گزینه های بی پایانی برای ایجاد یک CTA فوق العاده قانع کننده وجود دارد. چگونه مورد مناسب را انتخاب یا ایجاد می کنید؟

10. اکنون مشترک شوید.
برخی از بهترین CTA ها دقیقاً همینطور هستند – کوتاه، شیرین و دقیق. برای اینکه کاربر کارهای زیادی انجام دهد، نیازی به گفتن چیزهای زیادی ندارید.

منبع تصویر
برنامه مدیتیشن و خواب، Calm، از این CTA دقیق در سایت خود استفاده می کند:

به عنوان مثال، اگر یک وبینار یا رویداد مجازی برگزار می کنید، به مخاطبان خود اطلاع دهید که ممکن است مکان های کافی برای همه وجود نداشته باشد.
به مثال قدرتمند دیگری از GitHub نگاهی بیندازید:

منبع
این CTA به شدت به اول شخص متکی است و تمایل دارد احساس فوریت را القا کند. “در حال حاضر” این مفهوم را تقویت می کند.
8. دریافت کنید [BENEFIT OF SERVICE] فقط امروز.
منبع تصویر
5. به صورت رایگان ثبت نام کنید [trial, membership, etc.].


1. آن را رایگان امتحان کنید [TIME].
رایج است اما هنوز موثر است.
منبع تصویر
12. با ما صحبت کنید.
این کمی متقاعد کننده تر از “تماس با ما” است. می توانید نمونه ای از این را در صفحه اصلی Onclusive مشاهده کنید:
این تکنیک تاثیر روانی دارد. وقتی دسترسی را محدود می کنید، ارزش درک شده محصول یا خدمات را افزایش می دهید.
چه چیزی باعث می شود یک CTA کار کند؟
وقتی دعوت به اقدام قاتل ایجاد می کنید، اتفاقات خوبی می افتد. من حتی میتوانم استدلال کنم که وبسایت شما نمیتواند موفق باشد، مگر اینکه فراخوانی عالی ایجاد کنید.
به عنوان مثال، HubSpot ارزیابی های تکمیلی را به متخصصان بازاریابی ارائه می دهد. در اینجا CTA است:
بسیاری از شرکت های SaaS یا ارائه دهندگان خدمات از این CTA استفاده می کنند. در اینجا یک مثال از T-Mobile آورده شده است:
این کاملاً به اندازه مزایای فوری وعده داده شده توسط سایر CTA ها قوی نیست، اما با این وجود یک تکنیک عالی است.
منبع تصویر
6. هم اکنون نسخه آزمایشی رایگان خود را شروع کنید.

این تغییر در CTA بالا کلمه “اکنون” را اضافه می کند برای قرار دادن صدای هیس کردن در عمل.
CTA ها نیروگاه تبدیل های وب سایت شما هستند. CTA های ضعیف، ناکارآمد و کلیشه ای نرخ تبدیل پایینی به شما می دهد. یک یا دو مورد را از این لیست انتخاب کنید، آنها را آزمایش کنید و شاهد افزایش نرخ تبدیل خود باشید.
«تجربه» یک کلمه حسی است. وقتی از این اصطلاح در ارتباط با یک مزیت عاطفی استفاده می کنید، یک CTA قدرتمند در دستان خود دارید. این یک نمونه از IMRCorp.com است:
اگر از CTA های «اکنون کلیک کنید» که کار نمی کنند خسته شده اید، بازی خود را با این فرمول های فراخ به اقدام مطمئن بهبود دهید.

