بیش از 20 ایده سرگرم کننده و جذاب برای استوری اینستاگرام برای سال 2022


آیا درگیر این هستید که چه چیزی در اینستاگرام پست کنید؟ در این پست، بهترین ایده‌های استوری اینستاگرام را برای درگیر نگه‌داشتن و سرگرم کردن مخاطبانتان پوشش می‌دهیم.

ما آنها را بر اساس نوع محتوا تقسیم کرده ایم:

اکنون دانلود کنید: کیت + قالب های اینستاگرام رایگان برای کسب و کار

20 بهترین ایده برای استوری اینستاگرام برای سال 2022

ایده های جالب استوری اینستاگرام برای جذب فالوور

1. یک نظرسنجی انجام دهید.

برگزاری یک نظرسنجی در استوری شما راهی عالی برای جذب مخاطب و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها است.

ایده استوری اینستاگرام: یک نظرسنجی انجام دهید

نکته مهم در مورد نظرسنجی این است که می تواند در مورد هر چیزی باشد. فرض کنید شما یک برند دکوراسیون منزل هستید، می توانید از مخاطبان خود در مورد سبک های طراحی داخلی، ملاحظات خرید و گرایش های دکوراسیون مورد علاقه آنها نظرسنجی کنید.

در روزی دیگر، می توانید بازخورد خاصی در مورد تجربه آن ها از محصولات یا خدمات برندتان بخواهید. امکانات بی پایان هستند، و این را به یک ایده داستان عالی تبدیل می کند.

انجام نظرسنجی همچنین به عنوان راهی برای دریافت ایده های محتوای بیشتر بر اساس تعامل با مخاطبان شما عمل می کند. بگویید بازاریاب رسانه های اجتماعی از برند دکور خانه متوجه می شود که مخاطبانش نمی دانند چگونه اندازه فرش را برای اتاق انتخاب کنند. این می تواند به عنوان یک پست فید آینده یا الهام بخش یک پست وبلاگ جدید باشد.

2. میزبان پرسش و پاسخ باشید.

پرسش و پاسخ به مخاطبان شما اجازه می دهد تا تیم، شرکت و محصولات/خدمات شما را بهتر بشناسند.

پاسخگویی به سوالات فالوورها در استوری شما چندین مزیت دارد:

  • شما می توانید به سرعت و به طور مستقیم با مخاطبان خود و به روشی کم تلاش کنید.
  • شکاف های اطلاعاتی بین خود و مخاطبان خود را کشف خواهید کرد.
  • بر اساس سوالاتی که دریافت می کنید، می توانید یک هایلایت «سوالات متداول» ایجاد کنید که در نمایه اینستاگرام شما زنده می شود. این می تواند به وب سایت شما نیز ترجمه شود.
  • یک هشتگ راه اندازی کنید و فالوورهای خود را تشویق کنید تا هنگام استفاده از محصولات یا خدمات شما از آن استفاده کنند.
  • هشتگ‌های مرتبط را جستجو کنید تا پست‌هایی را پیدا کنید که برند شما را نشان می‌دهند اما برچسب‌گذاری نشده‌اند.

3. مشتریان خود را مورد توجه قرار دهید.

برجسته کردن مشتریان خود دو پرنده را با یک سنگ می کشد: شما به ایجاد رابطه با آنها ادامه می دهید و در عین حال پرنده های جدید را جذب می کنید.

ایده استوری اینستاگرام در کانون توجه مشتری.

با نشان دادن مشتریانی که از محصولات/خدمات شما لذت می برند، از اثبات اجتماعی استفاده می کنید. به نوبه خود، این به اعتبار شما می افزاید و به عنوان گواهی برای برند شما عمل می کند.

4. دنبال کنندگان خود را امتحان کنید.

در سال 2014، Buzzfeed همه Millennials را با آزمون‌های خود در یک قفسه نگه می‌دارد. مهم نبود مسابقه چیست – از چیزهای بی اهمیت فیلم گرفته تا لباس های دهه 90، همه آنها را انتخاب کردم. چرا؟

این یک راه سرگرم کننده برای احساس ارتباط با دیگران و شاید یادگیری چیزی در مورد خودم بود.

مسابقه ایده استوری اینستاگرام

آزمون های اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا همین کار را با مخاطبان خود انجام دهید و شاید بینش های جالبی به دست آورید.

5. محتوای تولید شده توسط کاربر را دوباره ارسال کنید.

اگر با ایده های محتوای Story مشکل دارید، ارسال مجدد UGC ساده ترین راه برای غلبه بر این مانع است.

