بیش از 50 آمار YouTube که هر بازاریاب ویدیو در سال 2022 باید بداند


یوتیوب از زمانی که در سال 2005 در یک گاراژ اداری تأسیس شد، رشد انفجاری را تجربه کرد و از آن زمان تاکنون راه‌هایی را برای برندها و تولیدکنندگان محتوا باز کرده است.

← الگوهای رایگان: نحوه استفاده از YouTube برای تجارت [Download Now]

این آمار YouTube 2022 را در مورد استفاده از تلفن همراه، جمعیت شناسی، رشد مشترکین، ROI و تاریخچه پلتفرم بررسی کنید.

آمار یوتیوب که هر بازاریاب ویدیو باید در سال 2022 بداند

آمار کلی یوتیوب

جمعیت شناسی یوتیوب: 81 درصد از بزرگسالان آمریکایی می گویند که در سال 2021 از یوتیوب استفاده می کنند که 8 درصد نسبت به سال 2019 افزایش داشته است.

منبع تصویر

  • در هر دقیقه بیش از 500 ساعت ویدیو در یوتیوب آپلود می شود. (Statista)
  • روزانه بیش از یک میلیارد ساعت ویدیو در یوتیوب تماشا می شود.
  • «رقص بچه کوسه» توسط Pinkfong Kids’ Songs & Stories با بیش از 11 میلیارد بازدید از سال 2016، پربیننده ترین ویدیوی YouTube است.
  • یوتیوب بیش از 2 میلیارد کاربر دارد.
  • بر اساس یک متاآنالیز سفارشی Nielsen، یک استراتژی YouTube full-funnel در مقایسه با تبلیغات آگاهی به تنهایی، 10٪ ROI بالاتری ایجاد می کند. (با گوگل فکر کنید)
  • یک مطالعه اخیر نشان می‌دهد که تبلیغ‌کنندگان YouTube می‌بینند که فرمت‌های Awareness باعث افزایش ۲۸ درصدی کمک‌های تبدیل آنها می‌شود. (با گوگل فکر کنید)
  • 75 درصد از افراد مورد بررسی می‌گویند تبلیغات در ویدیوهای یوتیوب باعث می‌شود از برندها یا محصولات جدید بیشتر آگاه شوند، 1 در حالی که 70 درصد از آنها می‌گویند که یک نام تجاری را در نتیجه دیدن آن در YouTube خریداری کرده‌اند (با گوگل فکر کنید)
  • یک مطالعه Google در سال 2021 نشان داد که به طور متوسط، تبلیغ‌کنندگان تمام قیف YouTube می‌بینند که کمپین‌های آگاهی آنها 75 درصد بیشتر از کمپین‌های اکشن آنها افزایش می‌یابد. (با گوگل فکر کنید)
  • 51٪ از مصرف کنندگان ایالات متحده / بریتانیا از YouTube برای تحقیق یا یافتن محصولات برای خرید استفاده می کنند. (GWI)

آمار محتوای YouTube

جمعیت شناسی یوتیوب: 83 درصد از Gen Z از YouTube برای تماشای محتوای آرامش بخش استفاده کرده اند که به آنها کمک می کند آرامش داشته باشند.

منبع تصویر

  • 65٪ از Gen Z موافقند که محتوایی که شخصاً به آنها مربوط است مهمتر از محتوایی است که بسیاری از افراد دیگر درباره آن صحبت می کنند. (یوتیوب)
  • بیش از 65 میلیارد بازدید از ویدیوهای مربوط به ASMR در سال 2021 وجود داشت. (YouTube)
  • 76٪ از Gen Z موافق هستند که YouTube بیشترین محتوا را دارد که به آنها امکان می دهد موضوعات مورد علاقه خود را عمیقاً بررسی کنند. (YouTube)
  • 82 درصد از Gen Z از YouTube برای تماشای محتوا استفاده کرده اند تا احساس نوستالژیک کنند. (یوتیوب)
  • 83 درصد از Gen Z از YouTube برای تماشای محتوای آرامش‌بخش استفاده کرده‌اند که به آنها کمک می‌کند آرامش داشته باشند. (یوتیوب)
  • 78٪ از مردم موافقند که از YouTube استفاده می کنند زیرا محتوایی را به آنها ارائه می دهد که شخصاً به آنها مربوط است. (یوتیوب)

بازگشت سرمایه و استفاده توسط بازاریابان

بازاریابان ویدیویی گزارش می دهند که فیس بوک، یوتیوب و توییتر بالاترین سطح تعامل را دارند

