روش ما شامل استفاده از Google PageSpeed Insights API در Screaming Frog برای تجزیه و تحلیل میانگین سرعت صفحه سایت های بزرگ تجارت الکترونیک.
اگر خارج شدید، احتمالاً خیلی طول کشیده است.
شما نمی خواهید خریداران شما جهش کنند.
همانطور که دنیای امروز ما به صورت دیجیتالی متصل است، قابل درک است که چرا مصرف کنندگان خواستار یک تجربه خرید آنلاین سریع و آسان هستند.
صدای آن را دوست ندارید، نه؟
خبر خوب این است که بهبود سرعت بارگذاری صفحه شما علم موشکی نیست.
ابزار PageSpeed Insights گوگل برای بررسی زمان بارگذاری صفحه عالی است. توصیه هایی در مورد چگونگی بهبود زمان بارگذاری وب سایت شما ارائه می دهد – تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL خود را برای شروع وارد کنید.
نتیجه
اکنون که می بینید سرعت صفحه چگونه بر روی نتیجه شما تأثیر می گذارد، می توانید روی بهبود زمان بارگذاری صفحه خود کار کنید.
از 20 سایت، برندهایی مانند آدیداس، نایک، اسوس، گوچی، واربی پارکر، لویی ویتون و اپل را تجزیه و تحلیل کردیم.
این همچنین نشان میدهد که مهم نیست که چقدر برند بزرگی هستید، هنوز فضایی برای بهبود تجربه کاربری در سایت شما وجود دارد.
آنها می گویند برداشت اول همه چیز است و اغلب سایت شما اولین برداشت مشتری از برند شما است.
یکی از راههای کنار گذاشتن برندهای بزرگ در صنعت، اطمینان از بارگیری سریع صفحات شما برای کمک به بهبود تجربه کاربر و کاهش نرخ پرش است.
من به 20 صفحه محصول از برندهای معروف تجارت الکترونیک نگاه کردم تا ببینم آنها از نظر سرعت صفحه چگونه رتبه بندی می کنند. نتایج به شما کمک می کند تا استانداردهای میانگین زمان بارگذاری صفحه را بهتر درک کنید و ببینید آیا آنها با بهترین شیوه های زمان بارگذاری صفحه مطابقت دارند یا خیر.
بر اساس تحقیقات Bidnamic، نرخ تبدیل میتواند به ازای هر ثانیه افزایش زمان بارگذاری، 17 درصد کاهش یابد و احتمالاً برای شما هزینه و مشتریانی که در سایت شما باقی میمانند، هزینه خواهد داشت.
شما می خواهید زیر سه ثانیه ضربه بزنید. زمان بارگذاری بیشتر وب سایت ها کمتر از هفت ثانیه است. با این حال، زمان بارگذاری صفحه پیشنهادی گوگل برای سایت های تجارت الکترونیک دو ثانیه یا کمتر است. هنگامی که صفحات به کندی بارگذاری می شوند، کاربران علاقه کمتری به ماندن در اطراف خود دارند تا بدانند آیا می توانید نیازهای آنها را برآورده کنید یا خیر.