ایده استوری اینستاگرام UGC

در این صورت، مخاطبان شما کار سختی را برای شما انجام داده اند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را پیدا کنید و دوباره آن را منتشر کنید.

در اینجا چند راه برای آماده سازی خود برای موفقیت آورده شده است:

  • یک هشتگ راه اندازی کنید و فالوورهای خود را تشویق کنید تا هنگام استفاده از محصولات یا خدمات شما از آن استفاده کنند.
  • هشتگ‌های مرتبط را جستجو کنید تا پست‌هایی را پیدا کنید که برند شما را نشان می‌دهند اما برچسب‌گذاری نشده‌اند.

6. میزبان یک هدیه.

اگر می خواهید دسترسی خود را افزایش دهید، میزبانی یک هدیه یک راه عالی برای انجام این کار است. این به دنبال کنندگان شما انگیزه می دهد تا برند شما را با شبکه های خود به اشتراک بگذارند و در عین حال وفاداری آنها را تقویت کنند.

هدیه ایده استوری اینستاگرام

هنگام میزبانی هدیه خود، می خواهید یک پست درون فید با جزئیات هدیه ایجاد کنید – به این ترتیب، کاربران می توانند در هر زمان به آن دسترسی داشته باشند. با این حال، زمانی که زمان تبلیغ این هدیه فرا رسید، این کار را در استوری خود انجام دهید.

از ارسال چندین بار در مورد هدایا در طول اجرای آن نترسید تا به کاربران یادآوری شود که شرکت کنند.

7. یک چالش را شروع کنید.

در رسانه‌های اجتماعی، چالش‌ها مانند آتش‌سوزی از بین می‌روند. اگر بتوانید برندی باشید که یک چالش ویروسی را شروع می‌کند، می‌تواند دید شما را تا حد زیادی افزایش دهد.

یکی از جدیدترین ویژگی‌های استوری اینستاگرام، استیکر «Add Yours» است که به کاربران اجازه می‌دهد یک استوری متصل به یک رشته خاص اضافه کنند.

برای یک برند دکوراسیون منزل، این می تواند «اتاق مورد علاقه خود را در خانه خود اضافه کنید» یا «خرید خانه مورد علاقه خود را اضافه کنید».

برای همه درگیر و سرگرم کننده است.

ایده های خلاقانه استوری اینستاگرام برای کانون های تیم/شرکت شما

8. تیم خود را معرفی کنید.

در فضای رسانه های اجتماعی امروزی، مصرف کنندگان دیگر به برندهای بدون چهره راضی نیستند. آنها خواهان شفافیت در همه زمینه ها هستند، از جمله اینکه چه کسی پشت محصولات و خدمات مورد علاقه آنها است.

معرفی تیم خود به مخاطبان شما کمک می کند تا با برند شما ارتباط برقرار کنند و به تقویت حس جامعه کمک کنند. این امر به ویژه در مورد برندهای کوچکی که به تازگی وارد بازار شده اند و باید راه های جدیدی برای متمایز ساختن خود از رقبا بیابند صادق است.

در یک شرکت کوچک، معرفی ها می تواند شامل مدیر عامل، مدیر رسانه های اجتماعی، مدیر تحقق و هر نقش مرتبط دیگری باشد. برای تیم های بزرگتر، این ممکن است به یک بخش خاص، مانند تیم رسانه های اجتماعی محدود شود.

اگر آهنگ تم «Full House» یا «Family Matters» را در پس‌زمینه اضافه کنید، امتیاز اضافی.

9. تصاویر پشت صحنه را به اشتراک بگذارید.

به اشتراک گذاری محتوای BTS راه دیگری برای پر کردن شکاف بین شما و مخاطبانتان است، و پرده را کنار زده و آنها را به داخل جمع می کنید.

ایده استوری اینستاگرام BTS

در حالی که BTS دقیقاً انحصاری نیست، اما احساس صمیمیت دارد. این نشان دهنده اعتماد بین شما و بینندگانتان است که می تواند به وفاداری قوی تر به برند منجر شود.

چه چیزی را باید به اشتراک بگذارید؟ بسته به آنچه در شرکت شما می گذرد و اهداف فعلی شما باید متفاوت باشد. آیا یک رویداد پاپ آپ در راه است؟ نگاهی گذرا به مکان نشان دهید. عرضه محصول جدید؟ یک قطعه ویدیویی از عکاسی محصول را به اشتراک بگذارید.

با گذشت زمان، متوجه خواهید شد که مخاطبان شما از چه نوع فیلم BTS بیشتر لذت می برند و از آنجا می توانید بر روی آن نوع محتوا تمرکز کنید.

