درآمد سازندگان محتوا چقدر است؟ [Average Salary in 2022]


اقتصاد سازندگان شلوغ است – به طوری که گزارش لینکدین نشان می‌دهد که آگهی‌های شغلی برای سازندگان از سال ۲۰۲۱ تقریباً سه برابر شده است.

در حالی که تقاضا وجود دارد، یک سوال مهم باقی می ماند: آیا حقوق و دستمزد به سرعت ادامه می یابد؟

در اینجا، میانگین حقوق تولیدکنندگان محتوا، آنچه بر تعداد آنها تأثیر می‌گذارد و استراتژی‌های افزایش حقوق شما را پوشش می‌دهیم.

اکنون دانلود کنید: بیش از 150 الگوی ایجاد محتوا [Free Kit]

فهرست مطالب

حقوق سازنده محتوا در سال 2022

چه چیزی بر دستمزد تولیدکنندگان محتوا تأثیر می گذارد؟

چگونه حقوق خود را به عنوان تولید کننده محتوا افزایش دهید

یافتن شغل به عنوان تولید کننده محتوا

حقوق سازنده محتوا در سال 2022

متوسط ​​حقوق برای سازندگان محتوا در سال 2022، 44192 دلار در سال است. این رقم کمی بیش از 22 دلار در ساعت یا 3680 دلار در ماه است.

محدوده حقوق بین 36000 تا 58500 دلار است و افراد برتر سالانه تا 74500 دلار در سراسر ایالات متحده درآمد دارند.

برای مقایسه، در اینجا خلاصه ای از مشاغل مشابه و میانگین حقوق سالانه آنها آورده شده است:

دستمزد سازنده محتوای رسانه های اجتماعی

حال بیایید عوامل مختلفی را بررسی کنیم که بر دستمزد سازندگان در این زمینه تأثیر می گذارد.

چه چیزی بر دستمزد تولیدکنندگان محتوا تأثیر می گذارد؟

اصطلاح “سازنده محتوا” یک اصطلاح چتر است که شامل همه چیز از نوشتن وبلاگ گرفته تا فیلمبرداری است. به دلیل این اختلاف، حقوق یک نقش ممکن است بسیار متفاوت از نقش دیگر باشد، حتی اگر عناوین شغلی مشابه باشند.

بیایید برخی از عوامل اضافی را که بر حقوق تأثیر می‌گذارند بررسی کنیم:

محل.

جای تعجب نیست که مکان می تواند بر حقوق پایه شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، در حالی که میانگین حقوق ملی برای یک سازنده محتوا 44,192 دلار در سال است، این رقم در شهر نیویورک به 58,186 دلار می رسد.

در واقع، کالیفرنیا، نیویورک و ماساچوست برای این نقش بالاتر از میانگین ملی پرداخت می کنند. نگاهی به شهرهای پردرآمد در ایالات متحده برای سازندگان محتوا بیندازید:

شهر متوسط ​​حقوق سالانه
سانی ویل، کالیفرنیا 63681 دلار
سانتا روزا، کالیفرنیا 61708 دلار
کمبریج، MA 59792 دلار
واکاویل، کالیفرنیا 58557 دلار
شهر نیویورک، نیویورک 58186 دلار

سال ها تجربه.

تجربه همچنین نقش مهمی در میزان درآمد شما دارد. در نهایت، سطح تجربه شما به کارفرمایان نشان می دهد که آیا توانایی انجام کار را دارید یا خیر. هر چه سال های بیشتری به عنوان تولید کننده محتوا کار کنید، می توانید انتظار کسب درآمد بیشتری داشته باشید.

به عنوان مثال، متوسط ​​حقوق یک ویرایشگر ویدیوی جوان 48962 دلار در سال است. به طور متوسط، یک ویرایشگر ارشد ویدیو تقریباً 20000 دلار در سال بیشتر درآمد دارد.

مهارت های مورد تقاضا

تولیدکنندگان محتوا که مهارت‌های خاصی دارند، در موقعیت عالی برای کسب درآمد بیشتر از همتایان خود هستند. به عنوان مثال، یک کپی رایتر چند زبانه – یا یک مدیر بازاریابی که در اتوماسیون تخصص دارد – ممکن است برای این مهارت های اضافی درآمد بیشتری کسب کند.

چگونه حقوق خود را به عنوان تولید کننده محتوا افزایش دهید

در اینجا چند استراتژی برای رسیدن به سطح بالاتر دستمزد به عنوان ایجاد کننده محتوا آورده شده است:

1. تخصص خود را پیدا کنید.

