اطمینان از همسویی شخصیت ها، ارزش ها و اخلاق برند و خالق برای یک همکاری روان ضروری است، زیرا هدف این است که آن همکاری اولیه به یک مشارکت طولانی مدت سودمند برای هر دو طرف تبدیل شود.
با این حال، همسویی مخاطب تنها عاملی نیست که باید در هنگام استخدام یک سازنده در نظر گرفت.
3. هم ترازی
او میگوید: «وقتی با یک سازنده تماس میگیریم، ایده خوبی از محتوایی که آنها پوشش میدهند، داریم.“با این حال، ما اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبان آنها درخواست خواهیم کرد تا بهتر بسنجیم که تبلیغات ما تا چه حد در محتوای سازنده طنین انداز می شود.”
جوزف گفت: شرکای خوب افراد خوبی هستند. “ما واقعاً از کار با سازندگان و حمایت از آنها لذت می بریم. وقتی یک سازنده دوستانه، مایل به همکاری و حرفه ای باشد، فرصت های بیشتری برای کار با سازنده یا ارائه یک شراکت طولانی مدت پیدا خواهیم کرد.”
5 نکته ای که هنگام استخدام سازندگان باید به دنبال آنها باشید
سازندگان باید به طور مرتب معیارهای خود را دنبال کنند تا اعداد مشخصی برای نشان دادن برندهای بالقوه و تعیین کمیت موفقیت آنها داشته باشند. برخی از معیارهایی که سازندگان باید رعایت کنند عبارتند از:
جوزف گفت که سازندگان می توانند ثابت کنند که یک همکاری با نظرسنجی از مخاطبان خود یا شناخت بسیار خوب مخاطبانشان موثر است. نکته برای سازندگان: با ایجاد پرسونای خریدار دقیق میتوانید مخاطبان خود را بهتر بشناسید. همچنین می توانید بازخورد، نظرات و تعامل مخاطبان را نظارت کنید.
نامزدی
در این مقاله، کارشناسان HubSpot توضیح میدهند که هنگام کار با سازندگان به دنبال چه چیزی باشید. اطلاعات زیر برای بازاریابانی که به دنبال همکاری با سازندگان و سازندگانی هستند که سعی در جلب مشارکت با برندها دارند، عالی است.
کسبوکارها باید با تولیدکنندگان محتوا که با نگرش مثبت، همکاری و تیممحور به فرصت نزدیک میشوند، شریک شوند و سازندگان محتوا باید این نگرش را هنگام کار با برندها تجسم کنند.
در نهایت، اصالت جزء مهمی است که باید در هنگام استخدام یک خالق در نظر بگیرید.
برداشت ها
هوانگ گفت: «فرهنگ و تناسب شخصیت نیز عوامل مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند. “از آنجایی که ما بر ایجاد روابط متمرکز هستیم، فقط به نتایج مربوط نمی شود … بلکه کار کردن با یک خالق چقدر آسان است.”
سازندگان محتوا باید لمس شخصی خود را به هر پروژه ای وارد کنند زیرا برندها می خواهند کمپینی را برجسته کنند و توجه مخاطب را به خود جلب کنند.
برای مثال، با یوتیوب، میخواهید یکسانی در بازدیدها در هر ویدیو ببینید، زیرا مدلسازی از منظر تجاری را آسانتر میکند، و من بهعنوان یک شریک، درک بهتری از نتایجی که از کار با آنها به دست خواهم آورد، دارم. هوانگ گفت: این خالق در یک بازه زمانی طولانی تر.
2. اخلاق کاری عالی
ترافیک
آلنا جوزف، رئیس مشارکت سازندگان HubSpot، میگوید که همسویی مخاطب هنگام همکاری با هر سازندهای ضروری است.
هوانگ گفت: “به عنوان یک بازیکن تیمی، باید مطمئن شوم که سازندگانی را وارد می کنم که همکارانم از همکاری با آنها برای 1 تا 2 سال لذت خواهند برد.” “حتی چیزهای ساده ای مانند پاسخگو بودن از طریق ارتباط، دریافت بازخورد خوب، و واقعا متقابل این که آنها به اهداف من اهمیت می دهند، به همان اندازه که اهداف خودشان – که من سعی می کنم به آنها کمک کنم – اهمیت زیادی دارد. شراکتی باشد نه یک معامله واحد».
