بیایید در مورد اینکه رویدادهای صوتی لینکدین چیست، چگونه کار می کند و چه معنایی برای بازاریابان دارد صحبت کنیم.
رویدادهای صوتی زنده لینکدین چیست؟
از دیدگاه برند، لینکدین یکی از پلتفرمهای صوتی بهتری است که میتوان از آن استفاده کرد، زیرا دادههای ارزشمندی از کاربران مانند عناوین شغلی، سن، علایق صنعتی و موارد دیگر دارد. برعکس، کاربران در Clubhouse و Twitter Spaces میتوانند ناشناس باقی بمانند و تنها با نام کاربری خود شناخته شوند.
به عنوان مثال، زمانی که Clubhouse مورد توجه قرار گرفت، بسیاری از برندها حساب باز کردند و ماه ها تلاش کردند تا پلتفرم، مخاطبان و ویژگی های آن را کشف کنند. با این حال، زمانی که یک پلتفرم مستقر مانند توییتر یا اینستاگرام یک ویژگی جدید اضافه می کند، پذیرش بسیار آسان تر است و معمولاً بسیار سریعتر اتفاق می افتد.
لینکدین برای اولین بار نسخه بتا رویدادهای صوتی زنده را در ژانویه راه اندازی کرد. سپس، در ماه ژوئن، آن را به کاربرانی که «حالت خالق» را روشن کرده بودند، گسترش داد. امروزه همه کاربران به آن دسترسی دارند و پلتفرم قصد دارد در نهایت نسخه ویدیویی آن را پیگیری کند.
در حال حاضر، این پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در زمینه قابلیتهای صوتی همگی در یک سطح هستند. اما این می تواند به زودی تغییر کند.
چگونه بازاریابان می توانند از رویدادهای صوتی زنده LinkedIn استفاده کنند
طبق یک مقاله TechCrunch، لینکدین از ماه سپتامبر بر روی یک ویژگی بلیط پولی برای رویدادهای تعاملی خود کار می کند. این میتواند به لینکدین برتری نسبت به سایر پلتفرمها بدهد و به برندها اجازه میدهد رویدادهای پولی و انحصاری برای مخاطبان درگیر خود ایجاد کنند.
وقتی پلتفرمهای رسانههای اجتماعی با یکدیگر رقابت میکنند، معمولاً برای برندها یک پیروزی محسوب میشود. چرا؟ از آنجایی که این پلتفرمها ویژگیهای جدیدی را برای درگیر نگه داشتن کاربران اضافه میکنند، برندها این توانایی را دارند که از استراتژیهای جدید بدون نیاز به شروع از ابتدا در یک پلتفرم جدید استفاده کنند.
با در نظر گرفتن این موضوع، برندهایی که در حال حاضر در لینکدین موفق شده اند، می توانند از رویدادهای صوتی زنده به عنوان توسعه استراتژی فعلی خود استفاده کنند. با این ویژگی جدید، آنها می توانند:
- کشف کنید که چه موضوعاتی برای مخاطبانشان جذاب تر است.
- دسترسی به کاربران جدید
- بر اساس مکالمات بینش در زمان واقعی به دست آورید.
- یک جامعه قوی بسازید.
Clubhouse اعلام کرده است که در حال بررسی فرصتهای کسب درآمد برای سازندگانش است. اما، هیچ ویژگی مشخصی اعلام نشده است.
در اینجا چند واقعیت کلیدی وجود دارد:
- رویدادها باید حداقل 15 دقیقه طول بکشند و می توانند تا سه ساعت ادامه داشته باشند.
- برای میزبانی یک رویداد صوتی باید 150 فالوور و/یا ارتباط داشته باشید و سابقه پیروی از سیاست های انجمن لینکدین را داشته باشید. با این حال، هر کاربری می تواند در رویدادهای صوتی زنده شرکت کند.
- رویدادهای صوتی هنوز برای کاربران در سرزمین اصلی چین در دسترس نیست.
نحوه راه اندازی رویدادهای صوتی زنده در لینکدین
1. به برگه «پست» واقع در نوار پیمایش بروید.
2. روی «ایجاد رویداد» ضربه بزنید.
3. روی “Event Format” ضربه بزنید.
4. «رویداد صوتی LinkedIn» را انتخاب کنید، جزئیات باقیمانده رویداد مانند تاریخ و زمان را اضافه کنید، سپس روی «انجام شد» کلیک کنید.
5. جزئیات رویداد را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.
تفاوت صوتی زنده لینکدین با فضاهای توییتر و کلاب هاوس
در حال حاضر، رویدادهای صوتی زنده LinkedIn تقریباً شبیه فضای توییتر و کلاب هاوس است. در حال حاضر تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد، اما طبق گزارش ها، برای مدت طولانی به همین شکل باقی نخواهد ماند.
رویدادهای صوتی زنده لینکدین رویدادهای زنده و تعاملی فقط صوتی هستند که در لینکدین میزبانی می شوند. آنها می توانند از 15 دقیقه تا 3 ساعت دوام داشته باشند و برای گرد هم آوردن جوامع حرفه ای طراحی شده اند.
اگرچه ویژگی رویدادهای صوتی زنده LinkedIn جدید است، اما فضای زیادی برای بازی وجود دارد – حتی در این مرحله اولیه.
منبع تصویر
توییتر Spaces دارد. فیس بوک دارای اتاق های صوتی زنده است. کلاب هاوس دارای … کلوب خانه است. اکنون، لینکدین با ویژگی صوتی خود، روی میز نشسته است.
