138,863
-3٪
128522
درباره این داده ها: این بینش ها بر اساس داده های جمع آوری شده از 130000+ HubSpot مشتریان در سطح جهانی بین ژوئیه 2021 تا سپتامبر 2022. از آنجایی که داده ها از کسب و کار مشتریان HubSpot جمع آوری می شوند، لطفاً به خاطر داشته باشید که عملکرد مشاغل فردی، از جمله HubSpot، ممکن است بر اساس بازارهای خودشان، پایگاه مشتری، صنعت، جغرافیا، مرحله متفاوت باشد. و/یا عوامل دیگر
ایمیل می فرستد
اندازهی نمونه
+2٪
فعالیت های مالی
در واقع، ترسناکترین بخش سه ماهه چهارم، فشار برای پایان دادن به سال با نتایج عالی و در عین حال برنامهریزی سالانه عظیم برای شروع سال جدید است.
11,328
4,264
1,323
+7٪
همه
+5٪
+1٪
اوقات فراغت و مهمان نوازی
-6٪
با این حال، اگر احساس میکنید که تبدیلها بهطور غیرمعمولی برای صنعت شما کم است، ممکن است اکنون زمان خوبی برای بررسی و پرسیدن سوالاتی مانند:
- این افت ها از چه زمانی شروع شد؟
- آیا دلیل منطقی وجود دارد که بازدیدکنندگان علاقه کمتری به سایت یا پیشنهادات ما داشته باشند؟ (مانند فصلی، اقتصاد فعلی، روندهای فعلی و غیره)
- آیا پیشنهادات، معاملات یا فروش ما برای متقاعد کردن مشتریان کافی است؟
- آیا ما تغییری در صفحه ای با تبدیل بالا ایجاد کردیم که مشکل ایجاد کرد؟
- آیا یکی از پیشنهادات یا صفحات با تبدیل بالا ما کهنه شده و نیاز به تجدید دارد؟
-17٪
تجارت، حمل و نقل و تاسیسات
3,838
خدمات حرفه ای و تجاری
-6٪
-6٪
-3٪
-8٪
ساخت و ساز
بدون تغییر
در حالی که به نظر می رسید سه ماهه سوم وزن فصلی و روندهای اقتصادی بالقوه در حال انجام را احساس می کند، این لزوماً به این معنی نیست که می توانید Q4 را با یک نکته مثبت به پایان برسانید.
علیرغم مشاهده کاهش 4 درصدی و 3 درصدی QoQ در ارسال ایمیل، بازاریابان متوسط ایمیل همچنان با 17 درصد و 14 درصد افت سالانه در نرخ باز شدن و باز شدن ایمیل مواجه هستند.
+1٪ |
فناوری، اطلاعات و رسانه |
حتی اگر در پایان سه ماهه چهارم شاهد بازگشت سرمایه بسیار بالا یا رشد سال به سال نباشید، این تاکتیکها شما، مشتریان و مخاطبانتان را برای شروعی عالی و امیدوارکننده برای سال جدید آماده میکند. در سه ماهه سوم 2022، ترافیک وب 7 درصد نسبت به سه ماهه دوم 2022 و 10 درصد نسبت به سه ماهه سوم 2021 کاهش یافته است (اندازه نمونه = 142,308). -4٪ |
متریک |
-5٪ |
YOY |
14,524 |
اگر فکر می کنید که در میان ترافیک کم فصلی یا زمان کم ترافیک در صنعت خود هستید، این بدان معنا نیست که باید متوقف شوید و شکست را بپذیرید. در واقع، فصول با تعداد بازدیدکنندگان وب کمتر یا کاهش سرعت کلی صنعت میتواند برای اجرای پروژههای بهینهسازی سایت یا ترافیک که میخواهید در زمانهای ترافیک یا فروش بالا از آن اجتناب کنید، عالی باشد. چیزهایی که می توانید کاوش کنید ممکن است شامل موارد زیر باشد:
خبر خوب؟ تبدیل های وب نسبت به ماه های قبل افزایش یافته است-5٪ |
با این حال، در حالی که برخی از معیارها و صنایع افت بیشتری می بینند، برخی دیگر هنوز در حال پیشرفت هستند – به این نکته اشاره می شود که ممکن است دلیل عمده ای برای نگرانی های کل صنعت وجود نداشته باشد. 136697 |
YOY
3,512
فعالیت های مالی
ساخت و ساز
-4٪
-3٪
142,308
صنعت
+9٪
-4٪
3,609
-14٪
+15٪
4,410
12872
-10%
با پاسخ دادن به سوالاتی مانند موارد بالا، میتوانید تعیین کنید که بهترین اقدام چیست یا حداقل استراتژیهایی را آزمایش کنید که به شما اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چرا کاهش تبدیل ممکن است اتفاق بیفتد، میدهد.
