144796
شروع سال با نمای کامل
سال به سال، اوقات فراغت و مهمان نوازی نیز همراه با آموزش و خدمات بهداشتی در سال افزایش چشمگیری داشته است. و به عنوان یک موضوع ثابت، فقط ساخت و ساز شاهد کاهش سالانه و ماهانه بود.
ایمیل باز می شود با وجود ارسال بیشتر، ثابت نگه دارید
-3.0٪
بدون خداحافظی، بیایید داخل شیرجه بزنیم.
+2.0٪
ماه به ماه، تبدیل وب سایت در صنایع نسبتاً ثابت بود. این ممکن است به دلیل فصلی بودن اتفاق بیفتد.
خوشبختانه، بسیاری از صنایع شاهد افزایش ترافیک سال به سال هستند.
972
یکی از استثناهای بزرگ برای دادههای MoM، اوقات فراغت و مهماننوازی بود که 9.5 درصد افزایش قابل توجهی داشت. در تعطیلات پایان سال و فصل خرید، جای تعجب ندارد.
11708
علیرغم ترافیک و تبدیلهای کم یا یکنواخت، گرایشهای پیشروی سالانه و مادری در بیشتر صنایع در حال رشد هستند: موضوعی مثبت برای بازاریابهایی که بیش از حد بر نتیجه کسبوکار خود متمرکز هستند.
+2.2٪
تجارت، حمل و نقل و تاسیسات (که شامل صنعت خرده فروشی شلوغ می شود) و اوقات فراغت و مهمان نوازی بیشترین سود را داشته اند.
+0.8
-14.5٪
در مقایسه با اکتبر، وبسایتها در سراسر صنایع شاهد کاهش قابل توجه ترافیک در ماه نوامبر بودند و بخش ساختمان و فعالیتهای مالی بیشترین کاهش را داشتند. فقط اوقات فراغت و مهمان نوازی شاهد افزایش قابل توجه مادرانه بود که به دلیل افزایش سفرهای مربوط به تعطیلات و برنامه ریزی سالانه تعطیلات در حال افزایش است.
در زیر، چند موضوع بازاریابی خاص را بررسی خواهیم کرد.
عملکرد وب سایت برای مشاهده فصلی بودن ادامه دارد
ترافیک وب سایت
-0.7٪
3374
در ضمن، گزارش های قبلی ما را در زیر بخوانید:
+17.6
3,087
سرنخ های ورودی به حرکت مثبت مراجعه کنید
فعالیت های مالی
خدمات حرفه ای و تجاری
+13.4٪
-2.8
+3.69٪
+ 13.9٪
-2.5٪
همانطور که در گزارش های قبلی اشاره کردیم، عملکرد صنعت ساختمان می تواند تا حدی به دلیل فصل و همچنین شرایط کلان فعلی باشد.
نرخ تبدیل وب سایت
+2.3٪
اگر شما یک بازاریاب هستید، احتمالاً Q4 بسیار عجیب و غریب بوده است!
مامان
+9.5٪
در حالی که اکثر بازاریابان ایمیل انتظار دارند با شروع تعطیلات در ماه نوامبر شاهد کاهش تعامل ایمیل باشند، علیرغم افزایش 13 درصدی در ارسال ها (احتمالاً به دلیل کمپین های پایان سال و فشارهای لحظه آخری، تنها 1.3٪ کاهش نرخ باز داشت. برای زدن اعداد). علاوه بر این، احتمالاً تعداد بیشتری از مشترکین در این ماه ایمیلها را باز میکنند و به طور بالقوه با ایمیلها درگیر میشوند، زیرا همه صنایع شاهد افزایش 10.3 درصدی باز بودن بودند.