از زمان ایجاد پلتفرم هایی مانند ChatGPT، بسیاری از کارشناسان بازاریابی از هوش مصنوعی برای بهبود تلاش های خود استفاده می کنند. بسیاری با این پلتفرم موفق هستند، اما – مانند تمام فناوری های جدید – منطقی است که در مراحل اولیه با دقت پیش بروید.
در اینجا یک CTA وجود دارد که از کاربران می خواهد تا با نرم افزار ردیابی زمان ClickTime شروع کنند:
ما می توانیم آن را در اینجا مشاهده کنیم که توسط Sparkyard، یک پلت فرم یادگیری دیجیتال استفاده شده است:
همچنین، از مزایای محصول یا خدمات خود غافل نشوید. وقتی نتیجه مستقیم و مثبتی را که محصول شما می تواند داشته باشد – یا مشکل دقیقی که می تواند حل کند – توضیح می دهید، احتمال بیشتری وجود دارد که مردم پاسخ مثبتی بدهند.
9. رایگان خود را دریافت کنید [SOMETHING].
اطمینان حاصل کنید که مزایای بسیار مطلوبی از محصول یا خدمات ارائه می دهید. این CTA فقط به اندازه مزایایی که به آن متصل می کنید موثر خواهد بود.
14. دریافت کنید [DISCOUNT] تا زمانی که ذخایر تمام می شود
این CTA بیشتر از یک رویکرد کشف محور استفاده می کند و می تواند بسیار مؤثر باشد. این اصطلاح به ترویج کنجکاوی کمک می کند و بسیاری از خطرات مربوط به CTA های مبهم تر مانند “خرید” یا “اشتراک” را کاهش می دهد.
منبع تصویر
2. همین حالا شروع کنید.
برای شما مهم است که اصول کلی را درک کنید که باعث می شود یک CTA کار کند. به قول قدیمی ها: “به یک مرد ماهی بدهید، یک روز به او غذا می دهید، ماهیگیری را به یک مرد بیاموزید و یک عمر به او غذا می دهید.”

به کلمه “من” توجه کنید. CTA های اول شخص از کلماتی مانند “من”، “من” و “من” استفاده می کنند. آنها قدرتمند هستند زیرا کاربر احساس ارتباط با مفهوم می کند.
این دکمه به همان اندازه یک دکمه CTA مستقل کار می کند.
15. دریافت کنید [PRODUCT/SERVICE] امروز، و دریافت کنید [ADDED BONUS OR BENEFIT].
“ببینید چگونه کار می کند” مانند بردن یک ماشین برای تست رانندگی است. این آسان، سرگرم کننده و بدون ریسک است.

با این حال، CTA ایده آل همیشه به راحتی قابل تصور نیست. گاهی اوقات، شما نیاز به یک حرکت کوچک در جهت درست دارید.

قدرت “آزاد” به عنوان یک صفت در این CTA کوتاه و شیرین به طور کامل نمایش داده می شود. بدیهی است که شما باید چیزی رایگان ارائه دهید، اما ارائه یک کتاب الکترونیکی، وبینار، آزمایشی یا مزایای دیگری که کاربران را به تبدیل تشویق میکند، کار سختی نیست.
این CTA کلاسیک کوتاه و مستقیم است. این یکی از اساسی ترین نیازهای کاربران اینترنت است: میل به اطلاعات.
منبع تصویر
اگر یک محصول اطلاعاتی یا یک قیف چند مرحله ای داشته باشید که قبل از درخواست فروش به کاربران اطلاع می دهد، CTA بیشتر کار می کند.
من رویکرد «اکنون شروع کن» را ترجیح میدهم زیرا میل به ارضای آنی را جلب میکند. اگرچه مفهومی مانند “ثبت نام برای یک دوره آزمایشی رایگان” کار می کند، اما تقریباً مستقیم نیست. اگر از عبارت “ثبت نام” استفاده کنید، کاربران ممکن است انتظار یک دوره تاخیر را داشته باشند.
7. برای من بفرست [PRODUCT/SERVICE] همین الان.
قدرت CTA در همین کلمه است: رایگان.
افزایش فوریت یک تاکتیک اثبات شده برای افزایش احتمال اقدام کاربر است. اگر بتوانید حس زمان یا عرضه کاربر را تقویت کنید – محدود، تمام شده، و غیره – در این صورت تمایل و نیاز آنها به کلیک کردن بر روی CTA افزایش خواهید یافت.
در مورد محدودیت های پلتفرم های هوش مصنوعی هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که ما نمی دانیم. و در حالی که آنها می توانند در ایجاد CTAهای موثر به شما کمک کنند، باید از برخی از کاستی ها و معایب بازاریابی هوش مصنوعی آگاه باشید و اطمینان حاصل کنید که همیشه در حال ویرایش یا تصحیح CTA هوش مصنوعی هستید.
فرمولهای بالا نمونههای بسیار خوبی از این هستند که چگونه میتوانید تبدیلها را در وبسایت خود به ارمغان بیاورید، اما این فرمولها «همه، پایان همه» CTAها نیستند. در نهایت، هدف CTA جلب توجه بازدیدکنندگان سایت شماست – و تعداد نامحدودی از راهها برای انجام این کار وجود دارد.

