در نهایت، کمپین تبلیغاتی چرخ فلکی خود را به طور منظم آزمایش و بهینه کنید. تصاویر مختلف را امتحان کنید و کپی کنید و ببینید کدام ترکیب برای شما بهتر است.
بازاریابی دقیق تر: همه کسانی که از توییتر استفاده می کنند می دانند که محدودیت کاراکتر 280 کاراکتر است، که همیشه فضای کافی برای فروش محصولات خود را به تبلیغ کنندگان نمی دهد. با این حال، افزودن تصاویر و ویدیوهای متعدد به این معنی است که تبلیغکنندگان میتوانند اطلاعات بیشتری را در یک توییت منتقل کنند و یک URL/عنوان منحصربهفرد برای تشویق نوع مشتری مورد نظر شما ارائه دهند.
تست ارتباط و A/B باید در بالای لیست شما باشد. با این حال، شما همچنین می خواهید تصاویر جلب توجه با یک فراخوان برای اقدام واضح، و توضیحات دقیق که ویژگی ها و مزایا را به تفصیل بیان کند.
نتیجه
در نهایت، اگر میخواهید قبل از زدن «Tweet» به طوفان فکری فکر کنید و تمرین کنید، قالبهای قابل چاپ تبلیغات چرخ فلکی توییتر وجود دارد. میتوانید این را از صفحه «دستورالعملهای رسانه توییتر» در بالا دانلود کنید.
نمونه های تبلیغاتی چرخ فلک توییتر
تبلیغات چرخ و فلک توییتر نیز برای نمایش اقلام عالی هستند. هیوندای تنها یکی از شرکتهایی است که از این قالب استفاده میکند تا جدیدترین وسایل نقلیه خود را با طراحی ظاهری جذاب، نمایش ویدیوها و اخبار برجسته کند.
تبلیغات چرخ و فلک توییتر شکل جدیدی از تبلیغات است که به کسب و کارها اجازه می دهد چندین تصویر و ویدیو را در یک تبلیغ به نمایش بگذارند.
ابتدا بررسی کنید که تمام تصاویر چرخ فلک شما با کیفیت بالا و مرتبط با محصول یا پیام شما باشد. همچنین برای هر تصویر از یک عنوان قوی و فراخوان برای اقدام استفاده کنید. به عنوان مثال، برای تشویق مردم به عمل، می توانید تخفیف بدهید، از کلمه “رایگان” استفاده کنید یا با مهلت های زمانی محدود احساس فوریت ایجاد کنید.
آنها چشم نواز هستند و اجازه می دهند اطلاعات زیادی در فضای کمی منتقل شود. علاوه بر این، تبلیغات چرخ و فلک توییتر تعاملی هستند که آنها را برای کاربران جذاب تر می کند.
برنامه کتاب کمیک Comico در محتوایی مانند کمیک و مانگا تخصص دارد. یکی از اشکال اصلی درآمد آن خریدهای درون برنامه ای است. این شرکت ژاپنی از تبلیغات چرخ و فلک توییتر برای به اشتراک گذاشتن تیزرهای محبوب ترین محتوای خود استفاده می کند.
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
سئو – حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
برند مراقبت از پوست CeraVe با تبلیغات توییتر، با استفاده از تصاحب، بیگانه نیست دسترسی انبوه ارائه دهد، به برند شما اجازه می دهد تا آگاهی از برند ایجاد کند و توییت ها را تبلیغ کند.
شامل داستان سرایی بصری. مانند هر داستان خوب، هر چرخ فلک باید روایتی با آغاز، میانه و پایان داشته باشد. تفاوت در اینجا این است که شما این کار را صرفاً با تصاویر بصری انجام می دهید.
مخاطبان خود را با توجه به مرحله قیف هدف قرار دهید. به عنوان مثال، اگر مصرفکنندگان روی صفحات محصول کلیک کنند، تصاویر محصول را اضافه کنند، یا برای ایجاد آگاهی از محصول/خدمت، با تصاویری با کیفیت بالا به مشتریان بالقوه مراجعه کنند.
مزایا را برجسته کنید و اطمینان حاصل کنید که محصول شما واضح و قابل مشاهده است.
با استفاده از چرخ و فلک های چند مقصد توییتر، عناوین و URL های خود را در صفحات فرود و سرفصل های مختلف سفارشی کنید.
فقط به تصاویر تکیه نکنید. شامل سرفصل های محکم و جذاب، توضیحات دقیق و CTAهای قانع کننده برای ترغیب سرنخ ها به عمل کنید.
سوالات متداول
آیا می توانید تبلیغات چرخ فلکی در توییتر انجام دهید؟
بله، توییتر تبلیغات چرخ و فلک را در سال 2020 آغاز کرد و در سال 2021 تبلیغات چرخ و فلک توییتر چند مقصدی را معرفی کرد.