ایمیل بازاریابی
در همین حال، اگر در زمینهای مانند ساختوساز فعالیت میکنید و به دلیل اقتصاد یا نزدیک شدن به فصل زمستان، کاهشهای قابل توجه بیشتری را مشاهده میکنید، از خود بپرسید: «چگونه میتوانم در کنار مشتریان بالقوه یا مشتریانم باشم – حتی اگر ارائه نکنم. دقیقا همان خدمات یا قیمتی که در ماه های تابستان یا در طول همه گیری داشتم؟
+8٪
+2٪
در زیر یک اینفوگرافیک تعاملی وجود دارد که به شما امکان می دهد بین روندهای کلی سالانه و مادری جابه جا شوید. برای بررسی عملکرد این صنایع بر اساس هر معیار کلیدی به خواندن ادامه دهید.
ترافیک وب و تبدیل
بیشتر صنایع شاهد کاهش ترافیک وب هستند.
+6٪
138,855
ساخت و ساز
در نهایت، بازاریابان خواهان ترافیک بالا، تبدیل و تعامل با ایمیل هستند، زیرا این موارد میتوانند مشتریان ورودی را برای آنها به ارمغان بیاورند. بنابراین، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه این تلاشهای بازاریابی در سه ماهه سوم به ثمر نشست.
-2٪
حتی اگر به دست آوردن معاملات، فروش، تبدیل یا سرنخ سختتر باشد، همچنان میتوانید این زمان را صرف تمرکز بر موارد زیر کنید:
- ابتکارات ترافیک وب بزرگتر، مانند SEO یا CRO.
- تاکتیک های بهبود حفظ و تجربه مشتری
- سرویس دهی ایمیل شما به مشترکین شما ارسال می شود و پیام می دهد.
- در ادامه از خود بپرسید: “چگونه می توانم در کنار مشتری خود باشم – حتی با تغییر زمان؟”
بر خلاف روند ترافیک بالا، قابل توجه ترین جهش های صنعت در آن بود
- خدمات حرفه ای و تجاری (+ 20٪ سالانه)
- فعالیت های مالی (+15% سالانه)
- آموزش و خدمات بهداشتی (+ 13٪ سالانه)
ساخت
اندازهی نمونه
1,379
همه
20%
اگر در سه ماهه سوم شاهد کاهش ترافیک وب بودید، لزوماً نیازی به وحشت ندارید. مطمئن شوید که این را با سه ماهه قبلی، داده های تاریخی یا در کل صنعت مقایسه کنید زیرا ممکن است فقط فصلی بودن یا موضوع مرتبط با روند صنعت باشد.
3,404
خدمات آموزشی و بهداشتی
+4٪
-3٪
-1٪
صنعت
2,947
-7٪
اندازهی نمونه
+6٪
3,613
تجارت، حمل و نقل و تاسیسات
در سه ماهه سوم 2022، سرنخ های ورودی 2 درصد نسبت به سه ماهه دوم 2022 و 2 درصد در مقایسه با سه ماهه سوم 2021 کاهش یافتند. اگرچه به طور کلی حرکت عمده زیادی وجود نداشت، چند صنعت شاهد تغییرات بزرگی بودند.
