هوانگ گفت: «سبک ویراستاری و سبک ویرایش هر دو مهم هستند. “آیا آنها با HubSpot هماهنگ هستند؟ در اینجا انعطاف پذیری بیشتری وجود دارد، اما مطمئناً ویرایش منحصر به فرد توجه من را به خود جلب می کند، و ترکیب طنز یک راه واقعا سرگرم کننده برای هیجان انگیزتر کردن محتوای آموزشی/تجاری است.”
5. اصالت
هوانگ گفت: “به عنوان یک بازیکن تیمی، باید مطمئن شوم که سازندگانی را وارد می کنم که همکارانم از همکاری با آنها برای 1 تا 2 سال لذت خواهند برد.” “حتی چیزهای ساده ای مانند پاسخگو بودن از طریق ارتباط، دریافت بازخورد خوب، و واقعا متقابل این که آنها به اهداف من اهمیت می دهند، به همان اندازه که اهداف خودشان – که من سعی می کنم به آنها کمک کنم – اهمیت زیادی دارد. شراکتی باشد نه یک معامله واحد».
برای اطمینان از استخدام یک سازنده محتوای قوی، باید از سازندگان در مورد فرآیندهایشان بپرسید. چگونه آنها با تمام مسئولیت های سازنده محتوا کنار می آیند؟ بسیار مهم است که سازندگان محتوایی که با آنها صحبت می کنید پاسخی متفکرانه به این سوال داشته باشند.
4. سبک منحصر به فرد
هوانگ به من گفت: «اخلاق کار نیز برای من مهم است. “آیا می توانم تلاشی که آنها برای تولید محتوا و بازاریابی محتوای خود برای دستیابی به مخاطبان جدید انجام می دهند را ببینم؟”
صاحبان کسب و کار همچنین باید به این معیارها توجه داشته باشند که سازندگان را برای کار با آنها بررسی کنند تا تصور دقیقی از اینکه آیا سازنده می تواند به برند در دستیابی به اهدافش کمک کند یا خیر.
با این حال، همسویی مخاطب تنها عاملی نیست که باید در هنگام استخدام یک سازنده در نظر گرفت.
اطمینان از همسویی شخصیت ها، ارزش ها و اخلاق برند و خالق برای یک همکاری روان ضروری است، زیرا هدف این است که آن همکاری اولیه به یک مشارکت طولانی مدت سودمند برای هر دو طرف تبدیل شود.
ترافیک
برای مثال، با یوتیوب، میخواهید یکسانی در بازدیدها در هر ویدیو ببینید، زیرا مدلسازی از منظر تجاری را آسانتر میکند، و من بهعنوان یک شریک، درک بهتری از نتایجی که از کار با آنها به دست خواهم آورد، دارم. هوانگ گفت: این خالق در یک بازه زمانی طولانی تر.
2. اخلاق کاری عالی
برداشت ها
براندون هوانگ، رهبر مشارکت برای برنامه سازندگان، گفت: “به عنوان یک فرد مبتنی بر نتایج، اولین چیزی که به آن اهمیت می دهم، تولید نتایج است، به خصوص هنگام کار با سازندگان.” “من به تمام معیارهای کمی که می توانم در مورد یک سازنده نگاهی دقیق می اندازم: دسترسی آنها، مشارکت آنها، میزان سازگاری آنها با پست کردن، و میزان سازگاری نتایج با محتوایی که ایجاد می کنند.”
در نهایت، اصالت جزء مهمی است که باید در هنگام استخدام یک خالق در نظر بگیرید.
5 نکته ای که هنگام استخدام سازندگان باید به دنبال آنها باشید
هوانگ گفت: «فرهنگ و تناسب شخصیت نیز عوامل مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند. “از آنجایی که ما بر ایجاد روابط متمرکز هستیم، فقط به نتایج مربوط نمی شود … بلکه کار کردن با یک خالق چقدر آسان است.”
نرخ کلیک (CTR)
همانطور که جوزف به من گفت، “اصالت کلیدی است. اصالت اعتماد را ایجاد می کند، بنابراین وقتی یک خالق تمام وجود خود را به محتوای خود می آورد، مخاطبانش به آنها اعتماد می کنند. این برای برندی که به دنبال اجرای تبلیغات در محتوای سازنده است مهم است. اگر مخاطب اعتماد کند. سازنده، احتمال بیشتری دارد که به توصیههای سازنده اعتماد کنند.”
تبدیل ها
در اینجا پنج چیزی است که کسب و کارها و برندها هنگام استخدام تولیدکنندگان محتوا به دنبال آن هستند.
1. یک رویکرد نتیجه محور
جوزف گفت: شرکای خوب افراد خوبی هستند. “ما واقعاً از کار با سازندگان و حمایت از آنها لذت می بریم. وقتی یک سازنده دوستانه، مایل به همکاری و حرفه ای باشد، فرصت های بیشتری برای کار با سازنده یا ارائه یک شراکت طولانی مدت پیدا خواهیم کرد.”
3. هم ترازی
سازندگان باید به طور مرتب معیارهای خود را دنبال کنند تا اعداد مشخصی برای نشان دادن برندهای بالقوه و تعیین کمیت موفقیت آنها داشته باشند. برخی از معیارهایی که سازندگان باید رعایت کنند عبارتند از:
-
کسبوکارها باید با تولیدکنندگان محتوا که با نگرش مثبت، همکاری و تیممحور به فرصت نزدیک میشوند، شریک شوند و سازندگان محتوا باید این نگرش را هنگام کار با برندها تجسم کنند.