صنعت مد و لیگ های بزرگ ورزشی دو صنعت متفاوت هستند که فرصت های همکاری بی شماری دارند.
چگونه مارک ها می توانند با سازندگان سیاه پوست همکاری کنند: نکاتی از Sprout Social درباره حفظ مشارکت با سازندگان سیاه پوست فراتر از ماه تاریخ سیاه.
یوتیوب سوزان وویچیکی، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که شرکت را ترک می کند. در اینجا خروج او چه معنایی برای سازندگان می تواند داشته باشد.

در سال 2022، ورزش های اصلی و مد شاهد تعدادی از نقاط تقاطع فراتر از کالاهای تیمی بود، از جمله:
تأثیر صنعت مد بر این فروشگاه آشکار است، زیرا با مشارکت پل پرایس که قبلاً مدیر ارشد بازرگانی باربری بود، ایجاد شد.
برنامه های وفاداری: گارتنر دادههای جدیدی درباره نحوه استفاده برندها از برنامههای وفاداری برای تعامل با مشتریان منتشر کرد.
در نهایت، هم شرکتهای ورزشی و هم شرکتهای مد، جوامع قوی از طرفداران وفادار دارند که میتوانند به عنوان مبشر برند خدمت کنند. با تلاقی دنیای ورزش و مد، فرصتهایی برای بازاریابان برای استفاده از این جوامع میتواند مثمر ثمر باشد.
قطعات بازاریابی
جمعیت شناسی رسانه های اجتماعی: بازاریابان آماری برای درک بهتر مخاطبان خود باید بدانند.
این رویدادهای جذاب نشان می دهد که مد و ورزش همپوشانی معنی داری برای مصرف کنندگان دارند. برای سرمایهگذاری از این موضوع، سازمانهای ورزشی مشارکت با هنرمندان و متخصصان مد را در اولویت قرار دادهاند تا دنیای لباسهای ورزشی را دوباره زنده کنند.
TikTok 7000 بینش جدید را به Insights Tool بومی خود اضافه کرد.
به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.
در اوایل این ماه، هنرمندان معاصر الباسیر هالی و کریستینا مارتینز مجموعه ای از طراحی کپسولی ایجاد کردند که طرح های امضا شده خود را با لوگوهای تیم NBA ادغام کردند.
آزمایشگاه Isles، فروشگاه تیم رسمی تیم هاکی جزیره نیویورک، در حال تجسم مجدد است که یک فروشگاه تیمی می تواند باشد. این فروشگاه برای ارائه یک تجربه خرید مدرن طراحی شده است و ترکیبی منحصر به فرد از کالاهای تیمی، سبک های الهام گرفته از لباس های خیابانی و اقلام مد لوکس را به فروش می رساند.