همه
1,104
ایمیل باز می شود
-8٪
943
خدمات حرفه ای و تجاری
فناوری، اطلاعات و رسانه
اگر شاهد صعود هستید، تمام تلاش خود را بکنید تا بفهمید چه چیزی باعث آن شده است و آن را در آغوش بگیرید. به عنوان مثال، اگر در صنعت مسافرت هستید و انتظار افزایش سفرهای تعطیلات را دارید، اکنون زمان بسیار خوبی برای شروع برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی یا تبلیغاتی در تعطیلات است.
برای نگاه کردن به چگونگی تغییر روندها از تابستان 2022، این پست را بررسی کنید.
در حالی که خدمات اوقات فراغت و مهمان نوازی و خدمات حرفه ای و کسب و کار سه ماهه نسبت به سه ماهه کاهش یافته است، هر یک شاهد افزایش 13 درصدی نسبت به سال قبل بوده اند که نشان می دهد افت سه ماهه آنها می تواند به دلیل فصلی بودن باشد.
در حالی که این احتمالاً تا حدی به دلیل کاهش ترافیک است، زیرا تبدیلها بر اساس ترافیک در مقایسه با تعداد تبدیلها محاسبه میشوند، این نشان میدهد که مشتریان بالقوه همچنان علاقهمند به یادگیری در مورد محصولاتی هستند که در این صنایع هستند و کسانی که در نهایت به محصولات خود پایان میدهند. سایتها ممکن است سرنخهای بهتر و جدیتری نسبت به آنهایی که در زمانهای پر ترافیک بازدید میکنند، باشند.
+8٪
-8٪
+1٪
یکی از دو صنعتی که شاهد زیان QoQ یا سالانه بود، اوقات فراغت و مهماننوازی بود که از سه ماهه به سه ماهه کاهش 3 درصدی را تجربه کرد. با این حال، صنعت همچنان نسبت به سال های قبلی تحت تاثیر کووید با افزایش 7 درصدی در تبدیل سالانه در حال بازگشت است، که نشان می دهد شرکت های موجود در این فضا ممکن است فقط با فصلی بودن و سفر کمتر در سه ماهه سوم سر و کار داشته باشند، زیرا مردم اغلب اوقات تعطیلات خود را در سه ماهه دوم متمرکز می کنند. ماه های تابستان یا سفر تعطیلات Q4.
در این پست، عملکرد بیش از 120000 کسبوکار در مورد ترافیک، سرنخها، نرخ تبدیل و تعامل ایمیل را برجسته میکنیم. با در نظر گرفتن این دادهها، ما همچنین نشان میدهیم که در برنامهریزی سهماهه چهارم چه مواردی را باید همراه داشته باشید.
نرخ باز شدن ایمیل
خدمات آموزشی و بهداشتی
فعالیت های مالی
-3٪
14673
-6٪
-4٪
اوقات فراغت و مهمان نوازی
+1٪
ساخت
همانطور که وارد یک Q4 نامشخص می شوید، جمع آوری تمام داده های سختی که برای تصمیم گیری نیاز دارید، از جمله تحقیق در مورد عملکرد صنایعی مانند شما در چند ماه گذشته مفید خواهد بود. این دادهها نه تنها به شما بینشی در مورد نحوه عملکردتان در برابر رقابت امروز میدهد، بلکه میتواند به شما کمک کند تا استراتژیهای عملی ایجاد کنید که میتواند شما را قادر سازد از سالی موفق به سال دیگر منتقل شوید.
-7٪
به طور کلی، Q3 ممکن است در هر دو صنعت B2B و B2C با کاهش مکرر معیارهای عملکرد QoQ مستعد فصلی بودن باشد. وقتی به اعداد کلی سالانه نگاه می کنیم، همچنین ممکن است موضوعات فعلی، مانند عدم اطمینان اقتصادی، کمی بر آمار تأثیر بگذارد.
و علاوه بر عوامل استرسزای عادی سه ماهه چهارم، کسبوکارها همچنین با نگرانیهایی در مورد تورم، اقتصادهای نامطمئن و اینکه چگونه یک رکود بالقوه میتواند بر قیمت نهایی آنها تأثیر بگذارد، سر و کار دارند.