در حالی که تولید محتوا یک شغل چند وجهی است، تخصص در یک زمینه خاص مانند تجزیه و تحلیل وب، رسانه های اجتماعی، بهینه سازی موتورهای جستجو یا تولید محتوا می تواند مفید باشد. این امر به ویژه برای سازندگان محتوای آزاد که می خواهند خود را از جمعیت متمایز کنند بسیار مهم است.

2. مهارت های خود را افزایش دهید.

زمینه تولید محتوا همیشه در حال تغییر است. به عنوان مثال، اگر شما یک نویسنده سئو هستید، باید همیشه از به روز رسانی ها و تغییرات الگوریتم جدید جلوتر باشید.

زمانی را برای یادگیری مهارت های جدید، تکمیل گواهینامه ها و مطالعه در مورد تکنیک ها و روندهای جدید اختصاص دهید. با انجام این کار، می توانید رقابتی باقی بمانید و از خود دفاع کنید.

علاوه بر تقویت مهارت های فنی خود، می توانید از توسعه مهارت های نرم خود نیز بهره مند شوید. گذشته از همه اینها، علاوه بر انجام حوزه فنی کار، شما همچنین مسئول همه چیزهایی هستید که به جنبه تجاری مربوط می شود، مانند جستجوی مشتریان، مذاکره در معاملات، یا تصمیم گیری در مورد نرخ های خود.

3. نام تجاری خود را ایجاد کنید.

برندسازی فقط برای کسب و کارها نیست. نگهداری از نمونه کارها، وبلاگ، پادکست یا حساب رسانه های اجتماعی آنلاین یک راه موثر برای به نمایش گذاشتن تخصص شما، به اشتراک گذاری کار خود، ایجاد قدرت و شبکه با مشتریان جدید است. به‌روزرسانی پروفایل لینکدین و ارسال به‌روزرسانی‌ها می‌تواند آگاهی شما را در مورد کارتان افزایش دهد.

یافتن شغل به عنوان تولید کننده محتوا

بیشتر سازندگان محتوا یکی از مسیرهای شغلی زیر را دنبال می‌کنند: مستقل، داخلی یا آژانس. اگر می‌خواهید شغلی به‌عنوان تولیدکننده محتوا پیدا کنید، ممکن است تعجب کنید که کدام راه را باید انتخاب کنید.

مسیرهای شغلی سازنده محتوابیایید نگاهی دقیق تر به این گزینه ها بیندازیم:

  • آزاد – این یک مسیر محکم برای سازندگانی است که برای انعطاف‌پذیری ارزش قائل هستند. فریلنسرها نرخ‌های خود را تعیین می‌کنند و این آزادی را دارند که روی پروژه‌های متعدد بدون تعهد به یک کارفرما کار کنند – اگرچه ممکن است مشتری‌های تکراری داشته باشید. پایین دست؟ فریلنسینگ غیرقابل پیش بینی است و کار هرگز تضمینی نیست.
  • در خانه – این شامل کار برای هر چیزی است، از یک استارت‌آپ ضعیف گرفته تا یک شرکت بزرگ. شاید بزرگترین مزیت ثبات درآمد باشد. همچنین فرصت های بیشتری برای همکاری با اعضای تیم دارید. با این حال، کار ممکن است فاقد تنوع باشد که ممکن است یکنواخت شود.
  • آژانس – در یک آژانس، شما با تیمی از متخصصان برای تکمیل پروژه ها کار می کنید. عمر آژانس سرعت بالایی دارد، بنابراین انتظار داشته باشید که با صنایع مختلفی روبرو شوید و سبد خود را با سرعتی بی سابقه رشد دهید. مانند کار در خانه، می توانید انتظار دستمزد و کار ثابت را داشته باشید. با این حال، با توجه به اینکه پروژه‌ها دائماً از روی میز شما عبور می‌کنند، فرسودگی در این محیط آسان است.

به عنوان یک تولید کننده محتوا، شما این لوکس را دارید که در محیط های مختلف کار کنید. اگر به دنبال بهترین تناسب هستید، با ارزیابی سبک زندگی، الزامات حقوق، ترجیحات کاری، سطح مهارت و راحتی کار به صورت انفرادی در مقابل یک تیم شروع کنید.

برگردیم به تو

تولید محتوا یک حوزه هیجان انگیز است، اما مهم است که به طور عادلانه جبران شود. به یاد داشته باشید که با کیفیت کار خود سازگار باشید و ارزشی را که برای میز به ارمغان می آورید فراموش نکنید.

قالب های محتوا



منبع