به عنوان فیلم های مورد انتظار، ماه بزرگی در گیشه خواهد بود باربی و اوپنهایمر آماده عرضه در 21 جولای.

این فیلم لایو اکشن اولین انتشار عمده محتوایی است که توسط Mattel پشتیبانی میشود و موفقیت آن در باکس آفیس میتواند به ارزش سهام و سود ماتل کمک کند. این زمان بسیار مهمی برای شرکتی است که به دنبال غلبه بر رکود سود سال گذشته است که ناشی از تورم بود.
در همین حال، تیم بازاریابی پشت فیلم بیوگرافی اوپنهایمر برای بازاریابی فیلم رویکردی کمکمتر را در پیش گرفته است.
Mattel، شرکت سازنده این فیلم و عروسک نمادین، دلایل خوبی برای سرمایه گذاری هنگفت بر روی موفقیت فیلم دارد.
شایان ذکر است که بسیاری از کاربران در توییتر به دیدن هر دو فیلم در یک روز اشاره می کنند (که کاملاً تغییر حال و هوا است).
اوپنهایمرتلاش های بازاریابی در سال 2022 با یک تیزر تریلر و یک شمارش معکوس آنلاین که به 16 جولای منتهی می شود – هفتاد و هشتمین سالگرد اولین انفجار هسته ای آغاز شد. تریلر رسمی فیلم در می 2023 منتشر شد و از آن زمان توسط بازیگران فیلم در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.
با نزدیک شدن به تاریخ اکران، موتور بازاریابی فیلم به شدت به مشارکت و بازاریابی تجربی متمایل شده است. در اینجا فقط چند تاکتیک (بله، تعداد کمی) از تاکتیکهای به کار گرفته شده توسط این سازمان آورده شده است باربی تیم بازاریابی:
زمانی که اولیه باربی تریلر منتشر شده در بهار امسال، ما توضیح دادیم که چرا تولیدکننده سلفی آنلاین فیلم، نشانهای برای بازاریابی نوستالژی بود.
در اواخر این ماه، زمانی که فیلم ها در گیشه رو به رو شوند، خواهیم دید که تماشاگران چگونه خواهند بود.
همکاری های مشترک به قدری گسترده بوده است که الهام بخش برخی از الگوهای رفتاری خنده دار در توییتر شده است.