-2٪
از آنجایی که شرکتها هر سه ماهه ایمیلهای کمتری ارسال میکنند و همچنان شاهد کاهش نرخهای باز و باز هستند، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که در مورد زمانبندی ایمیلهای خود، ارزش هر ایمیلی که ارسال میکنند و اینکه چگونه مشترکین را جذب میکنند، بیشتر فکر کنند. به باز کردن پیام های آنها ادامه دهید
سرنخ های ورودی
ساخت
اگرچه ممکن است به دلیل ترافیک کمتر، تبدیلهای وب بالاتری داشته باشید، اما همچنان میتواند در استراتژی بلندمدت شما مفید باشد زیرا میتوانید به طور بالقوه تعیین کنید که بزرگترین منابع تبدیل شما از کجا در سایت شما آمده و برای آنها بهینه سازی کنید. به این ترتیب، وقتی ترافیک سایت شما افزایش می یابد، صفحات شما برای تولید سرنخ و کلیک ها آماده می شوند.
+5٪
+8٪
+5٪
+13٪
در طول یک سال گذشته یا بیشتر، بیشتر بازاریابان ایمیل و کارشناسان تجربه ایمیل، رویکرد کمتری را برای مبارزه با درهم ریختگی صندوق ورودی و عدم مشارکت از مشترکان غرق شده تشویق کردهاند. و در ماههای تابستان شاهد سود بازاریابی ایمیلی از ارسال ایمیلهای کمتر بودیم.
تجارت، حمل و نقل و تاسیسات
-8٪
-2٪
+13٪
3,887
+13٪
3,285
صنعت
YOY
اندازهی نمونه
YOY
-4٪
4032
اگر نرخ تبدیل پایینتری را مشاهده میکنید، به خاطر داشته باشید که بالا نگه داشتن این نرخها در طول سال – برای هر شرکتی، بسیار دشوار است. اساساً، اکثر شرکت ها، به ویژه B2B یا آنهایی که در صنایع خاص تر هستند، هر سال امتیازهای بالا و پایین خواهند داشت.
وقتی نوبت به Q4 می رسد، هالووین تنها چیز وحشتناکی نیست که بازاریابان را آزار می دهد.
+2٪
122,426
+11٪
+2٪
1034
روند عملکرد Q3 از بیش از 120000 شرکت
+6٪
1,154
با این حال، به نظر می رسد که Q3 زمان تماشایی برای بازاریابی ایمیلی نبود.
اتفاقی فصلی میتواند در صنعت تجارت، حملونقل و تاسیسات نیز رخ دهد، که در سه ماهه سوم شاهد کاهش 5 درصدی بود که احتمالاً به دلیل تقاضای کمتر در اواخر تابستان تا اوایل پاییز بود، اما همچنان شاهد رشد سالانه 2 درصدی است.
+3٪ |
نرخ تبدیل وب سایت در سه ماهه سوم 2022 نسبت به سه ماهه دوم 2022 2 درصد و نسبت به سه ماهه سوم 2021 8 درصد افزایش یافته است (اندازه نمونه = 122,426). یک افت قابل توجه در صنعت ساخت و ساز رخ داد که علیرغم تحمل 1 درصد کاهش در سه ماهه، شاهد افت 8 درصدی سالانه بود. در گزارش تابستانی قبلی خود، برعکس شاهد بودیم که ساخت و ساز در ماه جولای افزایش سالانه داشته است. این احتمالاً نشان می دهد که فصلی بودن و همچنین ابتکارات بالقوه صرفه جویی در هزینه می تواند بر صنعت تأثیر بگذارد. با این حال، در حالی که باید انتظار فصلی بودن را داشت، برای تأیید اینکه آیا کاهش سالانه سهماهه سوم میتواند ناشی از تأثیر اقتصادی باشد یا خیر، یا تعداد افراد کمتری نسبت به دوران کووید-کووید-کووید-کووید-کووید-کووید-کووید-کووید–کووید—————————————————————————————————————————————¬ دوران 19.
|