به گفته CMO HubSpot چرا ابزارهای بهره وری یکپارچه برای آینده کار مهم هستند؟ [+ Announcing an Exciting Partnership]


ما به عنوان بازاریاب، اهمیت استفاده از نرم افزارهای موثر را از نزدیک می دانیم.

ابزارهای قدرتمند تیم های بازاریابی را قادر می سازد تا کیفیت و به موقع بودن تلاش های بازاریابی خود را افزایش دهند. برای مثال، در نظر بگیرید که چگونه نرم‌افزار مدیریت پروژه می‌تواند به شما در هماهنگی بین عملکردی کمک کند و اطمینان حاصل کنید که همه اعضای تیم وظایف مورد نیاز برای شروع یک کمپین را در معرض دید قرار می‌دهند.

استفاده از ابزارهای مناسب همچنین شما را قادر می سازد تا تعیین کنید که آیا تلاش های بازاریابی شما کارآمد هستند یا خیر. یک CRM که با ابزار مدیریت پروژه ادغام می شود، می تواند هر یک از اعضای تیم را برای تبدیل شدن به یک بازاریاب بهتر و مبتنی بر داده ها توانمند کند.

بهتر از همه، ادغام‌های مناسب به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که سازمان شما کار را تکراری نمی‌کند و زمان را تلف نمی‌کند. در دوران چالش برانگیز اقتصادی، هرگز برای رهبران کسب و کار مهم نیست که از تلاش‌های تکراری پرهزینه اجتناب کنند. در سال 2022، از هر پنج کسب و کار، یکی گزارش داد که به دلیل رکود بالقوه، از برنامه تعیین شده خود خارج شده است. ابزارهای حمایتی و یکپارچه می توانند تضمین کنند که تیم شما حتی زمانی که نیاز به تغییر مسیر دارید، کارآمد باقی می ماند.

ابزارهای موثر برای کسب و کار شما اهمیت زیادی دارند. و با نزدیک شدن کسب‌وکارها به دنیای جدید کار ترکیبی یا از راه دور، هرگز برای تیم‌های شما ضروری نیست که از فناوری قدرتمند استفاده کنند تا متصل، همگام و مؤثر باقی بمانند.

امروز، ما یک همکاری جدید و هیجان انگیز را بین HubSpot و ClickUp، یک پلت فرم کار مشترک مبتنی بر ابر، اعلام می کنیم. بیایید بررسی کنیم که چرا این مشارکت ارزشمند است، و به نظر من چگونه می تواند به مشتریان ما کمک کند تا کسب و کار خود را کارآمدتر توسعه دهند.

از قبل مشتری HubSpot هستید؟ برای ادغام ClickUp اینجا را کلیک کنید و از هر دو ابزار برای ارائه سریعتر ارزش مشتری، ساده کردن عملیات و بهره وری بیشتر استفاده کنید.

چرا HubSpot با ClickUp همکاری می کند؟

ماموریت HubSpot ساده است: کمک به رشد کسب و کار.

و چند عامل بازدارنده اصلی برای موفقیت همه کسب و کارها وجود دارد، از جمله فرآیندهای ناکارآمد، فقدان ارتباطات داخلی، و روند آهسته و نامرتب ورود مشتریان جدید.

این چالش‌ها تنها در سال‌های اخیر رشد کرده‌اند، زیرا نیروی کار به طور فزاینده‌ای توزیع شده است.

به همین دلیل است که ما با ClickUp همکاری می کنیم. برای حل آن.

برای بررسی ارزش ادغام HubSpot و ClickUp، با یک مثال شروع می کنم. بیایید تصور کنیم نماینده فروش شما به تازگی یک معامله بزرگ را بسته است. قرارداد بسته به طور خودکار یک پروژه جدید را در ClickUp، نرم افزار بهره وری و همکاری محل کار شما آغاز کرد.

نماینده فروش شما بلافاصله موارد را به مدیران حساب مناسب اختصاص می دهد تا شروع به ورود به مشتری کنند. خرابی کمتر به معنای کمتر شدن مشتریان ناراضی است.

تیم مدیریت حساب شما سپس می تواند به فهرست مشتریان شما نگاه کند تا ببیند چه کسی با چه مشتریانی کار می کند و پروژه چگونه پیش می رود. این به آنها کمک می کند مطمئن شوند که هیچ چیز برای مشتریان شما عقب نمانده است.

با صرفه جویی در زمان اضافی، تیم فروش شما می تواند فروش بیشتری داشته باشد و مشتریان بیشتری را بهتر مدیریت کند. کل شرکت شما می تواند سریعتر مقیاس شود.

به زبان ساده: این ادغام فشرده به تیم شما امکان می‌دهد تا از معاملات بسته به مدیریت حساب و شروع پروژه در یک گردش کاری یکپارچه بروند و با ایجاد بهره‌وری بهتر در وقت شما صرفه‌جویی کنند.

و با ارسال یکپارچه داده‌ها بین ClickUp و HubSpot، تیم‌های فروش و تیم‌های مدیریت حساب شما به شدت در یک راستا باقی خواهند ماند.