تبلیغات چرخ فلک چیست؟
آماده؟ بیایید با اصول اولیه شروع کنیم.
توضیح سریع تبلیغات چرخ فلکی
شما تبلیغات چرخ فلکی توییتر را مانند تبلیغات معمولی PPC در پلتفرم ایجاد می کنید و می توانید آنها را بر اساس علایق، جمعیت شناسی و رفتارها برای کاربران خاصی هدف قرار دهید.
نصبها و کلیکهای بیشتر: هنگامی که توییتر تبلیغات چرخ و فلکی خود را آزمایش کرد، متوجه شد که میانگین نرخ کلیک را تا 15 درصد افزایش می دهد و در مقایسه با تبلیغات تک دارایی معمولی خود، به طور متوسط 24 درصد نصب به ازای هر بازدید را افزایش می دهد. با تبلیغات چرخ و فلک وب سایت چند مقصدی توییتر، آزمایش بتا افزایش 20 درصدی نرخ کلیک را در مقایسه با تبلیغات تک دارایی و 25 درصد افزایش نرخ کلیک را برای «کمپین هایی که برای تبدیل بازدید از سایت بهینه می کنند نسبت به تبلیغات تک دارایی نشان داد. تبلیغات دارایی.
نامزدی: طراحی چرخ فلک به کاربران این امکان را می دهد که برای تعامل بیشتر، به طور یکپارچه روی تصاویر بکشند.
شکی نیست که تبلیغات PPC جواب می دهد، اما اگر بخواهید تبلیغات خود را به سطح بالاتری ببرید چه؟ خوب، شما می توانید با تبلیغات چرخ و فلک توییتر.
تبلیغات چرخ و فلک ابزار آسانی برای افزایش تعامل و ارتباط با مشتریان بیشتر در توییتر به کسب و کارها ارائه می دهد که به افزایش آگاهی از برند، افزایش کلیک ها و تبدیل وب سایت ها و ایجاد سرنخ کمک می کند.
چرا از تبلیغات چرخ و فلک در توییتر استفاده کنیم؟
در سال 2020، تبلیغات چرخ و فلک توییتر اولین خود را انجام داد. اخیراً، توییتر عملکرد چند مقصدی را برای تبلیغکنندگانی که خواهان انعطافپذیری بیشتر و قابلیت هدفگیری گروههای مختلف با URLها و سرفصلهای منحصربهفرد هستند، اعلام کرد.
آیا از تبلیغات چرخ و فلک استفاده می کنید؟ آنها چگونه برای شما کار می کنند؟
تبلیغات چرخ و فلک ارگانیک در توییتر امکان پذیر است. فقط کادر «فقط تبلیغی» را در آهنگساز توییت از حالت انتخاب خارج کنید.
یک تبلیغ چرخ فلک خوب چیست؟
به اهداف خود برسید: آیا میخواهید برنامهها و بازدیدهای ویدیویی بیشتری را دانلود کنید یا برای ایجاد آگاهی؟ خوب، شما می توانید کمپین های خود را برای دستیابی به همه این موارد و موارد دیگر تنظیم کنید.
نحوه تنظیم یک تبلیغ چرخ فلک توییتر
یک تبلیغ چرخ و فلک حاوی چندین تصویر یا ویدیو است که در حین پیمایش در آنها می چرخند (یا «چرخ فلک»).
آیا می توانید تبلیغات چرخ فلکی ارگانیک را در توییتر انجام دهید؟
با این حال، بیایید زیاد غافل نشویم، زیرا امروز اینجا هستم تا تمام اصول اولیه را توضیح دهم. من همچنین در مورد بهترین شیوهها بحث میکنم، نکاتی را برای ایجاد تبلیغات چرخ فلک توییتر به شما ارائه میدهم، و نمونههایی را نشان میدهم، همه اینها برای افزایش شانس موفقیت شما با فرمت.
سوم، مطمئن شوید که هدف گیری شما دقیق است. فقط کاربران احتمالی محصول یا خدمات خود را هدف قرار دهید.
تبلیغات چرخ و فلک توییتر راهی عالی برای نمایش محصولات یا تصاویر مختلف در یک تبلیغ واحد است. این نوع تبلیغات به ویژه برای مشاغل تجارت الکترونیک یا شرکت هایی با چندین محصول موثر است. می توانید از تبلیغات چرخ و فلک برای بیان یک داستان، برجسته کردن ویژگی های مختلف یک محصول یا نمایش محصولات مختلف در یک مجموعه استفاده کنید.