راه حلی برای یافتن کامل CTA نیست به طور تصادفی همه چیز را در این لیست امتحان کنید. راه حل این است که به طور متوالی CTA هایی را آزمایش کنید که به احتمال زیاد بر تبدیل شما تأثیر می گذارد.
ایجاد CTA های منحصر به فرد خود یک راه عالی برای جلوتر از رقبای خود و برجسته شدن در میان جمعیت است. اگر این سوالات را در نظر بگیرید و به این فرمول پایبند باشید، شرکت های دیگری در صنعت شما به عنوان استاد CTA به سراغ شما خواهند آمد!
استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد CTA
کلمه «امروز» شبیه کلمه «اکنون» است. به یاد داشته باشید، رضایت فوری یک جذابیت جهانی برای تقریباً هر CTA است. اگر چیزی را قول می دهیدامروز،به احتمال زیاد باعث ایجاد عمل می شود.
در اینجا یک مثال کامل از Away Travel آورده شده است:
این CTA به دلیل عبارت “فقط امروز” تأثیر می گذارد. استفاده از این عبارت احساس کمبود را تقویت می کند و ممکن است تنها چیزی باشد که بازدیدکننده سایتی را که در حصار تبدیل قرار دارد تبدیل کند.


هنگام ایجاد CTA خود، به این نکات کلیدی فکر کنید:
- چرا کاربران از سایت شما بازدید می کنند؟
- چه مشکل خاصی دارند؟
- چه راه حلی برای حل آن ارائه می دهید؟
منبع تصویر
13. مزیت را تجربه کنید [PRODUCT/SERVICE].

در اینجا یک مثال از اپل آورده شده است:
بسیاری از کارشناسان بازاریابی به شکل، اندازه و رنگ CTA شما اهمیت می دهند. در حالی که این موارد تا حدی به تبدیل ها کمک می کنند، اما به اندازه حصول اطمینان از اینکه CTA شما بازدیدکنندگان را به اقدام ترغیب می کند مهم نیستند.
محدود کردن هر چیزی بهترین راه برای افزایش قدرت بالقوه آن است.
تبلیغات چاپی از این عبارت در میلرها و روزنامه ها استفاده می کنند.
منبع تصویر
یک چیز رایگان را وارد کنید، و نرخ تبدیل شما مطمئناً افزایش خواهد یافت. اضافه کردن یک مزیت اضافی در بالای CTA به شما امکان می دهد انگیزه خود را افزایش دهید.
16. فقط [NUMBER OF AVAILABLE PRODUCTS OR SPOTS] در دسترس. اکنون سفارش خود را قفل کنید!
این CTA برای SaaS بهترین کار را دارد. مثال زیر را بررسی کنید تا متوجه منظور من شوید:
منبع تصویر

در حالت ایدهآل، بیشتر متقاعد کردن شما به جای دکمه CTA، در نسخه همراه شما اتفاق افتاده است. با تنظیم مرحله، یک CTA دو کلمه ای ساده باید این کار را انجام دهد.
11. ببینید چگونه کار می کند.
این عبارت یک CTA ساده و کوتاه است. اگر فضای محدودی در دکمه CTA خود دارید اما چیزی را می خواهید که تأثیرگذار باشد، یک انتخاب عالی است. کاربر می تواند فرآیند ثبت نام، دانلود یا چیزی مشابه را شروع کند. مطمئن شوید که زمینه را در بقیه CTA خود تنظیم کنید تا کاربر بداند چه چیزی را شروع می کند.
منبع تصویر
3. خود را سفارش دهید [PRODUCT]/امروز/اکنون خرید کنید.
کلمه “تلاش” یک اصطلاح نرم است. ریسک کمی دارد. به همین دلیل، می تواند بسیار موثر باشد، به خصوص برای محصولات یا برنامه های قابل دانلود.
منبع تصویر
4. بیشتر بدانید.
هنگام نوشتن این فرمول را در ذهن داشته باشید: مشکل + راه حل + عمل.