بر اساس یک نظرسنجی گالوپ، حدود نیمی از نیروی کار ایالات متحده در حال حاضر بی سر و صدا ترک می کنند، با کاهش مشارکت کاری در سه ماهه دوم سال 2022.
مقاله اخیر واشنگتن پست به این روند پرداخته و بررسی می کند که چگونه زنان و رنگین پوستان در محل کار در وضعیت نامساعدی قرار دارند.
آموزش مدیریت نیز مهم است زیرا احتمالاً بیشترین تأثیر را بر کارمند خواهد داشت. آموزش در زمینه مربیگری رشد، توسعه مهارت و شفافیت پرداخت به ایجاد اعتماد با کارکنان و ارتقای یک زندگی کاری مثبت کمک می کند.
این در تضاد کامل با مدیرانی است که پایینترین رتبه را در این ردهبندی دارند و تنها 20 درصد از کارکنانشان مایل به انجام کارهای بیشتر و 14 درصد از کار بیصدا هستند.
این گفتگو پس از استعفای بزرگ انجام می شود، یک روند اقتصادی که در آن کارمندان به طور انبوه مشاغل خود را در سال 2021 ترک می کنند.
گزارش شده است که این امر ناشی از دستمزدهای پایین یا راکد، هزینه های بالای زندگی، نگرانی های بهداشتی مربوط به همه گیری COVID-19 و تمایل به کار از راه دور بوده است. ناگفته نماند فرسودگی شغلی.
آیا تا به حال کاری داشته اید که در آن ساعت کار کنید، سر خود را به مدت 8 ساعت پایین نگه داشته باشید و از ساعت خارج شوید؟ بدون ماندن ساعات اضافی برای اتمام پروژه یا داوطلب شدن برای کارهایی فراتر از حجم کاری شما.
یک مطالعه در محل کار توسط HBR بیان می کند که ترک بی سر و صدا بازتابی از “رؤسای بد” است تا عدم تمایل کارمندان به انجام کارهای بیشتر.
یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم یک به یک رابطه خود را ایجاد کنید. زمینه های مشترک پیدا کنید، فعالانه گوش کنید، به علایق آنها توجه کنید و منابع را برای حمایت از آنها در رشدشان به اشتراک بگذارید.
در این ویدیو که در حال حاضر 3.5 میلیون بازدید دارد، Tiktoker توضیح میدهد که ترک بیصدا چیست: رد فرهنگ شلوغی و بازیابی تعادل بین کار و زندگی.
آنها برای اشتباهات با مجازات های سخت تری مواجه می شوند، نرخ فرسودگی شغلی بالاتری دارند و احتمال ترفیع آنها کمتر است. در نتیجه، ترک بی سر و صدا می تواند آنها را بیشتر باز دارد. بنابراین، برای بسیاری از رنگین پوستان، این کاری است که از عهده انجام آن بر نمی آیند.
از آنجا به کجا می روید؟ روی رابطه خود کار کنید
واقعیت این است: کارمندان تنها در نتیجه یک محیط ضعیف در محل کار “بی سر و صدا ترک می کنند” – و داده هایی برای حمایت از این موضوع وجود دارد.
درعوض، ترک بی سر و صدا شامل تکمیل مسئولیت های کاری خود بدون فراتر رفتن و فراتر از آن است. به نظر می رسد در ساعت 5 بعدازظهر از سیستم خارج شوید، به دنبال کار یا پروژه اضافی نباشید و به طور منظم مرخصی بگیرید.
کارمندی که حمایت کافی از مدیر خود دریافت می کند، فرصت های رشد به او داده می شود و برای کار خود پاداش دریافت می کند، انگیزه ای برای عملکرد در بالاترین سطح خواهد داشت.
علاوه بر این، چت های شغلی فصلی را برای بحث در مورد مسیر فعلی خود تنظیم کنید. در اینجا زمینه های کلیدی برای بحث وجود دارد:
- علایق و ارزش ها
- نقاط قوت و شکاف
- رضایت شغلی
- اهداف شغلی
این به کارفرمایان بستگی دارد که محیطی را ایجاد کنند که در آن اتفاق می افتد. این کار با تعیین حدود ساعات کاری شروع می شود – این می تواند مانند یک خط مشی عدم تماس در زمان های خارج از دفتر به نظر برسد.
آنها همچنین استدلال می کنند که این اصطلاح نشان می دهد که چگونه بسیاری از شرکت ها از کارکنان استثمار می کنند و انتظار عملکرد بیش از حد را بدون غرامت کافی ایجاد می کنند.
بعد، سازگار و قابل اعتماد باشید. از یک یادداشت شخصی در مورد آن فکر کنید – آیا دوستی را حفظ می کنید که به قول خود عمل نکرده و نمی توانید به او تکیه کنید؟ احتمالا نه. بنابراین، چرا روابط کارفرما و کارمند باید متفاوت باشد؟ در هر صورت، این ویژگیها حتی مهمتر هستند زیرا روی شغل شما تأثیر میگذارند.