگر در شرایط اقتصادی پرواز میکنید.
فقط مطمئن شوید که تجربیات مربوط به محتوایی است که در مورد آن می نویسید.
این چگونه بر YMYL تأثیر می گذارد؟
یک تماس رزرو کنید
حتی زمانی که نظرات محصولات یا شرکتها را میخوانید، به نظرات عمومی اهمیت نمیدهید، به نظرات منحصربهفردی که بینش واقعی به شما میدهند اهمیت میدهید… مواردی که آشکارا از درک کسی از یک محصول یا خدمات ناشی میشوند.