همانطور که دنیای امروز ما به صورت دیجیتالی متصل است، قابل درک است که چرا مصرف کنندگان خواستار یک تجربه خرید آنلاین سریع و آسان هستند.
خبر خوب این است که بهبود سرعت بارگذاری صفحه شما علم موشکی نیست.
امیدوارم ببینید سرعت پایین صفحه یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که به سایت تجارت الکترونیک شما آسیب می رساند.
همچنین، در نظر بگیرید که ما از بزرگترین رنگ محتوایی (LCP) استفاده کردیم، که مدت زمان بارگیری محتوای اصلی صفحه را اندازهگیری میکند، به عنوان معیاری برای موفقیت در سرعت صفحه.
من به 20 صفحه محصول از برندهای معروف تجارت الکترونیک نگاه کردم تا ببینم آنها از نظر سرعت صفحه چگونه رتبه بندی می کنند. نتایج به شما کمک می کند تا استانداردهای میانگین زمان بارگذاری صفحه را بهتر درک کنید و ببینید آیا آنها با بهترین شیوه های زمان بارگذاری صفحه مطابقت دارند یا خیر.
هنگامی که زمان بارگذاری افزایش می یابد، تبدیل تجارت الکترونیک کاهش می یابد.
و این چیزی است که شما نمی خواهید.
برای کاهش انتظار، بهترین روشهای زمان بارگذاری صفحه را دنبال کنید:
- فشرده سازی و تصاویر خود را بهینه کنید: این نه تنها ظاهر را بهبود می بخشد، بلکه با ذخیره محتوای زیاد سرعت صفحه خود را کاهش نمی دهید.
- کش خود را پاک کنید: این کار به حذف کار مورد نیاز برای بارگیری یک صفحه در مرورگر بازدیدکننده کمک می کند. هنگامی که از یک مرورگر وب استفاده می کنید، داده های وب سایت ها را در حافظه پنهان و کوکی های خود ذخیره می کند. پاک کردن آنها مشکلاتی مانند بارگیری صفحه یا قالب بندی در وب سایت ها را حل می کند. بهترین راه برای پاک کردن کش خود را در اینجا بیاموزید.
- پلاگین های غیر ضروری را حذف کنید: گاهی اوقات افزونه ها مفید نیستند و می توانند سایت شما را متلاشی کنند. مطمئن شوید مواردی را که استفاده نمیکنید حذف کردهاید (و میتوانید ابتدا آن را در سایت مرحلهبندی خود آزمایش کنید).
- استفاده از شبکه تحویل محتوا (CDN): این می تواند با ارائه محتوا از سرورهای نزدیک به کاربر نسبت به سرور مبدا، عملکرد وب سایت را افزایش دهد. انتقال تصاویر با این روش بسیار سریعتر است. برای مثال، Cloudflare یک CDN شناخته شده است.
- تغییر مسیرهای غیر ضروری را حذف کنید: لینک های تغییر مسیر زیاد می تواند باعث کندی سرعت بارگذاری شود. حذف آنها می تواند یک تعمیر سریع برای یک سایت کند باشد.
Tooltester گزارش می دهد که بر اساس تجزیه و تحلیل آنها از 100 صفحه وب برتر جهان، میانگین زمان بارگذاری صفحه در دسکتاپ 2.5 ثانیه و در تلفن همراه 8.6 ثانیه است.
وقت آن است که سریعتر شوید.
ما به 20 سایت پرمخاطب مختلف در فضای تجارت الکترونیک رفتیم تا ببینیم صفحات محصول آنها از نظر سرعت صفحه چقدر خوب است.
برخی از بهترین شیوه های زمان بارگذاری صفحه عبارتند از:
فشرده سازی و بهینه سازی تصاویر شما
در حال پاک کردن کش شما
حذف افزونه های غیر ضروری
استفاده از CDN
حذف تغییر مسیرهای غیر ضروری
روش ما شامل استفاده از Google PageSpeed Insights API در Screaming Frog برای تجزیه و تحلیل میانگین سرعت صفحه سایت های بزرگ تجارت الکترونیک.
از آنجایی که 100٪ این صفحات با LCP و TTI شکست خورده اند، فکر می کنیم مهم است که توجه داشته باشیم که برخی از این مارک ها کالاهای لوکس می فروشند و نام های معروفی هستند. این به آنها حاشیه خطای کمی بیشتر از بازیکن معمولی شما در فضای تجارت الکترونیک می دهد.
بنابراین، از بهترین روشهای زمان بارگذاری صفحه برای اطمینان از ارائه تجربه کاربری خوب استفاده کنید.
سوالات متداول
توجه داشته باشید که در این مورد، ما به طور خاص بر روی بزرگترین نام های صنعت، در مقابل برترین عملکردها در SERP ها تمرکز کردیم. این کار به منظور درک میانگین زمان بارگذاری صفحه برای آن نامهای بزرگ در فضای تجارت الکترونیک انجام شد.
اما متوجه شدیم که این پایان همه چیز نیست، بلکه تنها بخشی از پازل برای کمک به ایجاد یک کمپین سئوی کلاس اصلی به عنوان بخشی از تلاشهای بازاریابی جامع شماست.
چگونه می توانید زمان بارگذاری صفحه را کاهش دهید؟
اکنون که می بینید سرعت صفحه چگونه بر روی نتیجه شما تأثیر می گذارد، می توانید روی بهبود زمان بارگذاری صفحه خود کار کنید.
