در سال 2022، ورزش های اصلی و مد شاهد تعدادی از نقاط تقاطع فراتر از کالاهای تیمی بود، از جمله:
این رویدادهای جذاب نشان می دهد که مد و ورزش همپوشانی معنی داری برای مصرف کنندگان دارند. برای سرمایهگذاری از این موضوع، سازمانهای ورزشی مشارکت با هنرمندان و متخصصان مد را در اولویت قرار دادهاند تا دنیای لباسهای ورزشی را دوباره زنده کنند.
آزمایشگاه Isles، فروشگاه تیم رسمی تیم هاکی جزیره نیویورک، در حال تجسم مجدد است که یک فروشگاه تیمی می تواند باشد. این فروشگاه برای ارائه یک تجربه خرید مدرن طراحی شده است و ترکیبی منحصر به فرد از کالاهای تیمی، سبک های الهام گرفته از لباس های خیابانی و اقلام مد لوکس را به فروش می رساند.
تأثیر صنعت مد بر این فروشگاه آشکار است، زیرا با مشارکت پل پرایس که قبلاً مدیر ارشد بازرگانی باربری بود، ایجاد شد.
چگونه مارک ها می توانند با سازندگان سیاه پوست همکاری کنند: نکاتی از Sprout Social درباره حفظ مشارکت با سازندگان سیاه پوست فراتر از ماه تاریخ سیاه.
یوتیوب سوزان وویچیکی، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که شرکت را ترک می کند. در اینجا خروج او چه معنایی برای سازندگان می تواند داشته باشد.
آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.
برنامه های وفاداری: گارتنر دادههای جدیدی درباره نحوه استفاده برندها از برنامههای وفاداری برای تعامل با مشتریان منتشر کرد.
TikTok 7000 بینش جدید را به Insights Tool بومی خود اضافه کرد.