هوانگ به من گفت: «اخلاق کار نیز برای من مهم است. “آیا می توانم تلاشی که آنها برای تولید محتوا و بازاریابی محتوای خود برای دستیابی به مخاطبان جدید انجام می دهند را ببینم؟”
در اینجا پنج چیزی است که کسب و کارها و برندها هنگام استخدام تولیدکنندگان محتوا به دنبال آن هستند.
1. یک رویکرد نتیجه محور
همانطور که جوزف به من گفت، “اصالت کلیدی است. اصالت اعتماد را ایجاد می کند، بنابراین وقتی یک خالق تمام وجود خود را به محتوای خود می آورد، مخاطبانش به آنها اعتماد می کنند. این برای برندی که به دنبال اجرای تبلیغات در محتوای سازنده است مهم است. اگر مخاطب اعتماد کند. سازنده، احتمال بیشتری دارد که به توصیههای سازنده اعتماد کنند.”
برای اطمینان از استخدام یک سازنده محتوای قوی، باید از سازندگان در مورد فرآیندهایشان بپرسید. چگونه آنها با تمام مسئولیت های سازنده محتوا کنار می آیند؟ بسیار مهم است که سازندگان محتوایی که با آنها صحبت می کنید پاسخی متفکرانه به این سوال داشته باشند.
تبدیل ها
نرخ کلیک (CTR)
براندون هوانگ، رهبر مشارکت برای برنامه سازندگان، گفت: “به عنوان یک فرد مبتنی بر نتایج، اولین چیزی که به آن اهمیت می دهم، تولید نتایج است، به خصوص هنگام کار با سازندگان.” “من به تمام معیارهای کمی که می توانم در مورد یک سازنده نگاهی دقیق می اندازم: دسترسی آنها، مشارکت آنها، میزان سازگاری آنها با پست کردن، و میزان سازگاری نتایج با محتوایی که ایجاد می کنند.”
صاحبان کسب و کار همچنین باید به این معیارها توجه داشته باشند که سازندگان را برای کار با آنها بررسی کنند تا تصور دقیقی از اینکه آیا سازنده می تواند به برند در دستیابی به اهدافش کمک کند یا خیر.
اقتصاد سازنده شاهد رونق عظیمی است و بسیاری از بازاریابان به دنبال راه هایی برای استفاده از آن در کمپین های خود هستند. رایج ترین روشی که بازاریابان از این اقتصاد جدید استفاده می کنند، همکاری با سازندگان برای گسترش دسترسی مخاطبان است. اما بازاریابان هنگام استخدام سازندگان باید به دنبال چه چیزی باشند؟
همانطور که او می گوید، “بهترین سازندگان می دانند که چگونه می توانند زیرساخت ها را در اطراف خود واگذار کنند و ایجاد کنند، بنابراین اگر نمی خواهند مجبور نیستند بخش بازاریابی را انجام دهند و واقعاً فقط بر روی ایجاد محتوا تمرکز کنند.”
هوانگ گفت که اخلاق کاری یک خالق را میتوان با استفاده از منابع یا پرسنل مناسب برای پشتیبانی از عملیات خود نیز ارزیابی کرد.
هوانگ گفت: «سبک ویراستاری و سبک ویرایش هر دو مهم هستند. “آیا آنها با HubSpot هماهنگ هستند؟ در اینجا انعطاف پذیری بیشتری وجود دارد، اما مطمئناً ویرایش منحصر به فرد توجه من را به خود جلب می کند، و ترکیب طنز یک راه واقعا سرگرم کننده برای هیجان انگیزتر کردن محتوای آموزشی/تجاری است.”
5. اصالت
چه برندی باشید که به دنبال خالق است و چه خالقی باشید که به دنبال شراکت با یک کسب و کار هستید، امیدواریم این نکات به شما کمک کند تا در سال 2023 و بعد از آن، یک مشارکت تجاری موفق داشته باشید.