بر اساس تحقیقات Bidnamic، نرخ تبدیل میتواند به ازای هر ثانیه افزایش زمان بارگذاری، 17 درصد کاهش یابد و احتمالاً برای شما هزینه و مشتریانی که در سایت شما باقی میمانند، هزینه خواهد داشت.
این همچنین نشان میدهد که مهم نیست که چقدر برند بزرگی هستید، هنوز فضایی برای بهبود تجربه کاربری در سایت شما وجود دارد.
شما می خواهید زیر سه ثانیه ضربه بزنید. زمان بارگذاری بیشتر وب سایت ها کمتر از هفت ثانیه است. با این حال، زمان بارگذاری صفحه پیشنهادی گوگل برای سایت های تجارت الکترونیک دو ثانیه یا کمتر است. هنگامی که صفحات به کندی بارگذاری می شوند، کاربران علاقه کمتری به ماندن در اطراف خود دارند تا بدانند آیا می توانید نیازهای آنها را برآورده کنید یا خیر.
تلاش زیادی برای یافتن راه حل و بهینه سازی سرعت سایت شما نمی خواهد.
بیایید ببینیم چه چیزی ممکن است باعث شود بازدیدکنندگان کلیک کنند و چگونه آن را برطرف کنیم.
زمان بارگذاری صفحه و نحوه تأثیر آنها بر رفتار مصرف کننده
من به شما نشان خواهم داد که مجموعه داده های ما در مورد میانگین زمان بارگذاری صفحه به ما نشان می دهد.
آنچه داده های ما درباره زمان بارگذاری صفحه به ما نشان می دهد
بنابراین، URL های مختلف چگونه کار می کنند؟ به جدول زیر دقت کنید:
آیا سایت شما میانگین زمان بارگذاری صفحه را برآورده می کند؟ برای بهبود زمان بارگذاری سایت خود چه کردید؟
خوب، متوسط زمان پایین بارگذاری صفحه مانند از دست دادن پول است.
از 20 سایت، برندهایی مانند آدیداس، نایک، اسوس، گوچی، واربی پارکر، لویی ویتون و اپل را تجزیه و تحلیل کردیم.
از تجزیه و تحلیل ما، 100٪ از صفحات تجزیه و تحلیل LCP شکست خورده و امتیاز Time to Interactive (TTI) طبق استانداردهای Google:
- 12 صفحه از 20 صفحه (60٪) مورد تجزیه و تحلیل کمتر از 10 ثانیه برای LCP بود
- 2 صفحه از 20 صفحه (10%) در قسمت “نیاز به بهبود” برای LCP
- 18 صفحه از 20 صفحه (90٪) برای LCP ضعیف ذکر شدند
- 2 صفحه از 20 صفحه (10٪) به تازگی نقطه پایانی برای TTI را از دست داده اند
آنچه از داده های خود آموختیم
بیایید یک بازی سریع انجام دهیم: شمارش کنید که سایت آنها چند ثانیه طول می کشد تا بارگذاری شود.
صدای آن را دوست ندارید، نه؟
آیا عبارت بنجامین فرانکلین را می شناسید که می گوید: “زمان پول است”؟
شما نمی خواهید خریداران شما جهش کنند.
مکث کنید.
یک تماس رزرو کنید
ممکن است به نظر چندان مهم نباشد، اما با بازدیدکنندگان سایت شما بسیار همراه است.
اگر بارگذاری سایت شما بیش از حد معمول زمان می برد، بر نرخ تبدیل، رتبه بندی و ترافیک شما تأثیر می گذارد.
تلفن خود را بیرون بیاورید و مکان مورد علاقه خود را که نزدیک شما است تایپ کنید. (آیا این رستوران مورد علاقه شما بود؟)
هر ثانیه محسوب می شود.
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.
شما حتی می توانید برای بهینه سازی عملکرد سرعت سایت با منابع سرعت صفحه داخلی به راه حل هاست خود نگاه کنید.
یکی از راههای کنار گذاشتن برندهای بزرگ در صنعت، اطمینان از بارگیری سریع صفحات شما برای کمک به بهبود تجربه کاربر و کاهش نرخ پرش است.
منبع: کرونا آبی
آنها می گویند برداشت اول همه چیز است و اغلب سایت شما اولین برداشت مشتری از برند شما است.
به این شکل فکر کنید: عملکرد وب سایت را بهبود بخشید، برند خود را بهبود بخشید.
مشتریان خواستار وب سایت های سریع تری هستند، به ویژه در تلفن همراه.
اگر خارج شدید، احتمالاً خیلی طول کشیده است.
کمتر از هشت ثانیه بود؟
ابزار PageSpeed Insights گوگل برای بررسی زمان بارگذاری صفحه عالی است. توصیه هایی در مورد چگونگی بهبود زمان بارگذاری وب سایت شما ارائه می دهد – تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL خود را برای شروع وارد کنید.
نتیجه
هماهنگی با سرعت صفحه سایت شما تضمین می کند که تبدیل هایی را که آرزو دارید مشاهده کنید.
سرعت پایین صفحه برای شما هزینه ترافیک و تبدیل فروش را به همراه خواهد داشت. مطالعات نشان میدهد که صفحهای که بارگذاری آن بیش از شش ثانیه طول میکشد، از هر ۲ بازدیدکننده، ۱ بازدیدکننده را از دست میدهد.
یک نظرسنجی Unbounce نشان میدهد که تقریباً 70 درصد از مصرفکنندگان اذعان دارند که سرعت صفحه بر تمایل آنها برای خرید از یک خردهفروش آنلاین تأثیر میگذارد.