مطالعات نشان میدهد که با دیدن تلاشی که برای ایجاد غذا انجام شده است، لذت بیشتری خواهید برد. حتی زمانی که خودتان غذا درست نکرده اید، دیدن تلاشی که برای پختن آن انجام شده است می تواند باعث شود که از آن لذت بیشتری ببرید.
بیایید روانشناسی موفقیت MrBeast را بررسی کنیم و اینکه چگونه می توانید از آن به عنوان یک بازاریاب برای کمک به رشد کسب و کار خود استفاده کنید.
اولین سوگیری روانشناختی که MrBeast استفاده می کند به عنوان سوگیری ورودی شناخته می شود. این بدان معناست که هر چه زمان، تلاش و پول بیشتری را در چیزی فرو کنید، ارزش بیشتری برای آن قائل خواهید شد.
چگونه MrBeast که کانال خود را در 13 سالگی راه اندازی کرد، در کمتر از یک دهه یک امپراتوری تجاری چند میلیون دلاری ایجاد کرد؟
در مورد MrBeast، او تقریباً در تمام ویدیوهایش مقدار زیادی پول می دهد که باعث جذابیت بیشتر آنها می شود و او را قابل اعتمادتر می کند. ویدیوی او که در آن اولین معامله با برندش به او پیشنهاد شد، نمونهای عالی از نحوه به کارگیری اصل سیگنالدهی پرهزینه است.
MrBeast به سرعت موفقیت این ویدیو را دید و بیشتر شبیه آن را ساخت. چند مثال: او طولانی ترین کلمه را در زبان انگلیسی خواند، 100000 بار در 17 ساعت گفت “Logan Paul” و تا 100000 شمرد. این ویدیوها میلیون ها بازدید دارند.
دو سوگیری روانشناختی که MrBeast برای جمع آوری میلیون ها بازدید استفاده می کند
1. او از سوگیری ورودی برای ایجاد ویدیوهای بسیار جذاب استفاده می کند که میلیون ها بازدید جمع آوری می کند.
اگر مشترکین همه کانال های او را با هم ترکیب کنید، آنها به عنوان هفتمین کشور پرجمعیت جهان رتبه بندی می شوند. ویدیوهای او بیش از 26 میلیارد بار دیده شده است.
علاوه بر این، به خریداران خانه که لیستی از املاک به آنها داده می شود و به مشاور املاک گفته می شود که تمام شب را بیدار مانده اند و آن لیست را تهیه کرده اند، نسبت به لیستی که توسط کامپیوتر در عرض چند ثانیه ایجاد شده است، دارایی ها را به عنوان مناسب تر با نیازهای آنها رتبه بندی می کنند.
چگونه MrBeast از تعصب ورودی استفاده می کند