10. نقاط عطف را جشن بگیرید.

هنگام ساختن یک جامعه، وقت گذاشتن برای جشن گرفتن با هم مهم است. به عنوان یک برند در رسانه های اجتماعی، شما این فرصت منحصر به فرد را دارید که نقاط عطف شرکت را با جامعه آنلاین خود به اشتراک بگذارید.

آیا برند شما اخیراً به 1000 فالوور رسیده است؟ یک سال در تجارت؟ 500 هزار دلار درآمد؟ هر چه که باشد، ارزش دارد که با مخاطبان خود جشن بگیرید.

این همچنین یک فرصت عالی برای بستن یک هدیه، تخفیف یا ویژه است که مشتریان شما می توانند از آن بهره مند شوند.

11. تصاحب خود را انجام دهید.

تصاحب می تواند یکنواختی پست کردن استوری ها را از بین ببرد و به صفحه شما رونق فوری بدهد.

تصاحب ایده استوری اینستاگرام

تصاحب شامل شخصی است که حساب اینستاگرام شما را برای مدت زمان مشخصی (معمولاً 24 ساعت) مدیریت می کند و از POV خود پست می گذارد.

این مورد در میان اینفلوئنسرها، سفیران برند و حتی کارمندان برند محبوب است.

به عنوان مثال، در @Hubspotlife، کارمندان فعلی مسئولیت روز را بر عهده خواهند گرفت و جزئیات مربوط به نقش‌ها، وظایف روزانه، روال زندگی از راه دور و موارد دیگر را به اشتراک می‌گذارند.

12. به روز رسانی های شرکت را به اشتراک بگذارید.

به روز رسانی های شرکت فقط برای ذینفعان داخلی نیست، بلکه می تواند برای مخاطبان شما نیز ارزشمند باشد.

به عنوان مثال، فرض کنید یک مدیر جدید DI&B را استخدام کرده اید یا در حال افتتاح یک فروشگاه جدید در شهر دیگری هستید، اینها حقایق جالبی هستند که جامعه آنلاین شما دوست دارد بداند.

همانطور که شرکت شما رشد می کند و تکامل می یابد، مخاطبان خود را به روز نگه دارید – این امر در تقویت رابطه شما شگفتی ایجاد می کند.

ایده های جالب استوری اینستاگرام برای محصولات/خدمات

13. توصیفات و نظرات را به اشتراک بگذارید.

مشتریان تقریباً در همه جا نظر می نویسند: Yelp، Google برای کسب و کار من، و رسانه های اجتماعی (یعنی فیس بوک و توییتر).

نظرات مشتریان ایده استوری اینستاگرام

وقتی یک بررسی مطلوب پیدا کردید، آن را به یک داستان خلاقانه و زیباشناختی تبدیل کنید.

نکته حرفه ای: یک الگوی Story به طور خاص برای این کار ایجاد کنید و هر بار که نظر یا نظر مشتری را به اشتراک می گذارید از آن استفاده کنید.

14. محصولات و/یا خدمات را برجسته کنید.

اگرچه اینستاگرام یک تب اختصاصی برای خرید دارد، اما هر چند وقت یک بار، احتمالاً می خواهید محصولات خود را در استوری ها تبلیغ کنید.

به عنوان مثال، بگویید که یک فروش در جریان است – استفاده از برچسب خرید در Story یک راه عالی برای هدایت ترافیک به آن محصول و ایجاد فروش است.

فروش ایده استوری اینستاگرام

اگر عرضه محصولی در آینده دارید، می‌توانید آن محصول را در استوری خود نیز مزاحم کنید و سر و صدایی در اطراف انتشار ایجاد کنید.

15. اعلام تخفیف و فوق العاده.

همه عاشق تخفیف هستند. بنابراین، وقتی یکی دارید، می‌خواهید مطمئن شوید که تا حد امکان به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا می‌کند.

اگر فصل فروش بزرگی در راه است – به تعطیلات فکر کنید – شروع به کار روی دارایی های خلاقانه کنید تا در استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

تخفیف ایده استوری اینستاگرام

علاوه بر به اشتراک گذاری معاملات، باید برچسب های پیوندی که به صفحه فروش شما منتهی می شود را نیز اضافه کنید.

این یک تجربه خرید یکپارچه ایجاد می کند، زیرا کاربران به سرعت آنچه را که نیاز دارند پیدا می کنند و شانس شما را برای فروش افزایش می دهد.

ایده های جالب استوری اینستاگرام برای محتوای آموزشی

16. اخبار صنعت را به اشتراک بگذارید.