اما ادغام به بیش از تیم فروش شما کمک می کند. ClickUp یک پلتفرم متشکل از 12 خط محصول است که ابزارهای بهره وری مختلف را ادغام می کند – از جمله مدیریت پروژه، داشبورد، تقویم، اسناد، چت، نگهداری زمان، برنامه ریزی منابع و نماهای تعبیه شده سفارشی.

این به این معنی است که در حالی که مدیران حساب و نمایندگان فروش شما از ClickUp برای حضور و پشتیبانی از مشتریان جدید استفاده می‌کنند، تیم بازاریابی شما از ابزارهای مدیریت پروژه کلیک‌آپ برای ایجاد کمپین‌های بازاریابی مؤثرتر و هدایت مشتریان با شرایط بالاتر به سمت فروش استفاده می‌کند.

در همین حال، تیم حسابداری شما از ClickUp برای بودجه بندی دقیق تر و کارآمدتر استفاده می کند. و تیم پشتیبانی شما می‌تواند بلیط‌ها را در یک مکان متمرکز سازماندهی کند و برای مدیریت هر کار و ساده کردن درخواست‌های پیچیده با وظایف فرعی با هم کار کند.

HubSpot مدتهاست که شرکتی بوده که به تعهد خود برای کمک به رشد بهتر کسب و کارها افتخار می کند. به همین دلیل است که ما معتقدیم مشتریان ما ارزش بسیار زیادی در این ادغام خواهند یافت – زیرا ClickUp در مسیری جسورانه است تا نرم‌افزار بهره‌وری را دوباره تصور کند و به شرکت‌هایی در هر اندازه کمک کند تا با هم بهتر کار کنند. حالا قدرت ترکیب این دو را تصور کنید.

چگونه یک کسب و کار از قدرت HubSpot و ClickUp استفاده کرده است

ZenPilot، یک کسب‌وکار مشاوره که هدف آن کمک به آژانس‌ها برای ساده‌سازی عملیات خود است، در حال حاضر از ClickUp و HubSpot استفاده می‌کند.

اندرو دیمسکی، یکی از بنیانگذاران ZenPilot، به من گفت: “پیوستن نیروها به ClickUp و HubSpot یک تغییر دهنده بازی است! ما اولین پذیرندگان هر دو پلتفرم بودیم – HubSpot در سال 2013 و ClickUp در سال 2017. هر دو شرکت با تغییر روش در جایی موفق شده اند که تعداد کمی از آنها موفق شده اند. مردم به کار خود فکر می کنند.»

دیمسکی می افزاید: “این ادغام و مشارکت مانند کیک و بستنی است… به تنهایی خوب است، اما با هم بسیار بهتر است. هزاران شرکت می توانند از این ارتباط جدید بهره مند شوند.”

یک چیز دیگر …

ما از صمیم قلب به ماموریت ClickUp اعتقاد داریم که HubSpot تصمیم گرفته است در ClickUp سرمایه گذاری کند.. ClickUp مأموریتی برای ایجاد ابزارهای قدرتمندتر و در عین حال ساده تر برای همسویی بهتر تیم ها دارد. ClickUp مأموریتی برای ایجاد ابزارهای قدرتمندتر و در عین حال ساده‌تر برای همسویی بهتر تیم‌ها، صرفه‌جویی در وقت مردم با بهره‌وری بیشتر جهان است.

من شک ندارم که مشتریان ما ارزش زیادی در ClickUp پیدا خواهند کرد. جایگزینی سیستم‌های متفاوت و ابزارهای نامتجانس به نفع یک تجربه یکپارچه و یکپارچه در محل کار برای مقیاس‌پذیری کسب‌وکارها حیاتی است. به همین دلیل، HubSpot سرمایه گذاری در ClickUp را انتخاب کرده است.

اگر قبلاً مشتری ClickUp هستید، من یک خبر خوب دارم – به عنوان یک مشتری ClickUp شما واجد شرایط 20٪ تخفیف در برنامه های منتخب HubSpot هستید. مشتریان HubSpot—چیزی برای شما نیز وجود دارد: با کلیک‌آپ با 20 درصد تخفیف شروع کنید.

چه از ClickUp و HubSpot یا چیز دیگری استفاده کنید، هرگز مهمتر از این نبوده که فناوری پشتیبانی داشته باشید. ابزارهای بهره وری یکپارچه می توانند به شما کمک کنند تا فرآیندهای خود را حتی با نیروی کار پراکنده ساده کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا با مشتریان مناسب، مهم نیست که کجا هستند، ارتباط برقرار کنید. و آنها می توانند سطوح جدیدی از ارتباط و همکاری را با پیشرفت ما به سمت آینده کاری تقویت کنند.

و استفاده از ابزارهای حمایتی به این معنی است که مشتریان شما راضی تر هستند. به هر حال چیزی که واقعاً مهم است.

دعوت به اقدام جدید



منبع