  • کانال های یوتیوب با 100 هزار تا 1 میلیون فالوور بالاترین نرخ تعامل را دارند. (اینفلوئنسر مارکتینگ هاب)
  • در اکثر پلتفرم‌های اجتماعی، نرخ تعامل معمولاً با افزایش تعداد فالوورها کاهش می‌یابد. در یوتیوب برعکس است. میانگین نرخ تعامل در YouTube برای سازندگان محتوا با بیش از 1 میلیون دنبال کننده 4.06٪ است در حالی که میانگین نرخ برای کسانی که از 1K تا 5K دنبال کننده دارند فقط 2.04٪ است. (اینفلوئنسر مارکتینگ هاب)
  • 77 درصد از بازاریابان ویدیو از یوتیوب برای میزبانی ویدیوها استفاده می کنند. (تحقیق وبلاگ HubSpot)
  • هنگامی که از 500+ بازاریاب پرسیده شد که کدام پلتفرم رسانه اجتماعی بالاترین نرخ تعامل را ارائه می دهد، YouTube را در رتبه دوم قرار دادند. (تحقیق وبلاگ HubSpot)
  • یوتیوب پرکاربردترین پلتفرم در میان بازاریابان ویدیویی است که 88 درصد از آن استفاده می کنند. (ویزوول)
  • 56 درصد از بازاریاب‌هایی که در سال 2022 مورد بررسی قرار گرفتند، می‌گویند که یوتیوب بیشترین بازگشت سرمایه را ارائه می‌کند و در رتبه دوم پس از اینستاگرام قرار دارد. (تحقیق وبلاگ HubSpot)
  • بازاریابان قصد دارند در سال 2022 بیشترین سرمایه گذاری را در YouTube انجام دهند. (تحقیق وبلاگ HubSpot)
  • 27 درصد از بازاریاب‌هایی که در یک گزارش بازاریابی ویدیویی مورد بررسی قرار گرفتند، می‌گویند که قصد دارند بیش از هر پلتفرم دیگری برای اشتراک‌گذاری ویدیوها در یوتیوب سرمایه‌گذاری کنند. (تحقیق وبلاگ HubSpot)
  • یوتیوب در پس از اینستاگرام، رتبه دوم را در ایجاد سرنخ در هنگام اشتراک گذاری ویدیوهای بازاریابی دارد. (تحقیق وبلاگ HubSpot)
  • 44 درصد از اینفلوئنسرها از YouTube برای کمپین های خود در سال 2021 استفاده کردند که 8 درصد نسبت به سال 2021 افزایش یافته است. (اینفلوئنسر مارکتینگ هاب)

آمار یوتیوب موبایل

  • 21.2 درصد از ترافیک جهانی یوتیوب در سال 2021 از دستگاه های تلفن همراه بوده است. (Statista)
  • بیش از 70 درصد از زمان تماشای YouTube از دستگاه های تلفن همراه تولید می شود.
  • در سه ماهه دوم سال 2021، دستگاه های تلفن همراه 63 درصد از زمان تماشای YouTube را در سراسر جهان به خود اختصاص دادند. (Statista)
  • در سال 2020، یوتیوب چهارمین اپلیکیشن محبوب IOS پس از ZOOM، TikTok و Disney+ بود.
  • در دسامبر 2021، 72 درصد از پاسخ دهندگان 18 تا 34 ساله از تلفن های هوشمند خود برای تماشای هفتگی محتوای ویدیویی آنلاین استفاده کردند. (Statista)

آمار جمعیت شناسی YouTube

جمعیت شناسی یوتیوب: هزاره ها بیش از هر نسل دیگری به یوتیوب اعتماد دارند

منبع تصویر

آمار رشد مشترکین YouTube

  • یوتیوب‌برها مجموعاً در سال 2021 رکوردشکنی 300 میلیون دلار کسب کردند که 40 درصد بیشتر از سال قبل است. (فوربس)
  • T-Series، یک کانال موسیقی هندی، با 171 میلیون مشترک، محبوب ترین کانال یوتیوب است و پس از آن PewDiePie با 109 میلیون مشترک قرار دارد.
  • محبوب ترین کانال یوتیوب برند LEGO است که بیش از 10.04 میلیارد بازدید دارد. (Statista)

آمار استفاده از YouTube

آمار سابقه YouTube

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در فوریه 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

دعوت به اقدام جدید

انتشار اولیه در 8 اوت 2022 ساعت 7:00:00 صبح، به روز شده در 08 اوت 2022

موضوعات:

بازاریابی یوتیوب



منبع