به اشتراک گذاری محتوای آموزشی یکی از بهترین راه ها برای ارزش بخشیدن به مخاطبان در شبکه های اجتماعی است.

هر چند وقت یکبار، روند یا اخباری در یک صنعت منتشر می شود. در بازاریابی، این اخیراً پایان کوکی های شخص ثالث بود.

هر زمان که این موضوع برای برند شما پیش آمد، به اشتراک گذاری اخبار با مخاطبان خود در یک Story و به طور بالقوه به اشتراک گذاری افکار خود در مورد آن فکر کنید. سه کار کلیدی برای انجام این کار وجود دارد:

  • زمینه را برای اخبار یا به روز رسانی فراهم کنید.
  • آنچه را که هست سریع و مختصر به اشتراک بگذارید.
  • تأثیر بالقوه آن را آشکار کنید.

بودن یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد باعث ایجاد اعتماد در بین مخاطبان شما می شود و به اشتراک گذاشتن نظر شما می تواند به شما کمک کند تا به یک رهبر فکری در این فضا تبدیل شوید.

17. آموزش های سریع ارسال کنید.

راه دیگری برای ارزش افزودن به مخاطبان، ایجاد آموزش های کوتاه و ارزشمند است.

برای اینکه این کار با موفقیت انجام شود، آموزش شما باید دقیق باشد و شامل تصاویری قوی باشد که توجه مخاطبان را در حین حرکت به سمت راست جلب کند.

آموزش های سریع ارسال ایده استوری اینستاگرام

اگر شما یک شرکت دکور خانه هستید، می توانید یک گرافیک یک طبقه سریع برای انتخاب سایز فرش مناسب برای اتاق خواب خود ایجاد کنید.

چیزی به همین سادگی نه تنها برای مخاطبان شما مفید است، بلکه در اندازه کوچک و قابل اشتراک گذاری نیز هست.

ایده های جالب استوری اینستاگرام برای محتوای متفرقه

18. ترافیک را به منابع دیگر هدایت کنید.

اینستاگرام جایی است که بسیاری از مصرف کنندگان برندها را کشف می کنند، اما نباید جایی باشد که به پایان می رسد.

اگر وب‌سایت، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی اضافی یا محتوایی در رسانه‌های دیگر دارید، باید از استوری خود برای هدایت ترافیک به این منابع استفاده کنید.

ایده استوری اینستاگرام مستقیماً به منابع دیگر

به عنوان مثال، بگویید که برند دکوراسیون منزل شما می خواهد تعداد مشترکان خبرنامه خود را افزایش دهد. استفاده از Stories برای تبلیغ خبرنامه و هدایت ترافیک به صفحه فرود خبرنامه راه بسیار خوبی است.

این امر به ویژه ارزشمند است زیرا اینستاگرام مکان و نحوه قرار دادن لینک ها توسط سازندگان و برندها را محدود می کند. در حال حاضر، Stories یکی از معدود مکان‌هایی است که کاربران را به خارج از پلتفرم هدایت می‌کند – بنابراین، از این مزیت استفاده کنید.

19. شمارش معکوس را شروع کنید.

اگر رویدادی دارید که در راه است و می خواهید در مورد معرفی محصول سر و صدایی ایجاد کنید، باید از برچسب شمارش معکوس اینستاگرام استفاده کنید.

شمارش معکوس ایده استوری اینستاگرام

این به شما امکان می دهد از طریق Stories یک شمارش معکوس تایمر تنظیم کنید که در آن کاربران می توانند یادآوری را تنظیم کنند تا پس از شروع رویداد به آنها اطلاع داده شود. این یک راه کم تلاش برای تبلیغ رویدادهای هیجان انگیز برای برند شما است.

20. پست های جدید را تبلیغ کنید.

با الگوریتم همیشه در حال تغییر اینستاگرام، برندها دیگر مطمئن نیستند که پست هایشان در مقابل مخاطبان مورد نظرشان قرار می گیرد.

پست جدید ایده استوری اینستاگرام

یکی از راه‌های هدایت ترافیک به پست خود، ارسال پست در مورد آن و استفاده از برچسب “پست جدید” است.

نکته حرفه ای: استیکر را مستقیماً روی پست قابل کلیک قرار دهید، آن را از دید محافظت کنید تا کاربران را به کلیک روی آن ترغیب کنید.

در اینجا شما آن را دارید – یک لیست جامع از ایده های استوری اینستاگرام برای اطمینان از اینکه هرگز محتوای شما تمام نمی شود.

دعوت به اقدام جدید



منبع