به گفته دیجیدی، برخی آژانسها قبلاً شروع به تغییر دلار از Reddit به نفع پلتفرمهایی مانند TikTok، Instagram، Facebook، LinkedIn و Quora کردهاند. اگر بن بست ادامه یابد، Reddit تنها شرکتی نیست که می تواند دلار تبلیغات را از دست بدهد – برنامه های شخص ثالثی که به API آن متکی هستند ممکن است درآمد تبلیغاتی را نیز از دست بدهند.
به گفته برخی از ناظران داوطلب (که برای مدل عملیاتی Reddit بسیار مهم هستند)، این تغییر به برنامههای شخص ثالثی که به آنها کمک میکند مکالمات را در پلتفرم تسهیل کنند، قیمتگذاری خواهد کرد. در پاسخ، بیش از 8 هزار subreddit از 12 ژوئن خصوصی شده اند، که اساسا تاریک شده و باعث کاهش 6.6 درصدی ترافیک برای انجمن آنلاین شده است.
همچنین شایان ذکر است که کاهش ترافیک ارگانیک به Reddit می تواند بر ترافیک ارگانیک به سایر سایت ها تأثیر بگذارد. برای کسانی که برای هدایت ترافیک و آگاهی به سایتها و کمپینهای عمومی خود به subreddits متکی هستند، ترافیک وب باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد تا هرگونه افتی که میتواند به اعتصاب نسبت داده شود، در نظر گرفته شود.
تعدادی از گردانندگان برنامه ریزی کردند که زیرمجموعه های خود را به مدت دو روز ببندند، با این حال، هزاران صفحه Reddit آفلاین باقی می مانند. مدیر عامل Reddit همچنان در تصمیم شرکت برای محدود کردن دسترسی به API خود ثابت قدم است و پایان اعتصاب را در هاله ای از ابهام قرار داده است.
Reddit با برخی از کاربران خود در بن بست است. این پلتفرم اعلام کرد که قصد دارد دسترسی به API خود را برای توسعه دهندگان شخص ثالث محدود کند و برای دسترسی به داده ها هزینه دریافت کند.

در حال حاضر تبلیغات محرک اصلی درآمد Reddit است و اگر بازاریابان به طور انبوه دلارها را از پلتفرم دور کنند، میتواند برای سود شرکت مشکلاتی ایجاد کند.
تقریباً 49 درصد از ترافیک Reddit از جستجوی ارگانیک میآید، و پایین بودن بخش قابل توجهی از محتوا میتواند دسترسی به تبلیغات در حال اجرا در سایت را محدود کند. با وجود ناشناختههای بسیار در مورد آینده Reddit و اینکه آیا تبلیغات روی پلتفرم میتوانند بازدهی سرمایهگذاری معنیداری ایجاد کنند، طبیعتاً تبلیغکنندگان نگرانیهایی را در مورد اجرای کمپینها در این پلتفرم ایجاد میکنند.
بازاریابانی که کمپین های تبلیغاتی را بر روی این پلتفرم ها اجرا می کنند باید عملکرد و وضعیت زیرمجموعه های مرتبط با مخاطبان اصلی خود را به دقت زیر نظر داشته باشند و توجه داشته باشند که چگونه ممکن است بر اهداف کمپین تأثیر بگذارند.
تصمیم برای شارژ تلاشی برای افزایش سودآوری برای پلتفرم است که در حال آماده شدن برای یک IPO بالقوه است. با این حال، این تغییر میتواند توانایی این شرکت را برای عرضه عمومی بیشتر کند.
چگونه تبلیغ کنندگان به خاموشی Reddit نزدیک می شوند
این رویدادها قبلاً بر شهرت Reddit، اعتبار محتوا در انجمنهای آن و اعتماد به پایگاه کاربران آن تأثیر گذاشته است. رابطه این شرکت با تبلیغ کنندگان می تواند بعدی باشد.
در نهایت، رویدادهای پیرامون Reddit اهمیت داشتن یک مجموعه متنوع از پلتفرمهای تبلیغاتی و منابع ترافیک را برجسته میکند تا رویدادهای جاری خارج از کنترل بازاریابان را در نظر بگیرد.