به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.
ریحانا با بازاریابی خوب غریبه نیست.
در اواخر دهه 2010، او با رشد برندهای Fenty-label خود، از هنرمند ضبط به غول میلیاردر تبدیل شد. مجموعه مشاغل او شامل موارد زیر است:
- Fenty Beauty: یک برند لوازم آرایشی که به دلیل طیف سایه و فراگیر بودن خود به سرعت محبوبیت پیدا کرد.
- Fenty Skin: همتای مراقبت از پوست و بدن Fenty Beauty.
- Savage X Fenty: یک برند اشتراک لباس زیر زنانه که اکنون شامل لباسهای استراحت و اکتیو میشود.
سرمایهگذاریهای تجاری و حرفه موسیقی ریحانا تا حد زیادی متوقف شده بود – تا کنون.
در ماه سپتامبر، اعلام شد که ریحانا تیتر اول سریال Super Bowl LVII خواهد بود که نشان از بازگشت او به موسیقی پس از یک وقفه شش ساله دارد. با نزدیک شدن به شروع، ما شاهد استفاده ریحانا از خانواده برندهای خود برای تبلیغ عملکرد آینده هستیم.
موتور بازاریابی فنتی
این هفته در حسابهای رسانه اجتماعی Fenty Beauty، این برند ویدیویی با تم فوتبال ASMR به اشتراک گذاشت تا نمایش نیمهوقت آینده را تبلیغ کند. این چند هفته پس از آن اتفاق افتاد که این برند مجموعهای از محصولات با مضمون فوتبال را در خط Showstopp’r خود ارائه کرد.
در ژانویه، Savage X Fenty مجموعهای از قطعات الهامگرفته از نمایشهای نیمهوقت را در روز بازی راهاندازی کرد و میزبان پاپآپهایی برای فروش کالا در لسآنجلس و فینیکس بود.
در چند سال گذشته، برندهای ریحانا تغییرات عمده ای در صنایع مربوطه خود ایجاد کرده اند.
طیف گسترده ای از سایه های ارائه شده توسط Fenty Beauty باعث شد تا سایر برندهای آرایشی دامنه سایه های خود را افزایش دهند تا رقابتی باقی بمانند و نسل جدیدی از خطوط محصولات زیبایی افراد مشهور را به وجود آورند.
فشن شوی سالانه Savage X Fenty به دلیل ارائه مدلهای مختلف بدن و پسزمینه شناخته میشود، که با نمایش مد ویکتوریا سیکرت در دهههای 90 و 2000 فاصله زیادی دارد و ممکن است الهامبخش برندسازی مجدد این شرکت باشد تا تمرکز بر گنجاندن را داشته باشد.
موتور بازاریابی فنتی موثر است. با وجود اکوسیستم کامل Fenty از مشاغل آماده ارائه پشتیبانی بازاریابی، مرحله بعدی حرفه موسیقی ریحانا می تواند نشان دهنده تغییر در نحوه تبلیغ هنرمندان ضبط کننده موسیقی باشد.
قطعات بازاریابی
آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.
گوگل و مایکروسافت برنامه هایی را برای اضافه کردن قابلیت های هوش مصنوعی به موتورهای جستجوی خود اعلام کردند.
توییتر برنامه هایی را برای ارائه اشتراک درآمد تبلیغاتی به مشترکین توییتر آبی اعلام می کند.
پلتفرم های اجتماعی برای تماشا: آنچه که داده ها به ما می گوید که در کدام پلتفرم ها سرمایه گذاری کنیم.
یوتیوب درآمد تبلیغات نسبت به سال قبل 8 درصد کاهش یافته است.
بازاریابی ویدئویی: جدیدترین دادهها برای کمک به شما در استفاده حداکثری از تلاشهای بازاریابی ویدیویی در سال 2023.
ابزار تولید محتوا: لیستی از ابزارهای ضروری برای ایجاد محتوا در سال 2023.