علاوه بر این، فرض کنید به دنبال راه جدیدی برای جلب توجه هستید. در این صورت، این دلیل دیگری است که چرا باید از تبلیغات چرخ و فلک توییتر استفاده کنید. این مدل مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
بازاریابان میتوانند از این تبلیغات برای گفتن یک داستان یا برجسته کردن یک محصول یا خدمات استفاده کنند، در حالی که کاربران میتوانند تصاویر لبه به لبه را بکشند. تبلیغکنندگان همچنین میتوانند از چرخ و فلکها برای هدایت بازدیدکنندگان به صفحات فرود و برنامهها و برای تطبیق پذیری بیشتر، تصاویر و ویدئوها را با هم ترکیب کنید.
حتی اگر تازه وارد دنیای بازاریابی شده اید و نمی دانید چگونه در توییتر تبلیغ کنید، کار با این قالب تبلیغاتی ساده است. فقط این مراحل را دنبال کنید:
سهولت استفاده: می توانید با دنبال کردن دستورالعمل های گام به گام و افزودن رسانه خود، تبلیغات چرخ فلک توییتر ایجاد کنید.
با این حال، CeraV از تبلیغات چرخ و فلک توییتر استفاده کرد به جزئیات داستان های چهار پرسنل پرستاری. هنگامی که CeraVe از این تبلیغات در ترکیب با سایر تبلیغات خود استفاده کرد، به 59 درصد افزایش تعامل و 19 درصد بیشتر از معیارهای داخلی معمول توییتر دست یافت.
بهترین روش ها برای تبلیغات چرخ فلک توییتر
دوم، مطمئن شوید که چرخ فلک شما به خوبی طراحی شده است. تصاویر باید به راحتی قابل پیمایش باشند و متن باید به راحتی قابل خواندن باشد.
دسترسی به تجزیه و تحلیل: توییتر تجزیه و تحلیل و معیارها را ارائه می دهد، بنابراین شما یک تصویر واضح از عملکرد چرخ فلک های خود دارید و سپس می توانید کمپین های خود را با توجه به داده ها تنظیم کنید.
شما همچنین می توانید همین کار را با سرفصل ها انجام دهید. فراموش نکنید که بر منحصر به فرد بودن تاکید کنید، از کلمات قدرتمند استفاده کنید و برای شخصی سازی توییت های خود عبارت “شما” را درج کنید.
کامیکو با انتشار تیزر در توییتر، کاربران رسانه های اجتماعی را درگیر می کند و آنها را تشویق می کند که روی آن کلیک کنند و بقیه داستان را بخوانند.
متن خود را با استفاده از آهنگساز توییت اضافه کنید.
بعد، به «افزودن رسانه» بروید. می توانید هر خلاقیتی (تصاویر و ویدیو) را با حداکثر شش تصویر خود آپلود کنید یا از کتابخانه سهام توییتر انتخاب کنید. برای این مرحله، مطمئن شوید که دنبال می کنید دستورالعمل های رسانه ای توییتر:
اگر میخواهید چرخ فلک خود را به صورت ارگانیک توییت کنید، علامت کادر «فقط تبلیغاتی» را بردارید.
اکنون، مقصد تبلیغات را سفارشی کنید. برای همان سرفصل/URL در یک چرخ فلک، “اعمال این عنوان و نشانی اینترنتی برای کل چرخ فلک” را انتخاب کنید. از طرف دیگر، «سفارشی کردن مقصد» را انتخاب کنید و یک عنوان/URL منحصر به فرد برای دارایی های رسانه ای خود انتخاب کنید.
توییت خود را با فشار دادن دکمه سیاه در سمت راست صفحه منتشر کنید. همچنین، میتوانید به منوی کشویی بروید و «زمانبندی» را انتخاب کنید.
وقتی صحبت از استفاده از تبلیغات چرخ و فلک در توییتر می شود، امکانات بی پایان است. همچنین می توانید از تبلیغات چرخ و فلک توییتر برای موارد زیر استفاده کنید:
به اشتراک گذاری داستان های کوتاه، توصیفات مشتریان، یا حتی فیلم های پشت صحنه.
تبلیغ فروش یا محصول جدید یا صرفاً معرفی شرکت خود به مشتریان بالقوه.
برجسته کردن چندین ویژگی / محصولات / خدمات و ترویج چندین پیشنهاد.
نمایش چندین محصول یا تصویر در یک تبلیغ.
هنگام ایجاد یک تبلیغ چرخ و فلک، چند روش برتر وجود دارد که باید برای اطمینان از موثر بودن آن رعایت کنید.
هنگامی که تبلیغات چرخ و فلک به طور موثر مورد استفاده قرار می گیرد، ابزار قدرتمندی در کمپین بازاریابی است و تعداد کلیک و تعامل بیشتری را ارائه می دهد.
هیوندای تبلیغات خود را با متن جذاب و فریبنده و یک URL ترکیب می کند تا مردم را وادار کند تا به وب سایت خود مراجعه کنند.