اندازهی نمونه
-10.1٪
ساخت
در حالی که این اعداد ماه نوامبر نشان می دهد که برخی از صنایع در حال بازگشت از رشد آهسته تر در سال 2022 هستند – و تعداد کمی از آنها همچنان به حفظ اعداد در فصلی و زمان های کلان اقتصادی فعلی ادامه می دهند – برای بازاریابان مهم است که هنگام برنامه ریزی استراتژی های خود به تمام داده های ممکن توجه کنند. برای ژانویه و سال جدید پیش رو. به همین دلیل است که علاوه بر گزارش هایی از این دست، مهم است که به موارد زیر توجه کنید:
- داده های ترافیک و تبدیل وب سایت سالانه و مادری شما
- سرنخ ها، فروش و درآمد شما، به ویژه در مقایسه با رقبای مستقیم
- ROI مستقیم و غیرمستقیم کمپین های ورودی شما، مانند خبرنامه های بازاریابی.
اوقات فراغت و مهمان نوازی
+1.7٪
نرخ باز شدن ایمیل
+3.4٪
یا، گزارش رایگان وضعیت بازاریابی ما را در زیر دانلود کنید تا عمیقتر به آنچه که بازاریابان امسال روی آن تمرکز کردهاند، بپردازید.
تولید و همچنین تجارت، حمل و نقل و خدمات آب و برق (که شامل صنعت خرده فروشی می شود) به ترتیب با 6.3 و 6.2 درصد افزایش پیشرو هستند. تنها صنعتی که رونق نداشت، ساخت و ساز بود که با افت جزئی 2.6 درصدی مواجه شد.
برای آگاه نگه داشتن شما در آغاز برنامههای بازاریابی جدید خود در سال آینده، در ژانویه مجموعهای از پستها را در وبلاگهای HubSpot راهاندازی میکنیم تا نگاهی کلی به عملکرد کسبوکارها در طول سال 2022 و همچنین بینشهایی در مورد نحوه کسبوکار داشته باشید. رؤسا، بازاریابان، تیمهای فروش و سایر بخشها میتوانند در سال 2023 سازگار شوند. با ما همراه باشید!
صنعت
3606
14,208
-3.9٪
ساخت و ساز
تجارت، حمل و نقل و تاسیسات
علیرغم تحرکات مثبت در ماه نوامبر، ایمیل های بازاریابی همچنان با چالش های بلندمدت روبرو هستند زیرا نرخ باز شدن و باز شدن به ترتیب 14.5% و 10.1% کاهش یافته است – حتی با وجود تعداد کمی از تعداد ارسال ایمیل توسط شرکت های بیشتری.
ایمیل می فرستد |
1177 |
||||||||
با فصلی – که در آخرین خلاصه خود شاهد آن بودیم – در نوسان کامل، صنایع مرتبط با خردهفروشی، مسافرت و اوقات فراغت شاهد افزایش ماه به ماه شگفتانگیز در تبدیلها، سرنخها و حتی ترافیک هستند. در همین حال، صنایعی مانند ساختوساز – که اغلب در پایان سال و در زمانهای مالی نامشخص فعالیت کمتری دارند – تا حدودی شاهد کاهش ماهانه و سالانه هستند. ایمیل باز می شود |
در حالی که ما گوی کریستالی نداریم، گزارش تحلیلی نهایی سال ما با هدف ارائه نگاهی اجمالی از عملکرد صنایع در سه ماهه چهارم و کمک به شما در اتخاذ آگاهانهترین تصمیمها برای برندتان با شروع سال 2023 است. مامان |
+ 10.3٪ |
3628 |
||||||
+10.2٪ |
به طور کلی، سرنخ ها و تبدیل های سال به سال در حال افزایش هستند، که می تواند نشانه مثبتی برای بازاریاب هایی باشد که می خواهند نشان دهند کارشان بر روی نتیجه برندشان تأثیر می گذارد. همه |
متریک |
سال |
127169 |
|||||
فناوری، اطلاعات و رسانه |
اندازهی نمونه |
||||||||
سال |
سال به سال، ما شاهد بیشترین افزایش تبدیل از خدمات آموزشی و بهداشتی و پس از آن اوقات فراغت و مهمان نوازی بودیم. در پستهای قبلی، تاکید کردهایم که برندهای تفریحی و مهماننوازی احتمالاً تا حدی به دلیل بازگشایی مناطق جهانی و شهرهای مهم مسافرتی به دلیل محدودیتهای کمتر COVID-19، شاهد رشد هستند.
|