

انتشار: خرداد 31، 1402
بروزرسانی: 26 خرداد 1404
بروزرسانی: 26 خرداد 1404
خاموشی طولانی مدت Reddit چه معنایی برای بازاریابان می تواند داشته باشد
بازاریابانی که کمپین های تبلیغاتی را بر روی این پلتفرم ها اجرا می کنند باید عملکرد و وضعیت زیرمجموعه های مرتبط با مخاطبان اصلی خود را به دقت زیر نظر داشته باشند و توجه داشته باشند که چگونه ممکن است بر اهداف کمپین تأثیر بگذارند.
منبع
همچنین شایان ذکر است که کاهش ترافیک ارگانیک به Reddit می تواند بر ترافیک ارگانیک به سایر سایت ها تأثیر بگذارد. برای کسانی که برای هدایت ترافیک و آگاهی به سایت ها و کمپین های عمومی خود به subreddits متکی هستند، ترافیک وب باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد تا هرگونه افتی که می تواند به اعتصاب نسبت داده شود، در نظر گرفته شود.
تقریباً 49 درصد از ترافیک Reddit از جستجوی ارگانیک می آید، و پایین بودن بخش قابل توجهی از محتوا می تواند دسترسی به تبلیغات در حال اجرا در سایت را محدود کند. با وجود ناشناخته های بسیار در مورد آینده Reddit و اینکه آیا تبلیغات روی پلتفرم می توانند بازدهی سرمایه گذاری معنی داری ایجاد کنند، طبیعتاً تبلیغ کنندگان نگرانی هایی را در مورد اجرای کمپین ها در این پلتفرم ایجاد می کنند.
به گفته دیجی دی، برخی آژانس ها قبلاً شروع به تغییر دلار از Reddit به نفع پلتفرم هایی مانند TikTok، Instagram، Facebook، LinkedIn و Quora کرده اند. اگر بن بست ادامه یابد، Reddit تنها شرکتی نیست که می تواند دلار تبلیغات را از دست بدهد - برنامه های شخص ثالثی که به API آن متکی هستند ممکن است درآمد تبلیغاتی را نیز از دست بدهند.
چگونه تبلیغ کنندگان به خاموشی Reddit نزدیک می شوند
Reddit با برخی از کاربران خود در بن بست است. این پلتفرم اعلام کرد که قصد دارد دسترسی به API خود را برای توسعه دهندگان شخص ثالث محدود کند و برای دسترسی به داده ها هزینه دریافت کند.

در حال حاضر تبلیغات محرک اصلی درآمد Reddit است و اگر بازاریابان به طور انبوه دلارها را از پلتفرم دور کنند، می تواند برای سود شرکت مشکلاتی ایجاد کند.
به گفته برخی از ناظران داوطلب (که برای مدل عملیاتی Reddit بسیار مهم هستند)، این تغییر به برنامه های شخص ثالثی که به آنها کمک می کند مکالمات را در پلتفرم تسهیل کنند، قیمت گذاری خواهد کرد. در پاسخ، بیش از 8 هزار subreddit از 12 ژوئن خصوصی شده اند، که اساسا تاریک شده و باعث کاهش 6.6 درصدی ترافیک برای انجمن آنلاین شده است.
تصمیم برای شارژ تلاشی برای افزایش سودآوری برای پلتفرم است که در حال آماده شدن برای یک IPO بالقوه است. با این حال، این تغییر می تواند توانایی این شرکت را برای عرضه عمومی بیشتر کند.
در نهایت، رویدادهای پیرامون Reddit اهمیت داشتن یک مجموعه متنوع از پلتفرم های تبلیغاتی و منابع ترافیک را برجسته می کند تا رویدادهای جاری خارج از کنترل بازاریابان را در نظر بگیرد.
این رویدادها قبلاً بر شهرت Reddit، اعتبار محتوا در انجمن های آن و اعتماد به پایگاه کاربران آن تأثیر گذاشته است. رابطه این شرکت با تبلیغ کنندگان می تواند بعدی باشد.
تعدادی از گردانندگان برنامه ریزی کردند که زیرمجموعه های خود را به مدت دو روز ببندند، با این حال، هزاران صفحه Reddit آفلاین باقی می مانند. مدیر عامل Reddit همچنان در تصمیم شرکت برای محدود کردن دسترسی به API خود ثابت قدم است و پایان اعتصاب را در هاله ای از ابهام قرار داده است.