تحقیقات علی: راهنمای کامل

نکته حرفه ای: مطمئن شوید که همه متغیرها را بررسی کرده اید تا بتوانید استنباط کنید و استنباط کنید که آیا کمپین های شما عامل اصلی افزایش فروش بوده اند یا خیر.

3. وفاداری و حفظ مشتری

هدف در اینجا این است که همیشه استراتژی های کسب و کار خود را بهینه کنید. شما می توانید تجربه مشتری خود را بهبود بخشید تا وفاداری و درآمد مشتری افزایش یابد.

4. می توانید یک فرآیند آگاهانه را توسعه دهید.

داده‌های شخص اول می‌تواند به شما کمک کند درباره تأثیر کمپین‌های بازاریابی خود بیشتر بدانید، معیارهای کسب‌وکار مانند وفاداری مشتری را بهبود ببخشید و در مورد بهره‌وری کارکنان تحقیق کنید. در این راهنما، بررسی علّی چیست، چگونه می‌تواند تلاش‌های بازاریابی شما را بهبود بخشد، و چگونه تحقیقات خود را انجام دهید.

می‌دانم که همه اینها عالی به نظر می‌رسد، اما ممکن است از خود بپرسید که چگونه این مورد را اعمال کنید شما تیم تجاری و بازاریابی به همین دلیل است که در زیر به بررسی چند نمونه از تحقیقات علی می پردازیم.

نمونه های تحقیق علّی

اکنون زمان آن رسیده است که اندازه نمونه آزمایش خود را مشخص کنید.

می توانید از تحقیقات علی در شرکت خود برای تحقیقات بازار استفاده کنید.

با تحقیقات علّی، می توانید بررسی کنید که آیا کمپین تبلیغاتی شما مستقیماً باعث افزایش فروش شده است یا اینکه آیا مجموعه بازاریابی ایمیلی شما منجر به قرار ملاقات های بیشتر شده است.

هنگامی که تحقیقات علّی خود را انجام دادید، می توانید استراتژی های بازاریابی و کسب و کار موفق تری را اجرا کنید که باعث افزایش درآمد و افزایش فروش می شود.

هنگامی که بدانید چه چیزی را می خواهید مطالعه کنید، باید متغیرهای خود را انتخاب کنید. شما باید دو متغیری را که در حال آزمایش هستید بدانید – متغیرهای وابسته و مستقل خود.

تحقیقات علی به کسب و کار شما اجازه می دهد تا برای هر موقعیتی برنامه ریزی کند. این بدان معناست که شما می‌توانید مسائلی را که تحت تأثیر متغیرهایی که مطالعه می‌کنید – چه الگوهای خرید، نتایج بازاریابی یا عوامل بهبود تجربه مشتری باشد، حل کنید.

دعوت به اقدام جدید



منبع

  مثال تحقیق علّی، تحقیقات بازار، سرمایه کمپین، وفاداری و حفظ مشتری، بهره وری کارکنان

1. تحقیقات بازار

سپس، می‌خواهید سایر متغیرهای مخدوش‌کننده را که ممکن است بر مطالعه شما تأثیر بگذارند، فهرست کنید. این به معنای شناسایی متغیرهایی است که ممکن است مطالعه شما را تغییر دهد، از جمله نحوه جمع آوری داده ها.

شما می توانید از فناوری برای تعیین اینکه می خواهید مخاطب هدف شما باشد و نمونه تصادفی چقدر باشد استفاده کنید. شما می توانید یک لیست تصادفی با استفاده از یک پایگاه داده ایجاد کنید یا مخاطبان خود را با نرم افزار بازاریابی خود تقسیم بندی کنید.

4. یک آزمایش کنترل شده راه اندازی کنید.

برای مثال، اگر تحقیقات علّی در مورد تغییرات محصول انجام داده باشید، می‌دانید که آیا انتظار کاهش یا هجوم فروش را داشته باشید یا خیر. استراتژی شما در مورد نحوه مدیریت هر یک از موقعیت ها متفاوت است و تحقیقات علی می تواند به آماده سازی تیم شما برای انتظارات کمک کند.

2. از کمپین های بی اثر و پرهزینه جلوگیری خواهید کرد.

به عنوان یک کسب‌وکار، داشتن یک فرآیند و سیستم برای موقعیت‌های مختلف مهم است، خواه یک استراتژی ورود به بازار، یک کمپین تبلیغاتی یا حفظ مشتری باشد.

هنگامی که تیم شما تحقیقات علّی را انجام داد، بازاریابان شما تئوری هایی را در مورد چرایی ایجاد رابطه ایجاد می کنند. در اینجا، تیم شما می‌تواند نحوه تعامل متغیرها را مطالعه کند و تعیین کند که چه استراتژی‌هایی را برای نیازهای تجاری آینده اعمال کنند.

بعد از اینکه آزمایش خود را انجام دادید، وقت آن است که به نتایج نگاه کنید. به داده ها نگاه کنید و از آنها برای مشاهده روندها یا الگوها استفاده کنید. سپس، شما پاسخ سوال خود را خواهید داشت.

آماده، به صف، شروع. گام بعدی این است که در واقع آزمایش خود را انجام دهید.

شرکت‌ها می‌توانند بیاموزند که چگونه تغییر نام یک محصول بر فروش تأثیر می‌گذارد، چگونه گسترش به بازارهای جدید بر درآمد تأثیر می‌گذارد و تأثیر تغییرات قیمت‌گذاری بر وفاداری مشتریان. به خاطر داشته باشید که علیت فقط محتمل است و نه اثبات.

شادی کارکنان در سال های اخیر موضوع داغی بوده است و منطقی است. وقتی روحیه بالا باشد، بهره وری کارکنان بالاتر می رود.

فهرست مطالب

دلیل اصلی مفید بودن تحقیقات علّی این است که می تواند به پیش بینی نتیجه تصمیمات تجاری کمک کند، بنابراین استراتژی کلی کسب و کار و بازاریابی شما را بهبود می بخشد.

تحقیق علی چیست  تحقیقات علی ارزیابی می کند که آیا دو متغیر رابطه علت و معلولی دارند یا خیر.  بازاریابان می توانند از تحقیقات علی برای مشاهده تأثیر تغییرات محصول، تلاش های تغییر نام تجاری و موارد دیگر استفاده کنند.

کدام تنوع محصول باعث می شود مشتریان بالقوه بیشتر به خرید علاقه مند شوند؟

تحقیقات علّی، تحقیقات بازاریابی علّی، تحقیقات علّی چیست، نمونه تحقیق علّی

درباره سوالاتی که در مورد تیم خود دارید فکر کنید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا طول کلمه در وبلاگ ها به طور مستقیم بر زمان صفحه تأثیر می گذارد؟ یا شاید بخواهید بدانید که آیا کمپین بازاریابی شما دلیل افزایش فروش بوده است یا خیر.

معمولاً، تحقیقات علّی یک فرآیند یک‌باره نیست. هنگامی که نتایج خود را دریافت کردید، مراحل بعدی را خواهید داشت. ممکن است سوالات بیشتری داشته باشید که نیاز به تحقیقات بیشتر داشته باشد، و اگر اینطور باشد باید تحقیقات تکمیلی انجام دهید.

تحقیقات علّی را می توان برای شناسایی استراتژی های مؤثر خدمات مشتری، چه نمایش محصول و چه سهمیه زمان تماس، مورد استفاده قرار داد.

علاوه بر این، ممکن است فقط لازم باشد آنچه را که پیدا کرده اید بنویسید. اگر نتیجه قطعی داشته باشید، می توانید استراتژی ها و سیستم های بازاریابی عمیق را توسعه دهید.

تحقیقات علی به شما کمک می کند تا استراتژی های خود را همانطور که گفتیم توسعه دهید، اما همچنین به شما توانایی ایجاد فرآیندی را می دهد که بتوانید به طور مداوم تکرار کنید و از آن استفاده کنید. اساساً تحقیقات علّی این عبارت را عملی می کند “هوشمندانه تر کار کن نه سخت تر.”

تحقیقات بازاریابی علی، نحوه انجام تحقیقات گاه به گاه.

1. یک فرضیه ایجاد کنید.

علاوه بر این، باید متغیرهای کنترلی را تنظیم کنید تا بتوانید نتایج خود را با هم مقایسه کنید.

3. یک نمونه تصادفی از شرکت کنندگان انتخاب کنید.

همانطور که ما بزرگ می شویم، همه انسان ها در مورد علت و معلول یاد می گیرند. اگرچه این مفهوم به اندازه تحقیقات علّی ظریف نیست، اما این مفهوم چیزی است که مغز ما از 18 ماهگی شروع به درک آن می کند. این درک در طول زندگی ما به رشد خود ادامه می دهد.

فرد یافته های تحقیقات علی را روی لپ تاپ مرور می کند

تحقیقات علی برای کسب و کار شما بسیار مفید است – چه به بخش بازاریابی، فروش یا خدمات مشتری خود نگاه کنید. در واقع، یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از آن این است که ببینیم این بخش‌ها چگونه با هم تعامل دارند و بر یکدیگر تأثیر می‌گذارند.

به طور معمول، شما از این تحقیق برای تمایز بین روابط علت و معلولی در مقابل روابط همبسته استفاده می کنید. فقط به این دلیل که دو متغیر با هم مرتبط هستند به این معنی نیست که رابطه علت و معلولی مستقیم وجود دارد.

به عنوان یک بازاریاب، شما هر روز در حال تولید محتوا هستید. چه یک کمپین تبلیغاتی یا یک کمپین بازاریابی، شما باید نتایج تلاش های خود را درک کنید.

با این حال، تجزیه و تحلیل همبستگی های مختلف بین دو متغیر خود برای ایجاد یک تفسیر ظریف بسیار مهم است. انجام این کار ممکن است به شما کمک کند سوالات بیشتری را برای تحقیقات بیشتر ایجاد کنید، که در اینجا مرحله بعدی است.

6. تحقیقات تکمیلی انجام دهید و یافته های خود را گزارش دهید.

با این تحقیق، خواهید دید که آیا رابطه علت و معلولی بین استراتژی های خاص خدمات مشتری و حفظ آن مشتریان سال به سال وجود دارد یا خیر.

نکته حرفه ای: از تحقیقات علّی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطب هدف خود استفاده کنید. آنها از شما و محصول یا خدمات شما چه می خواهند؟ وقتی متوجه شدید که یک رابطه علت و معلولی وجود دارد، می توانید نظریه پردازی کنید که چرا مشتریان تصمیمات خاصی می گیرند.

2. ROI کمپین

این می تواند شامل ارسال نظرسنجی، انجام مصاحبه، جمع آوری آمار و داده ها و موارد دیگر باشد. همچنین می تواند به معنای راه اندازی یک تست A/B با نرم افزار بازاریابی خود و تغییر تنها یک متغیر در کمپین بازاریابی بعدی، پست وبلاگ یا وبینار شما باشد.

5. یافته های خود را تجزیه و تحلیل کنید.

اولین گام برای انجام تحقیقات علی خود، ایجاد یک فرضیه است. قبل از شروع باید بدانید که چه چیزی می خواهید مطالعه کنید.